Snel ontvangen.

Ik had dezelfde slippers al eerder. Er kon dus niets mis gaan.

Perfect!

Perfecte en snelle service!

Schoenen besteld die elders uitverkocht waren waren snel geleverd.

Goed service, snel en efficiënt.

Heel prettig!

Doordat we al jaren, ook voor de kinderen vaste klant zijn, wist ik welke maat en merk schoen geschikt was. Mijn zoon is dol op felle kleuren en vooral oranje. Het was dan ook een feest om dit seizoen de Sun 68 sneaker in die kleur te kunnen krijgen :)

Uitstekend,

Het was voor mij de eerste keer dat ik kocht via internet = webshop. De ervaring was uitstekend in alle opzichten: met mails wanneer ik het bestelde kon verwachten, dat was erg fijn! Zodoende kon ik rekening houden met ‘bezorgtijd’ en kon ik aanwezig zijn. Het bestelde werd ook bezorgd op de tijd dat dit werd aangegeven!

Positieve ervaring

Kende deze winkel niet maar ben zeer tevreden. Uitgebreide collectie met goede prijzen. Toen een besteld artikel wat vertraagd was ben ik hiervan direct op de hoogte gesteld. Pakket werd netjes afgeleverd. Kortom de winkel/webshop is aan te raden.

Zeer prettig geholpen.

Erg prettig geholpen bij de aanschaf van mijn schoenen. Zeer vakkundig te werk gegaan en zelfs een klantenservice tot 22:00. Complimenten voor dit ondernemerschap!

Vraag snel beantwoord

Steengoeie schoenen reageert snel op vragen gesteld via de Whatsapp. Was ik mee geholpen, online de bestelling afgemaakt.

Goed.

Ruime keuze,snelle levering prima kwaliteit schoenen,leuke prijzen.

Op tijd en in goede conditie geleverd

Mooie steunzool van echt leer snel geleverd

Ik had gezien dat iemand deze lederen zooltjes in haar dansschoenen had, toen heb ik het merk gegoogled en kwam ik bij jullie webside.

Perfect geregeld

De schoenen kwamen snel, maar waren helaas deze keer niet zoals ik had gehoopt. Het retourneren was snel geregeld en ik had ook snel weer mijn geld terug. Sleutelwoord: snel!

netjes geholpen

code probleem goed opgelost. tevreden klant

Snelle nette afhandeling

Snelle nette levering

Vriendelijk en behulpzaam geholpen,

Bestelling keurig verpakt en de volgende dag in huis.

Goed en op tijd!

Goed en op tijd.

Prettig bedrijf

Mooie en goede schoenen en prima service

Ik werd blij van het assortiment en van de snelle en correcte levering, minder blij van u aandringen op een beoordeling.

Via de website probleemloos schoenen besteld , snelle levering van de mooieschoenen. TOP !!!

Hele goede snelle service

Bij constateren dat de wijdte van de schoenen niet voldeed, terugsturen erg makkelijk en de terugbetaling heel erg snel. Heel betrouwbaar.

Goede prijs

Mooie schoenen goede prijs Snel geleverd

snelle en correcte levering

Doorgaans bestel ik geen schoenen online maar gezien de positieve ervaringen met het merk Rieker durfde ik het aan. De pasvorm was wat ik hoopte en verwachte. De bestelling zelf ging ook soepel en snel.

Prima webshop, maar bedenk wel dat bij retourneren 6 euro in rekening wordt gebracht (geldt niet bij ruilen). Gelukkig waren de geleverde schoenen perfect en ook aantrekkelijk geprijsd.

Duidelijke website, maatvoering klopt precies, snelle levering. Een webshop om te onthouden

Snel geleverd, ViaVai enkellaarsjes zitten als gegoten. Dus allemaal goed.

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.