De warmbat sloffen die ik zicht in mijn maat waren bij deze winkel op voorraad. Bestellen was eenvoudig en ze werden snel geleverd.

Over het algemeen fijne winkel!

Jammer vind ik dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen van mijn bestelling.

Geachte T. uit Leersum, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Onze Kiyoh uitnodigingsmail om een review achter te laten wordt volledig automatisch enkele dagen na de bestelling gestuurd. Daarom konden we uw mail niet tegenhouden. Tot onze verbazing en spijt kan bij Kiyoh niet worden ingesteld dat de mail pas na bezorging (af in uw geval afhaling) van de bestelling wordt verstuurd. Geef gerust aan dat u geen interesse heeft in het achterlaten van een review (met de link onderaan de mail), u heeft 'm per slot van rekening al gedaan. Toch hopen we wel op een aanpassing van/aanvulling op deze review zodra u uw bestelling naar tevredenheid heeft gepast, en mogelijk gekocht. Hartelijk dank alvast. Groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Prima site en goede service!!

Zeer tevreden!

Zeer slechte service / nazorg

17 mei hebben we in de winkel in Leersum een paar Stuppy 050 0180 1 Nero pantoffels van € 84,95 gekocht. NU, nog geen 4 maanden later, ligt de hele binnenzool uit de pantoffels en zijn ze niet meer te dragen. In de winkel werd mij gisteren vertelt dat de slippers wel herstelt kunnen worden, maar voor eigen rekening. Aanvankelijk vroeg men daar € 12,95 voor, maar na mijn bezwaar kon het ook wel voor € 8,00. Ik ben daar niet op ingegaan, omdat het mij lijkt dat dit een typisch geval van garantie is. Ben dus weer met onbruikbare slippers van € 84,95 vertrokken. Wat een baggerservice. Ga u schamen!!!

Geachte mevrouw Van Engelenhoven, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. De huismuilen die u heeft gekocht bleken in die 4 maanden zeer intensief gedragen te zijn. De Stuppy huismuilen zijn uitgerust met een lamsvachtvoering voor extra warmte, maar zijn daardoor bij dagelijks langdurig wel kwetsbaarder. De welbekende Wolky-muil heeft daarom een leren loopzool, maar is veel minder warm. We dachten u een snelle en goede oplossing te hebben geboden als u het materiaal (nieuwe vachtzool) betaalt, en wij de schoenmakerskosten. Mocht u toch liever willen dat de leverancier de muilen beoordeelt (zoals eerder voorgesteld), dan mag u ze alsnog inleveren in of opsturen naar de winkel. Hartelijke groet, Sander-Team Steenwijk

Keurig netjes

Ze hebben een mooie collectie ! De schoenen netjes verpakt.Bezorging was ook erg vlot top! Bedankt!

Uitstekend advies en persoonlijke service

Een breed assortiment, bijzonder hulpvaardig en goed advies.

Mooie keuze in kwaliteit !

Zeer vlugge en perfecte levering! Aanrader !

Top kwaliteit schoenen

Uitstekende service, ruime keus en altijd fijn geholpen!

Goede service, ook bij sale!

Slippers in de uitverkoop besteld. Pasvorm niet goed. Maatje groter is aanwezig, geen probleem vwb retour, prima. Maar ook grotere maat voldeed niet, slippers retour. Vandaag geld retour ontvangen, alleen 5€ minder als dat ik betaalde? Dat is vreemd!

Beste Jacco, Wat jammer dat u deze keer ondanks de ruiling niet kon slagen. Ruilen is inderdaad bij ons gratis. Komen producten echter (op onze kosten) retour en de (rest)bestelling bedraagt minder dan € 74,95 of er is sprake van een korting van 50% of meer, dan brengen we retourkosten à € 5 in mindering. Dit alles is na te lezen in onze ruil- en retourvoorwaarden in de footer. Hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Goede service snelle levering prachtige schoenen

Top service!!

Goede schoenen en snelle levering

Nog nooit schoenen online besteld maar ik weet dat Wolky ‘s in mijn maat altijd goed is .

Goede communicatie

Vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de aflevering door postnl word je via email op de hoogte gehouden én de levering was de volgende dag. Het bestelde artikel was goed verpakt. Alles wat je wenst bij een online aankoop. Top!

Na telefonisch contact over de schoenen, super snel in huis!

Prachtige kwaliteit schoenen en snelle levering!

Ik ben zeer tevreden!!!

Prima.. snelle levering!!

Tevreden..!!

Mijn schoenen besteld, waren in 2 dagen binnen netjes en goed verpakt. Gelukkig pasten ze ook nog.

Ok

Goede en snelle levering

Heb de schoenen ontvangen helaas met maatverschil. Heb hier ook melding van gemaakt per e-mail maar is nog niet opgelost, heb wel in de mail aangegeven dat ik er verder geen last van heb.

Geachte Wilma, inmiddels hebben we u melding van het ontdekte maatverschil opgepakt en naar uw tevredenheid opgelost. Wij hopen dat u lang en met veel plezier van dit sublieme Italiaanse merk zult genieten. Hartelijke groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

prima service

goede ervaring

prima service, afhandeling en heel aardige mensen!

Prima ervaring, snelle en correcte levering en afhandeling.

Erg prettige website

Helaas moest ikschoenentergsturen,omdat ze niet goed zaten. Dat ging erg makkelijken ik had er 21 dagen voor!

Thuis bezorging en vlotte reactie op app

Fijne communicatie

Mijn bestelling was snel binnen

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.