vlotte afhandeling

via webshop gekocht. Dat de verzeding gratis was, kon ik niet vinden op de website.

volgens afspraak op tijd geleverd

prima, schoen waren wel gebruikt door iemand want de labels etc waren losgehaald en zaten los in de doos. Maar ik dacht als je ze in een winkel past heeft ook iemand ze aangehad............ Linker schoen wel wijder/groter dan rechter... verder netjes.

Ik werd zelfs gebeld om te komen voor advies en te passen , als ik hier de tijd voor had gehad was ik zeker naar de winkel gekomen, wordt hier altijd fijn geholpen. Toch bedankt voor de moeite. De schoenen zijn goed

Zeer klantvriendelijk

Snelle verzending en uitstekende service

Snel, netjes en klantvriendelijk

Ik zou 1 tip willen meegeven laat op de website de kuitmaat van de laarzen zien. Dit voorkomt onnodig versturen en retourneren.

Goedemiddag Mirjam, hartelijk dank voor de feedback. Wij hebben inmiddels de kuitmaat (bovenaan) toegevoegd, die na de update van de webshop zichtbaar zal zijn. Echter, de omvang bovenaan de schacht alleen is vaak niet voldoende. De omtrek van de laars op de bolling van de kuit (dus iets lager|) en de omtrek net boven de enkel zijn net zo belangrijk voor de pasvorm. Deze afmetingen zouden dan moeten worden aangegeven, met daarbij de hoogte vanaf hak/grond gemeten, en afgestemd met de maten van uw onderbeen. Eigenlijk is een lange laars geen webshopproduct... Groet, Sander.

Werelds

Niets dan lof over de service

ben 100% tevreden

zie boven....

Fantastische service

Klant is duidelijk koning bij familiebedrijf Steenwijk

Steengoed

Volgens afspraak, alles top

Goede site en informatie. Levering volgens afspraak.

Uitstekend.

Duidelijke site , snelle reactie op de mail , super snelle levering ! Heel blij met de geleverde schoenen , lang naar gezocht in winkels en uiteindelijk online bij steengoeieschoenen gevonden !

Prima! Alles snel geleverd!

Fijn dat je de mogelijkheid hebt om een artikel gratis terug te sturen.

Ruim assortiment, snelle en goede service

Uitgebreide collectie met mooie, goede merken. Functioneel zoekmenu voor specifieke wensen. Bestellen, betalen, bezorgen (met updates track & trace) gaat eenvoudig, verzorgd en snel.

Snelle terugbetaling

Schoenen waren mooi maar helaas te smal. Na terugsturen had ik het betaalde bedrag binnen een paar dagen weer teruggestort gekregen

Steengoeieservice

Mijn order liep vast op de website. Gebeld maar geen gehoor. s’ Avonds werd ik teruggebeld en direct goed geholpen. Order kon toch doorgezet worden. Volgende dag weer teruggebeld naar mij om te verifiëren of het nu in orde was.

Snel en juiste pasvorm !

Meteen goed gevoel !

Geweldig tevreden over klantvriendelijkheid en hulp bij bestelling

Heel blij met het (kunnen) leveren van een elders moeilijk te verkrijgen product. Eén telefoontje en een uitzonderlijk goede hulp bij de online bestelling en de snelle afhandeling maakten ons een geweldige indruk en waren een bewijs van de klantvriendelijkheid en zorg.

Klantvriendelijk

Prettig en snel advies en snelle levering

Keurig geregeld.

Juiste informatie. Via de mail alles helder en duidelijk; moment van verzenden, ontvangst retourzending. Tevreden.

Super goed gegaan

Alles op tijd geen problemen

Alles zeer goed geregeld!

Bestelling werd snel en adequaat geleverd. Informatie over levering zeer duidelijk. Helaas moest ik mijn bestelling retour sturen. Ook dat ging gemakkelijk.

Goede service.

Ik had nog nooit gehoord van deze winkel, maar omdat ik op zoek was naar een bepaalde schoen en heb deze via Google gevonden. De schoen is heel snel geleverd en in zeer goede staat ontvangen.

Ik was op zoek naar deze pantoffels want kon ze in mijn omgeving niet in de juiste maat vinden en zag ze op deze website tegen een goede prijs. Snelle levering van het juiste product, alleen vreemd dat de pantoffels niet in de originele doos zaten maar in eentje waar met stift dingen op waren aangepast.

Goedemiddag mevrouw F., soms wordt een product met de verkeerde schoenendoos verkocht en moeten we dit aanpassen. Dit wordt wel bij het opsturen van de bestelling aangetekend. De leverancier is dikwijls niet bereid tot het opsturen van een vervangende doos. Desondanks hopen wij dat het product in de doos u goed bevalt. Dank voor de terugkoppeling en review. Hartelijke groet, Sander - team Steengoeieschoenen.

prima service!

online schoenen besteld en prima snelle levering. Had bij de bestelling nog geen gebruik gemaakt van mijn kortingscode en kreeg toch de mogelijkheid om de korting alsnog te ontvangen.

Heel goed.

Voor de zekerheid had ik 2 maten besteld, Daarvan was er 1 paar de juiste, dus het andere paar retour. Het retourbedrag is inmiddels al weer teruggestort. Dus Prima !!

Rijksstraatweg 134 3956CT Leersum

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.