Snelle levering, voldoet aan verwachting!

Snelle levering, voldoet aan verwachting, goedkoper in vergelijking met andere aanbieders.

Top......

Duidelijke site snelle levering doen wat ze beloven,...

Het was perfect

Siper snelle levering! Netjes verzorgt! Fijn!

Fijne site. Klantenservice goed te bereiken en zeer vriendelijk. Zal zeker vaker bestellen.

Hele snelle bezorging

Onze dochter van 9 pakt zelf de telefoon om haar vragen te stellen, krijgt altijd even vriendelijk antwoord. Gewoon heel prettig!

Miste de mail wanneer het verzonden was.

Bestellen ging makkelijk, maar helaas vond ik de beschrijving niet altijd duidelijk. Zo wou ik graag de tram met conducteur bestellen, maar die vader kat (Conducteur) was nergens te vinden? Uiteindelijk wat andere dingen besteld en netjes de bevestiging gekregen. Daarna stil.. ik kon nergens vinden of het nu al verzonden was en kreeg dus ook geen track en tracé. Gelukkig na 2 dagen binnen gekregen dus toch nog snel. Netjes verpakt ook.

Foutje ingetypt maar telefonisch gelijkt herstelt

Super snelle levering, heel schattig assortiment. Mijn dochter is er blij mee, dank jullie wel!

Mijn bestelling was meteen verzonden

Bij de postbezorging (dpd) was het even onduidelijk waar het pakket terecht was gekomen. De respons van de shop was heel pro actief en klantvriendelijk. (Het pakket bleek bij buren.)

Prima snelle levering door sylvanianfamilies-shop.

Een punt van aandacht: DPD mocht van mij pakket neerzetten op aangegeven plaats. Ik trof het echter aan vlak achter mijn tuinhek aan de straat. Was ik niet zo blij mee. Had makkelijk is kunnen gaan.

Nog steeds niet geleverd

We zijn nu al 2 dagen aan t wachten en nog steeds geen pakket ook al staat er bij is onderweg

goede voorraad en snel verzonden

eerlijke prijzen en een groot assortiment, en erg snelle verzending. goede service

Super leuk speelgoed. Een aanrader

Prima. Een dolgelukkige kleindochter

Artikelen snel in huis Goede prijs verhouding Goedkoper als in de winkel

Service en kwaliteit en mooie prijs

Mooie aanbiedingen, heldere site, snelle levering plus prettige klantenservice met supersnelle reactie. Echt een aanrader!

Overzichtelijke site. Snelle service

Zeer goed zondag besteld en vandaag dinsdag al geleverd

Klikken. Shoppen. Klaar.

Goede service!

Fijne service, snel bezorgd. Super leuke dingen en goede aanbiedingen!

snel verzonden via DPD goed te volgen

Top winkel!

Goede communicatie en precies op tijd bezorgd

uitstekend

Wanneer je vragen hebt wordt je vriendelijk te woord gestaan. Goede oplossingen worden aangedragen. Spellen worden mooi op tijd geleverd,voor 2 uur besteld worden idd de volgende dag geleverd.

Duidelijke website, goeie prijzen en snelle levering.