verwarrend bij dezelfde vraag hele andere antwoorden

1e keer bellen ik kan bij jullie smart crutch krukken bestellen en al sik dan later bel kan het niet maar alleen via de site waardoor ik een ander moet vragen het voor mij te doen en betalen en dit is zeer frustrerend dat als ik bel steeds geen juiste informatie krijg het zijn de enige krukken waar ik mee kan lopen en als ik da 3 weken bezig moet zijn om ze te krijgen en dan ook nog niet de juiste informatie vind ik vervelend en niet klantvriendelijk waarom is er geen mogelijkheid om het telefonisch te bestellen als ik het zelf niet via internet kan doen dit vind ik wel een grote tekortkoming hopelijk krijg ik wel snel mijn krukken

top

na 15 jaar nog steeds tevreden over het produkt

Goede snelle service

Snelle correcte levering. Jammer dat de zending niet te volgen was.

fijne site super snelle service en vriendelijke behulpzame mensen

fijne site super snelle service en vriendelijke behulpzame mensen

Ben niet tevreden.

Ik heb mijn bestselling niet ontvangen en zal niets meer bij jullie bestellen. Gaby Van Lommel.

Lekker vlot geregeld.

Ik wist wat ik nodig had en de bestelling werd de volgende dag geleverd.

Juiste product geleverd

Bij verlies van een sleutel van een zeer oude tork is het gelukt om de juiste sleutel erbij te vinden. Ook de communicatie was in orde. Wel vind ik het jammer dat er voor het sturen van 2 sleutels een behoorlijk ruime doos is gebruikt, volgens mij had dit best met een brievenbus pakketje gekund. Dit bedrijf kan ik zeker aanraden.

Verkeerde theedoeken

Heb niet de juiste gekregen zoals op het plaatje veel onbruikbare doeken bij

behulpzaam en vriendelijk

Goede ervaring met Cemex Trescon. Vriendelijk en behulpzaam.

Vlotte bestelling en levering volgens afspraak

Zeer vlotte manier van bestellen en betalen.

snelle service

Duidelijke afspraken en snelle service

Zeer slecht

Product niet ontvangen

Website is heel overzichtelijk. Bestellen gaat heel makkelijk en je kunt ook je eigen referentie op kwijt voor onze administratie. Dat mis ik nog wel eens bij andere webshops.

Goed geregeld

opvragen factuur ging prima

Super snel en netjes afgeleverd

Super snel en netjes afgeleverd

Makkelijk zoeken en bestellen

Prima op te zoeken en geleverd. Alleen mis ik een uitgebreidere omschrijving van bijvoorbeeld de handschoenen . Waar ze voor geschikt zijn , zou makkelijk zijn.

Goed en verzorgt

Net op tijd en vriendelijke

Om dat het goed is bij jullie

Gewoon goed

Snel besteld en snel geleverd het product is naar alle tevredenheid

Duidelijke website en zeer concurrerende prijzen

De website werkt snel en gemakkelijk

Snelle levering Goede produkt

Super snel en goed geleverd

De bestelling had ik binnen 1 dag geleverd. Precies zoals beloofd.

Zoals altijd, keurig en op tijd geleverd.

Altijd keurig verzorgd en op tijd geleverd. Communicatie is uitstekend.

Over Cemex B.V.

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.