Snel en goed afgeleverd!

Tip top in orde

Steeds een correcte en snelle levering! Top service! Dank je wel!

De goedkoopste !

Ik vergelijk de prijzen met andere diervoeder en animal first is altijd de voordeligste .

Nette prijzen goed geleverd

Nette prijzen goed geleverd

Goed bereikbaar, top advies, duidelijke site, goede prijs

Vaker besteld bij Animal frist, gaat altijd goed!

Lange tijd onderweg

Persoonlijk vind ik dat het erg lang duurt voordat het bezorgd is, ik denk zelf dat dit door de transporteur DPD komt

Alles snel en netjes verzonden

Er zat een bestelling bij die niet meer leverbaar was, netjes een mail ontvangen en binnen 3 dagen was het geld terug gestort. Ook een lekkere verrassing voor het hondje

top

Als ik mijn bestelling plaats dan wordt alles heel snel in werking gezet.. ik bestel elke keer 2 x 400 gram omdat mn hondje weinig brokjes eet.. Alleen jammer de hoge verzendkosten

Mijn Hond lust ze graag

Supersnel

Goede snelle service en ook de hond is altijd blij als het pakket binnenkomt. Heel leuk

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering. Altijd een kleine attentie.

In de voerverpakking (15kg) zit soms veel gruis. Misschien tijdens transport gekomen. Denkelijk niets aan te doen.

Zoals altijd super snelle service

Supersnelle levering en altijd iets lekkers voor onze hond Arie erbij. Fantastisch

Snelle bezorging

Geweldige service!

Pakket was vertraagd, contact opgenomen met de klantenservice en die gingen het heel snel oplossen. De dag erna heb ik het pakket alsnog ontvangen. Bedankt voor de goede service!

Correcte service en lage prijs

Snelle reactie en levering.

Pakket kwam niet aan,lag al een week bij afhaalpunt

Ik had een pakket besteld bij animal first,voor mijn hondje.ik bestel vaker bij deze dierenwinkel.alleen nu kwam mijn pakket maar niet aan.Ik gebeld naar animal first,en die stelden een onderzoek in waar mijn pakket was gebleven,bleek dat mijn pakket al een week bij een afhaalpunt lag,de vervoerder had mij geen bericht gestuurd hiervan,dus niemand wist dat het pakket daar lag,maar animal first zijn hier mee bezig geweest,en hebben het hoor mij uitgezocht,en kon ik mijn pakket alsnog ophalen bij het afhaalpunt.goed opgelost door animal first.volgende keer bestel ik gewoon weer bij dit bedrijf,het gaat immers altijd goed,en dit was de schuld van de vervoerder.

...

Scherpe prijzen, snelle levering

Via een zoekmachine op de animalfirst site terecht gekomen. Ze hebben een ruim assortiment, zeer scherpen prijzen en ze verzenden meestal de dag erna.

Snelle verzending

Altijd netjes op tijd verzonden en bezorgd. Keuze tussen bezorgservice post.nl of DHL is ook fijn want Post.nl is hier veel beter. Bestelling ook altijd netjes in orde

Top bedrijf voor dierbenodigdheden

Snelle levering, goede prijsstelling, vriendelijk behulpzaam en goed bereikbaar.

Supersnelle afwikkeling van mijn bestelling

Zie vorig antwoord

Perfect en snel

Juiste product ook. Zoals het hoort.

Altijd goed

Ik heb nu voor de zoveelste keer bij animals first besteld. Deels omdat ze nog steeds mijn voer voor de beste prijs leveren, maar ook absoluut omdat het altijd een hele nette service is. Wordt altijd snel en netjes verzonden, je wordt op de hoogte gehouden via de mail in het hoe of wat. Voor mij een reden om hier te blijven bestellen!

Voor de 2e keer besteld. Goedkoper en snelle levering.

Stadhoudersplein 23

2241 EA Wassenaar

Over Animals First

Vind alles voor jouw (huis)dier bij de online dierenwinkel Animals First. Bij Animals First staat onze liefde voor dieren centraal. Je kunt dan ook voor alles omtrent uw huisdier bij ons terecht. In onze winkel en online shop bieden wij verschillende soorten en merken voer, speeltjes, snacks, voerbakken, manden en kussens, halsbanden en verzorgingsproducten. Wij willen het beste voor jouw huisdier, heb je advies nodig? Wij zorgen voor goede producten met passend advies