Slecht

2 paar besteld, 1 paar bleek niet meer voorradig. Andere paar nog steeds niet binnen. Slecht geregeld

Goede service, bestelling op tijd.

Prettig mail contact, schoenen helemaal naar wens.

Snelle, correcte afhandeling v mijn bestelling!

Snelle, correcte afhandeling v mijn bestelling!

Snelle levering en prima kwaliteit

Veel keuze tegen concurrerende prijzen.

Goede klantenservice

Goede webshop en fijne service en denken met je mee.

Schoenenzitten perfect.

Een goede ervaring met Elferink Schoenen. . Vlotte afwerking. pluim verdiend!!!

Erg snelle levering,

Netjes en snel

Overzichtelijke bestelling. En betrouwbaar

Snelle levering, geen gedoe

Veel keuze in het assortiment. Mijn bestelling is snel afgehandeld en ik ben heel blij met de schoenen.

Kei goe

Mijn bestelling was super snel binnen. De dame die ik sprak was erg vriendelijk en correct. Deed wat ze had beloofd en wist waar ze mee bezig was. Niet op aan te merken.

Vriendelijke behandeling aan de telefoon en snelle levering

Ik kan Elferink van harte aanbevelen. Vriendelijke verkoopster en snelle levering.

Prima,

Kreeg geen mail of schoenen maar wel vraag om te beoordelen. Na telefoontje is het opgelost en de schoenen geleverd.

Zeer snelle levering

Product zoals verwacht en zeer snel geleverd.

Keurig op tijd

De schoenen kwamen op tijd en waren zoals verwacht

Snel en correct

Makkelijke website, duidelijke en correcte maatvoering en snelle levering

Klantvriendelijk

Prima service, erg klantvriendelijk

kan niet beter!

Snelle levering, duidelijke website en prima product! Ik kom terug!

Mijn eerste ervaring met Elferink Schoenen maar een uitstekende ervaring !

Zorgvuldig , keurig verpakt , zal er zeker meer gebruik van maken !

Alles prima in orde.

Goede kwaliteit, service en verzending. Wat willen we nog meer? Niets!

Wederom mooi paar sandalen ontvangen

Bestelling is snel en keurig uitgevoerd. Binnen een enkele dag was mijn bestelling binnen. Heel blij mee met deze sandalen, het tweede paar want ze zijn super!

Veel keuze, snelle levering en service

Tijdens vakantie in eigen land kennis gemaakt met de schoenwinkels in Kampen en Hattem. Veel keuze, goede uitleg, maar helaas niet in mijn maat. Via de site 2 paar laten komen. Dag erna in huis. Helaas was 1 paar te wijd. Meteen retour. Heel snel geld weer terug op mijn rekening. Ga hier vaker bestellen.

Ik heb telefonisch contact gehad en erg vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Nog nooit meegemaakt

Ik kreeg 2 verschillende maten geleverd. Naar de winkel gegaan en gelukkig hadden ze daar wel 2 dezelfde maten

Beste Helen, Dank voor uw beoordeling. Helaas gaat er soms iets niet goed. Door grote drukte vanwege de Sale worden er soms fouten gemaakt, in dit geval bij u. Doordat er één schoen in de winkel staat moet de andere schoen uit het magazijn gepakt worden, dit doen wij handmatig. Dat dit in uw geval niet goed is gegaan vinden wij natuurlijk erg vervelend. Gelukkig is het alsnog opgelost in de winkel. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne – klantenservice

Geadviseerd om een maat kleiner te nemen maar dan passen ze dus niet.

Door het advies op te volgen heb ik dus te kleine schoenen ontvangen en dat is extreem onhandig omdat ik ze nodig heb en nu niet op tijd in een grotere maat kan kopen.

Beste Mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het heel vervelend, dat u door toedoen van ons advies op de webshop, u niet de juiste maat heeft gekozen. Onze ervaring vanuit onze filialen met het merk Perla Nera is, dat deze instapper daadwerkelijk een maat groter valt dan de maat die u doorgaans heeft. Dat dit in uw geval niet het geval is betreuren wij zeer. Onze oprechte excuses voor de ontstane verwarring en het ongemak. Met vriendelijke groet, Yvonne - Klantenservice

Snel geleverd en goed verpakt Super

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.