Goede service, hele leuke kleding!

Bestelling heel snel ontvangen. Helemaal blij met alle nieuwe kleding!

Altijd goed, veel keus, leuke acties

Al meerdere malen online besteld, makkelijke website! Wordt netjes en snel verzonden.

Heel Duidelijk

Super fijne winkel

Ik bestel altijd via de webshop omdat ik niet in de buurt woon . Altijd leuke acties en een mooi assortiment!

Sowieso hebben ze regelmatig geweldige acties. Maar naast dat hebben ze ook een opvallend goede service waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Ze denken met je mee en maken het voor de klant erg prettig. Ik kom erg graag bij de winkel waar een top team voor je klaar staat maar ook online shoppen is erg prettig.

Ruime keuze en goede actie op de kleding

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit kleding. Snelle levering! Zeer tevreden

Leuke kleertjes, goede korting en snelle levering

Zeer tevreden met de leuke kleding die ik met korting (6 halen = 3 betalen) heb gekocht.

Zoals de bestelling verwacht was ook geleverd.

Netjes en mooi

Snel en netjes geregeld. Mijn pakketje was perongeluk in de winkel blijven liggen. Na een berichtje de dag er na op de mat! Prachtige kwaliteit kleding.

Goed service

Ik had online besteld, 1 kledingstuk was te groot en kon het zonder problemen omruilen in de winkel, ze waren super klantvriendelijk

Goede service en snelle verzending

Erg leuk aanbod en leuke acties. Al regelmatig dingen besteld en altijd snel verzonden! Ook het contact is goed! Echt een aanrader!

Gewoon goed!

Snelle levering, kleding is mooi. Betrouwbaar.

Ze verzenden heel snel. En het verliep allemaal heel soepel.

Snelle verzending en altijd leuke kleding en kortingensacties

Wat een top service ook en zelfs tijdens de hectiek van de 6 halen 3 betalen actie. Er wordt goed met je meegedacht en je wordt goed geholpen. Er loopt voldoende personeel rond. Dikke aanrader wanneer je relaxed wilt shoppen met en voor je kinderen!

Goede aanbieding 6 halen 3 betalen!

De datum en tijd waarop mijn pakketje werd bezorgd, kon ik zelf bepalen. Jammer dat ik verzendkosten moest betalen. Ik had voor meer dan 300 euro besteld.

Goedemorgen Bethanny, Fijn dat je de moeite neemt om een beoordeling te sturen. Als je boven €99,00 nieuwe collectie besteld dan zijn de verzendkosten gratis. Als je alleen sale items besteld dan berekenen wij inderdaad verzendkosten. Wij zetten in op leuke acties met hoge kortingen en het is niet haalbaar deze gratis te verzenden. Ik hoop op je begrip hiervoor. Liefs, team Ot en Sien

Snel verstuurd en mooie producten. Alleen was de Bezorging via DHL verschrikkelijk, Geleverd in de verkeerde straat en DHL wilde afschuiven op Ot & Sien dat mijn pakket niet geleverd was.

Altijd klantvriendelijk en super service

Bij Ot en Sien is het altijd fijn winkelen. Klantvriendelijkheid en een super fijne service

Goede, snelle service

Online besteld heel fijn

De kleren was prima snelle verzending. Alleen dat ik retour kosten van 6,95 moet betalen vind ik belachelijk. Zal niet meer zo snel hier bestellen.

Beste Ramona, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben er bewust voor gekozen dat de verzend en retourkosten voor rekening van de klant zijn. (boven €99,00 nieuwe collectie zijn de verzendkosten gratis) Wij kunnen deze kosten niet zelf doorbelasten, dan zouden wij niet meer bestaan en helaas hebben we ook nog geen vervoerder gevonden die gratis pakketjes bezorgd. Het lijkt van de buitenkant misschien allemaal heel logisch maar er komen aan de achterkant ontzettend veel kosten kijken bij een webshopbestelling. Het is niet voor niets dat de 'grote webshops' terug komen op het gratis verzenden en retourneren. Het is gewoonweg niet haalbaar en wij kiezen dan liever voor korting voor vaste klanten en leuke acties! Liefs, Team Ot en Sien

Fijne webshop, snelle levering

Altijd tevreden, leuke kleding en snelle levering!

Altijd goede hulp en veel keuze

Ot en Sien heeft hele leuke kleren voor de kinderen. De aanbiedingen zijn ook altijd super. Vaak voldoende voorraad dus zeer tevreden.

Pyamaatjes zijn top. Communicatie top. Bedankt voor de service. DHL is waardeloos. Misschien beter met TNT in zee gaan.

Goed!

Duidelijke website, makkelijk besteld. Goeie levering.

Bedrijfsgegevens

Langstraat 43651

5664 GE Geldrop

040-2854300

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.