Heel tevreden, super snel levering

Ik ben heel tevreden met de bestelling. Het werd snel geleverd en alles ziet er super leuk uit!

Toppie

Snel en netjes geleverd.

Fijne vriendelijke behulpzame meedenkende mensen werken hier!

Een van de producten die ik had besteld was niet meer leverbaar. Ik werd direct gebeld en kon kiezen uit meerdere opties. Ik heb gekozen voor een vergelijkbaar product en werd op die manier super geholpen!

Overzichtelijke website en snelle levering

Voor de verjaardag van ons dochtertje het warenhuis en een boetiek besteld. De website was erg overzichtelijk en we hadden het heel snel binnen. We gaan hier zeker weer bestellen.

snelle service zelfs na dat we geen track en tracé hadden ontvangen. Hebben we telefonische contact gehad, en dat is netjes opgelost. Kwam binnen in een nette stevige doos. en onze dochter is er erg tevreden mee.

Snel gemakkelijk groot gamma

Zoals het hoort, correcte prijs en zeer snelle levering

Goede en snelle service

Na een moeizaam verlopen bestelproces is alles verder goed verlopen. Dit bestel- en betalingsproces verliep veel te ingewikkeld. Moet veel beter en vooral duidelijker kunnen. De levering is perfect gelopen.

prachtig

Het was mijn eerste maal daar in contact kwam met jullie speelgoed omdat mijn kleindochter dat wilde voor haar verjaardag. Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van het speelgoed en de uitgebreide folder? Het was een fijn ervaring

voldoende

grote boomhut - heel leuk en blij mee! kinderbedje met beertje - leuk, maar na 5minuten gebroken. zelf met seconde lijm geplakt en hopen dat het heel blijft. Jammer! En voor die prijs zonde van het geld.

Goede service en snel in huis

Spullen netjes snel verstuurd. Voor een betere prijs als in de winkels. Tot een volgende bestelling

Vlotte service

Vlotte service

Zeer snelle levering

Alles netjes en snel ontvangen.

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling en snelle levering

Ik ontving alleen geen verzendbevestiging waardoor het spannend was of en wanneer het cadeau geleverd zou worden. Op de website kon ik ook geen levertijd vinden.

Snelle en correcte service!

Heel prettige website en levering zonder problemen. Ik miste wel een factuur in de doos of via mail. Direct bij bestelling betaald maar voor administratie heel prettig om de factuur toegestuurd te krijgen en dat ik niet hoef te knippen en te plakken vanuit de mail.

Alles perfect geleverd

Snelle levering en goed verpakt!

Veel keuze, snelle levering en goed verpakt!

Grote collectie. Correcte en snelle levering door sf shop.

Jammer dat DHL niet de moeite neemt om even aan te bellen. Nu tweede keer dat pakket van Sylvanian families gewoon bij tuinhekje wordt achter gelaten. Iedereen kan het zo meenemen.

Heel erg goed!!!

Heel erg goed!!

Zeer vriendelijk en snel!

Bestelling verliep vlot en makkelijk. Alleen jammer dat ik daarna niet een t&t code kreeg per email. Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik vrijwel direct een vriendelijke reactie met de t&t code. Super! Verpakking was keurig, alles bij elkaar een 10.

Heel snel levering

Ik ben tevreden met mijn aankoop.. heel snel levering, net de volgende dag was het aangekomen.. en qua prijs met promotie zijn vergelijkbaar..

Snel antwoord gekregen op vraag, snelle levering (ong. 3 werkdagen) en pakketje is goed aangekomen! Zou wel graag een order confirmation willen krijgen wanneer het ongeveer geleverd wordt, maar verder is alles toppie!

Echt geweldig

Het is een hele leuke serie met heel veel mogelijkheden. Snelle levering.

snelle afhandeling van mijn bestelling

goede collectie veel keuze na mijn bestelling had ik de volgende dag het pakket thuis in goede verpakking. Item is van goede kwaliteit.

Goede site, grote keuze, normale prijzen

Ik was tevreden met de service, de enige ding die een beetje vreemd was, is dat ik geen info kreeg met track-and-trace. Het pakket was snel geleverd.