mooie kleding , goede kwaliteit, super service!!

Aardig personeel Goede service

Uitstekend!!!

Zeer klantvriendelijk. Fijne hulp in de winkel. Leuk dat er ook jonge jongens werken. Met ruilen goed geregeld.

In een woord geweldig

Mooie kleding en op tijd ontvangen echt snelle service, toppie

Snel en netjes

Snelle en mooi verpakt geleverd

zeer goed

snel en goed

Ben altijd tevreden alleen jammer dat er nu 10% extra korting is. Enige tip vind ik wel dat de cadeaubonnen van jullie wel echt wat hipper kunnen.

Vlotte levering

Via google kwam ik op de site terecht. Uitgebreid assortiment. Duidelijke foto's . Vlotte levering

Prima kwaliteit, goede service

Goede service!

Ruim assortiment en goede service.

Ik heb een bestelling online gedaan en ben nog eens in jullie winkel geweest. Je werd er heel fijn geholpen zowel online als in de winkel zelf. De service is super. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Snelle super service, zoontje weer helemaal blij!

altijd goede service en snel in huis!! Mocht er ooit iets niet goed zijn word dit snel geregeld zonder moeite. Vaste klant bij jullie!

Ik heb alleen nog verschillende keren via de site besteld. Maar zeer snel geleverd en alles netjes en naar wens.

Leuke kleren, goede aanbiedingen

Ik bestel regelmatig kleren bij Ot en Sien. De levering is altijd zeer snel en ook ruilen is gemakkelijk. Ze hebben meerdere keren per jaar goede aanbiedingen waar ik altijd voor terug kom. Je moet er dan wel op tijd bij zijn want de keuze is snel beperkt.

Klantenservice was heel behulpzaam met mijn vragen beantwoorden. En artikelen snel bezorgd.

Happy

Klanten service vriendelijk. Leuke straalde webshop met veel leuks. Ik zeg , ga zo door!

Beste Mirella, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat het bedrag nog niet is terug gestort. onze excuses voor het ongemak. Wij hebben het even nagekeken en jouw bestelling is zaterdag 3 april bij ons verwerkt en terug gestort. Dit kan ivm pasen iets langer duren voordat het zichtbaar is op de rekening. Dan weet je in ieder geval dat wij jou niet zijn vergeten en dat het onderweg is:) Zoals in onze voorwaarden staat beschreven doen wij ons uiterste best om binnen 14 dagen een retour te verwerken na ontvangst. Deze 14 dagen zijn nog lang niet verstreken. Mocht je in toekomst vragen hebben over je bestelling/ terug betaling dan bel gerust of stuur ons een berichtje dan kijken wij het gelijk voor je na:) Graag tot een volgende keer! Groetjes Merel Team Ot en Sien

Super goede service

Snel en netjes

Snel verzonden

Zoals beloofd op website snelle levering

Goede en snelle service

Mijn bestelling is snel geleverd en netjes ingepakt.

Mooie kleding, leuke aanbiedingen

Ik shop een aantal keer per jaar bij Ot en Sien, meestal online. De kleding is super mooi en kwalitatief goed.

Uitstekende service. Bestelling geplaatst, volgende dag in huis.