De bestelling was naar mijn zin

Wat ik besteld hebt, was zoals ik het verwacht had.

Snelle service , pakket was nog niet in de winkel . Medewerker heeft deze voor mij gehaald

Pakje snel ontvangen. Leuk verpakt! En er zat een kleine attentie bij :-) Wat waren de kindjes blij...en mama dan natuurlijk ook! Dank je wel.

Top producten en goede service

Top producten en goede service

Ruime keuze. Goed geholpen

Fijne winkel. Veel keus en goed advies.

Mooie trui

Mooie trui voor mijn kleinzoontjes. Prachtig blauwe kleur.

Top winkel met goede service

Kom regelmatig in de winkel of bestel online. Te leuke winkel met leuk personeel. Je kan op je gemak rondkijken zonder dat er iemand over je schouder mee kijkt. Heerlijk. Vind ideaal dat nu jongens en meiden apart hangt. Lekker overzichtelijk

Prima service, zonde van de tas

Prima ervaring. Alles netjes en op tijd. Alleen zomaar een tas erbij, de meeste mensen hebben er daar al heel lang wat van liggen en zal deze dus weg gaan. Niet heel duurzaam en zonde.

Top bedrijf!

Werd netjes gebeld dat een kleding stuk niet op voorraad was. In de plaats daarvan krijg ik mijn geld terug, gratis verzending op de volgende bestelling en mag ik nog een keer iets bestellen met de kortingscode. Echt super!

Snelle levering en zeer net ingepakt.

Topservice

Kom er altijd voor kleertjes voor onze 2 boys en word altijd goed geholpen en ze maken echt tijd voor je. Vriendelijk personeel en ook als er iets is word je goed geholpen om een oplossing te vinden. Blijf hier graag shoppen (soms iets te veel haha)

Mooie kleding wat snel en netjes verpakt werdt geleverd. Mijn tweeling boys lopen er weer netjes bij.

Heel tevreden

Leuk assortiment met veel keuze. Bestelling werd supersnel verzonden en was netjes ingepakt. Dochter is heel blij met haar jas.

Goed maar jammer van de retour verzendkosten. Ik heb dit zelf niet goed uitgezocht. Nu heb ik verzendkosten en retourkosten betaald en valt de totaalprijs waar ik het product voor heb gekocht een beetje tegen. Toch prima levering hoor!

Altijd goede service

Als er iets niet goed gaat denken ze altijd mee en lossen het netjes op. Goede acties en vriendelijk personeel

Mooie kleren en snel geleverd

Super snelle verzending en antwoorden heel snel via social media! En wat een leuke collectie

Ik was de verkeerde winkel ingelopen om het bestelde pakketje op te halen. De gene die ik daar aansprak liep netjes met mij mee naar de andere winkel om het pakketje te pakken! Top service

Wat een top bedrijf! Wil je leuke kinderkleding , ga dan naar Ot & Sien, ze hebben alle merken. Helpen je perfect , hebben leuke acties. In 1 woord perfect!

Prima online gekocht

Online gekocht en snel bezorgt.

Was prima snelle verzending mooie kleren!

Goede acties, hele fijne service!

Goede sale-acties, duidelijke website, hele fijne en snelle service!

Eenvoudig te bestellen en gauw in huis!