Mooie schoenen en snelle levering

Merkschoenen in de uitverkoop gekocht. Mooi verpakt en snel geleverd.

Snelle levering en keurig verpakt.

Schoenen voldeden volledig aan verwachting. Veel keuze in schoenen.

Heel tevreden

Top schoenen gekocht en netjes pp tijd verzonden aan mij. Helemaal volgens verwachting.

Snel en goedkoop

Mijn schoenen snel ontvangen en voor een leuke prijs

tevreden, snelle service

tevreden, snelle service

Telefonisch uitstekend geholpen en online bestelling verliep vlekkeloos snel

Zie hierboven

Dolgelukkig

Als (iets te) zuinige Nederlander ben ik dol op aanbiedingen. Te meer nu ik al langere tijd nieuwe Clarks zocht, omdat mijn vorige paar geen lang leven beschoren was en ik nogmaals de volle prijs betalen het niet waard vind. Dus hier een paar aantreffen voor de helft afgeprijsd, wat normaal nooit gebeurt, leek te mooi om waar te zijn. Maar dat was het niet! Besteld, keurig netjes en tevens erg snel ontvangen in een verpakking zonder verspilling (de verpakking was keurig op maat). Dat door een bedrijf, zeker in het geval van afprijzing, verzendkosten worden gevraagd is niet meer dan terecht dus hier had ik dan ook geen enkele moeite mee. Wel moet ik eerlijk bekennen dat de naam van de webshop mij wel even de wenkbrauwen deed fronsen, waardoor ik zelf eerst ook reviews ben gaan lezen.

Snelle levering ruime keus comfort schoenen

Ruime sortering aan comfortschoenen. Duidelijke foto's Klant wordt op de hoogte gehouden wat betreft tijdstip verzending. Snelle levering correct verpakt. Snelle reactie op vragen via mail. Keurig te woord gestaan en een passende oplossing zoeken bij problemen. Kortom een familiezaak die service en klantgericht is. Een aanbeveling

Geachte mevrouw Sleeuwen de Graaff, hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat u een minder gevoel heeft overgehouden aan uw (geretourneerde) bestelling op onze webshop omdat we in geval van 50% korting of meer zowel voor de heenreis als terugreis verzendkosten vragen. Wij vragen deze bijdrage vanwege de ontbrekende marge. Wij geven de verschuldigde verzendkosten naar onze mening goed aan, zowel op de productpagina als in onze algemene voorwaarden voor Verzending & Retournering. U mag vervolgens zelf beslissen of u desondanks de schoenen bij ons besteld. Daarom hopen we dat u ons wilt beoordelen op hoe professioneel en duidelijk we dit hebben aangegeven, in plaats van wat u van onze keuze vindt. Graag sturen we u een herbeoordelingsverzoek, in de hoop op een andere cijfermatige beoordeling. Uw lage cijfer werkt nu erg negatief uit op onze totaalbeoordeling, waar veel klanten tegenwoordig naar kijken bij hun keuze van webshop. Groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Denken heel goed mee, erg vriendelijk!

Hele fijne service 👍🏻

Mooie schoenen

Snel geleverd!

Fijne webshop, duidelijke communicatie, snelle levering

Fijne schoenen ontvangen

Geweldig, goede prijs, snel en netjes

Heerlijk zo moet internet verkoop werken, echt een aantader!

Snel, correct en uitstekende after sales

Website duidelijk, verzending snel, kortom geen klagen. Het artikel zelf had wel een minpunt: het klittenband van 1 schoen hechtte niet goed. Na enig heen en weer e-mailen, waarbij de snelheid van reageren een grote plus was, was het voorstel: terugsturen of op kosten van Steengoeieschoenen bij een erkende schoenmaker laten herstellen. Voor dat laatste hebben wij gekozen en de € 12,00 reparatiekosten stonden een dag later op onze bankrekening. Steengoeieschoenen is mij een 10 waardig. UITSTEKEND! Annelies de Gelder - Heemskerk

Snelle verzending en goede prijs

Was al even op zoek naar een mooi paar Floris van Bommel sneakers. Deze hadden ze op voorraad en voor een goede prijs. De verzending was snel in een goede verpakking.

Snel en correct

De bestelde schoenen zijn dezelfde dag verstuurd en de volgende dag geleverd. Het enige commentaar is dat de matentabel alleen voor volwassenen was en er geen indicatie was voor de kinderen. Achteraf had ik liever een maat groter gehad.

Hele procedure van bestellen tot afleveren zonder problemen verlopen,ga zo door

Prima webshop

Mijn favoriete Wolky sandalen besteld en de andere dag in huis. De prijs was ook nog 40 euro lager dan bij een ander, dus ik ben dik tevreden

Snelle levering en zelfs al zooltjes erbij gedaan voor het geval de schoenen niet goed aan zouden sluiten.

Snel en perfekt

Heb Teeva's sandalen besteld. Had nog versleten oude liggen en wist mijn maat dan ook vrij nauwkeurig. Zeer snel geleverd en.. ze passen perfect. Ik had bij zo'n top winkel ook niet anders verwacht ;-) Hans

Snelle levering, afhandeling van retour helemaal top.

Jullie zijn een voorbeeld voor alle webwinkels.

Gewoon top!

Snelle levering..hadden aangegeven een begrafenis te hebben en de schoenen graag daarvoor te willen... gelijk door jullie op verzenden gedaan... waren er ruim op tijd!! Geweldig gedaan!!

Niets op aan te merken !

Webshop goed Prijs goed Levering goed Product goed

Persoonlijke aandacht

Na eerdere ervaringen met schoenenzaken, ben ik zeer onder de indruk van de persoonlijke aandacht van dit bedrijf. Steengoed!

Ik had mint groene teva’s voor onze dochter besteld in de opruiming. Deze waren helaas niet meer op voorraad door een fout in het systeem. Binnen een paar uur na de bestelling werd er gebeld door een vriendelijke medewerker dat de groene teva’s er niet meer waren maar dat ze nog wel iets duurdere lichtblauwe hadden. Ik kreeg deze voor dezelfde prijs als de groene👍🏻 Goede service dus en dochter is heel blij met haar blauwe sandalen.

Over Steengoeieschoenen