goed en snel

Fijne webshop en snelle, goede service.

Mooie en aparte schoenen. Zitten als gegoten.

mooie knalrode sneakers

Goed verpakt, snel geleverd (voor zover PostNL meewerkt). Fijne xsensible sneakers in een geweldige kleur.

Is goed gegaan

perfect

In een fysieke winkel werd er gemeld dat de schoenen die ik mooi vond niet in mijn maat werden gemaakt. Op internet bij steengoeischoenen stonden ze op de site, deze besteld en ze werden keurig volgens afspraak geleverd!

op tijd en in goede staat geleverd

Eigenlijk bestel ik niet graag online, zeker geen kleding/schoenen. Het betreffende merk en model kende ik al, dat scheelde een onzekerheid. Zorgen over goed en op tijd leveren had ik niet hoeven hebben; alles verliep naar verwachting.

De bestelling is keurig op tijd en correct afgeleverd

Netjes te woord gestaan door Sander met problemen met betalen via de webshop. Alleen heb ik tot nu toe de voucher die ik gekregen had voor 5 % korting niet ontvangen op mijn rekening. Dit zou apart gestort worden omdat de betalingsopdracht al b i ons rond was en ik de code niet meer kon invullen Zie opmerking bij laatste bestelling. Mvg Ingeborg Koops

Dag mevrouw Koops, ik kan geen reactie terugvinden op de mail met kortingscode of of uw bestelling dat u de bestelde schoenen allemaal zou houden. Waarschijnlijk heeft u daarom de korting ook nog niet ontvangen. Kunt u nog even kort reageren op de kortingscode-mail van 16 mei? Na ontvangst zullen we direct de € 11 feedbackkorting over de 2 paar niet-afgeprijsde sneakers en sandalen terugstorten. Het gaat toch om order 10283? Veel plezier ervan gewenst! Groet, Sander.

Zeer klantvriendelijk

Top telefonische service en uitleg voor aankoop. Uitstekend en snel geleverd!

De winkel is fijn, maar door de lockdown besloten om niet af te reizen en online te bestellen.dat ging prima! Snelle service , duidelijke site.

Goede service!

Nvt

Perfecte service

Schoenen werden snel geleverd, ook al heb ik ze niet gehouden. Retour gestuurd en geld was zo weer terug op mijn rekening. Goed gevoel bij dit bedrijf!

Ondanks het slechte functioneren van DHL en dankzij de goede, persoonlijke service van deze winkel/site zijn de juiste schoenen aangekomen. Ruiling en retourneren goed verwerkt.

Fijne ervaring!!

Ik vond de medewerkers van de winkel erg aardig en m'n bestelde laarzen werden dezelfde dag nog opgestuurd en waren (zijn) prachtig! Vriendelijke groetjes van Nathalie

Zeer behulpzaam

Goede en snelle levering

Mijn schoenen kwamen snel binnenm. Ze waren goed verpakt.

Na bestellen online toch nog even naar de winkel voor vakkundig advies, een super combinatie!

Zeer tevreden.

Op tijd ontvangen, keurig netjes. Zeer tevreden, koop daar waarschijnlijk nog wel meer schoenen als ik ze nodig heb.

Top service!

Schoenen online besteld, werden de volgende dag al vertuurd, zonder verzendkosten te berekenen.

Goede schoenen en snelle levering

Goede en snelle levering

Snel, mooie schoenen, goede service

Ik had mijn schoenen heel snel. Ik heb smalle voeten en kan hier goed terecht.

Afmelden moeilijk

Toen ik probeerde mij af te melden voor de de nieuwsbrief van Steengoeieschoenen moest ik eerst allerlei gegevens invullen: klantonvriendelijk!

Goedenavond Heleen, Wat jammer dat u onze wijze van uitschrijving als klantonvriendelijke heeft ervaren. Als u de optie "Afmelden/Frequentie wijzigen" onderaan onze nieuwsbrief gebruikt, bent u per direct automatisch uitgeschreven. U heeft als het goed is direct een bevestiging van uitschrijving ontvangen. Vervolgens wordt uw emailadres alleen gevraagd als u in plaats van uitschrijving de frequentie van de nieuwsbrief wilt wijzigen naar wekelijks, 24x per jaar of 12x per jaar. U hoeft dit dus niet in te vullen. Mocht u zich via de "oude" winkelwebsite uitschrijven, dan wordt inderdaad wat meer gevraagd vanwege de (nog) handmatige verwerking van uw uitschrijving. Op dat moment is namelijk (zelfs) uw mailadres nog niet bekend. Ik hoop dat alles zo duidelijk is, en we u mogen vragen uw review aan te passen. Zo'n 4 heeft zo'n negatief effect op onze totaalcijfer, waarvoor we ons al zo lang en hard voor hebben ingespannen. Hartelijk dank alvast! Groet, Sander - team Steenwijk.

Verdrietig van

Door omstandigheden waar ik niks aan kon doen fouten in de coronatijd met omruilen Zeer vervelend behandeld door de iegenaresse van deze winkel, daarna geld niet terug door weer een fout, en veel moeten bellen en zijn dan te druk om te helpen. Belde om half 9 en dat was te vroeg, ze schrok zei ze omdat dacht dat er iets erg was. Verder vriendelijk personeel en mooie winkel

Dag mevrouw, hartelijk dank voor uw kritische review. Ondanks dat wij eerst aan onze kant al het mogelijk hebben gedaan om uw betaling te achterhalen, hadden we écht de (voor u eenvoudiger te leveren) betaalinformatie nodig. Uw persoonlijke gegevens, en zeker uw bankgegevens, zijn voor ons afgeschermd. We zijn zeer blij met uw bijdrage om de openstaande betaling op te lossen, hebben deze direct afgeboekt, en u vrijdag een attentie gestuurd voor de genomen moeite. Ik neem aan dat u deze nog niet heeft ontvangen? Wij wensen u er veel plezier van. De terugbetaling van uw webshopbestelling is inmiddels onderweg, en zal binnen 1 à 2 werkdagen op uw betaalrekening staan bijgeschreven. Excuus voor de slechte bereikbaarheid; het was erg druk omdat nu gelukkig het 'normale winkelen' weer op gang komt. U heeft zelf in februari al ervaren hoe vreemd en soms ook lastig het toen was. Hartelijk groet, Dorenda Steenwijk & team.

In één zin Steengoed !!!

Zeer gebruiksvriendelijke webshop (die volgens het bedrijf nog steeds verder dient te worden verbeterd ;-)), snelle afwikkeling bestelling, tijdige levering, en dan ook nog een persoonlijk belletje of alles naar wens is. Het kan niet op! Klasse!

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.