Spullen waren op de aangegeven dag binnen, en voldoen uitstekend.

super !

perfecte levering, op tijd, top !

Perfecte, snelle levering

De producten waren goed verpakt en werden heel snel geleverd. Producten voldoen aan de verwachtingen.

Veel assortiment

• Klantenservice

Gemakkelijker kan het niet, dank hiervoor

Jullie hebben een overzichtelijke website waaruit het makkelijk bestellen is. Snelle levering . (Één doos kwam kapot aan maar inhoud was gelukkig heel) Klantenservice heb ik nog niet nodig gehad. We blijven klant

• Klantenservice N.v.t.

Goed product en snel verzonden

Goed product en snel geleverd!

• Klantenservice N.v.t.

Er was een klein probleem maar werd snel Opgelost.

• Klantenservice

Het bedrijf doet wat ie beloofd

De verzending werd op tijd uitgevoerd. De communicatie ging vlot en de vragen werden snel beantwoord. Één kleine kanttekening… De door mij over het product gestelde vragen werden weliswaar vlot beantwoord maar inhoudelijk lieten de antwoorden wel wat te wensen over. Schijnbaar omdat men het gewoon niet wist, dus dat zou beter moeten.

Leuk om kado te doen

• Klantenservice N.v.t.

Super snelle levering. Top!!!

Goede en snelle service

Goed heel tevreden

Heel positief netjes en snel geleverd

Doed

goede service en normale levering

Nette snelle levering

Alles was niet op voorraad maar wat er al was snel verstuurd en het tweede deel kwam er snel achter aan

• Klantenservice

Snelle levering product zoals omschreven

Je weet dat het snel geleverd word, en legnesten nergens voor dit bedrag te verkrijgen.

• Klantenservice N.v.t.

Na een snelle levering had kinderen pech dat ik een maandag broedmachine kreeg met een defect.Via de chat direct een nieuwe aangeboden. Ik zou per kerende post een nieuwe krijgen zodat ik de eieren over kon leggen in de nieuwe broedmachine.Weer pech, de machine was uitverkocht en ik zou zo snel mogelijk een nieuwe toegestuurd krijgen. Inmiddls zijn de eieren te oud en kan ik gaan zoeken naar een nieuwe leverancier van (redelijk dure)broedeieren Zonder een schuldige aan te wijzen ben ik niet gelukkig met het geheel. Kees

Netjes

Eerste bestelling, na enig wachten, netjes geleverd en goed verpakt

Snel en goed product

Super goed!

Ik had een bestelling geplaatst maar nog niks gekregen kwa mails of iets, heb even gebeld toen. Het bedrijf nam meteen op en was zeer vriendelijk, ook was er iets fout gegaan met levertijf. Ze hebben de bestelling voor me geannuleerd en nieuwe bestelling opgestuurd die wel op voorraad was. Binnen 1 dag in huis.

• Klantenservice

1e keer bestelling geplaatst.

Alles was goed verpakt ondanks het gewicht. Precies wat ik had verwacht. Ga zeker de volgende keer weer bestellen

Snelle levering. Duidelijke omschrijving

• Klantenservice N.v.t.

Keurig verpakt, snel, precies zoals op foto.

Keurig verpakt, snel, precies zoals op foto.

• Klantenservice

Goeie producten aan een correcte prijs

Gewoon goed

Voor het eerst een bestelling geplaatst. Website is duidelijk en genoeg keuze. Bestelling bleek een item te missen, kan gebeuren. Een belletjebwas genoeg, item werd meteen nagezonden.

vriendelijk personeel

stonden mij netjes en vriendelijk te woord en zochten het gelijk uit voor mij

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.