Ook in de lockdown zeer goede service!

Fijn dat ik op deze manier toch schoenen kan kopen! Duim heel hard dat jullie vlot weer open mogen!

Kwaliteit en service is top

Wij de schoenen jullie omzet!!!

Om toch je favorieten schoenen te kopen is jullie service om te bezorgen in een straal van 15 km, top!!!!

Prima alles volgens afspraak

Goed geregeld met retourzending

Prima ervaring

Prima ervaring. Vlotte bezorging. Ben zeer tevreden over de laarsjes.

Perfect geregeld

Perfect geregeld

Superrrr

Deurbel ging en daar waren ze geweldog

Wederom weer een goede klantenvriendlijke ervaring.

Schoenen online gekocht, toch niet helemaal perfect passend. Om mogen ruilen ondanks sale.

Zeer snelle en vriendelijke service

Van bestelling op website tot ontvangst schoenen ; alles in orde .

Overzichtelijke website . Bestelproces en verzending duidelijk . Goede ontvangst van pakket na enkele dagen . Gelukkig ook tevreden over de bestelde schoenen .

Snel en prima in orde.

Blij verrast dat ik de dag na het bestellen de schoenen al in huis had. Prima geregeld.

Snel en goede levering

Duidelijke communicatie en correcte le ering.

snelle levering, prima verzorgd

De bestelling verliep heel vlot, goed verzorgd

Wederom goede service.

Kwaliteit zoals we gewend zijn van Steengoeieschoenen en Steenwijk schoenen. De bestelde schoenen werden keurig binnen 24 uur bezorgd! Helaas zelf een verkeerde maat doorgegeven. Na telefoontje keurig de volgende dag geruild voor de juiste maat. Perfecte service.

prima geregeld

goed geregeld en snel.

Mijn schoenen had ik 's avonds laat besteld en de volgende dag waren ze al binnen. Daarnaast was de bezorger erg vriendelijk. Een snelle en vriendelijke service!

Mooie enkel laarzen nu voor een leuke prijs

Goed verpakt, snel verzonden. Enkel laarzen zagen er nog perfect uit. Ook in de uitverkoop.

Fantastische service

Aan huis bezorgd werden - na telefonisch overleg - 4 paar schoenen. Zoon en ik konden rustig passen en doorgeven welk paar we zouden houden. Meneer stuurde een Tikkie. De niet-gekozen schoenen zijn maandag opgehaald.

leuke aanbiedingsprijs

De schoenen zijn zoals verwacht.

Prettig

Snel en persoonlijk.

Geweldige service!

Heb om medische redenen gevraagd het retourtermijn te verlengen, dit deden ze meteen, geweldig!

Besteld, gekregen in 1 week thuis.

Fantastisch!

In 1 dag: geweldige schoenen weer ,heel blij mee!

Steeengoede schoenen.

ik loop er zo op weg. Heerlijke genieten.

super!!!!!

sneller dan het licht.... 's-morgen besteld en helemaal niet verwacht (maar érg leuk natuurlijk) werd ik in de loop van de middag al gebeld dat mijn schoenen bezorgd waren. Helaas was ik zelf niet thuis, dus bij de buren... anders had ik meteen mijn complimenten over kunnen brengen aan de vriendelijke dame die ze kwam bezorgen. Niets anders dan lof!

Over Steengoeieschoenen

Steengoeieschoenen.nl is de webshop van Steenwijk Schoenmode in Leersum, een hecht familiebedrijf dat al generaties lang in het schoenenvak zit. Vanaf 1989 zijn wij in Leersum (op de Utrechtse Heuvelrug) onze winkel gestart. Inmiddels 30 jaar verder hebben we een hele trouwe klantenkring opgebouwd en veel schoenliefhebbers zowel in de regio als ver daarbuiten weten Steenwijk Schoenmode te vinden. Met onze webshop proberen wij landelijk nog meer bekendheid te krijgen. De producten die u op de webshop ziet, zijn allemaal op voorraad en daardoor direct te leveren of in onze stenen winkel te passen. In de winkel zijn we continu op zoek naar verdere verbetering van onze winkelindeling, productaanbod en klantadvisering. Op de winkelvloer is het contact met onze klanten makkelijk gelegd. Tijdens de advisering merken we al veel, en vragen ook pro-actief om feedback. Maar voor de webshop is dit helaas niet zo eenvoudig. Daarom hebben we ú nodig, en gebruiken hiervoor de beoordelingstool Kiyoh. Mogen we een moment van uw kostbare tijd? Hartelijk dank, familie Steenwijk.