Een fantastische mooie stoel

Hij zit fantastich Ik ga er veel van genieten

Hallo Frida, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u er zo blij mee bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Een goed bedrijf

Stoelen besteld en ging toch voor een andere kleur. Communicatie verliep goed en snel. Fauteuils vandaag bezorgd volgens afspraak, en door de chauffeur in elkaar gezet. De fauteuils zien er boven verwachting uit. We zijn er erg blij mee.

Dag Frans, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles goed voor u is verlopen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuils en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Vlotte levering en blij met de zeteltjes

Gekozen voor testplaatsing en alles gehouden. Al maanden superblij met mijn aankoop.

Dag Anja, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u ook na een aantal maanden nog zo tevreden bent! Wij wensen u nog lang plezier van uw zetels en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

snelle levering, goede service

vriendelijke mensen, makkelijk te reserveren, snelle levering

Dag Lei, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Fijn dat u zo tevreden bent over het gehele proces. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

mjijn ervaring met Cavel Design is uitstekend

bestelling, bevestiging, aflevering en montage, alles perfect en hij zit ook nog lekker.

Hallo Gatse, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Tot nu toe uitstekend

Snelle actie en levering Alle afval werd mee genomen set ziet er mooi uit.

Hallo Michel, Dank u wel voor uw mooie review. Fijn dat u zo tevreden bent over alles tot nu toe. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Geweldige stoel

Vakkundig in elkaar gezet door Mees. Hij heeft gratis verhogers onder de stoel gezet zodat mijn man prima in en uit de stoel kan komen. Door rugproblemen kan hij in geen enkele stoel meer zitten maar in deze stoel gaat het gelukkig goed. We gaan direct een 2e stoel bestellen.

Hallo, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Wij zijn blij te lezen dat uw man fijn kan zitten in de fauteuil en hij hier geen rugklachten in heeft. Wij wensen u veel lounge-plezier van de fauteuil en tot de volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Geweldig mooie stoeltjes en mooie kwaliteit!

Comfortabel mooi!

Hallo Jacques, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De gevraagde stoelen werden keurig door Mees in elkaar gezet. We konden ze uitproberen en hebben er 1 gekocht. Al het verpakkingsmateriaal heeft Mees keurig meegenomen!

Dag Joke, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat alles goed verlopen is en dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Van begin tot eind perfect

Een kwalitatief prachtig product, snelle aflevering , prima bereikbaarheid en klantcontact. Vakkundige aflevering door vriendelijke transporteurs

Dag Anske, Dank u wel voor uw mooie review en de 10! Fijn om te lezen dat alles perfect voor u is verlopen en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer fijn contact met de service dienst en vooral zeer mooie kwaliteit stoelen !

Hallo Antonelli, Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling! Fijn dat u zo tevreden over de service en de stoelen bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe stoelen en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Great product, great customer experience

Purchased a chair, product came exactly as described. Quick delivery and has customer service follow up with a phone call to insure everything was expected. I am impressed!

Hi Tatiana, Thank you very much for your nice review! We are glad that you are so satisfied with the chair. We hope you are happy with it and hope to see you next time. Kind regards, Team Cavel Design

Barcelona stoel gekocht maar de sluitknopjes op de achterkant bleken niet goed te sluiten. Ook een kleine leerbeschadiging. Er werd een andere stoel aangeboden en ik heb een leer onderhoud en verfmiddel toegestuurd gekregen. Keurige after service. Ik ben tevreden zo. De bezorging door Mees was ook heel goed. Aardige gozer.

Dag Marc, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en de 8! Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent over de geboden oplossing, zulke dingen proberen wij altijd zo snel mogelijk op te lossen, fijn dat u zich ook goed kan vinden in de geboden oplossing. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekende klantenservice !

Bureaustoel besteld met een probleempje aan de voet & wieltjes. Alles uitgelegd, ook gedocumenteerd met foto’s en er werd zonder problemen een vervang onderdeel opgestuurd. Een fout kan overal gebeuren, maar de wijze waarop een bedrijf ermee omgaat vertelt veel over hun visie naar klanten toe. Dit werd zeer netjes opgelost , ook vlotte communicatie via mail en ik ben dus een tevreden klant. Dank U, Bas !

Dag Marc, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn om te lezen dat het het probleem geheel naar wens op is gelost en dat u tevreden bent, Wij proberen zulke zaken altijd zo snel mogelijk af te handelen. Wij wensen u veel plezier van de bureaustoel en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zeer vlot verlopen en heel tevreden

Makkelijk te bestellen, Correcte opvolging en levering Telefonisch bereikbaar voor informatie Kwalitatief materiaal!

Dag Charlotte, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Veel plezier van uw bestelling gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Prijs kwaliteit top !

