Mooie website, super mooie producten en snelle levering! Top!

Netjes, snel en betaalbaar

Mooie site, bestellen zonder problemen, netjes verpakt en snel bezorgd!

Is heel goed gesorteerd

Ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht voor kleindochter. Heel leuk en mooi

Gewoon heel erg leuk, attent en goed

Voor de eerste aankopen van onze dochter gingen we samen langs bij de shop. Geen Sylvanian-shop, maar een mini-Sylvanianwereld. Zó leuk! De eerste aankopen werden na uitgebreid vergelijken gedaan en de volgende wensen stonden op papier. Nu een online-aankoop gedaan en het is gewoon erg goed geregeld. Heel prettig contact, attent en vriendelijk.

Mijn kleindochters spelen er heel vaak mee.

Correcte en snelle levering

Onze kleindochter is er helemaal ondersteboven van ze is bij haat Sylvanian huis niet weg te slaan en gelukkig geen oog meer voor een I-pad.

Zeer snelle, correcte levering.

Zeer snelle, correcte levering.

Groot assortiment Sylvanian families

Voor het eerst besteld bij deze shop. Bestelling was vlot binnen. Een verbeterpuntje zou nog kunnen zijn om zelf een verzendbevestiging te versturen. Nu kreeg ik een sms via DPD, maar het was voor mij niet gelijk duidelijk dat het om deze bestelling ging. Verder alles keurig in orde.

Topbedrijf

Geweldig bedrijf! Zeer correcte afhandeling Van de bestelde producten. Altijd een leuk presentje erbij wat het allemaal nog leuker maakt.

Gewoon goed

Prettige site scherpe prijzen dus gewoon goed👍

Zeer goede service en snel geleverd

Ideaal!

Mooie en duidelijke website

We konden niet zien wanneer het pakje bezorgd zou worden en het moest mee naar onze kleinkinderen in Schotland , even een telefoontje en de volgende dag in huis, helemaal top.

Ze leveren snel

Super goed!

Netjes en op tijd geleverd.

Afgewerkt tit in de puntjes zoals altijd. 100% tevreden klant

Ik wilde bij een set een andere familie, was geen enkel probleem. Snel geleverd

Gewoon goed, geen twijfel over

Nette shop, logistiek netjes. Geen mail gehad van verzending van het pakket, maar wel netjes SMSjes van de transporteur.

Zeer tevreden.

Contact gehad hoelang het duurt ik het pakje kan ontvangen. Mij vriendelijk te woord gestaan en mocht terugbellen als ik het pakje nog niet ontvangen heb. Pakje een dag later goed ontvangen.

Snel de bestelde spulletjes in huis. Geen spam in de mail wanneer het pakket geleverd wordt...

De bestelling ging vlot en betrouwbaar

Ik Han vlak voor het weekend besteld en maandag werd de bestelling geleverd. Verliep prima

Binnen 1 dag heb ik mijn bestelling ontvangen. Je krijgt snel antwoord op je vraag. Een vertrouwde site.

Hier niets bestellen!!

Bestelling gedaan, staat in account. Verder hoor je niets meer. Geen levering, geen mailtje...niets. teleurgesteld kind. Geen reactie op contactformulier en geen mogelijkheid tot bellen. Wij gaan elders bestellen!!

• Would you recommend us? No

Prachtig speelgoed

Zeer mooi speelgoed ,Correct en eerlijke firma . Bestelling op weg met tijd stipt vermeld , was geleverd volgens hun bericht . TOP :)

Wat een service!!

Kreeg telefonisch op zeer prettige wijze zinvolle informatie, toen ik de bestelling kwam ophalen was alles zorgvuldig ingepakt, kortom een bedrijf waar klanten zich gehoord en gezien voelen.

Door dpd levering zal ik niet meer bestellen

Mijn pakket ligt in andere woonplaats bij dpd punt. Terwijl het thuis zou worden afgeleverd. Wegens chronische ziekte moet ik veel regelen om het op te halen. Hoop dat dit lukt. Kids teleurgesteld. Heb het pakket dus niet en na 4 x dpd gebeld te hebben ook 2 euro extra keijt boven telefoonkosten. Zou goed komen. Niet dus. Dit rekening ik jullie niet aan maar wel jammer dat jullie met zo een bedrijf in zee gaan