Zeker een aanrader

De moeite waard om een kijkje te nemen!

Prima service en snelle verzending

Snelle verzending, goede prijzen en prima retourservice. Heel prettig mailcontact met de klantenservice. Als deze winkel om de hoek lag zou ik er vaak binnenlopen.

Duidelijke website, snel geleverd!

Duidelijke website, snel geleverd!

Fijne, snelle service!

‘s Morgens besteld, begin van de middag in huis. Met passervice!! Misschien had ik geluk met de ontzettend snelle levering, maar ik was er heel blij mee. En natuurlijk weer hele mooie schoenen, van hoge kwaliteit.

Duidelijke site, goede service.

Steengoeieschoenen maakt waar wat ze zeggen op hun site.

Snelle levering, goede retour afhandeling

Order werd de volgende dag al geleverd. Een paar schoenen paste ik niet en heb ik retour gestuurd. Ook deze afhandeling was prima.

Prettige en snelle service.

Snelle reactie op bestelling en grote bereidwilligheid om de bestelling bij mij thuis te brengen.

Prima.

Duidelijke webshop, ruime keuze, mooie merken.

Voor de lunch wandelschoenen besteld, tijdens de lock down, na de lunch al bezorgd! Op dat moment geen tijd om te passen. Helaas was de maat niet goed, gebeld en einde van de dag ontvingen we al de juiste maat. Ik ben al vaste en tevreden klant bij Steenwijk, maar dit overtrof mijn verwachtingen!

Het zoeken via google naar mijn gewenste Wolky laaarzen leidde snel naar jullie site. De bestelling plaatsen was makkelijk en levering ging snel. Mooie site en fijn dat je met Paypal kunt betalen. Dan zijn de laarzen/schoenen nog een tijdje verzekerd.

lederen kwaliteitsschoenen aan democratische prijs.

steengoeie schoenen aan keigoeie prijs!

Snelle levering, goede service

Goede service, snelle levering. Prachtige laarzen.

Besteld en snel bezorgd

Perfecte service en snelle levering

S avonds besteld en de volgende dag liep onze zoon al vrolijk rond op zn nieuwe schoenen super service in deze coronatijd

Heel goede service

Vriendelijk personeel. Correct.

zeer tevreden

Ondanks corona gaat de service bij steengoeieschoenen gewoon door. Bestelling geplaatst, nemen even telefonisch contact op over levering, krijg gelijk ook advies over het artikel en in overleg volgende dag geleverd. Ben ook zeer tevreden over de lowa wandelschoenen. Had ik veel eerder moeten kopen. Wij gaan voor Steengoeieschoenen naar Leersum.

Goede service, handige manier van retourneren

Ik bestelde er schoenen voor mijn zoontje, maar was een maat te klein bleek thuis. Een maat groter was niet meer aanwezig, dus de schoenen teruggestuurd en netjes het geld terug gekregen.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Mijn schoenen waren snel geleverd en weer opgehaald omdat de maat helaas niet goed was. Het betaalde bedrag was ook snel weer retour op mijn rekening.

Snelle levering en goede service

Positieve ervaring, er was een snelle levering en ook bij het retour zenden heb ik een goede service ervaren

Goede service!

Helaas gingen de door mijn gekochte schoenen heel snel kapot, maar hele goede retour service en prettig contact.

Super snelle levering

Leuk dat het persoonlijk werd bezorgd!

1e x besteld bij dit bedrijf en keurig binnen de tijd geleverd

Vlotte afhandeling

was goed

Goede service snelle levering. Opa kwam met kleinzoon de schoenen brengen en waren erg vriendelijk, leggen goed uit wat je doen kon als de schoenen niet paste

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.