Hele mooie winkel, onwijs vriendelijk personeel, mooie kleding en een uitgebreid assortiment. Ik moet altijd kleding laten vermaken voor mijn zoontje en wordt daarmee super goed geholpen. Ik kan geen betere kinderkleding wensen! Ga zo door!!

Topwinkel met zeer ruime keuze en kwaliteit

Zeer ruime keuze in kleding met goede kwaliteit. Snelle levering Een echte aanrader

Alles was goed

Duidelijke site en snelle levering

Producten en beschikbare maten makkelijk te vinden op de website. Gekozen voor afhalen in de winkel. Dag na de bestelling een telefoontje dat de gekochte items in de winkel klaar lagen. Producten voldeden aan verwachting.

Goed en snel geleverd alles naar wens

Helaas had ik wel een broek die ik als 122 besteld had maar als maat 128 binnenkreeg stond ook op de factuur maar het maakt niet uit de 128 past ook

Super tevreden

Mooie producten en een snelle en verzorgde levering

Leuke aanbieding, super mooie kleding en snelle levering!

Geleverd naar wens.. alles op tijd binnen..

Snelle levering en de kleding en maten kloppen zoals op de website is weer gegeven

Goed en snel!

Fijne website, bestelling lag snel klaar om op te halen.

Wat een leuk personeel en een super service

Wat een lief en gezellig personeel. De service is perfect! Dit wordt mijn vaste winkel!

Een hele goede en snelle service ik ga er zeker vaker bestellen

Prima webshop pakketje snel bezorgd

perfect

Ja, altijd super service !!

Keurig en snel

Leuke webshop ,Heb gekocht in opruiming dus leuke prijzen . Wordt snel en keurig verstuurd. Heel blij mee .aanrader!

Je wordt perfect geholpen

Zowel in de winkels als aan de telefoon wordt je super geholpen. Ook al kom je twee keer terug omdat de maat niet goed is. Dankjewel

Fijne, klantgerichte webwinkel

Mooie webshop, zeer klantvriendelijk, snelle service kortom een aanrader.

Snelle levering, makkelijk contact te leggen. Vriendelijk. Mooie kortingen. Heel blij met de Neon jeans broeken. Nergens meer te krijgen, wel bij Ot en Sien!

Fijne winkel!

Mooie kleding en goede service!!! Heerlijk winkelen hier. Ook online goede service.

Snel verzonden en goed verpakt!

Super ervaring

Super ervaring met Ot en Sien Leuke kleding en snelle levering

Altijd top!

Gezellig en klantvriendelijk met altijd een geweldige service!

top!

Keurig geleverd, netjes verpakt. Er was nog enig onduidelijkheid m.b.t een maat broek. Keurig gebeld en opgelost.

Snelle en nette levering en super mooie kleding

Goed, allea is goed opgelost

Via de mail was alles goed opgelost. De jongens zijn heel blij met de nieuwe kleren.