uitstekend

3 paar schoenen besteld, 1 paar retour. Wat een verademing dat je op de dag dat Elferink de retour ontvangt (gezien via de POST nl app) je diezelfde dag nog het geld retour op je rekening hebt ipv 2 weken te moeten wachten. Ze verzenden de schoenen in een stevige zak, opzich prima (bij bv kleren) maar hier kwamen de dozen nogal gemolesteerd aan, kan Elferink niets aan doen maar toch ziet het slordig uit want genoeg mensen bewaren schoenen in de doos (inclusief mij zelf).. en dan wil je toch een nette doos in de kast zetten. Daarom heb ik bij de retour maar een doos bij de supermarkt gezocht en die in de plastic zak gedaan om de schoenendoos te beschermen

Beste Fiona, bedankt voor uw positieve review. En wat attent dat u een extra doos erbij hebt gezocht om uw pakket te retourneren. Spijtig dat de orginele schoenendozen beschadigd bij u aankwamen. We hopen u nog eens terug te zien op onze site. Hartelijke groet, Anneke - Klantenservice

Gewoon prima!

Hebben schoenen besteld die helaas toch niet bevielen en hebben ze dus teruggestuurd. Het hele proces van bestellen, leveren, retournering en terugbetaling is snel en vlekkeloos verlopen. Bovendien een duidelijke website, een helder bestelproces, goede communicatie en adequate afhandeling. Complimenten!

Pantoffels besteld die te klein bleken te vallen. Kosteloos en snel geruild gekregen. Schoenendoos zat in een stevige schoenenzaak. Complimenten voor de snelle afhandeling.

Geen goede ervaring

veschillende schoenen in de doos, daarna de goede beloven. ineens niet meer op voorraad. Alternatief aangeboden gekregen daarna ook ineens niet te leveren. Slechte afhandeling van een door de winkel gemaakte fout.

Beste mevrouw Veldhuisen, Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad bij uw bestelling niet goed gegaan, waarvoor wij meermaals onze excuses hebben aangeboden. Ook hebben we u, naast de korting die u al op de schoenen gekregen had, extra korting aangeboden. Gezien de lockdown van de winkels die momenteel gaande is hebben we het erg druk om alles in goede banen te leiden. Helaas is dat bij uw bestelling niet helemaal goed gegaan. We betreuren het dat u het nodig vindt om, hoewel we al binnen een dag na het ontvangen van uw retour de betaling naar u terug hebben gestort, een slechte beoordeling op Kiyoh te plaatsen. Ik denk dat u niet helemaal begrijpt wat er op het moment in bedrijven als de onze gaande is. Een beetje begrip was fijn geweest... We doen allemaal ons best in deze tijd. Hele fijne feestdagen gewenst. Met vriendelijke groet, Niels Elferink

Fijne webshop en snelle en goede levering

Meerdere paren besteld. Erg fijn dat ze ook grote collectie damesschoenen mast 43 verkopen. Overzichtelijke website, snelle levering en retour sturen ging prima.

Snel

Alles is snel, bij een vraag, een bestelling en na terugsturen 2 dagen al een nieuwe maat in huis. Helaas zitten de laarzen toch niet goed, maar zeer tevreden over deze (online)shop. Zeker een aanrader.

Fijne winkel. Goede kwaliteit schoenen. En je kunt online reserveren.

Snelle levering. Keurig verpakt.

Snelle levering. Keurig verpakt!

Geweldige service

Mooie schoenen en een goede service

Goede service, netjes verpakt

ook online helpen, maar niet altijd

In begin een hele prettige (e-mail)contact. Vragen waren netjes beantwoord, goede suggesties gegeven. Dus wij waren helemaal blij en een bestelling geplaatst. Schoenen kwamen snel. Bij aanpassen merkte wij dat het toch niet helemaal is wat wij gezocht hadden. Dus weer een (e-mail)contact met een verzoek om mee te denken. En hierop was helaas iets anders gereageerd. Dat is jammer. Dus schoentjes terug gestuurd. Gelukkig het terugsturen ging heel makkelijk (en dat is fijn)

Beste mevrouw Aleksinksaya, Bedankt voor uw reactie op Kiyoh, wij stellen uw feedback zeer op prijs. Wij hebben geprobeerd u zo goed mogelijk advies te geven per mail, echter hebben we met uw situatie toch geadviseerd om naar de winkel te komen omdat we via mail u lastig verder konden helpen. Mijn collega heeft u een schoenenwinkel opgezocht in uw buurt naar waar u heen zou kunnen gaan met u kind. Uiteraard willen wij altijd met u meedenken en het is niet de bedoeling geweest om u niet van dienst te zijn. Mocht u dus wederom nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard bij ons terecht. Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Prachtige schoenen met een perfecte service

Bestelling werd snel geleverd en na retournering van deze schoenen ontving ik al binnen 1 dag de creditnota hiervoor. Dat is nog eens klantvriendelijk.

Kwaliteitsschoenen voor een vriendelijke prijs

Vriendelijk contact met een medewerker nadat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Schoenen werden netjes vastgehouden zodat ik mijn bestelling alsnog in orde kon maken. Super!

Mooie en stevige schoenen

Mooie en stevige schoenen voor een leuke prijs. De schoenen worden binnen enkele dagen bezorgd. Ook als je ze eventueel retour wilt sturen is dit zo gebeurd met de bijgevoegde retoursticker.

Elferink heeft een mooi aanbod èn denkt mee met de klant

Voor onze 10-jarige dochter met maat 42 zijn we goed geslaagd bij Elferink. Het fijne was hierbij dat, ook al was het op afstand, we het idee hadden dat Elferink van harte meedacht en meewerkte aan de oplossing om snel te slagen voor leuke schoenen.

Toppie

Rimpelloos

Zeer correct en snel geholpen.

Overzichtelijk en persoonlijk gebeld.

De bestelling verliep vlekkeloos. Afhalen in de winkel gebruikt en ik werd gebeld dat mij bestelling klaarlag. Heel netjes!

service...snelle levering en leuk aanbod

mooie schoenen die snel geleverd worden. leuke sale.

Super vriendelijk, snelle levering en goede service

Mijn ervaring met Elferink Schoenen is zeer positief. Ga zo door.

Alles zoals het hoort!

prima service

Prettige dienstverlening

Schoenen werden snel geleverd, maar moest ze terugsturen omdat ze te klein waren. Dit ging heel gemakkelijk in dezelfde zak, zonder verdere administratie. Geld werd ook direct teruggestort.

Snelle levering echter kleurverschil

1 paar had duidelijk kleurverschil, waarschijnlijk doordat de rechterschoen in de winkel/zon had gestaan. De andere paren waren mooi.

Beste Janneke, Bedankt voor uw review. Maar wat spijtig om te horen dat we u een verkleurd paar toegestuurd hebben. We trachten altijd een grondige kwaliteitscontrole te doen voordat we de schoenen versturen. Helaas is dat in uw geval niet goed gegaan. Ons excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Anneke - Klantenservice

Altijd goede ervaringen.

Ik had schoenen besteld en in de winkel laten bezorgen. Bij de bestelling die voor mij klaar stond zat een pakbon waarvan de prijs 20,= hoger was dan in de bevestiging, die ik had ontvangen. Gelukkig voor mij wel voor de lagere prijs de schoenen mee kunnen nemen. Goed opgelost!

Fijne en snelle service en goede communitatie.

Mijn schoenen besteld en 1§ paar was beschadigd, daarover snelle en duidelijke communicatie en alternatief aangeboden, Heel fijn.

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.