Laden reviews...
Laden reviews...
392 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken snelle levering, vriendelijke klantenservice en een ruime collectie. Klanten waarderen het gebruiksgemak van de webshop en de bereikbaarheid van de winkels. De prijs-kwaliteitverhouding en de acties worden vaak genoemd als positief. Al met al wordt Ot en Sien als een betrouwbare en klantgerichte winkel gezien.
Wij shoppen altijd online bij Ot&Sien. Bestellingen zijn altijd snel binnen, kwaliteit van de kleding is goed (nog nooit iets gehad wat niet goed was). Als er iets geruild of retour moet, werkt dat erg makkelijk. De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn pakket met kleding was een keer kwijtgeraakt en dit werd meteen goed opgelost. Webshop waar wij meerdere keren per jaar terugkomen!
Beveelt aan
22 June 2026
Linda
Didam
Ik had online kleding gekocht met de actie 6 halen 3 betalen. Een paar dingen moesten terug om te ruilen tegen een ander item. Uiteindelijk met een volle tas naar huis gegaan. Ze hebben daar een goede kijk op kleding. Je wordt goed geholpen. Hele mooie winkel
Beveelt aan
20 June 2026
Joyce
Heeze
Snelle levering❤️
Beveelt aan
19 June 2026
Christel
Hulst
Beide kleinzoons, maat 50 en 134, weer super leuke kleren. Zaterdag besteld en woensdag droeg kleinzoon al T-shirt aan naar school. Hij was er heel blij mee.
Beveelt aan
18 June 2026
Helma
Rheden
Top!
Beveelt aan
17 June 2026
Lisette
Wouw
snelle levering! netjes verpakt! mooie kleding voor een leuke prijs!!
Beveelt aan
17 June 2026
Monique
Yerseke
Snel bezorgd en mooie kleding
Beveelt aan
17 June 2026
Toos
Bruinisse
Snelle levering, goeie acties!
Beveelt aan
16 June 2026
Sabrina
Ridderkerk
Hele mooie producten, leuke acties en snelle verzending!
Beveelt aan
16 June 2026
Eva
Nuenen
Genoten van de 6 halen 3 betalen actie. Erg blij met de mooie kleding voor mijn kinderen. Snel geleverd en prima op de hoogte gehouden.
Beveelt aan
16 June 2026
Sanne
Beek
Makkelijk bestellen, snelle levering en netjes verpakt.
Beveelt aan
14 June 2026
Marloes
Raalte
Geweldig mooie kleding gekocht voor mijn kinderen. Snelle verzending!
Beveelt aan
14 June 2026
Amy
Boxtel
Top ervaring mooie kleertjes aan goeie prijzen. Snelle levering
Beveelt aan
13 June 2026
Carolien
België
Altijd heel fijn shoppen bij Ot en Sien, met name tijdens de acties. Ontzettend veel keuze in zo veel fijne en bekende merken, voldoende voorraad vaak in maten en altijd de levering de volgende dag ontvangen. Wij blijven hier dus lekker shoppen!
Beveelt aan
13 June 2026
Roxanne
Bladel
Ook als je items terugstuurt, vervalt de korting niet.
Beveelt aan
12 June 2026
Rineke
Apeldoorn
Snelle reactie ook met klantenservice
Beveelt aan
12 June 2026
Petra
Naaldwijk
Leuke en mooie kinderkleding
Beveelt aan
12 June 2026
Arina
Geldrop
Fijne site Alleen vind het jammer dat retouren zoveel moet kosten
Beveelt aan
12 June 2026
Esmee
De krim
Prima webshop, helaas stalken ze om een beoordeling achter te laten.
Beveelt aan
11 June 2026
Marjolijn
Thuis
Beste Marjolijn,
Bedankt voor je beoordeling en je eerlijke feedback.
Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze webshop. We vinden het wel jammer om te lezen dat onze verzoeken om een beoordeling achter te laten als te veel zijn ervaren.
