Vriendelijk en snel geholpen

Bij vragen werd ik vriendelijk te woord gestaan, mijn retourzending werd snel in behandeling genomen en dezelfde dag werd nog de juiste maat opgestuurd

Snelle service.

Leuke ervaring

Mooie aanbieding, snel geleverd!

een mooi en goed passend deken wat ook heel goed blijft zitten!

QHP eczeemdeken wat niet alleen mooi maar ook heel goed passend is

Super tevreden

Volgende dag in huis top!!

Had een bestelling gedaan, maar niet goed opgelet. Bestelling stond op afhalen. Dat is veel te ver voor mij. Na 1 telefoontje werd er zonder probleem geregeld dat het opgestuurd werd. Zonder extra kosten. Volgende dag al binnen. Dat noem ik nog eens top service!

Top qualité et prix

Livraison en 2 jours ouvrés, emballage top. Rapport qualité prix très bien Je suis ravie

Echte service, echte vriendelijkheid!

Ik had online laarzen besteld voor mijn dochter, maar ze zaten niet goed. Toen zijn we naar de winkel gegaan. Ik was er nog nooit geweest, maar ik ga er voortaan altijd naartoe. We zijn heel goed en heel vriendelijk geholpen. Echt anders dan de grotere ketens.

Het bestelde product hadden ze op voorraad. En het was een snelle levering

Alles heel snel binnen en hele goede en vriendelijke klanten contact!

Goed geregeld volgens afspraak

Goede ervaring

Van aankoop tot retour super

Snelle levering maar helaas te klein. Aankoopbedrag ook super snel weer teruggestort

Producten goed, levering goed

Gewoon super fijne winkel

Goed assortiment en snelle levering

paardrijlaarzen

Rijlaarzen besteld volgende dag binnen , hele goede prijs en levering.

Snel en een fijn product aangeraden!

Artikel besteld en ontvangen binnen de aangegeven tijd. Gewoon zoals het hoort te zijn.

Fijne snelle service!

Goede website, duidelijke beschrijving en een snelle service.

Snel en makkelijk

Alle producten snel opgeleverd

Makkelijk te bestellen via de website , website is duidelijk . Prima omschrijving van artikelen .Snelle levering Artikelen zijn mooi

Goede snelle service

Goed snelle service

Groot assortiment en snel geleverd

Fijn bedrijf

Thanks voor de service

Super gaaf jasje

Nieuw grijs wedstrijd jasje besteld. De volgende dag had ik hem al binnen Wat een service! Hij past goed en ik ben er erg blij mee

Korvelseweg 113

5025JB Tilburg

31135432044

Over Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!