Vasthoudend, communicatief en succesvol

Een internationale kwestie met een bijna onmogelijke opgave voor de vordering is Olaf Palmen van Bierens Incasso Advocaten met een portie doorzettingsvermogen en vastberadenheid erin geslaagd de vordering te innen. Chapeau!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Kylla Corporate Transactions BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? 's-Hertogenbosch
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Netherlands

Een kantoor wat echt voor zijn klanten hun best doet!

Bierens Incasso werkt voor ons heel goed aan onze incassozaken en neemt ons veel werk uit handen! Wij hebben al meerdere malen zaken aan hun overgedragen en ruim 80% wordt door hun geïncasseerd.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Aluk Aluminium B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eindhoven

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Petra, Heel hartelijk bedankt voor deze mooie review. Ontzettend fijn om te lezen dat de continue samenwerking zo goed bevalt en wij niet teleurstellen in onze ontzorgende rol. Wij kijken uit naar de toekomst! Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Service Professional

Prima afhandeling

Mijn ervaring met alle dossiers die wij bij Bierens neerleggen is positief. Communicatie is duidelijk, kan soms wat sneller.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Hout en Bouwproducten Van Drimmelen
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Zwijndrecht
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Jestem bardzo zadowolony ze współpracy

Faktury odzyskane bardzo szybko. Bardzo polecam ????

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Rogowicz Klusbedrijf
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rotterdam

Vasthoudend, communicatief en succesvol

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Kylla Corporate Transactions BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? 's-Hertogenbosch
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Netherlands

zeer tevreden hoe Bierens onze zaak heeft afgehandeld.

Top Raam Decoraties B.V. is zeer tevreden hoe Bierens onze zaak heeft afgehandeld. ook de snelheid van handelen is uitstekend.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Top Raam Decoraties
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Barendrecht

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Arnold, Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Verder vinden wij het ook erg belangrijk om de snelheid waar u naar verwijst te kunnen bieden. Op het moment dat u een vordering overdraagt, heeft u wat ons betreft eigenlijk al te lang moeten wachten. Ook in de toekomst hopen wij op een mooie voortzetting van onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Service Professional

Goede, vlotte, duidelijke communicatie. Fijn geholpen!

Goede, vlotte, duidelijke communicatie. Fijn geholpen!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? VelopA
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Leiderdorp

Great job!

Ishar handled the case with professionalism and made sure to follow up with actions to succeed in the case. Super recommended the job! Well done!

• On behalf of which company are you leaving a review? Nike
  • In which city is your company situated? Hilversum
  • In which country is your company situated? The Netherlands

wederom een opgeloste zaak

snelle afhandeling en de klant heeft wederom betaald.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Nilfisk
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Almere

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Sonja, Hartelijk bedankt voor deze mooie review en natuurlijk voor de fijne continue samenwerking. Zoals altijd vinden wij het erg prettig als wij een zaak positief kunnen afsluiten; voor onszelf, maar natuurlijk vooral voor onze cliënten. Als dat resultaat snel kan worden bereikt, vinden wij dat des te fijner. Mooi om te horen dat dat ook bij deze zaak gelukt is. Wij hopen ook in de toekomst nog lang samen te blijven werken! Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Service Professional

Prima afhandeling

• In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Zijndrecht

Alles was vlug geregeld

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? P&P Agro-techniek BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Boekel
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Christel, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Wij vinden het erg belangrijk om zaken niet onnodig lang te laten voortduren en streven naar een vlotte doorloop, zonder af te doen aan de kwaliteit. Wij hopen op een mooie voortzetting van onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Service Professional

Betrokkenheid

Mijn ervaring met Bierensgroup is dat ze vertrouwen uitstralen, hun afspraken nakomen en de klant altijd informeert waar ze mee bezig zijn. Betrokkenheid met de opdrachtgever op de juiste manier.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? TEFAF
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Amsterdam
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? The Netherlands

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Twan, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. Het lezen van deze review doet ons erg goed, dit omdat u precies de punten eruit haalt die wij ook zien als onze kernwaarden en daar ook het sterkst in willen zijn. Goede communicatie, betrokkenheid en het nakomen van afspraken zijn waar het om draait. Wij kijken er naar uit om in de toekomst opnieuw samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Professional team

Fast action , good communication

• On behalf of which company are you leaving a review? Eco industry invest
  • In which city is your company situated? Gorinchem

Odpowiedź właściciela firmy

Dear Ruslan, Thank you for this positive review. Good to read that the communication was good and that we reacted fast. Good communication is key and is very important to us. We are looking forward to working together in the future. Warm regards, Carolijn van der Meer Customer service professional

100% satysfakcji. Polecam.

