Zeer prettig

Ik had een notitie bij mijn order geplaatst. Daar werd ik netjes over gebeld perfect mee geholpen.

Goede service, vriendelijke klantenservice

Mijn pakje werd bezorgd op een ophaalpunt maar ik miste de mail daarvan waardoor het pakje weer teruggestuurd werd. Geen probleem voor Sailcentsr, ze hebben het nog eens gestuurd. Dank!

Altijd behulpzaam, vriendelijk, correct EN snel, Top!

Altijd behulpzaam, vriendelijk, correct EN snel, Top!

in orde

tevreden

Echt prima service en meedenken.

Snelle levering , goed product

Idem

online bestelling dekzeil laser

Prima ervaring. Duidelijke website, eenvoudig te bestellen. Snel geleverd. Prima dekzeil tegen scherpe prijs

Sailcenter kwam de belofte helemaal na.

Helemaal goed.

Ik heb gekregen wat ik besteld heb.

Goed team!

Altijd goed geregeld

Highly recommend

Very professional and efficient

• ¿Nos recomendarías?

opvallend service gericht

Snelle service ondanks de drukte

Very good

Fast delivery

Schnell und unkompliziert

Der Einkauf mit Versand in die Schweiz hat perfekt funktioniert, inklusive Rückerstattung der Mehrwertsteuer. Vielen Dank.

prima kundige crew

goeie ondersteuning bij de keuze van materialen. flexibel.

snelle levering en het product was goed te vinden op de site en duidelijk omschreven.

Goede webshop, snelle levering; voor herhaling vatbaar!

Zeer breed assortiment, goede productinformatie en snelle levering: vandaag besteld, morgen in huis. Fijn zeg!

conforme aux attentes

achat d'un sac ZHIK

snelle en goede response en meedenken door o.a. twee bestellingen te combineren

Snelle service en levering

Als je bij Sailcenter iets bestelt wordt het snel geleverd en zit het netjes en goed verpakt zodat het niet beschadigd raakt. Het is niet de eerste keer dat ik daar iets bestel voor mijn boot. Kortom een aanrader voor de watersporter die iets nodig heeft voor zijn bootje.

Snelle en duidelijke service

zijn goed geholpen

Prima meegedacht over alternatief product.

Product was uitverkocht. Goed meegedacht in alternatief.

Onvoldoende duidelijkheid levertijd

In ​verband met leveringsproblemen duurde mijn bestelling van Gelcoat aanzienlijk langer dan verwacht. Ondanks de op vooraad status op de site heb ik ca 3 wk op mijn bestelling moeten wachten. Navraag gaf aan dat het waarschijnlijk wel binnen zou komen maar ook dit ddurde langer dan gehoopt. Kortom veel duidelijker en pro actief communiceren over de verwachte levering en eventuele vertraging.

Beste Jeroen, Bedankt voor je beoordeling en terugkoppeling. Zowel door oplopende grondstoftekorten als door problemen bij (alle) postdiensten lopen leveringen soms onverklaarbaar -en onbeheersbaar- lange levertijden op. Hier kunnen wij heel weinig aan doen en de verwachting is dat dit de komende maanden nog wel vaker gaat gebeuren. Helaas was dit bij de gel coat levering ook het geval en dat spijt ons enorm. Gelukkig gaat er ook heel veel wel goed, en bij de volgende update van de website volgt een verdere verbetering van de voorraadstatus van de beschikbare artikelen. Dit neemt niet weg dat we het altijd heel vervelend en spijtig vinden als leveringen tegen onze gewoonte in (veel) langer duren dan verwacht. Met vriendelijke groet, Team Sailcenter

Over Sailcenter

Specialized store for one design dinghy sailing. - More than 50.000 items directly available for shipment in stock - Store and showroom in the Netherlands - Present at many sailing events - Quality service and personal advice - Large collection of dinghy clothing