Steengoeieservice

Ik laarzen had besteld die te groot waren en omdat ik hier van baalde en jullie deze niet een maat kleiner hadden , is er een werknemer geweest die mij zo fantastisch heeft geholpen, om ervoor te zorgen dat ik toch weliswaar bij een andere firma aan de laarzen in de juiste maat ben gekomen. En wat hij me meegaf, mevrouw u bent zo tevreden dat de volgende keer u schoenen gaat bestellen zeker aan onze firma denkt. Klopt en zal dit ook zeker doorgeven aan mijn omgeving. Toppie

Prima,

bestelde pantoffels goed ontvangen.

Toffe schoentjes

Super leuke schoentjes besteld alleen helaas te klein en dus retour moeten sturen. Leuke site met een groot aanbod, ik zal hier weer bestellen

Goedenavond mevrouw Pennings, Ik kon u vanmiddag en vanavond niet telefonisch bereiken. Vandaar even via deze weg. Wij hebben het idee dat deze review niet voor ons bedrijf is bedoeld. Ondanks dat het inderdaad een kleine maar persoonlijke attentie is, hebben wij geen handgeschreven kaartjes. Daarnaast retourneert u bij ons de niet passende schoenen via een digitaal retourportaal, waar u met ordernummer+postcode inlogt en alles al voor u is ingevuld. U hoeft alleen het betreffende artikel te selecteren, het afgiftepunt te kiezen, en u ontvangt vervolgens direct uw retouretiket. Tot slot hebben we de door u bestelde (en nog niet geretourneerde) Pinocchio bootjes wél in de grotere maat 28 op voorraad. Graag ontvangen we daarom de juiste review alsnog, en hopen natuurlijk dat uw ervaring positief is :-). Wij sturen u hiervoor een aanpassingsverzoek. Hartelijk dank, groet, Sander-team Steengoeieschoenen.

Super goed!

Wat een goede service heeft Steengoeieschoenen! Twee paar zooltjes besteld, waarvan 1 niet op voorraad, toen werd ik gebeld dat met een aanbieding voor een ander soort zooltjes waarbij de prijs gelijk bleef. Helaas zijn deze onderweg waarschijnlijk blijven steken bij de post, maar toen ik dit aangaf, werd ik netjes gebeld dat ze nog 2 paar op gingen sturen, kosteloos! En kreeg ik zelfs nog een telefoontje een paar dagen later of ze nu wel binnen gekomen waren. Top! Helemaal aan te raden.

Geachte mevrouw Arjanne, hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben de zooltjes in een enveloppe toegestuurd, zonder Track- en Trace, waardoor het voor ons niet mogelijk is om te zien waar de betreffende zending zich bevindt. We hebben daarom afgelopen maandag al een 2e enveloppe met identieke inhoud gestuurd, om er zeker van te zijn dat u alsnog de binnenzooltjes zou ontvangen. Het kan dus zijn dat u er uiteindelijk vier heeft, maar die mag u houden (terugsturen kost meer, en ze zijn op maat te knippen voor later gebruik ;-) ). Alsnog veel plezier ervan. Wij hopen zo een doeltreffende oplossing te hebben getroffen. Hartelijke groet, Sander.

super snelle afhandeling

degelijk, betrouwbaar en snel

Super service!!!

Super service en ook snel antwoord op mijn app. vragen!

Snelle levering, wel geretourneerd, perfect geregeld

Schoenen waren er snel. Helaas viel kleur tegen tov digitaal beeld. Retour afhandeling liep perfect.

keurig en netjes bedrijf

was precies wat ik ervan verwachte

Geweldige service

Werd zeer goed geholpen bij de aankoop van schoenen

De warmbat sloffen die ik zicht in mijn maat waren bij deze winkel op voorraad. Bestellen was eenvoudig en ze werden snel geleverd.

Over het algemeen fijne winkel!

Jammer vind ik dat ik geen bevestigingsmail heb gekregen van mijn bestelling.

