Goed product.

Product doet wat het moet doen. Zeer vlotte levering.

Excellent

Super fast delivery

Excellent

Excellent service and fast delivery, Thank You!

Perfekt

Snell en zakelijk, super kommunikatie bij produkt vraagen, tot ziens.

Tipptopp

Sehr schnelle Lieferung

Vriendelijk

Werd vlot en vriendelijk geholpen

Perfekt geholpen en spullen snel geleverd

Simpel gezegd: perfekt geholpen

Goed advies

Goed advies en er werd meegedacht. Prima.

Slechte levering

Het item dat ik besteld had was zoek geraakt en arriveerde laat na bestelling. Uitleg was mager.

Beste Bert, Bedankt voor je bestelling en beoordeling. We zijn intern nagegaan hoe deze levering gelopen is. Op het moment van bestellen was de bestelde tas niet op voorraad. Dit artikel is besteld en door onze leverancier verzonden - helaas per abuis naar een verkeerd adres (van een collega van ons). Op 13 augustus hebben we dit ook laten weten per email. Vervolgens konden wij het bestelde artikel niet meer op tijd bemachtigen en daardoor is de levering over het weekend heen getild - en (veel) te laat geleverd. Dit is een vervelende samenloop van omstandigheden geweest wat een enkele keer voor kan komen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Sailcenter

De Rclip past niet in de Rudder pin van de Laser Bahia

Ik contacteerde de verkoop met de volgende vraag (en foto): Bestaat er een Rclip om de rudderpin snel te vergrendelen? Daarop kreeg ik een antwoord en bestelde de Rclip maar de diameter van die clip is te groot t.o.v. het gaatje van de rudder pin. Ik heb het gaatje handmatig moeten boren.

Beste Martin, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te lezen dat de roerpin niet in één keer voldeed. We hebben de voorraad roerpinnen bekeken en per batch/levering lijkt het gat de verschillen, daarvan waren we ons niet bewust. Fabrikanten nemen niet de moeite om dit soort (kleine) wijzigingen met ons te delen. Dus waar deze oplossing in het verleden vaker goed werkte blijkt dat nu niet meer bij elke roerpin zo te zijn. We zullen hier in de toekomst alerter op zijn. Met vriendelijke groet, Team Sailcenter

Prima en snelle dienstverlening

Deskundige hulp en ik kon daarna direct bestellen. Dit ging eenvoudig en werd snel bezorgd.

Grote voorraad, veel keuze & vlotte service

Groot assortiment en vele artikels zijn op voorraad. Vervolgens snelle bezorging.

Larges choix, professionnalisme, rapidité, respect du contrat

Plusieurs commandes par internet, toujours respectées, conformes. Livraisons rapides. Site internet facile et bien documenté.

Highly recommended shop

Super shop and best offer for jollies. Uncomplicated order and delivery. Also by bigger parts. Super service. I'am very satisfied by this shop.

Snelle bezorging en goede service

Ik heb bij sailcenter onderdelen voor mijn laser besteld.

Helemaal goed

Alles perfect voor elkaar, instappen en wegzeilen. Mooie boot, alles op de juiste lengte, nieuwste van het nieuwste en weer helemaal up-to-date.

Quick delivery and high quality

Quick delivery and high quality

Geweldig, ik raad het aan!

Ik ben erg blij met de aankopen, ik kreeg snel en efficiënt wat ik wilde. Het pakket met goederen bereikte Polen zonder problemen. Ik zal nog steeds gebruik maken van de diensten van deze winkel. M. Rzeszotek

My first option for purchasing all you need for Laser/ILCA Dinghy.

care for customers, fast delivery, wide range of sailing products.

Goeie service!

Goeie service

Great customer service

Great customer service! Friendly and helpful. Highly recommended! Regards from Sweden Patrick

Helder aanbod, vlotte verzending

Ik zocht een kwijtgeraakt onderdeel van de laser. Snel gevonden, ook nog keus. Prima product voldoet heel goed

Zeil besteld en dezelfde dag opgestuurd met zeil nummer en landcode geplakt.

From my point of view, outstanding.

Hi, nice work from start point (order) to the end point (delivery). Once again grait job. Franci

weiß nix

Over Sailcenter

Specialized store for one design dinghy sailing. - More than 50.000 items directly available for shipment in stock - Store and showroom in the Netherlands - Present at many sailing events - Quality service and personal advice - Large collection of dinghy clothing