super leuk speelgoed en snel geleverd

super leuk speelgoed en snel geleverd

Top goed en snel geregeld

Overzicht en keus top, snel geregeld en snel geleverd.

Snelle goede levering

Super leuk! Mijn dochter was er weer helemaal blij mee! Ze kreeg het voor haar verjaardag. Ondanks wat laat bestellen nog op tijd in huis! Snelle levering! Bedankt!

Snelle verzending

Goede service. Snelle verzending.

Mooi materiaal

Qua bestelling in Uw site is duidelijk/helder en goed van prijsklasse. De verpakking/verzending goed aangeleverd.

Snelle, gevraagde levering

Duidelijke bestellijst, correcte snelle levering

Fantastisch!

Snelle levering, goede producten ! Bestel hier zo weer

Prijs was de helft van bekende speelgoedwinkels. Conform afspraak geleverd.

Leuke site met een snelle levering.

Ontzettend veel keus dus kom zeker nog een keertje terug, voor nu wist ik precies wat ik wilde kopen voor mijn kleindochter was dus niet zolang zoeken. Wat ik ook leuk vind is het spaarsysteem zo spaar ik voor extra meubeltjes voor in haar huizen.

Geweldig collectie

Dochter spelt er graag mee en uren aan het stuk. Ze maakt haar eigen verhaal hoor. Uren speel plezier x

Snelle levering.

Snelle service, goed product

Zondag avond besteld, woensdag al in huis (België). Zeer tevreden over! Heb alleen op woensdag een vraag gesteld via de site en daar heb ik momenteel (zaterdag) nog geen antwoord op.

Mooie spullen en snelle levering

Onze dochter is heel blij met haar zelf bij elkaar gespaarde huis en school! Goede kwaliteit en makkelijk in elkaar te zetten

Grote keuze, ook hele mooie aanbiedingen. Snelle verzending, goed verpakt. Duidelijke en snelle communicatie. Top!

Keurige, snelle levering

Duidelijke site, en een keurige en snelle levering.

Top service!

De enkele keer dat er zich een probleem voordoet met de levering, wordt dit keurig netjes opgelost!

Bestelling werd snel geleverd en scherp geprijsd. Ik ben er heel blij mee!

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering. Alleen jammer dat de gordijntjes niet op ons herenhuis passen, is een oudere versie....

Alles gaat goed en snel, maar DPD zou weten ik niet meer gebruiken

Goede kwaliteit

Veel keuze, snelle afhandeling & levering!

Wat een snelle en goede service

Een 10 waard! Vooral nu in de corona tijd dacht ik, ik zorg dat ik op tijd bestel zodat het snel binnen is. Maar had achteraf niet gehoeven was netjes al de volgende dag bezorgd.

Donderdag 31/12/20 eind van de middag bestelling geplaatst. Dinsdagochtend voor 10.00u geleverd.

Super snelle levering.

Het is de andere dag al bezorgd. Wel jammer dat er bij de laatste leveringen nooit meer een kleinigheidje extra zit. Voorheen was dit wel vaak zo.