Zeer lange levertijd

Bestelling heeft erg lang geduurd voor dat deze aankwam. Er zou niet betaald Zijn werd er gemaild. Maar na een check bij junai bleek de betaling toch al wel binnen te zijn maar dit hadden ze blijkbaar gemist. Foutje bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte, duidelijke communicatie en service

De bestelde goederen werden vlot geleverd, zoals gecommuniceerd, vlot in contact. Correct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Reeds meermaals dit produkt aangekocht en zoals eerder ook opnieuw prima snel geleverd.

Super snelle levering!

Zeer tevreden, dank u

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer mooi gamma, goede prijzen - snelle service = TOP !!!

JUNAI heeft een overzichtelijke webwinkel - makkelijk om hier uw winkelwagen te vullen want zij hebben een breed gamma artikelen aan scherpe prijzen. Afrekenen gaat vlot - zo ook een snelle levering met TRACK & TRACE van uw zending. Kortom aangename ervaring - wij zullen nog bestellen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd snelle levering na bestelling en korrekte artikelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikelen waren snel in huis. Een door mij verkeerd besteld artikel werd zonder problemen omgeruild en direct verzonden! Prima service!

Prima, zoals het hoort

Levering was er binnen de 24 uur (Levering in België). Pakketje was goed verpakt. Prima. Geen opmerkingen.

Rommelig maar goede service

Afhandeling van bestelling gaat niet vlot helaas. Vaak krijg ik artikelen nageleverd maar loopt soms op met 2 weken. Ook aantal x gehad dat er verkeerd product werd opgestuurd. De service is wel adequaat en snel. Ik hou nu rekening mee dat ik vroegtijdig bestel als ik weet dat ik over ongeveer 2 weken iets nodig heb. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nu alleen nog dingen koop die dan bij hun voordeliger zijn. Overige bestel ik nu elders, zeker als ik iets "snel" nodig heb.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snel bezorgd. Product doet waar het voor bedoeld is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlug verzonden,maar ergens fout gelopen bij pakjesdienst,nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Kaartje in brievenbus ontvangen op 10/07 dat mijn bestelling door UPS in mijn ophaalpunt af te halen is,op 12/07 heb ik naar mijn ophaalpunt geweest,niks aanwezig,vandaag 13/07 gebeld naar ophaalpunt...nog niks aanwezig!

Snel geleverd, goede producten

Sneller geleverd dan verwacht. Ruim assortiment. Eerste keer dat ik hier iets besteld heb, maar gaat vast vaker gebeuren.

Goede afhandeling, goed voer

Het eerste pakket kwam met PostNL maar die gedroegen zich als arrogante kwasten zoals altijd door niet het pakket tegen de deur te zetten zoals gewenst, maar het ook niet bij de buren neer te zetten of zelfs maar de volgende dag terug te komen, of ik maar even een pakket van 40 kilo wou komen ophalen op het afgiftepunt. Ik heb alleen een fiets en mag niks tillen dus dat was geen optie voor mij. Na een mail naar Junai hebben ze het direct via DPD laten bezorgen die het netjes tegen de deur aanzette zodat mijn buurjongen het naar binnen kon tillen. Prima opgelost dus. Het vogelvoer is ook prima en goedkoper dan Pets Place.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima afhandeling en prima producten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Soms sneller geleverd dan verwacht, soms ook veel later...

Over het algemeen wordt een bestelling snel geleverd. Soms zelfs sneller dan de verwachte levertijd van 1-4 werkdagen. Maar er lijkt ook een miscommunicatie tussen juiste gegevens in voorraadbeheer. Ik heb de afgelopen tijd twee keer meegemaakt dat een produkt met status 'leverbaar' toch niet leverbaar was en nagezonden werd. De ene keer snel nagezonden, de andere keer duurde het veel te lang. Ook de communicatie per mail is niet altijd even vlot. Ik wil graag van te voren weten of iets ontbreekt in mijn bestelling en gerust gesteld worden dat het nageleverd wordt ipv zelf een mail sturen dat er iets ontbreekt. Laatste bestelling is zo snel geleverd dat de link met track en trace code er nu nog steeds niet is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima webwinkel en snelle levering.

Perfect !

Perfect !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goedkoop, meer moet dat niet zijn.

Snelle levering Goede prijs Degelijk materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect op elk vlak,goedkoop,producten zoals vermeld,zeer snelle levering en netjes en veilig verpakt...een echte aanrader!

Te lange levertijd

Bij de post kwijtgeraakt, opnieuw besteld, te laat binnen bij Junai, wel met spoed in 1 dag geleverd toen, uiteindelijk tevreden met produkt vertrouwen hersteld, 3 weken geduurd

Alles perfect !

Snelle levering, goed verpakt en vrij lage prijzen. Het assortiment is redelijk groot dus voor ieder wat wils...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

uitgebreide keuze aan een aangename prijs

Junai heeft een ruim assortiment aan een zeer aangename prijs. Waarom meer betalen als Junai het aan een betere prijs biedt? De kwaliteit is ook zeer goed. De levering kan soms wel wat langer duren wanneer een artikel niet meteen beschikbaar is (ook de meteen beschikbare artikelen worden dan later mee verzonden), maar dit staat duidelijk vermeld op hun website. Dus correcte communicatie hieromtrent.

DE SERVICE IS GOED, SNELLE LEVERING, NETJES VERPAKT, PRIJS IS GOED

Over JUNAI