Netjes geleverd en het bedrag vab de teruggestuurde artikelen vlot teruggestort.

Positief.

Netjes verwerkt en geleverd

Super goed!

Ik had aangegeven dat ik mijn schoenen in de winkel wou afhalen. Gebeld of het dezelfde dag kon. Dit was geen probleem!Super goede service

Ze bieden super service. Mijn probleem werd super snel opgelost 👍😊

Snelle en goede afhandeling

mijn bestelling had ik binnen twee dagen in huis. De schoen zat niet naar wens (helaas), heb dus moeten retourneren. Ook dit proces verliep vlot en netjes. Ben echt tevreden over Elferink

super

snelle levering, en hele fijne leuke schoenen

indrukwekkende service

Ik had twee paar schoenen besteld die ik helaas terug moest sturen omdat de breedte niet goed was. Maar wat een snelle service,zowel met het versturen als de terugbetaling.

Goede kwaliteit producten en snelle verzending

Een tijd geleden naar tevredenheid besteld bij Elferink. Recent weer een mooie aanbieding van kinderschoenen dus nogmaals besteld. Bestelling was snel geleverd en degelijk verpakt. Goede kwaliteit schoenen precies zoals verwacht op basis van de informatie op de website.

Prima service en snelheid

Snelle reactie gehad en snelle verzending! Erg tevreden.

Ik heb 2 paar schoenen besteld en deze werden op de afgesproken dag geleverd . Alles keurig verpakt . De schoenen voldeden aan mijn verwachting .

Mooie schoenen en snel geleverd

Het is heel handig dat je op de website op breedtemaat kun zoeken. Duidelijke afbeeldingen en omschrijvingen! De schoenen werden goed verpakt , snel geleverd. Ik ben heel tevreden.

Van begin tot eind een hele goede ervaring!

Mijn eerste contact met Elferink was met het hoofdkantoor met een algemene vraag. Telefonisch contact en later ook e-mailcontact. Beide contacten waren goed en adequaat. Na mijn vraag moest de medewerker de winkel bellen voor een antwoord. De medewerker heeft me direct teruggebeld. De bestelling is goed gegaan en de betaling ook. Zeer dienstverlenend. Dikke 10!

Prima alles naar wens

Perfect en betrouwbaar

zeer snel en accuraat van dienst geweest

gezochte artikel snel gevonden, binnen de gestelde termijn geleverd

Prima service snelle verzending

Snel en goed. Ruime keuze

Bestelling verliep vlot, werd zorgvuldig afgeleverd. De gerouteerde schoenen en bedrag werd spoedig afgehandeld.

tevreden

snelle levering, ben tevreden klant

zeer te vrede

Groot aanbod, fijne service

Fijn dat we meerdere paren schoenen in de winkel konden laten afleveren. Daardoor kon mijn dochter goed bekijken welke schoenen voor haar het beste waren. In de winkel in Nunspeet werden we vakkundig geholpen.

Prima service!

De webshop werkt soepel en snel. De bestelling arriveerde in goede orde op het beloofde tijdstip. De retourservice werkt eveneens prima. Elferink doet wat ze zegt: precies en duidelijk.

Snel ontvangen.

Zondags besteld, maandags al binnen. Snel en nette afhandeling.

Snelle correcte levering.

De bestelde schoenen waren 1 dag na het bestellen binnen. Prima pasvorm.