Super winkel

Super winkel . Aanrader super deals mooi spul ..blij mee

Deken besteld, netjes verpakt en zeer snel bezorgd. Super blij mee!

snel, betrouwbaar en netjes geleverd

Fijne ervaring!

Supersnelle levering! Dankuwel

Ga zo door!

Goede service, snelle verzending.

Betrouwbaar bedrijf. Snelle verzending. De tweede keer dat ik hier een bestelling had geplaatst, bleek item niet op voorraad en moest het besteld worden. Kreeg meteen een persoonlijke mail dat het item er binnen een week kon zijn, en of dat dan goed was en ik de bestelling door wilde laten gaan. Mijn bestelling kwam inderdaad binnen die week aan.

Ik had een deken besteld die ik toch niet helemaal goed vond, ik kon hem terug sturen en de deken die ik wilde werd gelijk weer opgestuurd, super snel. Tuurlijk was het jammer dat ik mijn retour zelf moest betalen maar de snelle service maakt dat wel helemaal goed.

Snelle levering en product in goede staat ontvangen

Fijne webwinkel die vlot verstuurd

binnen paar dagen je bestelling in huis

Snel geleverd, product zoals beschreven en afgebeeld.

Erg fijn en goede producten

Erg fijne en betrouwbaar bedrijf goede producten met snelle verzending

Super!! Fijne website snelle en correcte levering!

Snelle levering. Goed verpakt en niet te groot. Hetgene wat je hebt besteld wordt ook geleverd. Super tevreden

Eerste kennismaking met dit bedrijf was uitstekend.

Snel & netjes !

Makkelijk bestellen, en levering mooi op tijd. Product zoals omschreven. Prima dus !

snelle levering, duidelijke site

duidelijke site, waar goed te zien is wat leverbaar is. zeer snel geleverd

Snelle bezorging!

Prima producten en precies volgens de beschrijving op de website.

Goed assortiment rijlaarzen

Snel en goed geleverd

Gewoon netjes!

Bestelling super smel ontvangen.

Snel en mooi product!

Prachtige Laarzen en snel bezorgd

Snelle levering.

Perfecte service!

Bestellen en de volgende dag in huis!

Snelle levering!

Snelle levering maar de kleur van het jasje komt niet overeen met de kleur op de website.

Beste Marijke, Dank voor Uw beoordeling. Mocht in Uw geval de kleur hebben afgeweken dan kan dit met de resolutie van Uw beeldscherm te maken hebben. Wij werken met zowel IOS als Windows en de kleur van het jasje komt zo goed als overeen na het controleren hiervan. Wij hopen U in de toekomst wederom als klant te mogen ontvangen.

Prima ervaring. Spullen had ik de volgende dag in huis en de nabestelling een dag later.

Snel en netjes afgeleverd. Sneller dan in de eerste instantie gedacht werd

Over Zadelmakerij & Ruitersport Gierman

Ruitersport Gierman is de ruitersportwinkel en ruitersportwebshop voor U en Uw paard! Ruitersport Gierman is al meer dan 30 jaar een begrip in Tilburg en omstreken. Bij ons kunt U terecht voor een uitgebreid assortiment ruitersportartikelen tegen voordelige prijzen. Alles voor ruiter, paard, verzorging en gezondheid van het paard! Bij Ruitersportgierman.nl vindt U het allemaal. In onze ruitersportwinkel vertegenwoordigen wij de bekende merken waaronder bijvoorbeeld: Pikeur, Eskadron, Kingsland, Euro-Star, Montar en nog veel meer. Geïnteresseerd? Wij nodigen U van harte uit bij ons in de winkel of neem een kijkje op onze webshop!