Perfecte afhandeling

Mijn bestelling was de volgende morgen al afgeleverd

Geweldig!!!!

Goede service, aardige en geinteresseerde mensen. Snelle bezorging, kortom geweldig!!!!

Geweldige collectieschoenen

In de winkel heel goed, kundig advies

Steengoed! Top!

Steengoeie schoenen is gewoon STEENGOED. Ik plaatste mijn bestelling, levering was snel en in orde. Echter een productiefoutje in de schoen. Steengoeie schoenen heeft dit zeer professioneel opgelost, heel veel moeite gedaan om mij toch hetzelfde paar te bezorgen. Zo blij met deze steengoede service, opvolging, oplossing en levering! TOP!

Goede en duidelijke site

Erg blij met mijn Durea schoenen, ze zitten heerlijk. Ik heb hielspoor en deze schoenen zijn goedgekeurd door mijn podoloog. Ik gebruik ze als werkschoenen en kan er erg goed op lopen, er zit veel steun aan. Erg veel keus op de site, dus bestel hier vast wel eens weer.

Zeer snelle bezorging!

In de middag bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.

Steengoede service en kwaliteit!

Hoewel de schoenen terug moeten ben ik uiterst tevreden.

Prima bedrijf

Snelle en correcte levering. Ook de retourzending is keurig afgehandeld. Zal zeker volgende keer weer bij dit bedrijf bestellen.

Snelle service en goed ingepakt

Ze zijn wel erg gek op verzendkosten (heen en terug)

Portokosten bij bestelling 5 euro en 5 euro bij retour. Weliswaar bij sale, maar toch is 10 euro wel erg veel geld (ruim 14% van het aankoopbedrag). Volgende keer sla ik deze webshop wel over.

Geachte Gerry, hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u een minder gevoel heeft overgehouden aan uw (geretourneerde) bestelling op onze webshop omdat we in geval van 50% korting of meer zowel voor de heenreis als terugreis een eigen bijdrage voor verzendkosten vragen. De verzendkosten bedragen in uw geval 14% van het aankoopbedrag, omdat de schoenen sterk zijn afgeprijsd. Wij rekenen echter minder dan de werkelijk gemaakte kosten, en vragen deze bijdrage vanwege de ontbrekende marge. Wij geven de verschuldigde verzendkosten naar onze mening goed aan, zowel op de productpagina als in onze algemene voorwaarden voor Verzending & Retournering. U beslist vervolgens zelf of u desondanks de schoenen bij ons bestelt. Daarom hopen we dat u ons opnieuw wilt beoordelen op hoe professioneel en duidelijk we dit hebben aangegeven, in plaats van wat u van onze keuze vindt. Groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Prima schoenenzaak!

Geweldig mooie schoenen voor een mooie prijs. Levering perfect en op tijd.

Zeer klantvriendelijk en een zeer goede service!

Zeer klantvriendelijk en een zeer goede service!

foto schoenen en retourkosten

Helaas vielen mijn laarsjes tegen omdat ze op de foto op de site anders uitzagen dan in het echt. Ook jammer dat jullie kosten rekenen voor het retour zenden van afgeprijsde artikelen die wel nog een dikke 100 euro kosten...dit had ik zo snel niet gezien op jullie site. Als ik het had geweten had ik ze niet besteld..... Heb nu laarsjes in huis gehad en gezien (niet eens gepast) die ik niet wil, en dat heeft me 5 euro gekost. Ik zal dus ook niet nogmaals bij jullie bestellen. Klantenservice heeft later contact met mij opgenomen en het bedrag is netjes terug gestort op mijn rekening! Goede service.

Geachte mevrouw Waals, gelukkig konden we uw telefoonnummer nog achterhalen om even te informeren om welke reden de foto's voor uw gevoel afweken van de realiteit. Ondanks dat het exact fotograferen van schoenen met glanslagen vanwege de reflectie erg lastig is, kunnen we ons vinden in uw onderbouwing. Daarom hebben we besloten de bijdrage retourkosten op artikelen met een korting van 50% of meer, te vergoeden. Wij hopen dat uw eindgevoel over uw bestelling, ondanks dat u dit keer niet bent geslaagd, hiermee toch positief zal zijn. Bedankt voor uw terugkoppeling en hopelijk tot ziens bij Steengoeieschoenen.nl. Hartelijk groet, Sander - Klantenservice.

Snelle levering.

Zeer attente service

Bezorgen bij PostNL afhaalpunt is nog geen optie op de website. Om mij tegemoet te komen hebben ze in plaats daarvan geregeld dat er avondbezorging plaatsvond. Zo werd dit “nadeel” omgezet in een voordeel : ik was geholpen en Steengoeieschoenen heeft laten zien dat hun geclaimde service ook echt in praktijk wordt gebracht. Dat schept vertrouwen.

Gekocht item voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering van een item wat aan de verwachtingen voldoet.

Zeer goed.

Supersnelle levering!

Snelle service en fijn zittende schoenen!

Binnen een dag waren ze al binnen!

Super tevreden

Snelle service en inderdaad goeie schoenen

Gewoon kei goeie service.

Helaas halfmaatje teklein. Terug gestuurd en binnen een paar dagen mijn centjes weer op mijn rekening gestort. DAT IS SERVICE. Gr Cor Faes.

Super snelle service!

Heel tevreden van het product en van de service!

Goede service en perfecte verpakking!

Zeer goede service en snelheid!

Zeer tevreden! Ik had twee verschillende maten opgestuurd gekregen. Teruggestuurd meteen nieuwe met twee goeds maten en een onderhoudsmiddel extra voor de overlast!

Voldoende

Ik had schoenen besteld en betaald. Helaas niet meer leverbaar. Keurig gebeld en geld teruggestort. Maar wel jammer.

Makkelijk bestellen goede prijs snelle levering

Makkelijk bestellen Goed prijs Snelle leverin