Filters

10

Super snelle levering

Snel en goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Leuke jurkjes. Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Grote collectie snelle levering

Grote collectie, mooie kleren en fijn website. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuk aanbod en zeer snelle en goede en persoonlijke service!

Werd dag na bestelling persoonlijk gebeld omdat er iets niet meer bleek te zijn, toen kon ik nog direct allerlei andere aanpassingen doen en desondanks was het er ook nog de volgende dag. Echt super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering!

Snelle levering, ruim assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Mijn bestelling werd snel en keurig geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service en ruime keuze!

Kom er graag met mijn 4 kinderen, voor elk budget keus en fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Zeer snelle levering prima website top kwaliteit/prijs verhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige levering

Leuke jurkjes, nette levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik twijfelde over de juiste maat voor mijn dochter, ik werd vriendelijk geadviseerd via de telefoon waardoor ik mijn bestelling met gemak online kon doen. Het jurkje was snel geleverd en paste perfect. Trotse dochter en moeders nog blijer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering en de shirts die ik heb besteld vielen goed op maat.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne site en ruime keuze.

Fijne site en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld. Goede communicatie. Snel antwoord op mijn mailtjes.

Kortom dik tevreden

  • Aanbevelen? Ja
5

mooie kleding maar met terugsturen en kortingen kost het mij veel geld

Ik bestel mijn kleding bij ot en sien als dit past is het top. Als ik iets terug stuur omdat het te groot is en deze met korting is gekocht. 2e artikel voor de helft dan houd ik nog maar 1 artikel over en daar betaal ik dan de volle prijs voor. De korting wordt dan berekend met het artikel wat ik heb terug gestuurd terwijl ik daar de volle prijs voor heb betaald. De verzendkosten van 6.95 moet ik ook zelf betalen dus al met al dure kleding en geen korting!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Carola, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over Ot en Sien. De actie 2e artikel 50% korting is alleen geldig als je daadwerkelijk 2 artikelen houdt. heb je een oneven aantal dan betaal je voor 1 artikel de originele prijs. Je kan bij ons altijd artikelen omruilen, dit is geen probleem. Telefonisch kun je heel gemakkelijk artikelen reserveren zodat je zeker bent van je omruiling en nog steeds gebruik maakt van de actie. Het retourneren van artikelen is op eigen kosten. Deze voorwaarden staan op onze site vermeld en in ons retour/ruilformulier zodat je niet voor verassingen komt te staan. Voor ons is het niet haalbaar om verzendkosten/retourkosten voor onze rekening te nemen. Vandaar deze weloverwogen keuze. En als je in de buurt woont kun je je retour altijd bij ons in de winkel komen afgeven. Wij hopen dat wij onze kant van het verhaal een beetje hebben kunnen uitleggen en hopen jou dan ook graag een keer bij ons terug te zien:) Groetjes Team Ot en Sien

10

Fantastische winkel

Heel behulpzaam, veelzijdige collectie, goed advies en online, zeer snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!! Service

Beste en mooiste kinder kledingzaak van Brabant

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle service, mooie kleding

  • Aanbevelen? Ja
2

Veel kosten gemaakt

Ik vind jullie kleding en merkjes super leuk maar na 2 bestellingen, gebeld met de klantenservice omdat ik 2x verzendkosten kon betalen (had verwacht dat dit na zo’n grote bestelling niet nodig was). En bij het retourneren van een bestelling (gewoon omdat ik een andere maat had gemoeten) kon ik die kosten ook nog voor eigen rekening nemen. Twee dagen na mijn bestelling en betaling kwam er nog een extra kortingscode online, die ik natuurlijk niet meer kon gebruiken op mijn bestelling die al betaald was (2 dagen ervoor). Vind ik wel erg zonde…….

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lonneke, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je onze service zo ervaart, onze excuses hiervoor. Wij hebben er bewust voor gekozen dat de retourkosten + verzendkosten in de sale voor rekening van de klant zijn. Wij kunnen deze kosten niet zelf doorbelasten, dan zouden wij niet meer bestaan. Het lijkt van de buitenkant misschien allemaal heel logisch maar er komen aan de achterkant ontzettend veel kosten kijken bij een webshopbestelling. Het is niet voor niets dat de 'grote webshops' terug komen op het gratis verzenden en retourneren. Het is gewoonweg niet haalbaar. Deze keuzes staan ook duidelijk vermeld in onze voorwaarden online en in ons retourformulier zodat de klant niet onverwacht voor een verassing komt te staan. Zoals we vrijdag al aangaven aan de telefoon hadden wij jouw bestelling graag samengevoegd met een eerdere bestelling. maar PostNL had jouw bestelling al opgehaald waardoor dit helaas niet meer mogelijk was:( Anders was dit uiteraard geen probleem geweest zodat je niet nog een keer verzendkosten hoefde te betalen. Wij kunnen ons niet meer heugen dat je vrijdag hebt aangegeven dat je de kortingscode bent misgelopen. Als je ons een mail wilt sturen naar info@otensien.nl met je bestelnummers gaan wij kijken hoe wij jou hierin tegemoet kunnen komen:) Wij horen het graag! Groetjes Team Ot en Sien

10

Super service!

Kleding wordt op tijd geleverd, bij onduidelijkheid word je gebeld en wordt het meteen in orde gemaakt. Zeer vriendelijk contact ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleertjes en snel geleverd

Super leuke kleertjes in de sale gekocht. Volgende dag in huis, kleertjes precies zoals op de foto heel blij mee!!!

  • Aanbevelen? Ja
6

Leuke kleding

Mooi kleding! Jammer dat het wat langer duurde voor we het binnen hadden en nog meer jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen. Dat maakt het shoppen bij ot en Sien minder aantrekkelijk moet ik eerlijk zeggen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jenneke, Dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over ons. Wij hebben het even nagekeken waarom jouw bestelling iets langer op zich heeft laten wachten. Je hebt op dinsdag rond 14u besteld. Je bestelling is diezelfde avond nog opgehaald door PostNL, maar heeft helaas daar 1 dagje in het depot gelegen waardoor deze donderochtend is bezorgd. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Onze excuses hiervoor. Verzenden en retourneren is gewoon heel prijzig. Als wij deze kosten voor onze rekening moeten nemen kunnen wij niet meer bestaan. Vandaar dat je bij ons in de sale periode standaard verzendkosten betaald. het retourneren van artikelen is altijd voor rekening van de klant. Dit vermelden wij ook netjes in al onze voorwaarden zodat de klant niet voor een verrassing komt te staan en zelf de keuze vooraf kan maken om bij ons te bestellen onder deze voorwaarden. Ondanks dat het shoppen bij ons niet helemaal naar wens is verlopen hopen wij wel dat je veel plezier hebt van je bestelling:) en hopelijk zien wij jou terug en kunnen wij jou verblijden met onze super service:)

9

Super

Duidelijk, alles op tijd geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke kleren en vriendelijk behulpzaam personeel.

In de winkel wordt ik altijd goed geholpen. Voor de kinderen is er wat te spelen zodat je als ouder rustig kan shoppen. Altijd genoeg leuke kleren in alle maten.

  • Aanbevelen? Ja
9

Topkwaliteit spullen

Snel geleverd en ziet er goed uit!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd