Fantastische winkel!

Super mooie collectie vanaf de kleinste baby maten tot grote kindermaten. Daarbij super vriendelijke en goede service. Onze favoriete winkel voor ons kleine meisje.

Fantastische winkel met super service!

Fijne winkel zowel de stenenwinkel als de webshop. Super service en altijd leuke aanbiedingen!

zeer onoverzichtelijke actie en veel prijs manipulatie met slecht retour beleid

mijn ervaring met deze website is ronduit bedroevend. na een bestelling van 5 artikelen uit een actie ( 5=2 ) begon de ellende meteen al. het duurde behoorlijk lang nadat ik had besteld en betaald eer ik mijn spullen kreeg, 2 artikelen paste niet en moesten geruild worden. De actie was inmiddels off-line gehaald (door grote drukte zegt men). ik heb netjes een mail gestuurd of ik de 2 artikelen mocht ruilen voor 2 andere die op dat moment met 50% korting werden aangeboden op de site zodat de prijzen overeenkomen. op de mail kreeg ik netjes een akkoord en zodra de artikelen retour waren ( verzend kosten voor koper, €3,95 bij bestellen en € 6.95 retour zenden) zouden ze mij toegestuurd worden. Maar ipv van de 2 artikelen kreeg ik een rekening want men had de 50% korting er af gehaald !!!! met als verklaring dat deze artikelen niet binnen de 5=2 actie vielen. Jawel de actie die niet meer on-line was en het voor mij onmogelijk was om uit die lijst te kiezen. daar boven op had ik al een akkoord, maar goed ik ben flexibel dus koos ik 2 andere artikelen uit de 5=2 lijst ( inmiddels weer actief) maar je raad het al weer een mail dat de artikelen die ik heb gekozen niet binnen de actie vielen, heb screenshots gemaakt dat ze wel in de lijst voorkomen..... in afwachting. pas op voor dit bedrijf eerlijkheid en transparantie is ver te zoeken

Blij verrast

Vorige week voor de 2de keer besteld. Vandaag werd het pakketje afgeleverd en tot mijn blije verrassing zat er een kadobon in omdat ik de 25ste klant was. Nou, mijn dag kan niet meer stuk! Ik krijg nooit wat kado. De bon word bewaard voor een leuk item uit de nieuwe collectie. Ot en Sien, bedankt!

Lange levertijd

Ik heb Z8 jurkjes besteld bij Ot en Sien op 5 juli en pas op 10 juli (!) kwam het pakketje binnen. Steeds werd de bezorgtijd veranderd. Gelukkig kwam het pakketje net op tijd voor de bruiloft die we hadden. Paar dagen later was er grote sale bij Z8.. met gratis verzenden.. en meer korting.. wat baalde ik! Volgende keer bestel ik ergens anders..

Goed, snelle levering en leuke kleding!

Snelle levering, de kleding is precies zoals op de website. Ik ben tevreden!

Super leuke kleding en top service!!

Je wordt perfect geholpen, zowel in de winkel als bij bestelling online in contact met de klantenservice!!

Geweldige webwinkel

Bestel geregeld wat bij ze. Super snelle service.

Altijd goed geholpen, snelle service, fijne retourservice

Ik heb al jaren erg goede ervaring met alle teamleden van de winkel. Ze helpen goed zonder opdringerig te worden. Ik ben erg blij dat er nog een grote echte winkel is waar je lekker met je kids kunt shoppen.

Top service!

Fijne winkel, snelle reactie op mail. Snelle service, ook bij het omruilen van kleding stukken.

Prima. Goede pasvorm én snel ontvangen

Prima. Goede pasvorm én snel ontvangen

Bestelling volgende dag al in huis!

Het pakketje was keurig ingepakt. Een kaartje met bedankt voor je bestelling. Super duidelijke bon met plaatjes. Goede info over hoe te ruilen. Top bedrijf! Bestellen altijd met veel plezier.

snelle levering en zeer vriendelijk

snelle levering en vriendelijk

Snelle service en geweldige kleren!

Goede service zowel online en in de winkel!

Dol op de aanbiedingen! Fijn dat t online kan lekker op je gemak vanalles bestellen, want als er kortingen zijn trek maar een ochtend er vooruit om te shoppen! Super leuke winkel!

Prima! Snelle levering klopt en voldoet aan de verwachting. Via internet zeker een uitkomst als we even niet in Geldrop langs kunnen komen.

Prettig

Super snelle levering ook tijdens de sale! En bij klacht ook super goed geholpen

Goede service, snelle levering

Keuze uit heel veel mooie merken. Snelle levering. Bij klachten ook goed geholpen. Er werd meegedacht, heel fijn. Het enige wat nog iets beter zou kunnen, is dat ik het wel fijn zou vinden als er bij kleding een wat uitgebreidere omschrijving zou staan over bijvoorbeeld de pasvorm. Heb 3 hele verschillende kinderen en dan is het fijn om te weten of iets bijvoorbeeld smal valt.

Mooie collectie en goede service

Zowel in de winkel als online gekocht. Mooie collectie, fijn personeel, goede service en niet te vergeten hele mooie acties

Veel keuze in merken en goede acties

Vind de kleding echt top, snelle levering ondanks de drukte. Alleen mis ik op de website zelf een omschrijving van de kledingstukken, bijv pasvorm etc. Dat maakt het wat omslachtig. Omdat ik voor mijn kinderen alleen hele smalle kleding kan kopen.

Al verschillende keren besteld bij jullie, snelle levering en goede service

Snelle service en mooie producten

Snel geleverd volgens afspraak en mooie producten!

Heel snel en netjes ontvangen.

Fijne webwinkel.

Snelle levering, mooie kleding!

Snelle levering, mooie kleding en alle merken onder één dak..