Snel

Snelle levering, snel antwoord op vragen.

Prima kleding. Goede prijs snelle levering

Goede service snelle levering

Goede Service en snelle levering Klantenservice zeer vriendelijk

Super winkel!!

Echt zulke snelle levering. Netjes verpakt. En goede communicatie!!

Klantgerichtheid is top!

Leuke kleding, maar vooral fijn dat ze zo klant gericht zijn. Ik werd netjes gebeld over een item dat niet op voorraad/leverbaar was, geld teruggestort gekregen. Door drukte was de bestelling iets later dan op de site gemeld stond, er zat een netjes briefje bij en een kleinigheidje voor mijn dochter (was niet nodig uiteraard want het kwam voor ons niet op een dag, maar het was wel ontzettend aardig!)

Snelle levering!leuke fijne site

Super goed: goed meegedacht en klantvriendelijk

Ik had per abuis twee losse bestellingen geplaatst. Vervolgens werd ik gebeld of de twee bestellingen samen mochten worden gevoegd en dat ik de verzendkosten een keer terugkreeg. Wow, wat klantvriendelijk! Echt top!

snel

De bestelling was duidelijk te plaatsen en snel en netjes binnen gekomen.

Fijne winkel!

Fijne winkel, mooi en breed assortiment!

Snelle, goede service

Snelle levering, producten goed.

Zowel online en in de winkel word je foed geholpen!

Prachtige kleding, fijne prijs

Leuk aanbod in kleren, snelle verzending en fijne prijs! Ik kom graag terug.

Fijne site met stoere kleding

Fijne service en super leuke kleding. Ook vaak super goeie acties zoals 5 halen 2 betalen!!

Super service, erg klantvriendelijk

Vanuit Tilburg speciaal naar Ot en Sien gereden, omdat deze winkel een groot assortiment aan baby/kinderkleding heeft. We werden erg vriendelijk ontvangen, uitleg gekregen in de winkel waar we wat konden vinden en begeleid naar de overkant voor de jongenskleding. Een mooie grote winkel, met genoeg keuze. Wij komen snel terug!

Fijne webshop met scherpe prijzen

Goede service, prettige communicatie!

Helaas bleek na mijn order dat een artikel niet op voorraad was, maar de communicatie hierover en oplossing was heel prettig. Mooie spullen en snelle levering!

Super geregeld

Mooie kleding

Prima service en prima producten

Ze belde mijn op over een shirtje dat er niet meer was in mijn zoontje zijn maat en werd gelijk iets gergeld en kreeg een super leuk kado er bij omdat het lang duurde voor dat k het thuis had!! Wat een toppers

Heel overzichtelijke site. Goede zoekfunctie. Snelle verzending. Blij met m'n bestelling bij Ot & Sien

wauw!!!

Wat een top service! Trui was niet op voorraad en kreeg de mogelijkheid een ander uit te kiezen! Hoe ze dat hadden opgelost kan elk bedrijf een puntje aan zuigen.

Leuke aanbiedingen zo kan mijn zoon toch nog iets van merk kleding aan en snel geleverd

Snelle verzending, mooie kwaliteitskleding.

Helemaal goed

Duidelijk en goede service fijne winkel met leuk personeel erg behulpzaam.

Alles prima netjes en verzorgd en vooral persoonlijk

Heb het als zeer prettig ervaren