Sehr gute und schnelle Bedienung aller Ansprüche.

Freundliche und kulante Abarbeitung der Aufträge

zeer snelle levering van Dart 18 onderdelen

Vrijdag besteld en zaterdag morgen was het al geleverd. Dit was niet nodig geweest omdat er geen haast bij was, maar toch wel mooi.

Snelle levering en goede service

2 paar zeilhandschoenen besteld waarvan er 1 paar te klein was. Zonder de site vooraf te informeren zeer snel een debetfactuur gekregen en het geld snel teruggestort gekregen.

Snelle en correcte levering

Prima service!

Très bon service

Dommage que Chronopost n'ai pas livré notre colis :-( mais Sailcenter à très bien réagi

Produits parfaits et livraison très rapide

Toujours satisfait

Bestellen en leveren

Plezierig

Good advice and quick delivery

Danke für die telefonische Auskunft zu meinem Anliegen und dem Versand in den Niederlanden.

Fijn contact bij vragen en snelle verzending

Ik wist niet exact wat ik moest bestellen want, eerlijk is eerlijk, zijn de omschrijvingen bij de producten nogal summier. (Dat is een tip om dat te verbeteren) Even gebeld en je wordt fantastisch geholpen met de juiste uitleg. Verzenden en de bestelling aanpassend kon ook nog op de valreep door de snelle service!

simplement parfait...

We love working with Sailcenter!

Great service and great boats. Thanl you Pim&Florian!

Artikel op voorraad, volgende dag in huis

Goed geholpen, vlotte verzending

Voor onderdelen gebeld, goed geholpen, ze vertelden precies wat voor extra dingen, zoals schroeven in een bepaalde maat, ook nodig waren zodat ik in 1 keer alles kon bestellen wat ik nodig had.

Vlot correct en vriendelijk geholpen

Makkelijk bestellen, goede prijs, snel geleverd

Ik heb ook al eerder besteld: fijne service, mensen die met je meedenken, goede spullen, alles in orde. De vorige keer moest ik wat heen en weer mailen voor een bestelling in het buitenland; dat ging ook erg soepel. Enige puntje is dat het niet zo makkelijk is om een buitenlands account aan te maken, maar je kan niet alles hebben. Highly recommended.

Super goed

1 artikel van de bestelling was niet meer leverbaar. Maar kreeg netjes een mailtje en gelijk was het geld terug gestort van het artikel wat er niet meer was. En de rest was goed.

Duidelijke communicatie. Mijn product moest besteld worden en werk goed op de hoogte gehouden. Gewoon zoals het hoort te gaan

positief

Voldoende

Werd telefonisch erg goed geholpen. En kreeg de te bestellen artikelen toe gemaild. Super! Specificaties en productomschrijving en zijn echter erg onduidelijk. En in de aangeraden en toegestuurde zeilzak, krijg ik helaas mijn grootzeil echt niet in. In de winkel goed geholpen met ruilen van zeilzak en advies gekregen waarmee we verder konden!

Heldere site goede omschrijving en snelle service

Bdhdjfnf

Product was snel geleverd

Product was eenvoudig en snel geleverd. Over verdere service kan ik niets zeggen geen ervaring mee.

Goed maar te snelle service.

Had gevraagd om later te verzenden ivm vakantie, is helaas niet aanvoldaan.

Snelle ontvangst per post, daarna eenvoudig kunnen ruilen in de winkel vanwege verkeerd formaat (eigen fout).

prima service iets langere levertijd dan verwacht. heel snel antwoord via de mail bij navraag. verbetering zou zijn om iets over levertijd aan te geven in de status van je bestelling