De beoordelingsmails worden automatisch verstuurd. We begrijpen dat dit soms als vervelend kan worden ervaren. Tegelijkertijd merken we dat veel klanten het prettig vinden om beoordelingen van andere klanten te lezen voordat ze een bestelling plaatsen. Daarom vragen we onze klanten om hun ervaring te delen.
Dankjewel dat je dit bij ons hebt aangegeven, we nemen je feedback mee.
Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in onze webshop!
Liefs,
Team Ot en Sien
De bestelling is zonder reden geannuleerd.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Rubin
Eindhoven
Beste Rubin,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je bestelling uiteindelijk niet bij je is aangekomen.
Ik zie dat DHL het pakket één keer heeft aangeboden en dat het daarna retour naar ons is gestuurd. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Normaal gesproken wordt een pakket na een mislukte bezorgpoging naar een DHL-servicepunt gebracht, zodat het daar alsnog afgehaald kan worden. Helaas is dat in dit geval niet gebeurd en is het pakket direct retour gestuurd.
Dit ligt buiten onze invloed, omdat DHL het verdere bezorgproces verzorgt zodra een pakket ons magazijn heeft verlaten. We begrijpen dat dit erg teleurstellend is en bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Mocht je alsnog interesse hebben in de artikelen, neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.
Liefs,
Team Ot en Sien
Snelle verzending, super leuke aanbieding en mooie kleren!
Beveelt aan
10 June 2026
Lysanne
Friesland
Hele leuke aanbieding en super leuke kleding. Ik ben tevreden en de kinderen ook
Beveelt aan
9 June 2026
Nicole
Ede
Als je kleding voor je kind besteld (mt 164) is het toch even zoeken naar juiste maat en pasvorm. Bij 5 stuks waren 2 toch iets te smal, daarom voorkeur om te ruilen en dan toch een extra item die wel goed zat. Jammer dat er een telefoongesprek, 2 mailtjes, kosten voor zending én retourzending voor eigen rekening en een hele ingewikkelde procedure om wel in aanmerking te komen voor gratis verzending bij bestelling van nieuw item en korting omdat er in twee dagen tijd een andere actie van toepassing was waardoor de eerdere verkoopprijs behoorlijk hoger lag en er meer items gekocht moest worden. Kortom; wat een gedoe allemaal . Laat maar. Graag geld terug van de 2 retour items en geen nieuwe bestelling.
Beveelt niet aan
7 June 2026
Patrick
Ravenstein
Beste Patrick,
Bedankt voor je uitgebreide beoordeling en het delen van je ervaring.
Wat jammer om te lezen dat je ervaring met je bestelling en het retourproces voor frustratie heeft gezorgd. Dat is natuurlijk niet de ervaring die we je hadden willen geven.
We begrijpen goed dat je, nadat bleek dat niet alle artikelen naar wens waren, hoopte op een eenvoudige oplossing. Juist daarom vinden we het extra vervelend dat het retourproces extra tijd, contactmomenten en onduidelijkheid met zich heeft meegebracht.
We begrijpen ook dat de verschillende acties en de verzend- en retourkosten in jouw situatie voor onduidelijkheid en frustratie hebben gezorgd. Daarvoor willen we onze excuses aanbieden.
Inmiddels hebben we je retourzending verwerkt en is het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen terugbetaald. We vinden het jammer dat je hebt besloten geen nieuwe bestelling te plaatsen, maar we begrijpen die keuze na deze ervaring.
Dankjewel dat je de moeite hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen je opmerkingen mee en blijven kijken hoe we onze service kunnen verbeteren.
Liefs,
Team Ot en Sien
Goede aanbieding, goede kwaliteit, snelle levering en goede service
Beveelt aan
7 June 2026
Loraine
Hoef en Haag
Snel verzonden, netjes verpakt en mooie kleding!
Beveelt aan
7 June 2026
Sietske
Hoornsterzwaag
Langstraat 6-8
5664 GE Geldrop
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops