Volgende dag al geleverd en nog aan de telefoon gehad voor meer informatie over het product waar ik ook snel mee geholpen werd

Zoals altijd bij Steengoeie schoenen: prima

Goede webshop met duidelijke informatie. Schoenen van mooie merken.

Snelle levering.

Mooi snel geleverd

Duidelijke website en Snelle levering

Ik bestel graag bij Steenwijk schoenmode. In de middag besteld en de volgende dag al in huis.

Scherp geprijsd. Goed verpakt. Snel verzonden. Top!

Uitstekend. Echter het toegezegde voorvoet inlegzooltje niet ontvangen. Gaarne alsnog toezending.

Uitstekende service!

Zeer goed contact via Whatsapp en telefoon. Snelle service. Zeer aan te bevelen.

Goede communicatie en snelle verzending

Snel en persoonlijk contact

Na bestelling werd ik direct gebeld over kleur die niet meer voorradig was. Oplossing werd geboden. Helaas moesten deze retour en nieuwe pantoffels direct verrekend en weer opgestuurd. Zijn goed te bereiken en vriendelijk.

Kan niet beter!

Snelle levering van een goed product, zorgvuldig verpakt. Kleur van de schoenen komt exact overeen met de afbeelding op de website. Maat correct. Top service.

Topervaringen met Steengoeieschoenen, zeer klantvriendelijk ook.

Online kopen doe ik weinig, en ik had zeker niet verwacht schoenen online te gaan kopen. Je wilt passen en ter plekke vergelijken. Toch heb ik het gedaan, een paar keer nu, bij fam. Steenwijk. Super tevreden! Nog even bellen met wat vragen en ik word uiterst vriendelijk te woord gestaan. Er wordt meegedacht met jou als klant (ook als het kortingsacties betreft). Klantgericht en snelle levering. Dus voor mij absoluut een aanrader.

Uitstekende service vriendelijk en pro-actief

Speciaal voor mij hebben ze de wandelschoenen online gezet zodat ik ze kon bestellen en ik werd erover gebeld. Heel aardig!

Prima.

Keurig verpakt . Op tijd geleverd. Niets op aan te merken.

Perfecte slipper

Mijn nieuwe pantoffel, snel en correct geleverd!

goed.

ruime keuze,snelle levering ,zeer tevreden.

Zeer goed.

Voldeed aan de verwachting en een snelle bezorging.

Een nieuwe ontdekking

Betaalbaar en snelle levering

perfect

perfect

vlotte afhandeling

via webshop gekocht. Dat de verzeding gratis was, kon ik niet vinden op de website.

volgens afspraak op tijd geleverd

prima, schoen waren wel gebruikt door iemand want de labels etc waren losgehaald en zaten los in de doos. Maar ik dacht als je ze in een winkel past heeft ook iemand ze aangehad............ Linker schoen wel wijder/groter dan rechter... verder netjes.

Ik werd zelfs gebeld om te komen voor advies en te passen , als ik hier de tijd voor had gehad was ik zeker naar de winkel gekomen, wordt hier altijd fijn geholpen. Toch bedankt voor de moeite. De schoenen zijn goed

Zeer klantvriendelijk

Snelle verzending en uitstekende service

Snel, netjes en klantvriendelijk

Ik zou 1 tip willen meegeven laat op de website de kuitmaat van de laarzen zien. Dit voorkomt onnodig versturen en retourneren.

Goedemiddag Mirjam, hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben inmiddels de kuitmaat (bovenaan) toegevoegd, die na de update van de webshop zichtbaar zal zijn. Echter, de omvang bovenaan de schacht alleen is vaak niet voldoende. De omtrek van de laars op de bolling van de kuit (dus iets lager|) en de omtrek net boven de enkel zijn net zo belangrijk voor de pasvorm. Deze afmetingen zouden dan moeten worden aangegeven, met daarbij de hoogte vanaf hak/grond gemeten, en afgestemd met de maten van uw onderbeen. Eigenlijk is een lange laars geen webshopproduct... Groet, Sander.

Werelds

Niets dan lof over de service

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.