Snel bezorgd en precies zoals besteld

Enkele zaken nodig voor mijn 420. Ging prima!

Mooi vest, maatvoering is krap

Als je M meet, koop dan een L (hebben een M en die past voor geen meter). Verder mooi vest en op tijd verzonden.

Bedankt voor je beoordeling en reactie. Sailcenter doet niet moeilijk over ruilen!

Commande par internet

J’ai commandé par internet un cadeau pour Noël. Le délai était très court et il a été respecté. Je suis très content d’avoir passé ma commande chez Sailcenter.

Conseil pertinent et volonté de rendre service.

J’ai commandé une voile, juste avant de descendre naviguer en Charente maritime. C’était compliqué car je m’y étais pris au dernier moment et il était compliqué pour eux de le remettre au transporteur mais ils ont réussi. J’ai reçu ma voile 2 jours avant mon départ soit 2 jours après ma commande, ça s’est du service. Christian

Très efficace

Pourrais peut être étendre le choix

Snelle correct levering

Onderdelen zijn makkelijk terug te vinden, en makkelijk te bestellen. Een vlotte service!

Buen servicio, rapido y eficiente

Buen servicio, rapido y eficiente

Een kado elke keer!

Goede service, snelle levering.

Ja goed en snel

freundliche Mitarbeiter

kwaliteit van levering onder de maat

Ervaring: Nieuwe 29er verstaging geleverd zonder bout en busje voor montage aan de mast. Waarom niet compleet leveren? Sailcenter laser trolley (staal) bijzonder slecht afgewerkt. Inmiddels diepe krassen onder dekrand doordat stalen dragers op geen enkele manier blijken te zijn afgewerkt en messcherp zijn. Dat had zo veel mooier geweest als een stukje rond was gebruikt met boogje als oploop. Dan blijft alles netjes. Zo jammer.

Het is spijtig deze reactie te lezen. De vraag: “Nieuwe 29er verstaging geleverd zonder bout en busje voor montage aan de mast. Waarom niet compleet leveren?” Antwoord: Vaak worden onderdelen (in dit geval bout en busje) overgezet. Als we de verstaging wel compleet leveren blijven onderdelen over en krijgen we vragen of het niet goedkoper kan zonder. De foto op de site is overigens zonder bouten en busje. Trolley voor Laser: Deze klacht is bij ons niet bekend - als er iets is horen we dat graag. Naar aanleiding van deze review hebben we foto’s opgevraagd maar geen reactie op gekregen. Team Sailcenter

Entrega rápida y comunicación instantánea

La experiencia con Sail center ha sido muy buena. La comunicación ha sido muy fluida y nos ha ayudado a resolver las incidencias que, por las especiales características geográficas de nuestra ciudad, nuestro envío tuvo. Sin duda recomendable 100%

• ¿Nos recomendarías?

Good stor, nice peoplegoodservice.

Fast webshop.

Always a solution !

het is nu toch al enkele jaren dat wij regelmatig beroep doen op SailCenter voor onderdelen allerhande voor onze zeilhobby. Waarom? Heel eenvoudig: SailCenter heeft een groot gamma aan ogenblikkelijke beschikbare onderdelen van super kwalitieit; plus daarbij, als het écht héél vlug moet gaan, vinden zij altijd wel een oplossing dit op tijd en stond geleverd te krijgen. Great Team, ThanKs !

Goede prijs kwaliteit

zeer vlotte afhandeling

helemaal volgens verwachting

Arrive on time, all Ok

Everything arrive well packaged and on time. Good, price, good packaging, It's on my favourite list.

PERFECTO

Muy profesional y buena comunicación.

Super efficient

Makkelijke navigatie, zeer goed opvolging voor buitenland (voornamelijk de de-tax and import), uitstekende logistiek (snel!). Zeer tevreden!

Gewoon top

goed, maar te lang gewacht.

4 dagen geschreven, maar eindelijk was het 8 dagen...

Ik belde op om mijn bestelling te checken en om te zien of deze dezelfde dag verstuurd kon worden en ik kreeg twee keer iemand aan de lijn die snel mijn bestelling kon vinden en mijn vragen kon beantwoorden; vriendelijk, snel en alles kwam op tijd aan.

Goed met uitleg over product

👍

Alles ohne Probleme

Commandes accastillage et vêtements

Commandes et livraisons conformes (qualité, emballage et délai).

Over Sailcenter