Prima schoenen, verkeerde lengte veters.

Hoe is het mogelijk om schoenen die 230 euro kosten te voorzien van te korte veters? Wat een aanfluiting, nu moet ik alsnog naar de winkel om nieuwe veters te kopen.

Snelle levering en goed verpakt De schoenen zitten heerlijk goede keuze

Snelle levering èn terugbetaling

Schoenen werden snel geleverd maar waren helaas te klein. Retour werd heel snel verwerkt en het geld heel snel teruggestort!

Het zijn mooie en fijne schoenen en ook de prijs - kwaliteit is prima en zo ook de dienstverlening van deze winkel!

Goed en snel

Goede ervaring

Ongecompliceerd bestelproces, snelle levering, goed verpakt.

Goede service.

Snel verwerkt en bezorgt!

Hele mooie schoenen en snel geleverd

Een fijn bedrijf ,een goede en snelle levering.Jammer genoeg paste de schoenen niet en dit is ook snel en correct afgehandeld.Dus top ik zal ook echt in de toekomst mijn schoenen bij hun bestellen

Dit is een van de betere schoenwinkels met een uitgebreid assortiment schoenen van goede kwaliteit. Ik draag graag schoenen van het merk Gabor. Nu gekocht bij Elferink voor een mooie prijs en al de volgende dag in huis. Alles prima dus.

Uitstekende snelle levering.

Makkelijke site en snelle levering.

Doos netjes verpakt, snelle levering!

Uitstekend!

Mooie schoenen. Prettige communicatie. Snel geleverd. Schoenen passen ook perfect en zijn zoals omschreven.

Vreemd dat in de doos 2 verschillen maten schoenen zaten.

Vreemd dat in de doos 2 verschillen maten schoenen zaten. Wel snelle reactie na het terugsturen van de schoenen. Nu hopen dat het paar is zoals ik eerder had verwacht.

Goede en snelle service

Snelle bezorging en goed verpakt en goede pasvorm

Snel geleverd en echt een koopje

Mijn nieuwe Xsensible speakers zijn precies zoals verwacht. Ben er heel blij meteen dat voor die prijs.....

Zonder persoonlijk contact te hebben gehad helaas (beetje te ver van Arnhem om de sneakers op te halen), prettige en snelle afhandeling en bezorging van de sneakers, bedankt!!

Mooie laarzen

Helaas was schacht te smal waardoor ik ze weer retour heb gestuurd

Perfecte levering..netjes verpakt..

mooie schoen

mooie schoen voor een goede prijs. Snel geleverd.

Héél blij met mijn nieuwe sneakers!

Zeer tevreden over Elferink Schoenen B.V. Snelle en nette levering, blij met mijn aankoop!

Snel en mooi

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. De laarsjes zijn perfect, bedankt!

De schoenen met de juiste kleur waar ik mijn oog op had laten vallen vond ik hier. Ben er blij mee

Snelle levering goede schoen goede prijs

Altijd prettige zaak met goed aanbod

Voor het eerst eens online een paar schoenen besteld. Had Solidus schoenen die me zo goed bevielen, dat ik ze nu ook in andere kleur besteld heb. Maar sowieso kopen we graag schoenen bij Elferink in Hattem en toen ik ze bestelde, kon ik het fijn even passen in de zaak zelf.

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.