Dzięki Bierens Incasso Advocaten odzyskałem pieniądze, których inne biura nie były wstanie odzyskać.

• Poleciłbyś nas? Yes
  • W imieniu której firmy zostawiasz recenzję? Anton Bouwwerk
  • W którym mieście masz siedzibę? Rotterdam
  • W którym kraju znajduje się Twoja firma? Niderlandy

kompetente und schnelle Abwicklung

Herr Ahluwalia hat uns stetig unaufgefordert unterrichtet gehalten. Zudem gestaltete sich der Austausch ziemlich umkompliziert. Die Abwicklung wurde zu unserer vollsten Zufriedenheit abgewickelt. Vielen Dank.

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? DFB
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Bremen
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Deutschland

Met succes enkele zeer lastige incasso's in Oost-Europa uitgevoerd

De heer Buzamet heeft op deskundige en resultaat gerichte wijze enkele hele lastige incasso's met succes uitgevoerd in enkele Oost-Europese landen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Agrifirm
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Apeldoorn

Odpowiedź właściciela firmy

Beste meneer Andela, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat wij erin geslaagd zijn om enkele zeer lastige incasso's toch te kunnen incasseren. Wij streven er altijd naar om elke zaak te kunnen incasseren, ongeacht de moeilijkheid of in welk land de debiteur gevestigd is. Wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Schandig slecht, procederen om te procederen

Ik heb een schuld bij Zarano B.V. van ongeveer EUR 2.000,00 omdat het slecht ging met het bedrijf vanwege het coronavirus. Hiervoor is Bierens Incasso ingeschakeld, en heb ik gevraagd om een regeling van EUR 500,00 per maand. AFGEWEZEN. Ik ontvang zojuist een concept dagvaarding, want zoals zij stellen is een regeling geen recht, maar een gunst. Kosten opjagen, niets anders. Schandalig. Mijn klacht zal op iedere mogelijke website worden ingediend en aan het grote publiek bekend worden gemaakt. Heeft u een vordering op een klant? Neem dan een andere incassobureau, want met deze werkwijze maakt u uw eigen reputatie kapot.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? S.BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? ROTTERDAM
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NEDERLAND

Odpowiedź właściciela firmy

Geachte heer Arazov, Dank dat u de moeite heeft genomen om een review over onze dienstverlening achter te laten. Alhoewel deze reviewpagina’s door ons feitelijk alleen gebruikt worden voor review van onze cliënten, reageren wij graag op uw review. Ons kantoor staat altijd open voor oplossingen, maar natuurlijk enkel en alleen als dit in het belang is van onze klanten. Immers, het zijn de belangen van onze klanten die wij dienen te behartigen. In eerste instantie heeft u op onze sommatie gereageerd met het enkele verzoek voor een betalingsregeling, zonder nadere onderbouwing. Als reactie hierop hebben wij aangegeven dat wij graag eerst een aanbetaling ontvangen van een derde deel van de vordering en een voorstel voor het restant. Gelet op de ouderdom van de facturen een redelijk voorstel. Dit is door u afgewezen en u heeft in een e-mailbericht aangegeven het anders wel via een deurwaarder te proberen na een te wijzen vonnis. Vervolgens is concept dagvaarding op 25 juni 2021 om 12.13 uur aan u verzonden. Hierna heeft u om 12.22 een hernieuwd voorstel ingediend. Dit is aldus ná de verzending van de concept dagvaarding geweest. Vervolgens hebben wij aan u een bevestiging van een betalingsschema gevraagd en aangegeven dat we dit voorstel met onze klant zouden bespreken. Deze correspondentie tussen u en ons heeft plaatsgevonden op 28 juni jl. Nu er nog geen antwoord is gekomen op uw betalingsvoorstel is uw review wat voorbarig te noemen. U kunt er vanuit gaan dat u op termijn een reactie zult krijgen op uw betalingsvoorstel. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u die altijd sturen naar customercare@bierensgroup.com Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Great work !!

