Duurt veel langer dan de 5 werkende dagen.

Duurt veel langer dan de 5 werkende dagen zoals vermeld staat op de site. Heb verschillende mailtjes gezonden om dan uiteindelijk toch mijn bestelling te krijgen. 1 ding was niet meer verkrijgbaar. Op dat geld ben ik nog steeds aant wachten.

perfecte producten

slechte levering .je wacht op de levering en dan wordt de levering later gebracht

Alles netjes verlopen

Alles netjes verlopen , er was echter 1 artikel niet in stock waardoor het lang geduurd heeft voor ik de bestelling kreeg . Voorstel : als er iets niet in stock is laat het de klant dan weten dat het langer duurt , heb zelf contact moeten nemen om het te weten te komen

• Klantenservice

Product is goed en vlot aangekomen

Ik zou graag zien dat je weer kunt afhalen bij de zaak zelf.

• Klantenservice

De dag na bestelling geleverd.

Zeer tevreden.

• Klantenservice

Ben gewoon voor de gek gehouden.

Zij hebben mij verteld dat de bestelling geplaats was bij de leverancier, heb dit 2dagen later gecheckt maar bleek niet zo te zijn . Dus gewoon smoesjes tegen alles in. dit moet je niet te vaak doen want DAN HEEFT een BEDRIJF GEEN LANG LEVEN BESCHOREN. Om tot een goede oplossing te komen heb ik het product zelf moeten halen bij de leverancier, die begrip hadden voor mijn situatie.

Product goed, verpakking slecht

De bestelling is aangekomen echter was de doos open en waren de bestelde ringen niet aanwezig.

Eens maar nooit weer!

Met de producten is niets mis, maar met de levering is van alles mis. De site geeft aan dat de artikelen voorradig zijn, maar het tegendeel is waar. Een levertijd van 10 dagen is gewoon en als je niet zelf contact opneemt hoor je niks. Kortom mijn aankoop bij Junai was eens maar nooit weer!

• Klantenservice

Bestellen ging vlug. Ook de mail. Zeker onthouden waard.

• Klantenservice

De bestelde produkten waren binnen 3 dagen in huis. Prima dus.

• Website N.v.t.

Zwaar pakket

Bestellen en snelheid levering was goed, maar de manier van verzenden minder. Ik had drie dozen van iets besteld en die hadden ze aan elkaar geplakt tot één pakket. Dit was ruim 23 kg. PostNL had er moeite mee om het ongeschonden te bezorgen omdat het zo zwaar was. Dat is dus ook niet gelukt. Niet goed van PostNL, maar ook niet handig van Junai.

Leveren wat besteld is.

Helaas wel eerst contact op moeten nemen over de stand van zaken. Maar daarna was het binnen een dag geleverd

• Klantenservice

Zéér goede en snelle levering

Er miste een onderdeel,na een mailtje snel gereageerd en gehandeld.

• Klantenservice

veel keuze uit geschikte assortiment

ik heb een ruime kooi gekocht en heb heb alles kunnen vinden van wat ik zocht. ik ben blij

• Klantenservice

Goede service en snelle levering alleen niet alles op voorraad.

Prima service.

Daar de producten niet direct leverbaar waren, even een mail dat het een dag later kwam. Zo hoort het. Communicatie!!! Bedankt.

Een aanrader

Goede producten voor een mooi prijsje. Snelle levering.

• Klantenservice

Fatsoenlijke firma en personeel!

Prachtige producten

Toch wel snel geleverd goede prijs kwaliteit.

• Klantenservice N.v.t.

Een goede ervaring Netjes en verzorgd ingepakt

• Klantenservice

Geen terugkoppeling over kate levering

Slecht, 2 x besteld en geen bericht over vertraging. Wel stoer op de site voor 22 besteld.... maar dat komen ze niet na.

• Klantenservice

Prima service. In eerste instantie verkeerde kippeneierdoosjes geleverd. Na een mail kreeg ik snel nieuwe gestuurd.

Supersnelle levering

Duidelijke site, informatie over levering ruim voldoende, en zeer snelle levering, binnen 24 uur.

Snelle goede levering

In eerste instantie miste een of onderdeeltje. Kan gebeuren werd snel nagestuurd. Prima opgelost en alles ziet er goed uit. Maakt het leven van mijn kippen en kuikens een stuk beter.

Verkeerde artikel ontvangen

Jammer dat het verkeerde artikel bij mij is afgeleverd jullie site ziet er goed uit hoop dat het bbestelde artikel nu wel netjes word geleverd

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.