Prima .

Goed opgenomen en snelle levering

Snelle afhandeling van bestelde

Snelle bevestiging van bestelling en betaling. Goed op de hoogte gehouden van voortgang.

Top zoals altijd.

Top en snel geleverd. Wel jammer dat je voor post nl extra moet bijbetalen

Vlotte levering

Normaal bestellen we ergens anders. Deze was helaas wel duurder. Levering ging net zo vlot. Wel minder in assortiment.

Verassend!

Onlangs heb ik voor het eerst bij Animals First besteld en zal zeker blijven bestellen! Echt een aanrader! Top service, klantvriendelijk en super snel. Heel erg bedankt :D

Zeer goede ervaring

Goede en snelle levering

Regelmatige updates over het verzenden van de bestelling. Snelle bezorging. Leuke attentie bij de bestelling. Kortom heel tevreden!!

Vakkennis, snelheid en ontzettend vriendelijk!

Als de lokale dierenwinkel niet altijd voldoet, ga je zoeken. En ik heb mijn all-in vriendelijkste dierenwinkel gevonden! Ik woon te ver weg om het zelf te halen, maar alles wordt keurig ingepakt en vrij snel verzonden. Nog nooit problemen gehad en altijd even vriendelijk en professioneel.

Super bedrijf

Goede prijs, snelle levering en er zat een cadeautje bij!

Zeer positief

Betrouwbare leverancier die optie geeft om bezorgdienst te kiezen. Ik bestel hier al lang elke maand hondenvoer en er zit altijd iets extra's bij.

Positief !!!

Goedkoop en snel geleverd, heel tevreden.

Snelle levering. Mooi spul

Snelle levering ! En precies het goede artikel !

Zeer tevreden!

Super snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Hartstikke goed !

Fijne ervaring

Snelle en duidelijke service, met wat extra's voor de hond!

Alles top behalve dat stink ding aan een touwtje

Goede prijs, snelle levering en goede verpakking. Er zat een leuk kado bij in de vorm van een auto hanger maar dat soort onzin morgen ze van ons achterwegen laten. Voor de rest top!

Snelle levering makkelijke site

super makkelijk!

Vandaag bestellen, morgen in huis.

Vind het leuk dat er een verrassing de bestelling wordt gedaan. Dat wordt wel gewaardeerd, althans door mij

Snel , goed verpakt, prima product

Prima website, er wordt gedaan wat er wordt beloofd! Heerlijk!

SNELLE LEVERING EN GOEDE PRIJS + geen verzendkosten.

De voorraad hondenvoer was bijna op en dus nieuwe nodig. Gauw even kijken wie tegen een leuke prijs iets biedt wat ik zoek. Zo kwam ik bij animals first terecht.

Prima! Tevreden!

Prima! Lief dat er nog een verrassing bij zat! Bedankt! Dit word extra smullen!

Super winkel, snel geleverd, goede prijzen , leuk cadeautje erbij.....ga hier zeker vaker bestellen

Zeer snelle levering van de juiste artikelen.

Vandaag besteld is bijna altijd morgen in huis.

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies