Wat spulletjes besteld voor de vogelkooi, mooie kwaliteit voor leuke prijsjes, goede service en verzending. Zeer tevreden en aan te raden

• Klantenservice

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering.

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering. Mooie diversiteit aan producten.

Top service!

Goede service en degelijke producten, kortom helemaal tevreden!

Slecht

Je betaalt voor verzendkosten veel te veel! En daarna als je het pakket niet goed vind moet je nog betalen! Je krijgt niet het bedrag terug wat je allemaal uitgeeft, schande. Zo maken hun winst.

heel netjes

netjes verzonden ik ben er heel blij mee en ook pukkie de parkiet .mooie kooi netjes verzonden tot de volgende keer dank jullie wel

Top !!!!

Ruim assortiment met goede prijzen en alles keurig volgens afspraak geleverd.

Uitstekende kwaliteit.

Vogelkooi besteld voor een mooie prijs en goede kwaliteit. Zeer snel verzonden en ook een goede klantenservice. Onze Gabbertje helemaal tevreden met zijn nieuwe kooi.

Geweldige service hebben ze! Een 10

Goeie service. Denken goed mee en sturen dingen zeer snel op.

• Klantenservice

Makkelijk te bestellen en snel geleverd, top!

Zeer tevreden.

Ik had een kattenspeeltje besteld. Helaas was dit niet leverbaar. Jammer dat dit niet vermeld stond. Het had mij wat twijfelen kunnen besparen :) Natuurlijk ligt dit ook aan mezelf. In een email met de uitleg van het niet leverbare speelgoed werd een voorstel gedaan om te wachten of iets anders in ruil te kopen. Dit werd probleemloos opgelost. Zeer fijne service en snelle levertijd (enkele dagen).

• Klantenservice

Wacht nog steeds op tweede deel

Zou zaterdag verstuurd zijn vrijdag een week later nog niets

• Klantenservice

Krijg geen antwoord op me klacht

Ik heb foto's gemaild hoe mijn bestelling is aangekomen. Slecht ingepakt waardoor de vlokreeftjes door hele verpakking lagen. Geen antwoordt ontvangen hierover

Gewoon super !!

Snelle levering en antwoord snel als je vragen hebt Dus top service bedankt

Perfect !!!!!

De contacten, artikelen, leveringen ... Ze doen wat ze zeggen en schrijven op de site! Junai is 1 van de weinigen waar heel prettig en heel correct zaken mee te doen is op internet ...

• Klantenservice

Complete webshop en scherpe prijzen

Snel en correct

• Klantenservice N.v.t.

alles ok

vlotte afwerking

Uitstekend geleverd

Via chat vraag gesteld kreeg hier snel antwoord op en heb toen mijn bestelling geplaatst. Alles geleverd zoals op website vermeld

Hartstikke top

Heb niet lang op mn bestelling hoeven wachten

Uitstekend !!!@

Onze ervaring met junai is werkelijk uitstekend te noemen geweldige produkten en zeer betaalbare prijzen en niet te vergeten snelle levering en een prima webshop ga zo door wij zijn vaste klant .

Wat een TOP bedrijf !!

Snelle levering, goed verpakt en eerlijke prijs. Waar vindt je dit nog? Dank jullie wel. Kom zeker terug wanneer we wat nodig hebben.

• Klantenservice

Alles is gelevert maar de communicatie laat te wensen over.

Ik had een bestelling gedaan van konijnenvoer, sepia en kokosvezel. Omdat ik geen bericht kreeg dat mijn bestelling was verzonden en we het konijnenvoer echt nodig hadden heb ik er achteraan gebeld. Toen kreeg ik te horen dat de sepia niet voorradig was en dat daarom mijn bestelling niet verzonden was. Ik had graag gezien dat ze dit met mij gecommuniceerd hadden want daarna hebben ze het voer wel gestuurd en de sepia is in 2 verschillende zendingen erna gekomen.

Alles prima verlopen.

Alles prima verlopen.

Prima product

Goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat de levering wat traag verliep.

• Klantenservice N.v.t.

Heel goed en snel

Er was iets kapot aangekomen, vrij snel kreeg ik nieuw produkt

Snel bezorgd

Snel bezorgd prima

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.