snel geleverd.

Snel geleverd, 1 van de 2 paar schoenen teruggestuurd. Geld heel snel retour!

Jammer!

Je moet (überhaupt) niet gaan dubbelen op een balie met de rug naar de klant toe….. Verder mag het allemaal echt wat vriendelijker. Jullie mogen echt blij zijn dat er nog klanten komen......

Geachte heer Rivière, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals zojuist al telefonisch gedaan bieden wij u nogmaals onze excuses aan voor het feit dat u vindt dat u slecht geholpen bent. Wij betreuren het dat u dit gevoel hebt gekregen. Met vriendelijke groet, Britt - Klantenservice

Prima, goeie baby schoentjes en snel in huis

Snel in huis en prima kwaliteit

Snelle verzending en reactie op mail. Kwalitatief goede producten. Eén laars was echter ietsje beschadigd. Na vraag of ik dit weg kon werken kwam er helaas geen duidelijk antwoord of advies. Terug sturen werd snel als optie gegeven maar dit wilde ik juist niet omdat ik de laarzen verder erg mooi vindt en lekker zitten. Dus nu zelf een oplossing proberen te bedenken.

Beste mevrouw de Bruijn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend te horen dat u vind dat u geen duidelijk antwoord of advies heeft gekregen. Onze excuses dat wij niet duidelijker zijn geweest in ons antwoord op uw e-mail. Wij konden alleen helaas niet een beter advies geven op basis van de gestuurde foto's. Vandaar dat wij u een verzoek hebben gedaan om de schoenen te retourneren omdat wij u niet wilden voorzien van slecht advies. Wij hopen dat u alsnog een oplossing heeft kunnen vinden voor de schoenen. Met vriendelijke groet, Britt - Klantenservice

Goeie flexibele service!

Mijn bestelling kon via een flexibele medewerkers heel goed afgehandeld worden. In de winkel waren de mensen heel vriendelijk en behulpzaam.

Goed contact, snel bezorgd

Mijn bestelling was om onduidelijke redenen eerst niet verwerkt, maar kreeg netjes een mail met verontschuldiging en had de bestelling volgende dag in huis. Super geregeld.

Veel keuze

Veel keuze en snelle levering

Vriendelijke snelle service

Schoenen werden snel geleverd! Levering met PostNL vind ik ook erg prettig

Zeer attent om er ons op attent te maken hoe we konden betalen toen het op de Ipad niet lukte en de slippers voor ons te reserveren. Goede service !

Blij!

Online schoenen voor mijn zoon gekocht, voor een fijne prijs in de sale. Wij zijn er blij mee!

Teleurstelling

Mijn zoon van 8 heeft een grote maat en bij de meeste schoenenwinkels kunnen we niet terecht. Dan ontdekken we Elferink. Op aanraden van Elferink reserveren we 2 paar in maat 42 en vol verwachting en goede hoop gingen we naar de winkel. De verkoopster was geïrriteerd dat we niet direct konden afrekenen maar eerst nog moesten passen. Bleek dat hij een maat groter moest. Daar was in deze vestiging niet veel van (1 paar) en we werden naar een andere vestiging gestuurd. Bij de andere vestiging hadden ze helemaal geen grote kindermaten en we werden weer teruggestuurd naar de vorige vestiging. We zijn inmiddels wel gewend dat er niet veel keus is, maar hadden een vriendelijkere behandeling verwacht. Teleurgesteld maar naar huis gegaan.

Goedemiddag Monique, Bedankt voor uw beoordeling op Kiyoh. Wat vervelend te horen dat uw ervaring in onze winkel niet klantvriendelijk is vergaan. Wij hebben uw bestelling even nagekeken en hebben gezien in welke winkel u bent geweest. Wij zullen dit bespreekbaar maken in het team en bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Wij hopen dat als er een volgende ervaring is met Elferink Schoenen, deze prettig zal verlopen! Met vriendelijke groet, Britt - Klantenservice

makkelijke site en snelle levering

Twee paar schoenen besteld. Helaas bleek na betaling dat er 1 paar niet leverbaar was. Hierop netjes geïnformeerd en mijn geld terug ontvangen.

