Veel keuze, snelle levering en goed contact.

Had schoenen besteld toen bleek dat de maat niet meer voorhanden was. Even een mailtje gemaakt of ze nog te bestellen waren en binnen een uur het antwoord dat ze er nog wel waren. Ik had ze zelf kennelijk al eerder in de winkelmand gedaan waardoor het eruit zag of ze niet meer op voorraad waren. Opnieuw besteld en binnen 1 dag waren de schoenen binnen. Goede prijs en goede service dus.

Fast delivery and good product.

voor het eerst hier iets besteld, vlot geregeld, zeer vlotte levering.

Dik tevreden, fijne webshop snelle levering en inderdaad steengoeieschoenen met uitneembaar voetbed.

ShoesMe snel ook naar Duitsland

Mijn zoon loopt goed op Shoesme Runflex, echter Shoesme levert niet in Duitsland en daar wonen wij. Bij onze laatste zoektocht heb ik steengoeieschoenen gevonden. makkelijk besteld en snel geleverd (binnen 3 dagen)

Gewoon goed

Snelle levering.

Top service!

Schoenen online besteld en afgehaald in de winkel. De verkoopster keek meteen even mee of de schoenen goed zaten. Hele fijne vriendelijke service...

Voor het eerst online schoenen gekocht. Gehele bestel- en bezorgproces was perfect. De wikkel om de schoenendoos was voor eventuele retourzending weer te gebruiken en in de doos zat een sticker met adressering voor het terugzenden. Gewoon super geregeld. Schoenen waren perfect en retourzending niet nodig.

Top supersnel ontvangen.

Al ruim 25 jaar een tevreden klant

Als kleine jongen kom ik al bij Steenwijk in Leersum. Nu ik volwassen ben en een stuk verderop woon, kom ik altijd graag nog langs in Leersum, of bestel ik via de site. Altijd goede service.

Makkelijk te bestellen , snel bezorgd .

Snel en klantvriendelijk

Als vaste klant in de winkel nu van de webshop gebruik gemaakt. Met mijn keuze om de schoenen in de winkel op te halen. Voordeel: schoenen waren de laatste in mijn maat tijdens de sale. Dus zijn ze gelijk voor mij Online gereserveerd en kan ik ze op mijn eigen tijd ophalen en ter plekke passen. Top!

Duidelijk en snel

Duidelijke webshop. Goede kwaliteit producten. Snelle en degelijke verzending.

Order wordt direct verwerkt, goede update, snelle levering. Schoen bleek licht verkleurd, kon zonder problemen omgeruild worden

Supersnel !

Zaterdag aan het eind van de middag besteld en (ondanks de drukte bij Post.nl) al op dinsdagmiddag bezorgd. Ik was blij verrast!

Snel en fijn

De schoenen zijn snel geleverd. Bestel en bezorgproces was duidelijk en ook nog eens superfijne schoenen voor een lage prijs

Fijn bedrijf

Prima prijs en kwaliteit.

Keurig verpakt en volgens afspraak geleverd. Had nog niet eerder hier besteld.

Snelle levering, mooi product!

Mooi schoenen ontvangen, op tijd en snel bezorgd!

duidelijk en efficient afgehandeld

is een retourzending geworden, binnen 2 dagen geld retour. prima geregeld.

Prima service!!

super deal snelle levering

Goede service , snelle levering . Super

Snelle levering, mooi verpakt. Fijn om mijn Hartjes schoenen bij jullie gekocht te hebben. Voor herhaling vatbaar