Correct!

Grote bestelling in solden gedaan. 1 stuk zat in een verkeerde zak/ was niet het juiste. Onmiddellijk een label van hen doorgemaild gekregen en terug gestuurd. Ik verwacht het correcte stuk ook snel. Bedankt voor jullie goeie en correcte service! En

Snel, goede aanbieding, fijne broek en en netjes verpakt!

Snel, goede aanbieding, fijne broek en en netjes verpakt!

Fantastische webshop!

Ik had in de actie van 5 voor 2 een bestelling geplaatst. Ik werd gebeld door de winkel dat 1 artikel toch uitverkocht bleek. Het geld was al retour gestort. Ze vonden het zo jammer, ik kreeg een kortingsbon om nogmaals een bestelling teplaatsen die ook nog eens gratis werd verstuurd. Echt super!! Had niet gehoeven maar ik maak er dankbaar gebruik van. Een dikke 10 voor Ot & Sien!

Naar tevredenheid en snelle levering

Product naar tevredenheid en een snelle levering!

Snelle levering van goede kleding

Er was een leuke actie waar ik op heb gereageerd. Ik kreeg mijn bestelling snel geleverd en netjes verpakt.

Past precies, snelle levering

Positief

Met 4 jongens is het fijn als er een leuke broeken aanbieding is. Ik bestelde voor de eerste keer en ik ga dit vaker doen. Nette levering en goede communicatie.

Prima service en snelle levering

Het pakket uit de sale was snel binnen, keurig informatie over wel of niet ruilen bijgeleverd.

Heel blij met ot en sien

Ik ben heel tevreden! Snelle levering en super mooie aanbiedingen!!

Dunne truien in winterseizoen!

De kleding die ik kocht viel me erg tegen door 2 dingen. 1. De maten vallen anders per merk. Dat gebeurd vaker, maar het is fijn om dit erbij te lezen. Ik kan niet meer retourneren nu. 2. Als je denkt dat je truien koopt in de afprijzing van het winterseizoen, verwacht je geen dun katoenen stofje. Ik heb me erg verkeken met hoe het op de website lijkt en hoe het in het echt voelde. Er was maar één trui van het merk Raizzed dat me niet tegenviel en dat wat dikker en warmer was. Voortaan ga ik weer naar de winkel om zelf te voelen hoe de stof voelt. Want deze kleding had ik zelfs nu het afgeprijsd was nog te duur gevonden.

Beste Elle, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je bestelling niet naar verwachting is! Dat is altijd lastig bij online shoppen, hoe valt een merk qua maat en wat voor stof is het....is het een longsleeve of sweater. Daarom zijn wij ook heel blij met onze fysieke winkel waar je altijd kan passen en voelen. Maar als je twijfelt over een maat dan mag je ook altijd telefonisch of via de mail contact met ons opnemen en dan helpen we je graag een goede keuze te maken. Als de kaartjes nog aan de items zitten dan mag het altijd retour gestuurd worden hoor. Geen probleem! Liefs, Team Ot en Sien

Snelle verzending. Kleren als omschreven en zitten goed. En een blij kind met z’n nieuwe outfits!

Altijd mooie kleding voor mijn kids!!

Prima alleen kapotte verpakking

Helaas heeft het pakje het onderweg zwaar gehad. Doosje vd pyjama was kapot en is toch minder leuk om te geven. Hier kan Ot & Sien uiteraard niets aan doen. Snelle verzending!

Beste Michelle, Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat de doosjes beschadigd bij je zijn bezorgd. Wij proberen altijd om de doosjes bovenop de andere pakketen te leggen, maar bij PostNL gaan ze er soms wat minder voorzichtig mee om helaas. Mijn excuses hiervoor! Liefs, team Ot en Sien

Fijne webshop, goede service helemaal top

...

Pakket niet ontvangen. Slechte service

Bestelling niet ontvangen, erna slechte service. Wordt niet verder geholpen. Maar wel een rekening sturen. Nooit maar dan ook nooit meer zal ik hier bestellen en ook zeker niet aanraden.

Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling en mijn excuses dat je je pakket niet ontvangen hebt. Je woont op een vakantiepark. PostNL heeft daar op de dag dat jou pakket is bezorgd verschillende pakketen op een centraal punt op het park afgegeven. De eigenaar van het park heeft daar aangeplakt dat hij niet verantwoordelijk is voor vermiste pakketjes en raadt bewoners aan om pakketen bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Wij hebben duidelijk door gekregen van PostNL dat het pakket wel bezorgd op dit centrale punt en dit is dan ook niet meer onze verantwoordelijkheid in mijn ogen. Onze tip is om het pakket op een afhaalpunt te laten bezorgen, dan kun je het altijd achterhalen. Liefs, Team Ot en Sien

5 name it broeken besteld, 2 betaald.

Vlotte levering, fijne prijs, mooie broeken.

Super kwaliteit en goede service

Ik bestelde met de 5 = 2 actie en de kleren waren echt fantastisch mooi en ontzettend snel binnen. Ook zat er een leuk kaartje in de verpakking bij de pakbon, dat maakt het toch een net wat persoonlijkere ervaring. Ik bestel hier zeker nog eens.

Kortingen klopten niet

Op de site stond vermeld 5 halen 2 betalen. Dan selecteerde je een artikel waar dit onder stond vermeld. Plaatste het in de winkelmand. Ik had 10 artikelen in de winkelmand en was de korting bij meerdere artikelen niet verrekend.

Beste Lien, Bedankt voor je beoordeling. De actie wordt, zoals op de banner op onze webshop, in onze nieuwsbrief en in onze communicatie op onze socials staat, alleen verrekend op items onder het kopje sale waaronder ook staat vermeld: 5 halen, 2 betalen. Helaas kunnen we dit technisch gezien niet anders indelen maar de kortingen worden wel goed berekend hierop. Mocht je toch ooit twijfelen of het goed wordt verrekend dan mag je altijd contact met ons opnemen en dan kijken we graag met je mee. Liefs, Team Ot en Sien

Super snelle service en nette afhandeling

Wegens een fout op de website kon niet alles geleverd worden. Netjes telefonisch contact en een mailtje hierover gehad. Erg netjes afgehandeld. Volgende dag had ik de spullen al in huis

Leuke webwinkel

Fijne webwinkel, mooie acties en snell verzending

Gewoon Goed!

Bestelling was vlot geleverd en de kleding ziet er goed uit. Wij zijn zeer tevreden met onze koop bij Ot & Sien. Bedankt.

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Prima levering. Product netjes verpakt!

Zeer tevreden met de klantenservice!!

Nadat een artikel niet meet beschikbaar was werd dit eerst duidelijk per mail gecommuniceerd, vervolgens werd ik opgebeld om hier excuses voor aan te bieden, uit te leggen dat de korting op de andere artikelen verrekend was en om me een kortings bon aan te bieden voor een nieuw artikel. Erg tevreden met de geboden service, daar kunnen veel bedrijven iets van leren!

Fijne actie! Daardoor goedkoop geslaagd!

Ik had Name-it broeken besteld met de actie 5 halen 2 betalen. Ideaal! Kwam op het juiste moment. Soort broek stond goed aangegeven, zodat ik de juiste heb besteld. Broeken zijn top. Ook snelle verzending! Enige jammere is dat er niet bij stond hoe dik of dun de broeken zijn. Nu hebben we dus een aantal dunne zomerbroeken. Waarschijnlijk komt het wel goed en kan hij ze nog in het voorjaar aan, maar had het graag geweten. Dan kon ik iets gerichter bestellen.

Top, mooie artikelen en prima service.

Zeer tevreden.