Makkelijke website, snel geleverd

een aantal paar schoenen besteld zodat mijn zoon ze thuis kon passen, snel geleverd

leuke collectie, goede prijzen

Aan de website mag gewekt worden. De collectie is ruim en de prijzen bevallen goed. De levering gaat snel en gemakkelijk te bestellen.

Snel, goed.

Snelle levering, goede kwaliteit. Simpel. Niks op aan te merken. Zal vaker bestellen in ieder geval. Top!

Fijne website, vriendelijke klantenservice, nette levering. Late bevestigingsmail.

Het is een fijne en overzichtelijke webshop. Bestellen gaat gemakkelijk en snel. Levering is goed. Enige aandachtspunt: Elferink stuurt de producten vanuit de winkel. In mijn geval vanuit twee verschillende winkels. Tweemaal per week rijdt de chauffeur en dan gaan de artikelen tegelijk op de post. Ze sturen pas een bevestigingsmail zodra de bestelling is verstuurd. De mevrouw van de klantenservice heeft het me wel netjes uitgelegd. Maar ik zou liever meteen een bevestiging ontvangen.

Goedemorgen mevrouw Wierden, Bedankt voor uw review van onze webshop en service. wij zijn erg blij met uw positieve reactie en nemen zeker uw feedback mee voor onze toekomstplannen. Hierbij willen we nog toelichten dat onze chauffeur drie keer per week rijd (dinsdag, donderdag en zaterdag) i.p.v. twee keer per week. Verder klopt uw beschrijving helemaal. Wij wensen u in ieder geval verder nog veel plezier met uw aankoop en een prettige dag! Met vriendelijke groet, Britt - Klantenservice

Snelle levering, groot aanbod, prima retourservice

Dit is zorgeloos schoenen kopen.

Mooie schoenen, goede service

Ruime keus in opruiming Gratis retour 👍

Snelle levering en perfecte service

De Betaling lukte niet, na telefonisch contact later handmatig betaald. Toch meteen de bestelling verstuurd. Top service

Prima en snel

Goede (opruimings)prijzen en snelle reactie op serviceverzoek. Gratis verzending was fijn.

Lever g

Zaterdag 8-2-2020 Twee paar sneakers besteld. Nog steeds niets ontvangen. 1a2 dagen levertijd? Mvg Tonny

Jammer van de verzendkosten die je moet betalen als je iets retour stuurt

Twee paar schoenen besteld, 1 paar was te klein, heb ik retour moeten sturen. Dan krijg je het aankoop bedrag terug min 6,75 verzendkosten omdat de schoenen iets goedkoper waren dan 40 euro. Ik vind dit toch wel een stevig bedrag. Als ik bij andere webwinkels iets retour stuur ook al is het onder een bepaald bedrag krijg ik ook gewoon mijn aankoopbedrag terug. Ik vind dit erg jammer. Zal dan ook niet meer snel iets bestellen, mocht de maat weer niet goed zijn.

Goedemiddag Kyra, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je niet te spreken bent over onze service. Het klopt dat wanneer de totale waarde van de bestelling na een eventuele retourzending onder de € 40,- uitkomt, wij alsnog genoodzaakt zijn om verzendkosten (van €6,75) in rekening te brengen. Wij verrekenen deze verzendkosten dan met het aankoopbedrag dat je van ons terug krijgt voor de geretourneerde schoenen. Deze en andere voorwaarden rondom verzenden en retourneren vindt je op onze site https://bit.ly/2M7wsPO. Hartelijke groet, Britt - Klantenservice

Bezorging wat minder. Geen bericht achter gelaten, dat pakket bij de buren lag.

Prima webshop

Alles prima, makkelijk zoeken en snel geleverd.

Snelle service, en goede service, vriendelijk personeel

Snelle levering en een fijne service. Vriendelijk personeel.