Elferink heeft een mooi aanbod èn denkt mee met de klant

Voor onze 10-jarige dochter met maat 42 zijn we goed geslaagd bij Elferink. Het fijne was hierbij dat, ook al was het op afstand, we het idee hadden dat Elferink van harte meedacht en meewerkte aan de oplossing om snel te slagen voor leuke schoenen.

Toppie

Rimpelloos

Zeer correct en snel geholpen.

Overzichtelijk en persoonlijk gebeld.

De bestelling verliep vlekkeloos. Afhalen in de winkel gebruikt en ik werd gebeld dat mij bestelling klaarlag. Heel netjes!

service...snelle levering en leuk aanbod

mooie schoenen die snel geleverd worden. leuke sale.

Super vriendelijk, snelle levering en goede service

Mijn ervaring met Elferink Schoenen is zeer positief. Ga zo door.

Alles zoals het hoort!

prima service

Prettige dienstverlening

Schoenen werden snel geleverd, maar moest ze terugsturen omdat ze te klein waren. Dit ging heel gemakkelijk in dezelfde zak, zonder verdere administratie. Geld werd ook direct teruggestort.

Snelle levering echter kleurverschil

1 paar had duidelijk kleurverschil, waarschijnlijk doordat de rechterschoen in de winkel/zon had gestaan. De andere paren waren mooi.

Beste Janneke, Bedankt voor uw review. Maar wat spijtig om te horen dat we u een verkleurd paar toegestuurd hebben. We trachten altijd een grondige kwaliteitscontrole te doen voordat we de schoenen versturen. Helaas is dat in uw geval niet goed gegaan. Ons excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Anneke - Klantenservice

Altijd goede ervaringen.

Ik had schoenen besteld en in de winkel laten bezorgen. Bij de bestelling die voor mij klaar stond zat een pakbon waarvan de prijs 20,= hoger was dan in de bevestiging, die ik had ontvangen. Gelukkig voor mij wel voor de lagere prijs de schoenen mee kunnen nemen. Goed opgelost!

Fijne en snelle service en goede communitatie.

Mijn schoenen besteld en 1§ paar was beschadigd, daarover snelle en duidelijke communicatie en alternatief aangeboden, Heel fijn.

Geweldige service

De bestelde schoenen vertoonde een kleurverschil. Daar ben ik vooraf over geïnformeerd. De schoenen heb ik geaccepteerd en ik kreeg ook nog extra korting.

Erg fijne schoenenwinkel!

voor de 2e keer op de website schoenen besteld en in de winkel (Hattem) laten bezorgen. Erg prettige optie, daar passen, eventueel advies krijgen en ter plekke afrekenen. Vriendelijk en deskundige verkoopsters. Ik bestel hier graag mijn (betere merk)schoenen voor de 3e keer.

Bestelling netjes en snel ontvangen, het bedrag van de niet passende schoenen weer keurig terug ontvangen

Zoals het hoort

Bestelling was binnen twee dagen geleverd. Ik had de optie voor achteraf betalen. Dat vind ik persoonlijk altijd fijn. Producten waren goed verpakt. Stel dat ik ze terug had willen sturen kreeg ik een hersluitbaar tas en alle andere benodigheden dus dat zou ook prima verlopen

Beste JAM, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Goede service is een belangrijke kernwaarde van ons die wij na proberen te streven. Het is fijn te horen dat dit gewaardeerd wordt door u. Veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Anneke - klantenservice

Supersnelle verzending!

Goede merken, fijne website heel overzichtelijk. En snelle verzending na de bestelling. Aanrader!

Service en snelheid!!

Ik had twee paar sandalen met uitneembaar voetbad besteld. Helaas pasten mijn steunzolen er niet in. De bestelling was prima verzorgd! Op vrijdagavond de schoenen teruggestuurd en op dinsdag het geld terug. Echt service!

Al twee keer zonder problemen schoenen besteld en opgestuurd gekregen, keurig verpakt.

Beste Ans, Fijn om te horen dat u meerdere malen probleemloos een bestelling bij ons heeft geplaatst. Goede service is een belangrijke kernwaarde van ons die wij na proberen te streven. Het is fijn te horen dat dit gewaardeerd wordt door u. Veel draagplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Kwaliteit en vriendelijkheid

Gewoon goede schoenen. Voor iedereen in huis wat besteld. Super vriendelijke mensen bij het ophalen. En de sale heeft goede aanbiedingen!

Beste Else, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie te laten op Kiyoh! Service is bij ons erg belangrijk, fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u uiteraard graag weer! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Goedeservice

Netjes verpakt en mooi op tijd geleverd top service

Beste Marijke, Bedankt voor je beoordeling. Fijn te horen dat je bestelling vlekkeloos bij ons is verlopen. Goede service staat uiteraard bij ons voorop! Wij wensen je nog veel draagplezier van de schoenen en hopen je uiteraard weer te zien op onze webshop of in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Beste meneer/mevrouw Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie te laten op Kiyoh! Service is bij ons erg belangrijk, fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u uiteraard graag weer! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Altijd tevreden

Meerdere malen reeds besteld. Schoenen altijd in top conditie. Tevreden klant.

Beste Wendy, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn te lezen dat u meerdere malen een goede ervaring bij ons heeft gehad. Wij vinden goede service erg belangrijk en hopen uiteraard u weer te zien bij ons op de webshop of in één van onze winkels! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

vriendelijke mensen, snelle service.

Ik vind het fijn dat er een fysieke winkel is, aardige medewerkers daar. We kregen een keurig belletje dat de bestelling klaar lag. Positief.

Beste Bertus, Bedankt voor je enthousiaste review! Fijn om te horen dat de service naar wens is geweest, dat is voor ons zeer belangrijk. Wij zien je uiteraard graag een volgende keer! Veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice

Snelle topservice!

Verzending gratis, levering zeer snel en retour gratis waarbij t bedrag zeer snel weer was teruggestort. Kortom: service die je wil als klant!

Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Een zorgeloze ervaring van onze klanten staat centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Een prettige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice.

Snelle levering, prima produkt

Makkelijk bestellen, geen verzendkosten, snelle levering, goed produkt. Zeer positieve ervaring!

Beste Thecka, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij waarderen zeer dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij wensen u verder nog veel draagplezier toe van je nieuwe schoenen! Met vriendelijke groet, Britt - klantenservice