Goede service met directe levering

Door even te bellen kreeg mijn bestelling direct voorrang en kreeg het de volgende dag binnen.

Netjes verpakt, snelle levering

snel en netjes

keurig gebeld dat de levering een kleine vertraging op liep. betrof overigens maar 1 dag.

Lekker snel

Goede snelle levering, extra gratis snoepjes zijn enorm gewaardeerd. Jullie snappen klantenbinding.

Erg fijne samenwerking en feedback.

ik was teleurgesteld in de kwaliteit en de’kleur’ vh product het was goudkleurig en niet ‘messing’ en dat was nu net belangrijk

Snel geleverd en altijd duidelijke communicatie en een leuk cadeautje erbij.

Ik werd keurig teruggebeld om te zeggen dat de voorraad er niet was vanwege problemen met de containers etc...

Geweldig! Prijs is laag, supersnelle levering en je krijgt ook nog lekkernij voor je hondjes.

Hele fijne service.

Ik werd van tevoren gebeld om de maten nog even te bespreken. Heel erg fijn. Ook zat er iets lekkers voor onze hond bij. Ik zou hier zo weer iets bestellen.

Product zoals beschreven.

Nette en snelle service en bezorging.

Petje af

Prima dierenspeciaalzaak

Goed assortiment, goede service en buitengewoon vriendelijke bejegening van de klant.

Bestelling snel en naar wens geleverd

Bestelling snel en naar wens geleverd

Een goede webwinkel

Snel geleverd, scherpe prijzen

Super snelle levering

Als een van de weinigen hebben ze het favoriete voer mijn katten en het wordt ook altijd super snel geleverd.

Zeer te vrede

Als je vragen hebt krijg je goed advies, je bestelling is snel binnen, en iets goedkoper dan bij een andere winkel.

Superfijn

Het bestelde was zeer snel op bestemming, en onze hond vond het ook een interssant pakje! Ze was er niet bij weg te slaan….. dus snel opengemaakt en ja het was niet zo gek dat zij dit pakje ook zo interessant vond er zat namelijk een zeer lekker kouwstokje in. Hoe leuk en de nauwe hondenmand slaapt heerlijk. Dus voldoet aan alle eisen.

Superleuk dat er ook een snoep meegestuurd is. Vaak voor grotere bedragen besteld bij andere leveranciers maar nooit een attentie gekregen. Zeer gewaardeerd!!

Netjes verpakt en geleverd

Versturen gaat niet echt heel snel maar levering is erg netjes. Laten je weten als iets niet leverbaar is. En hond was erg blij met de verrassing

Erg snelle en goede service

Nvt

Goede service en een zeer scherpe prijs!

Top, prima gedaan

Zelfs nog wat lekkers voor de hond!

Betrouwbare service

Een paar dagen langer wachttijd maar dit werd aangekondigd.

wel een dag te laat geleverd

Geen negatieve dingen alleen i.p.v. de beloofde 1 dag duurde het 2 dagen.

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies