De producten kwamen goed aan. Gebaseerd op de doos dacht ik dat het pakketje verkeerd was aangekomen. Maar toen ik de doos open deed klopte mijn bestelling helemaal. Ik ben erg tevreden over de snelle levering. Ik zou zeker nog is bij hun bestellen.

Helemaal prima!!

Snelle levering, goed verpakt.

Prachtige spulletjes voor een scherpe prijs. Snel en goed geleverd.

Snel en netjes geleverd

De producten zijn leuk en netjes ben er heel blij mee!

leuke aanbiedingen, niks negatiefs te melden

Alles gewoon prima, ik heb geen aanmerkingen.

Super!!!

Snelle levering!! Ik moet de doos nog uitpakken. Is voor kleindochter. Goede service.

kwaliteit en prachtig speelgoed

Aardige mensen. Zulk mooi speelgoed vind je niet in de speelgoedwinkel. Je weet gewoon niet wat je moet kiezen.

Product is netjes afgeleverd zonder beschadigingen en is van prima kwaliteit

Goede service en kwaliteit van het product, ben zeer content

Snel geleverd . Goed verpakt. Artikel naar verwachting

Wat een superleuk speelgoed, ruime keus en goede prijs. Kleindochter was er erg blij mee. Ook snel toegezonden.

Lief

Ik ben heel erg tevreden

Ik ben zo tevreden dat ik een nieuwe bestelling heb.gedaan

N.v.t

Aquabeads

Snel, correct en goede prijzen.

Goede service!

Vóór 14.00u besteld, de volgende (werk)dag in huis, maken ze helemaal waar. Producten zien er netjes uit. Al eerder besteld en altijd goed gegaan. Geen klachten. En natuurlijk zijn de cadeautjes voor onze dochter een droom.

Snelle levering, netjes en goedkoop. Alles wat je wilt kan je hier halen met altijd de laatste nieuwtjes. Ik vind het erg netjes en snel gaan. Ik blijf hier shoppen en niet eens voor de korting die je spaart.

Super snel geleverd en goed beschermd algeleverd

Super snel geleverd

fantastisch, heel blij mee..

Snelle levering, keurig verpakt en leuk speelgoed!

Netjes en snel

Zeer netjes ingepakt en op de hoogte gehouden. Snelle service

Goede ervaringen

Een fijne service, snelle levering van mijn bestelling

Prima ervaring

Zeer klantvriendelijk en correcte service. Prachtige afgeprijsde items gekocht.

Heel leuk en schattig altijd in orde.

Ik vind het goed dat alles altijd in orde is.heel mooi gemaakt en heel schattig. HEEL LEUK!!! (;

Enorm slechte service

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, ook niet toen ik daar extra over gehaald heb. Nul respons kreeg ik op mijn mail. Hierdoor kon ik de bestelling niet traceren, en had ik geen idee wanneer deze bezorgd zou worden. Uiteindelijk is de doos voor onze voordeur neergezet toen wij niet thuis waren. Iedereen die voorbijkwam had de bestelling dus kunnen meenemen zonder dat wij een idee hadden dat het überhaupt bezorgd was. Mijn tip: bestel hier niets, want voordat je het weet ben je niet alleen je geld maar ook je bestelling kwijt. Zeer kwalijk wat mij betreft