Tijdig en vakkundig geleverd

Veel sneller geleverd dan verwacht en kundig in elkaar gezet.

Dag Anita, Hartelijk dank voor de 10! Fijn dat u zo tevreden bent. Mvg, Team Cavel Design

Zeer goede communicatie en opvolging.

Correcte winkel. Klein probleem gemeld en dit werd zeer netjes opgelost. Nogmaals dank. Je kan hier met een gerust hart kopen.

Dag Marc, Hartelijk dank voor de 10! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het verhelpen van het probleem. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Stoel op afgesproken tijd geleverd door zeer vriendelijke Mees. Stoel is perfect. Ga zeker een volgende bestelling plaatsen.

Dag Marie-Jose, Dank u wel voor de 10! Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest voor u. Wij zullen het compliment aan Mees doorgeven. Veel plezier van uw nieuwe stoel gewenst! Mvg, Team Cavel Design

Ruim en kwalitatief goed aanbod

Na een brede orientatie op de uitstekende website nog even overleg gehad met de klantenservice. Bekwaam , betrokken en goed geinformeerd eigen personeel. Wat een verlichting! Ook de aflevering en de communicatie hieromtrend tip top in orde. Kortom, een firma die ik eenieder van harte zou aanbevelen.

Dag Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden was over het contact met ons en ons aanbod. Wij doen hier altijd erg ons best voor. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

good product, fast delivery

the products are exactly as shown on photos.

Hello Jennifer, Thank you very much for your nice review! I'm glad everything is to your liking. We hope you enjoy your purchase and hope to see you next time. Yours sincerely, Team Cavel Design

Prima stoelen

De stoelen waren prima van kwaliteit en werden op de afgesproken dag geleverd.

Hallo Wim, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van de stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Snelle service goed product

Dag Yvonne, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service en het product. Veel plezier er van gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prachtig!!!

Speciaal , prachtig om te zien en dan nog eens zaaalig om in te vertoeven!!! Heel blij met onze aankoop!

Dag Mia, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

prachtige stoel, zit heerlijk

keurig op afgesproken tijd geleverd, goed beschermd ingepakt. Heel eenvoudig in elkaar te zetten. Maar belangrijker: hele mooie stoel, die ook voor mij (1.91 mtr) heerlijk zit. Jammer dat ik maar één bureau heb ...

Hallo Marco, Dank u wel voor de 10! Fijn dat de stoel zo goed bevalt en dat u hem zo mooi vindt. Wij wensen u er veel plezier van. Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Alles naar wens

De Barcelona ottoman werd netjes op de gevraagde dag afgeleverd. De replica is met degelijk materiaal gemaakt en imiteert het origineel bijzonder goed. Na de levering werd ik telefonisch gecontacteerd met de vraag of alles in orde was. Dat is een onmiskenbaar teken van klantvriendelijkheid en beroepsernst.

Dag Edwin, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over het gehele proces van bestellen tot afleveren. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima stoel

Prima stoel om te zitten en gemakkelijk te monteren. Levering op afgesproken datum.

Hallo Theo, Dank u voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de stoel en dat deze makkelijk voor u in elkaar was te zetten. Wij wensen u er veel plezier van. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Great store

Beautiful chairs, shipping was super fast! I am so happy with my purchase and service

Hello Dafne, Thank you very much for your nice review! I'm glad you are so happy with your purchase. We hope you enjoy it. Hopefully see you next time. Best regards, Team Cavel Design

Schitterend

Stipte levering en half uur ervoor verwittigd. Vriendelijke bediening en installateur wachtte geduldig tot mijn vrouw arriveerde om de bureaustoelen te testen. De stoelen zijn heel comfortabel en kwalitatief zeer goed. Absoluut een aanrader.

Hallo Erik, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo tevreden bent over zowel de levering als de de stoelen. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Fijne service en top kwaliteit stoelen.

Super geregeld vriendelijk en netjes

Dag Jaap, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over het hele proces. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Volgens afspraak op tijd geleverd zonder beschadigingen oid.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Superservice

Snelle levering en komen alle gemaakte afspraken na!

Dag Lars, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent over de service! Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

bestelling en levering uit het boekje, top!

Nog nooit zo eenvoudig via een website een stoel besteld die op de afgesproken dag wordt geleverd. Hier word je blij van.

Dag Henny, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat alles naar wens is geweest en dat u zo tevreden bent. Veel plezier van van uw nieuwe stoel gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Erg blij met onze stoelen! Alles netjes volgens afspraak en mooie prijs. Ben heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen door zowel klantenservice en de bezorger, Mees leuke en vriendelijke kerel.

Hallo Claudia, Hartelijk dank voor uw mooie review! fijn dat u zo tevreden bent over de stoelen en het contact! Wij wensen u er veel plezier van en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prima service. Waren ze maar allemaal zo !

Dag Chantal, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw compliment. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een fantastische mooie stoel

Hij zit fantastich Ik ga er veel van genieten

Hallo Frida, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een goed bedrijf

Stoelen besteld en ging toch voor een andere kleur. Communicatie verliep goed en snel. Fauteuils vandaag bezorgd volgens afspraak, en door de chauffeur in elkaar gezet. De fauteuils zien er boven verwachting uit. We zijn er erg blij mee.

Dag Frans, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles goed voor u is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuils en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vlotte levering en blij met de zeteltjes

Gekozen voor testplaatsing en alles gehouden. Al maanden superblij met mijn aankoop.

Dag Anja, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u ook na een aantal maanden nog zo tevreden bent! Wij wensen u nog lang plezier van uw zetels en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

snelle levering, goede service

vriendelijke mensen, makkelijk te reserveren, snelle levering

Dag Lei, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over het gehele proces. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

mjijn ervaring met Cavel Design is uitstekend

bestelling, bevestiging, aflevering en montage, alles perfect en hij zit ook nog lekker.

Hallo Gatse, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zwarte Dijk 34 F 7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com