Alleen de bezorging via DPD vind ik erg slecht. Er was vertraging en dat werd niet via een sms aan mij gemeld. Nadat ik met DPD gebeld had (0,50 €) hoorde ik van de vertraging. Daarna nieuwe afspraak gemaakt en dat ging goed. Alleen met deze kanttekening dat ik pas 1 uur van te voren pas te horen kreeg hoe laat ze kwamen. En ondertussen maar wachten en niet weg durven te gaan.

Grote collectie Sylvanian Families voor goede prijzen.

De Sylvanian Families shop heeft een zeer groot aanbod van Sylvanian Families sets tegen een scherpe prijs. Snelle verzending.

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering en netjes verpakt

Mijn kleinkind is er heel gelukkig mee.

Wij zijn zeer tevreden over de vlotte bezorging. Nogmaals ons kleinkind is erg blij met zijn spulletjes van de Sylvanian familie.👍

Super geregeld! Zelfs in het weekend antwoord op je mail en op tijd bezorgd. Top!

Geweldige service, meedenken

De bestelde spullen waren door de bezorger niet afgeleverd. Ik heb in overleg de spullen alsnog op kunnen halen. Chapeau!

Tevreden met de leuke spulletjes

Kwaliteitsspeelgoed, snel geleverd en mijn dochter is er blij mee!

Al je Sylvanians snel in huis!

Donderdagmiddag besteld. Vrijdag in huis. Super snelle service!

Prima webshop

Fijne winkel met een groot assortiment. Ik kreeg snel antwoord op vragen en mijn bestelling werd snel en netjes verpakt geleverd.

Snel bezorgd. Over wat niet leverbaar was telefonisch contact gehad en ik kreeg iets anders aangeboden. Geheel naar wens. Goed meegedacht om een leuk geheel te maken. Hier bestel ik ZEKER weer.

Pakket ondanks de corona crisis toch binnen 2 dagen in huis, top

Super goede service.

Ze hebben er voor gezorgd dat het cadeau op tijd bij ons was voor mijn dochter haar verjaardag.

Perfect, niks op aan te merken

Vlot en snel

Ruime keuze, snelle levering

Fijn om een ruime keuze te hebben, Je ziet zo goed wat er allemaal te koop is. de snelle levering is fijn

Zeer tevreden !

Lief

Schattig speelgoed. Lief van uiterlijk Wel prijzig, zou iets goedkoper mogen zijn voor wat he gemiddeld (erbij) krijgt Niet iets wat je zomaar (even) koopt Héle kleine onderdeeltjes bij, gaan zó verloren Kan me voorstellen dat peuters het prachtig vinden

Ze hadden alles op voorraad en was de volgende dag al binnen

Ze hadden alles op voorraad en was de volgende dag al binnen

Goede service!

Erg tevreden over de service en snelle antwoord op vragen. Helaas is de vervoerder DPD iets minder betrouwbaar en komt afspraken niet na. Daar kan de webshop met de medewerkers die zo hun best doen natuurlijk niets aan doen. Dus over de webshop uitermate tevreden!

perfect!

Correcte afhandeling, goede prijs, veel keuze

Fijne shop

Overzichtelijke website, snelle levering

Levering gebeurde in een afhaalpunt op 5 km afstand terwijl ik dat bij mij thuis gevraagd had.

Zie hierboven

Levering duurt lang

Tussen bestellen en leveren zit teveel tijd.

De bestelling was volledig, op tijd . Goede service. 👍

De volgende dag bezorgd.

Ook deze bestelling is de volgende dag bezorgd.

Heel goed, ik had ook alles heel snel in huis.