Fijne website en snelle levering!

Voldoende keuze en een snelle levering. De schoenen waren keurig verpakt en er zat zelfs een kaartje bij met veel draagplezier. Het geheel maakte op mij een keurige indruk en ik ga zeker nog vaker bestellen!

Fijn overzichtelijke site schoenen waar inlegzolen in passen.

Snelle levering.

Helemaal goed

De omschrijving op de site was dat de schoenen van suède waren. Op het plaatje van glad leer. Ik was wel benieuwd wat ik zou krijgen. Ze werden snel bezorgd en waren zoals op het plaatje van leer. Dit is wel verwarrend.

Keurige levering

Levering volgens afspraak, keurig verzorgd en verpakt.

Prima winkel

Snelle levering en niets op aan te merken

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

Super goede schoenen voor inlegzolen!

Snelle levering,mooie kwaliteit Lowa's wandelschoen. Voor mij heel belangrijk de halve maten.

Prima en op tijd; goede keuze!

Goed toegankelijk en met een paar schoenen die elders niet verkrijgbaar waren

Top service!

Toen de kortingcodes door een storing niet op tijd binnen was om deze te kunnen gebruiken namen ze zelf contact op om deze achteraf alsnog te verrekenen.

Duidelijke website met goede service en snelle levering

snel en efficiënt

Helaas waren de schoenen die ik had besteld niet de juiste pasvorm, maar de gebruikersvriendelijkheid van de website en het eenvoudige retourneren maken dit zeker een aan te bevelen webshop.

Steengoede service en klantvriendelijkheid.

Ik word altijd zeer goed geholpen en er is een heel ruime keuze in schoenen.

Goede levering en goede schoenen

Geheel volgens verwachting.

Goede communicatie en correcte levering

Na bestelling bleek de bestelde maat toch niet leverbaar. Dat werd correct gecommuniceerd en bij een tweede telefoontje werd de vermoedelijke leverdatum genoemd met de optie de bestelling te annuleren. Uiteindelijk werd echter ruim voor de genoemde datum geleverd. Een eerdere levering is altijd prettig.

Perfect, snelle levering!

Helaas laarzen niet de juiste kleur voor mij, dus retour. Ook dit ging snel. Binnen 2 dagen na retourzending stond het geld alweer terug op mijn rekening. Top!

Snelle levering, perfect!

Vandaag besteld, morgen in huis. Heel fijn. Schoenen waren met zorg ingepakt. Ik ga bij u zeker weer een keer wat bij u bestellen.

Prettig online winkelen

Fijne website, overzichtelijk, vlotte levering, zending netjes verpakt. Pakket goed te volgen met track en trace van Postnl. Aanrader!

Uitstekende en complete service

Uitstekende en complete service

Prima winkel

Mooie schoenen, ruime keus Ook via webshop makkelijk Prima service

Super leuk assortimenten aan kinderschoenen! Heel blij met de mooie schoenen van Clic voor mijn dochter!

Alles was goed! Levering en product.

Alles was goed! Levering en product.

Voldoet aan alle verwachtingen

Snelle levering! Prima product!

Vriendelijk en goede service

Een vraag gesteld over sandalen te dragen met steunzolen

Heb eerst gebeld over wandelschoen met extra breedte . De eigenaar zou in de gaten houden welde ik bestelde online . En belde dat deze perfect waren. Heel fijn . Ze lopen goed en zitten stevig