From the start Ms Ahluwalia showed great dedication to collect what was due to me. I´m very impressed with her work and very happy with the result. If ever a situation like this occurs again I will certainly call on Bierens again !

• On behalf of which company are you leaving a review? Transflex int. transport
  • In which city is your company situated? Stavenisse

Odpowiedź właściciela firmy

Dear Peter, Thank you for taking the time to write this positive review. We are glad to read that you are satisfied with our service and especially with the way that Ishar helped you, to recover your money. Should you have any other questions or a new case do not hesitate to contact us as it is our pleasure to help you in the future. Warmest regards, Carolijn van der Meer Customer care professional

thank you for all your help bringing it to an acceptable solution.

I think the way you work is honest and fair; no cure no pay. This sais it all.

• On behalf of which company are you leaving a review? Dedert IJS
  • In which city is your company situated? roermond
  • In which country is your company situated? Holland

Odpowiedź właściciela firmy

Dear Yurda, Thank you for writing this review. Glad to read that you had a positive experience with us. Honesty is important for us and we will always be honest to our clients to advice and help them in the best way possible during the cases. Great to read that you had this experience as well. We are looking forward to working together in the future. Warmest regards, Carolijn van der Meer

prima/perfect

alles klopt en is correct/everything is right and correct

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Winel
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Assen
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Rieta, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review. Wij vinden het prettig om te lezen dat alles klopt en correct is. Wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Vlotte soeple afwikkeling van de vordering

Bierens Incasso Advocaten heeft een goede naam in de branche. Nadat zij onze klant hebben benaderd werd de vordering spoedig voldaan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Star Group Nederland
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Moerdijk

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Stephano, Dank u wel voor deze positieve review. Prettig om te lezen dat wij onze goede naam waar hebben kunnen maken in u zaak en snel hebben weten te incasseren. Wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Duidelijk en netjes afgehandeld

Goede ervaring mee

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Van der Zwaard
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Den Haag

Odpowiedź właściciela firmy

Beste, Hartelijk dank voor u reactie. Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons hebt gehad. Wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Snelle actie en snell afhandeling van de case. Op maandag case aangemaakt en op donderdag al een mail gekregen dat de case is afgehandeld en de betaling onderweg is.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? HTL Europe
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Ridderkerk

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? HTL Europe
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Ridderkerk

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Claudia, Heel erg bedankt voor deze positieve reactie. Wat fijn om te lezen dat wij zo snel hebben kunnen incasseren voor jullie. Wij blijven altijd strijden voor rechtvaardigheid en doen dat het liefst zo snel mogelijk. Wij kijken ernaar uit om in de toekomst weer samen te werken. Met vriendelijke groet, Carolijn van der Meer Customer service professional

Professional & Effective Service

Alex from Bierens has handled our 6 digit euros payment overdue case with an Indian party and helped to recover the full principal amount. Case was presented in front of Indian NCLT through their local lawyer. I would highly recommend him & Bierens to anyone who needs sound legal advice for overdue cases. Alex was articulate, knowledgeable and highly effective for the case.

• On behalf of which company are you leaving a review? Nouryon Chemicals
  • In which city is your company situated? Amsterdam

Odpowiedź właściciela firmy

Dear Vishvadeep, Thank you very much for your kind words and for taking the time to write this review. We are glad to hear that you are satisfied with the collaboration between you and Alex and the work that Alex has done for you and your company. Alex is always giving his full 100% and uses all his knowledge to make sure he is able to collect the debt. We are looking forward to working together in the future. Warmest regards, Carolijn van der Meer Customer service professional

O Bierens Incasso Advocaten

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym przeglądom
• Recenzje z wynikiem poniżej 6 są publikowane 7 dni po umieszczeniu