Netjes en supersnel

De penning ziet er keurig uit, strakke duidelijk leesbaar lettertype. En hij werd 2,5 uur later al bezorgd door een enthousiaste medewerker! Voortaan zoek ik niet verder, hier hebben ze royale keuze.

Prima snelle levering!!

Alles prima in orde.

Product wat niet voorradig was, werd kostenloos vervangen door duurdere versie. Ook extraatjes bij bestelling... Zeer correct telefonisch contact door medewerker over niet vooradig product. Levering netjes en snel. Erg tevreden.

Uniek

Altijd vriendelijk geholpen met goede uitleg.Veel keus in voer en spullen voor je dier.

• Kwaliteit

Prijzen zijn goed. Levering snel. Helaas was er bij mijn bestelling iets niet goed gegaan. Werd gebeld door Animals First en is meteen opgelost. Zeer tevreden

Fijne webshop, super levering

De site is erg overzichtelijk en duidelijk. Snelle levering. Ik heb nu al voor de 2e keer een soort van geur kaartjes ontvangen. Deze hang ik op in de katten kamer. Ruikt erg prettig.

• Kwaliteit

Snelle levering aan huis van goede producten.

Snelle levering aan huis van goede producten. In deze tijd heel erg fijn!

Super snelle service!

Super snelle levering, goedkoper dan waar ik eerst hetzelfde voer haalde en ook nog een extraatje erbij.

Nog steeds heel tevreden

Bestellen en leveren is nog altijd zeer vlot !!

FAST delivery, best price

I urgently needed supplies for a new pet that could not be found anywhere else in the Hague, not even on Bol.com . Kitty threatened all my office printing unless I found what she demanded. So, I have to give 5-stars review, truly. Animals First is the only company that has ever done same-day delivery for a unique seafood beauty food that no other supplier can produce. Thank you SO much!

• Kwaliteit

Goede site en snelle verzending!

Super fijne site om te bestellen en je word per mail goed op de hoogte gehouden van je bestelling! Ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel het binnen is.

Fantastic, quick service!

Not only are the prices great for grain free cat foods, I even received my order the same day I ordered it! One of the shop employees who lives in my neighbourhood delivered it to our door! Amazing service, thanks a lot!

• Price

Snel en efficient

Alles loopt volgens mijn verwachtingen - ik wacht alleen nog op uitbreiding van gamma

• Kwaliteit

Snelle en correcte levering. Persoonlijk vind ik het lettertype niet zo heel erg mooi. Door internationaal telefoonnummer wordt het door dit lettertype erg vol op het plaatje. Ik had een medium plaatje.

Relatief prima

De prijs en kwaliteit verhouding is top. Het product, een ronde medium r.s. penning, zag er keurig uit en het was de volgende dag al in huis. Echter was is het zo dat de derde regel er net aan wel, net aan niet erop past. Het laatste cijfer staat er net aan op, maar je moet wel goed kijken om te zien wat er staat. Aanpassing: Vrijwel kort na mijn beoordeling kreeg ik een telefoontje van het bedrijf. Hierin lieten zij mij weten dat ik van hun nog een penning opgestuurd zou krijgen, waarbij de derde regel is aangepast. Zij hebben dit zo aangepast dat het lettertype iets kleiner is, maar de telefoonnummers zijn nu goed er in gegraveerd en het is nog altijd te lezen. Er zaten geen extra kosten aan verbonden en ik hoef de oude penning niet terug te sturen. Bedankt voor jullie service! Ik ben hier erg blij mee.

• Kwaliteit

Prima .... zo toch graag meer producten zien

Zeer snel - uitstekende service

• Kwaliteit

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn het helemaal eens met uw opmerking. Momenteel werken wij aan een nieuwe webshop die ons de kans geeft veel meer producten snel toe te voegen. Mocht u in de tussentijd iets nodig hebben wat niet ons op onze webshop staat kunt u ons een berichtje sturen, dan kunnen wij dit handmatig in uw bestelling plaatsen mits wij dit op voorraad hebben. Boy Krens. Animals First

Goede ervaring

Goede website, na het kopen, kreeg ik een directe bevestiging. Zeer snelle levering. Chapeau

• Kwaliteit

Prima en snelle levering.

Makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd.

Snel

Heel snel in huis en betaling mogelijk met Paypal

Deskundig advies en goed assortiment

Of je in de winkel komt of je besteld de producten online, beiden is goed. Goed assortiment en bij vragen is er altijd een passend antwoord en advies.

Erg fijne dierenwinkel en goede service

Erg goed geholpen in de winkel en ik kon mijn hondjes even wegen op de weegschaal voor de deur!

Uitmuntende service!

Tot op heden geen problemen ervaren met voorradigheid en bezorging :) Onlangs om half 8 s'ochtends mijn bestelling geplaatst, dezelfde middag voor 1 uur is deze bezorgd! Top service! Ik ben zeer tevreden :)

Pluspunten

snel antwoord op informatie

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service, vriendelijke Medewerker tijdens Gespreken via Telefoon, Afspraaken goed behandeld, vracht goed aangekomen.

Over Animals First

Dierenspeciaalzaak met hart voor uw dier.