Geachte T. uit Leersum, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Onze Kiyoh uitnodigingsmail om een review achter te laten wordt volledig automatisch enkele dagen na de bestelling gestuurd. Daarom konden we uw mail niet tegenhouden. Tot onze verbazing en spijt kan bij Kiyoh niet worden ingesteld dat de mail pas na bezorging (af in uw geval afhaling) van de bestelling wordt verstuurd. Geef gerust aan dat u geen interesse heeft in het achterlaten van een review (met de link onderaan de mail), u heeft 'm per slot van rekening al gedaan. Toch hopen we wel op een aanpassing van/aanvulling op deze review zodra u uw bestelling naar tevredenheid heeft gepast, en mogelijk gekocht. Hartelijk dank alvast. Groet, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Prima site en goede service!!

Zeer tevreden!

Zeer slechte service / nazorg

17 mei hebben we in de winkel in Leersum een paar Stuppy 050 0180 1 Nero pantoffels van € 84,95 gekocht. NU, nog geen 4 maanden later, ligt de hele binnenzool uit de pantoffels en zijn ze niet meer te dragen. In de winkel werd mij gisteren vertelt dat de slippers wel herstelt kunnen worden, maar voor eigen rekening. Aanvankelijk vroeg men daar € 12,95 voor, maar na mijn bezwaar kon het ook wel voor € 8,00. Ik ben daar niet op ingegaan, omdat het mij lijkt dat dit een typisch geval van garantie is. Ben dus weer met onbruikbare slippers van € 84,95 vertrokken. Wat een baggerservice. Ga u schamen!!!

Geachte mevrouw Van Engelenhoven, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. De huismuilen die u heeft gekocht bleken in die 4 maanden zeer intensief gedragen te zijn. De Stuppy huismuilen zijn uitgerust met een lamsvachtvoering voor extra warmte, maar zijn daardoor bij dagelijks langdurig wel kwetsbaarder. De welbekende Wolky-muil heeft daarom een leren loopzool, maar is veel minder warm. We dachten u een snelle en goede oplossing te hebben geboden als u het materiaal (nieuwe vachtzool) betaalt, en wij de schoenmakerskosten. Mocht u toch liever willen dat de leverancier de muilen beoordeelt (zoals eerder voorgesteld), dan mag u ze alsnog inleveren in of opsturen naar de winkel. Hartelijke groet, Sander-Team Steenwijk

Keurig netjes

Ze hebben een mooie collectie ! De schoenen netjes verpakt.Bezorging was ook erg vlot top! Bedankt!

Uitstekend advies en persoonlijke service

Een breed assortiment, bijzonder hulpvaardig en goed advies.

Mooie keuze in kwaliteit !

Zeer vlugge en perfecte levering! Aanrader !

Top kwaliteit schoenen

Uitstekende service, ruime keus en altijd fijn geholpen!

Goede service, ook bij sale!

Slippers in de uitverkoop besteld. Pasvorm niet goed. Maatje groter is aanwezig, geen probleem vwb retour, prima. Maar ook grotere maat voldeed niet, slippers retour. Vandaag geld retour ontvangen, alleen 5€ minder als dat ik betaalde? Dat is vreemd!

Beste Jacco, Wat jammer dat u deze keer ondanks de ruiling niet kon slagen. Ruilen is inderdaad bij ons gratis. Komen producten echter (op onze kosten) retour en de (rest)bestelling bedraagt minder dan € 74,95 of er is sprake van een korting van 50% of meer, dan brengen we retourkosten à € 5 in mindering. Dit alles is na te lezen in onze ruil- en retourvoorwaarden in de footer. Hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer, Sander-Team Steengoeieschoenen.

Goede service snelle levering prachtige schoenen

Top service!!

Goede schoenen en snelle levering

Nog nooit schoenen online besteld maar ik weet dat Wolky ‘s in mijn maat altijd goed is .

Goede communicatie

Vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de aflevering door postnl word je via email op de hoogte gehouden én de levering was de volgende dag. Het bestelde artikel was goed verpakt. Alles wat je wenst bij een online aankoop. Top!

Na telefonisch contact over de schoenen, super snel in huis!

Prachtige kwaliteit schoenen en snelle levering!

Ik ben zeer tevreden!!!

Prima.. snelle levering!!

Tevreden..!!

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.