Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling is vrij snel bij ons geleverd. Ze was wel niet volledig, hopelijk word de rest snel nageleverd .

Top geregeld

Enkel zeer goed en snel

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

Zowel goed

Alleen dat je een vals mailtje krijgt het wordt bezorgd maar de bezorgkosten waren nog niet betaald voor oudere mensen zullen erin trappen maar voor de rest alles goed

super

zeer snel

• Klantenservice

Hartstikke tevreden, snelle levering.

Heel tevreden, snelle levering. Makkelijke webwinkel

heel goed

eerste keer iets besteld en snel geleverd en fatsoenlijk van prijs

uitstekend

keurig op tijd bezorgd

supersnel en correcte leveringskosten van NL tot Belgie

Snel gevonden en gemakkelijk besteld - goed product voor een goede prijs. Supersnel afgeleverd van Nederland tot België via POST NL ondanks Corona !!

Nog steeds niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Niets ontvangen

Tot op heden hebben wij ons product nog steeds niet ontvangen. Bij de track and trace staat dat de koerierdienst nog wacht op 1 van de 2 pakketten alvorens over te kunnen gaan tot levering...

• Klantenservice

ik heb een broed thermometer gekocht

ik heb een broedthermometer gekocht bij jullie en dat was een tegenvaller. Op schaal 20-40C het gebied waar het zich om draait 37,7 C is zo klein op de schaal ( tussen 35 en 40C) dat het niet meer goed af te lezen is en daardoor ( door dat zeer kleine gebiedje ) onnauwkeurig en bijna niet bruikbaar is. retour sturen is voor mij ook geen optie omdat ik toch de verzendkosten van jullie door het opsturen en retourneren veel te duur is. jammer betere info op de site was eerlijker geweest.

Helemaal niet tevreden

Ik begrijp dat we met Corona te maken hebben en dat niets loopt zoals moet. Maar bestellingen zijn niet compleet. Je moet hier zelf voor mailen. Krijgt een onduidelijk antwoord. Wordt het gecrediteerd of nageleverd ?!? Geen idee ! En de overige ontbrekende producten, ook geen nieuws of een datum...

• Klantenservice

snelle en prima levering! dank!

niets is verplicht!

• Klantenservice

Alleen de foto's zou beter moet zijn er sta op beschrijving 2x ik dacht 2 stuks maar was niet zo

• Klantenservice

Fijne website en snelle verzending

De website werkt heel intuitief. Je kan makkelijk de producten vinden waar je naar op zoek bent. Junai heeft concurrerende prijzen. De verzending is ook goed geregeld. Het pakketje was er al voordat wij het dachten.

voeding goed, verpaking slecht

verpaking kapot gescheurd .

Prima qua levering.

keurig verzorgd ontvangen.

Alles was compleet. Er zat zelfs een zak konijnenvoer bij die ik niet besteld had !! En na installatie werkte alles prima .

Goed en degelijk

Goed volgens aspraak

uitstekende sevice

• Klantenservice

Vlotte service in moeilijke tijden

Gemakkelijk besteld en snel geleverd!

mooi artikel

Beste, De trapvoederbak voor kippen ziet er super uit maar volgens de rattenvanger hier in mijn dorp kunnen deze ongedierte toch nog mee eten met de kippen . Dus ik wil het even bekijken en hoop dat hij het mis heeft anders klopt jullie beschrijving van dit artikel niet. Groeten Astrid

Zeer goede ervaring...

Het is jammer dat DHL zo laks geleverd heeft.

• Klantenservice

Goede prijs, snelle levering. Alles ok

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.