Goede kwaliteit snel geleverd

Volop keus, goede kwaliteit kleding en snel geleverd.

Super fijne winkel met vriendelijk personeel

Onze dochter kan altijd slagen in deze winkel. Ruilen gaat soepel en vriendelijk en personeel denkt mee.

Hele snelle service, volgende dag al in huis. De kleren zijn prachtig en Ot en Sien heeft altijd goede aanbiedingen.

Fijne site om te bestellen en goede klantenservice

Top om weer kleding te kunnen bestellen bij ot & Sien. Altijd erg veel keus, dus voor ieder wat wils.

Snel geleverd en kleding is super leuk!

Heeel prettig

Goede actie,leuke kleding. En makkelijk kunnen ruilen in de winkel. Leuke verkoopster die goed meedacht.

Veel keuze, fijne website! Snel bezorgd.

Ik kom bij Ot & Sien via Demammavan. Fijne website en wat een keuze! Heerlijk om op 1 website voor zowel baby als peuter en tiener de kunnen bestellen. Ze hebben in alle prijsklasses kleding dus je kunt echt van alles kiezen. Helaas wonen we niet in de buurt maar we gaan deze winkel zeker een keer bezoeken.

Leuke kleding goeie kwaliteit

Door demammavan jullie leren kennen en al vaak besteld ! Altijd top kwaliteit mooie kleding en leuke acties

Vlot, goede kwaliteit

Duidelijke site, handige filters, vlot ontvangen

Snelle service, mooie kleding.

De kleding had nu een mooie korting en na het plaatsen van de bestelling was de kleding snel binnen. De kleding is van goede kwaliteit en valt erg mooi.

Ze hebben hele goede service als er een artikel niet meer is nemen we contact met je op en lossen ze dit goed op.

Toffe site met veel leuke kleding

Heldere overzichtelijke site met heel veel leuke merken voor jongens en meiden.

Snelle levering en mooie kleding!

Leuk assortiment, fijne aanbiedingen en snelle levering!

Super tevreden mooi en binnen 1 dag verzonden

Hele leuke kleding voor de Kids (4 en 11) en ook vaak leuke acties. Ik bestel altijd online en waar ik heel blij van wordt is dat het de volgende dag al in huis is. Heb het al aan meerdere moeders aangeraden en hoor van hun ook positieve berichten. Ga zo door Ot en Sien!

Super !

Leuke acties en snel geleverd. Erg tevreden :)

Geweldige webshop en klantenservice

Altijd leuke kleding goede aanbiedingen en snelle levering. Is er iets, dan is de mega goede klantenservice voor je beschikbaar. In een woord een super winkel en heb al.veel mensen de tip gegeven kijk bij Ot en Sien !!

Ot en Sien is een hele fijne winkel en ook de website werkt heel fijn. Stevige mooie en goede kwaliteit kleding! Wij zijn er heel blij mee :) We gaan zeker vaker winkelen bij ot en Sien.

Super snel

Zoals alrijd super top! Bestellen, volgende dag of de dag erna levering en daarna genieten!

Late levering

Het duurde 4 dagen voordat ik mijn bestelling in huis had, terwijl er op de site wordt aangegeven voor een bepaalde tijd besteld is morgen in huis....

Beste Marije, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het pakketje wat verlaat was. Ik zie dat het hier wel op tijd de deur is gegaan en dat het wel de volgende dag bij je is aangeboden. Misschien was je toen niet thuis en heeft PostNL het later nog een keer aangeboden. Dit is buiten onze macht om. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. We wensen je heel veel plezier met de nieuwe items! Liefs, Team Ot en Sien

Netjes en goed

Mooie shirts goede kwaliteit en netjes verpakt! Gewoon top!

Eerste keer besteld. Super snelle levering en mooi en duidelijk overzicht van de kleding.

Mooie kleding, geweldige kortingen en snel geleverd

Helemaal tevreden. De kleding is van goede kwaliteit. Regelmatig fijne kortingen, waardoor de prijs/kwaliteit zeer goed is. De kleding werd snel geleverd.