Duidelijke gedetailleerde website (maten en rand-info over het item), leuke geredesignde meubels. Geven extra betaalbare mooie look in huis. Bestelling en levering liepen zeer vlot. Mijn bureaustoel kwam in een doos, degelijk verpakt en simpel samen te stellen.

Dag Peter, Hartelijk dank voor uw mooie review en de 10! Fijn dat alles zo vlot is verlopen en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe bureaustoel. Mvg, Team Cavel Design

Topservice

Prima stoel en goede levering

Dag Ineke, Hartelijk dank voor uw mooie complimenten. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Probleemloos

Bezorging op tijd, opgewekte bezorger Mees monteert de meubelen voortvarend en met humor. Tafel, stoelen en fauteuils zijn stevig, goed afgewerkt en goede gelijkenissen van de originele designs.

Hallo Marten, Dank u wel voor de 10! Fijn dat alles naar wens is geleverd en dat u zo tevreden bent met de meubelen. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw nieuwe meubelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Hele mooie fauteuil en dito hocker, zijn d'r heel blij mee. Over Mees: sluiten ons aan bij alle anderen, het kán nog steeds, goede service en een vriendelijke aflevering. Hele dikke pluim!

Dag Robert, Dank u wel voor uw mooie review! Fijn dat u zo blij bent met de fauteuil. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Levering netjes op tijd en naar mijn verdieping gebracht. Stoelen zijn prachtig!

Hallo Ilona, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u de stoelen zo mooi vindt. Veel plezier van uw nieuwe stoelen gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

De Noguchi salontafel is mooier dan op de foto's en past geweldig in ons interieur en ook een mooie kwaliteit met een hele dikke glasplaat. En de Cavel bureau stoel is een echte aanwinst, een eyecatcher en zit voortreffelijk. Alles keurig op de afgesproken tijd bezorgd en vakkundig gemonteerd door de vrolijke Mees. Wij zijn er heel blij mee.

Dag Vera, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat de salontafel zo mooi in uw interieur past en dat de bureaustoel ook goed in de smaak valt. Bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

uitstekende service en produkt

Kundig en vriendelijk. Zeer mooie stoelen.

Dag Jan, Hartelijk dank voor uw mooie review! Hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Was zeer verrast op interner een Eames Redesigned te zien voor € 875. De rondleiding in Lutten was aangenaam, deskundig en niet opdringerig. Meteen twee gekocht. Nu binnen een week geleverd door Mees. Weer aangenaam en behulpzaam bij opruimen. Alle lof voor deze firma en collectie.

Dag Gerrit, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u het hele proces vanaf het bezoek aan onze showroom tot aan de levering zo heeft ervaren. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Super blij!

Met onze Cavel lounge Chair in onze favoriete kleur lichtblauw leer en licht houten achterzijde.

Hallo, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo blij bent met uw nieuwe Cavel Lounge Chair. Wij wensen u er veel lounge-plezier van en hopelijk tot de volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Uitstekend p

Afgeleverd op afgesproken tijd. Vakkundig in elkaar gezet. En wat ook prettig was Mees heeft alle verpakking meegenomen.

Dag Jean Pierre, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw aankoop. Wij zullen uw compliment doorgeven aan Mees. Veel plezier van uw aankoop gewenst en hopelijk tot een volgende keer. Mvg, Team Cavel Design

Zwarte Dijk 34 F

7775 PB Lutten

Over Cavel Design

Cavel Design is de nummer 1 aanbieder van design meubelair in de Benelux. Wij staan bekend en garant voor hoge kwaliteit & service en dat is ook te zien aan onze reviews hier op Kiyoh. De reviews hebben ons de afgelopen jaren enorm geholpen onze kwaliteit in vooral service naar wens van onze klanten te optimaliseren. Cavel Design biedt: - Hoge kwaliteit -> Als liefhebbers/kenners zetten we ons continue in dit optimaal te houden - Wij leveren zeer goede service. Daarin behandelen wij onze klanten zoals wij ook behandeld willen worden. Onderscheidende factoren: 1. Altijd gratis bezorging met de bezorgoptie welke u kiest! 2. Kiest u premium bezorging, dan monteren wij gratis af, plaatsen het meubelstuk en voeren het verpakkingsmateriaal op milieubewuste wijze af. 3. Proefplaatsing in uw interieur is mogelijk, dus geen rompslomp met eventueel retourneren en lage kosten als u afziet van aankoop. 4. Veilig betalen! Ook betaling bij levering is mogelijk. - Vriendelijk klantenservice met verstand van zaken. Wij adviseren en helpen je graag bij al je vragen. Contact: Email: [email protected] Telefoon: +31 (0)85 - 0645529 Whatsapp: +31 (0)6 - 20919227 Chat: www.caveldesign.com