Goede webshop telefonisch goed bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan en snelle levering

Prima snelle levering

Leuke korting en snelle levering.

Mooi aanbod goede kwaliteit schoenen

De stenen winkel ken ik sinds een jaar. Mooie schoenen, goede kwaliteit en deskundig en vriendelijk personeel. Ik kocht nu online omdat ik een slipper/sandaal zag die ik "moest" hebben en geen kans zag om naar de winkel te gaan. Ze hadden het goede merk in de goede maat op voorraad . En dat met 35% korting! Binnen 2 werkdagen werden ze geleverd.

Snelle verzending en goede service.

Adequaat geholpen om de juiste maat te vinden

Soepel : nadat de keuze was gemaakt werd meteen het pakje verzendklaar gemaakt.

Snelle afhandeling

Top: dit is klantenservice!

Na telefonisch contact met de zaak werd ik super goed geholpen. De dag erna werd ik zelfs nog teruggebeld of alles in orde was. Bestelling perfect aangekomen. Blij met de schoenen!

Steengoed!

Via mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Product kwam keurig aan en klopte volgens beschrijving en foto’s. Helaas pasten de schoenen mij niet dus ik moest ze retourneren. Ook dat verliep soepel en vlot. Ook de terugbetaling verliep snel. Bij dit bedrijf kun je met een gerust hart je schoenen kopen.

Prima, snelle service. En goed op de hoogte gehouden met mail!

Super prijs, goede levering, mooie pasvorm.

Geweldige winkel

Ik bestelde sandalen online, nadat ik geïnformeerd had of ze nog op voorraad waren. Per direct werden ze verzonden. Achteraf een bericht dat ik nog 5% korting tegoed had. Dit werd op mijn rekening gestort. Klasse voor deze winkel en haar medewerkers.

Schoenen kopen bij Steenwijk/Steengoeie schoenen is altijd een feestje!

Of je nu online of in de winkel koopt, schoenen kopen bij Steenwijk/Steengoeie schoenen is altijd een feestje! Schoenen waren de volgende dag in huis, zitten goed en lopen lekker!

Snel en netjes geleverd

Schoenen online gevonden, waren snel geleverd en ze waren ook nog eens voordeliger dan elders

Prima.

De eerste bestelling bij Steengoeie schoenen is heel goed verlopen. Ik zocht bewust naar een bepaalde schoen en kwam op deze site terecht. Binnen een paar dagen in huis en precies de goede schoen en maat.

Mooi aanbod, snelle levering.

Na constatering dat één schoen een foutje had in het membraan zijn door de verkoper in goed overleg onmiddellijk via een collega een identiek paar schoenen geregeld. 10 met een griffel!

Netjes

Netjes goed in gepakt

Goed telefonisch contact en bestelling werd snel geleverd.

Zie uitgebreidere informatie hieronder

Vlotte bezorging, schoenen komen overeen met foto's website. Wel gebeurt het regelmatig dat mijn account inlog en ww als onjuist worden gezien. Ww vergeten lukte niet. Bij 3e poging met mijn gebruikersnaam en ww lukte het ineens wel.

Schoenen besteld en betaald, terwijl de schoenen achteraf niet op voorraad bleken te zijn.

Helaas geen goede ervaring. Op de webshop stond dat schoenen op voorraad waren en volgende dag bezorgd zouden worden. Dag later bericht gekregen dat de schoenen er toch niet waren en het geld over paar dagen terug zou worden betaald. Toen ik teleurstelling uitsprak omdat ik schoenen die dag nodig had werden geen excuses gemaakt maar alleen de opmerking “fouten maken is menselijk”.

Dag Sabina, Dat is inderdaad niet leuk om na lang zoeken met een voorraadverschil te worden geconfronteerd. Zeker niet als er haast bij is. Wij willen namelijk ook héél graag leveren. Omdat we in zo'n geval eerst nog proberen bij de leverancier een paar schoenen te regelen, en zo alsnog te kunnen leveren, hebben we u niet eerder kunnen bellen. Tot onze spijt houdt Vingino minimale voorraden aan. Wél hebben we direct aan u terugbetaald, in de hoop uw mindere ervaring tot een minimum te beperken. Meer konden we nu niet doen. Nogmaals excuses voor de overlast. Hartelijke groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Slechte service

Teleurstellende service. Nog nooit meegemaakt dat je sandalen van echt leer na 2 dagen zelf moet laten repareren.

Beste Laura uit Beuningen, hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Wat jammer dat u er geen goed gevoel over heeft dat wij de sandalen graag op onze kosten (!) wilden laten repareren i.p.v. de gedragen sandalen terug te nemen en weg te moeten gooien. Wij laten dit soort kleine reparaties (die echt niets voorstellen) dagelijks verrichten. U mocht de sandalen ook aan ons opsturen voor reparatie, maar duurt het langer. Ook verderop tijdens het gebruik van sandalen kan het voorkomen dat leren toplagen loslaten of iets omkrullen. Ook dan staan we graag voor u klaar. We hopen dat uw dochter na de reparatie weer veel plezier heeft van deze mooie sandalen. Hartelijke groet, Sander-Team Steengoeieschoenen

Op deze manier heeft mijn moeder toch de juiste schoenen die passen ,zij kan niet zelf naar de winke

Snel , goed, en mooie schoenen

Niets op aan te merken

schoenen snel geleverd, ook retour snel afgehandeld.

Prima zaak om je schoenen te kopen.

On-line gekeken en had een vraag. Met ze gebeld en er werd een oplossing gezocht en aangeboden. Prima service!

Rijksstraatweg 134

3956CT Leersum

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.