's Donderdags 2 paar schoenen besteld, vrijdag geleverd. Zaterdag 1 paar retour gestuurd. 's Maandags al bericht dat de retour was binnengekomen en verwerkt en een uur later stond het geld al terug op m'n rekening. Top service!

Makkelijk besteld en snel in huis!

super!

Snelle precies levering !

Jammer

Jammer dat terugzenden op eigen kosten is... Normaal altijd maat 40 van die schoenen en nu te klein dus jammer....

Hallo Delphine, Bedankt voor je reactie op Kiyoh! We vinden feedback ontzettend belangrijk voor ons verbeterproces. Wij snappen je reactie echter staat dit toch wel duidelijk vermeld op onze website, gezien dit alleen inderdaad geldt als je buiten Nederland woont. Dan betaal je helaas inderdaad retourkosten. Alle informatie hierover kun je hier vinden: https://elferinkschoenen.nl/retourneren-en-ruilen onder het kopje: Buitenlandse bestelling retourneren. Gezien je woonachtig bent in België zijn deze kosten helaas ook inderdaad voor eigen rekening. Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd, mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Elferink

Zocht schoenen die ik nergens meer kon vinden. Via Google bij Elferink gekomen. Door goede klantenservice geholpen en besteld.Tevreden over afhandeling en levering.

Zeer goede service

Ik had schoenen in twee maten besteld omdat ik daar altijd tussen wissel. In de open schoenen moesten inlegzolen op maat gemaakt worden, maar helaas had de podotherapeut geen tijd om dit te bekijken en te beoordelen binnen de ruil termijn. Zonder enig probleem mocht ik beide paren houden tot ik bij de podotherapeut was geweest en kreeg daarna nog gewoon keurig mijn geld retour voor het paar wat ik alsnog retour had gestuurd. Complimenten voor de klantenservice die hiermee akkoord zijn gegaan.

,schoenen bevallen goed , passen prima

Schoenen bevallen goed

Alles snel en netjes geregeld

Via website goed kunnen bestellen en snelle levering ondanks Corona.Voor herhaling vatbaar.

Goede schoenen, vlotte afhandeling

Op de website de schoenen gevonden die ik zocht van een merk dat ik kende en waarvan ik de pasvorm ken. Duidelijke omschrijving. Na bestellen snelle levering. Goed verpakt, kwam prima aan.

Hele goede service

Had schoenen uitgezocht maar waren niet goed zonder problemen terug kunnen sturen en geld weer ontvangen

Geweldig goede service en verzending

Wolky schoenen besteld en in goede orde ontvanden

Snelle levering ,en afhandeling bij retour .

Kwaliteit oke

Snelle levering, goede kwaliteit schoenen

Heel blij met mijn Woden sneakers. Lopen heerlijk

zeer tevreden! snelle service, goede en snelle retourservice.

Een zeer tevreden klant. Ik kom hier al jaren en zojuist een online bestelling gedaan. Hiervan was één paar prima en het tweede paar helaas te groot. Daarna een goede en snelle retourservice.

Vlotte levering

Goed verzorgd

Product zoals omschreven, juiste prijs kwaliteit verhouding en duidelijke communicatie

Snel en goede kwaliteit voor scherpe prijs

Positief: snelle levering, goede kwaliteit schoenen die eruit zagen als verwacht

zeer correct!

alles klopt gewoon, correcte aanbieding!

Goede snelle levering

Zowel de communicatie over de bestelling als de snelle levering was prima in orde

Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen

Super snelle levering en goede service

Ik heb het als zeer goed ervaren, ik heb een pakket retour gestuurd, dit was snel afgehandeld en snel mijn geld retour

Goede service.

Geen problemen met terugzenden van artikelen.

Makkelijk en goede service

Keurig!

Fijne website, snelle levering !

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.