Een Top service

Prima! Alles snel geleverd. En was iets fout gegaan bij de levering binnen 2 dagen opgelost! In 1 woord geweldig

Duidelijk. Snel.

Goede service, vlotte verzending

geweldig

snelle levering goede kwaliteit

Leuke kleding! Groot nadeel dat retouren geld kost.

Leuk pakket besteld. Sommige dingen bleken echter toch veel te groot. Jammer dat retouren 7,95 kost. Vind ik toch zonde!

Hele leuke collectie en goede service!

Hele zomer garderobe voor onze dochter besteld bij Ot en Sien. Snel verzonden en goede service met het beantwoorden van vragen. Hebben een hele leuke collectie!

Fijne ervaring en snelle verzending

Fijne ervaring en snelle verzending. Mooi shirtje van Bajé besteld!

Snelle Levering en terug betaling

Een prachtig mooie bestelling ontvangen!

Verschillende mooie sets voor beide dochters besteld. De verzending was vlot, mooi verpakt en een feestje om straks te dragen!

Goede prijs, mooie kleding en goede service

Wat een fijn bedrijf!.

Werd netjes gebeld dat er iets niet meer voorradig was. En daarbij kreeg ik een kortingsbon als excuus! Dit had natuurlijk niet gehoeven. Heel netjes. Als je belt wordt je ook goed en netjes geholpen.

Fijne kwaliteit kleding, snelle levering

Snelle levering, mooie producten, fijne prijs

Kleding in de sale gekocht. Mooie kleding voor een zeer schappelijke prijs. Voor elke maat veel moois te vinden. Ook snelle levering. Is zeker niet de eerste maar ook niet de laatste keer dat ik hier bestel. Geb een zeer tevreden zoon eraan overgehouden

Ruime keuze en snelle levering

Mooie producten en fijne aanbiedingen

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en werd supersnel geleverd! De producten waren niet alleen heel mooi maar ook nog eens in de aanbieding. Mijn drie kinderen gaan weer veel plezier hebben van de kleding!

Super!!

Iedereen is super vriendelijk.

Heel fijne en mooie kleren voor mn jongens

Mooie kleding betaalbaar en goede kwaliteit.

Fijne site en kleding.

Fijne winkel / webshop

Al verschillende keren via webshop besteld . Altijd een snelle levering en regelmatig leuke sale acties !

Mooie en duidelijke website! Fijn winkelen. Ruime keuze uit merken en maten. Ook fijne aanbiedingen. Gewoon top winkel !

Mooie webshop veel keus

Het is een mooie webshop met veel keus tussen betaalbare merken en wat duurdere merken. Je kan makkelijk zoeken en bestelling wordt snel verzonden.

Licht teleurgesteld dat bij maat ruilen nu meer betaal voor dezelfde korte broeken

Mooie kleding, wel licht teleurstellend dat bij het ruilen van mijn bestelling in de winkel naar een kleinere maat het niet direct verrekend kan worden, maar vooral dat ik voor de nieuwe kleinere korte broeken meer betaald heb. Dit zag ik thuis op de bon. Voor de rest erg tevreden over de winkel en advies.

Beste Esmee, Bedankt voor je beoordeling. Omdat wij ook de mogelijkheid hebben om met Riverty (afterpay) te betalen is omruilen in de winkel en het bedrag daar verrekenen helaas niet mogelijk. Mijn excuses hiervoor. Maar dat je bij thuiskomst zag dat je nu meer voor de broekjes hebt betaald, dat is natuurlijk niet de bedoeling en we willen dit graag netjes voor je oplossen. Wil je even bellen met onze klantenservice of even een mailtje sturen naar [email protected] dan gaan we dit natuurlijk netjes voor je oplossen. Ik hoor graag van je. Liefs, team Ot en Sien

Fijne winkel, ruime keus.

Duidelijke website, snelle verzending . Omruilen in de winkel nooit een probleem. Kortom ik shop er graag.

Snel, goed, overzichtelijk, netjes

Prettig!!