Fijn product en vlotte levering

Fijn product en vlotte levering

• Klantenservice N.v.t.

Heel vriendelijk geholpen. Top!

Keurig en vriendelijk te woord gestaan.

• Klantenservice

precies wat ik zocht, correct geleverd

past perfect, precies wat ik bestelde als vervangstuk voor mijn fluval aquarium

Goede producten

Zeer tevreden, zoals beschreven.

• Klantenservice

Goede website, mooi product, uitstekende afhandeling

• Klantenservice

Zakken voer ok, doos met vetbollen niet!

De doos met vetbollen was zo smerig, van de 50 bollen waren er zeker 20 tot kruim verpulverd. Het karton was aan de binnenkant helemaal vet. Het was erg jammer om zo de bestelling te ontvangen. Misschien handig om de bollen in plastic te verpakken en dan in een kartonnen doos. Dat de bollen kapot gaan is het risico van deze manier van verzenden. De vogels zijn wel dol op de bollen! Na contact werd mij een oplossing aangeboden: mijn geld terug of een nieuwe doos met vetbollen. Een super aanbod! Een firma die in oplossingen denk en niet wegloopt voor kritiek! Super Bedankt

Zeer late levering

Ik heb 8-9 weken geleden wat besteld en dat zou er binnen paar dagen zijn. Pas na 8-9 weken geleverd. Waardeloos!

Alles O.K.

Zeer goede ervaringen.

• Klantenservice

Prima, echter was slecht verpakt waardoor de roofmijt door de gehele verpakking was te vinden.

Goed snel service

• Klantenservice

Jammer dat heel veel vetbollen zonder netje verkruimeld waren, zodat ze niet in de hanger kunnen. Rest van de bestelling prima

correct

Ik heb 3 waterfontijnen voor mijn kippen . En 1 trappelvoederbak voor mijn Brahma kip samen met Cohin kippetje.Dit werkt heel goed.

Zeer tevreden goede service

Correct alles zoals afgesproken levering enz.

• Klantenservice

Snelle levering, snelle reactie op vragen.

Junai is een mooi bedrijf met een groot assortiment. Ze reageren snel op mailtjes en verwerken bestellingen ook snel. Ik heb hier al vaker besteld en zal dat ook blijven doen.

• Klantenservice

Het verliep super vlot, zeer tevreden

Alles zeer vlot verlopen dus zeer tevreden

Gewoon heel goed!

Eenvoudig en snel

• Klantenservice

Goede prijs maar trage verzending

Het duurde ongeveer twee weken voordat mijn aankoop arriveerde

is voldoende

Het verschil tussen de berichten op de site en de uitvoering is niet correct. Op de site staat vermeld voor 22.00 uur besteld de dag erna bezorgd. Er staat nergens dat er geen voorraad is. Ik krijg wel een mail dat de bestelling is geactiveerd maar daarna hoor ik niets meer. Als ik na 5 dagen om 10.05 uur zelf telefonisch informeer is het artikel "juist binnengekomen"!!! en alsnog bezorgd. Ik wil hiermee alleen zeggen dat de snelheid van de levering voor mij niet het belangrijkste is maar even laten weten waarom het langer duurt is wel zo klantvriendelijk. Succes verder.Mariet verdaat

• Klantenservice

Goede productinformatie, goede prijs kwaliteit verhouding

• Klantenservice

Als er producten niet op voorraad zijn, mag men dit sneller melden aan de klant. Zelf mail moeten sturen. Werd direct op geantwoord en mijn bestelling was op een paar dagen thuis. Alvast bedankt hiervoor.

• Klantenservice

Perfect maar verbetering kan altijd.

Bij Junai ben ik een vaste klant, ik bestel er graag mijn spullen die ik nodig heb voor de beesten. En ik heb qua verbeterpunten niet veel te melden. Ik vind dat de levering soms wel wat sneller mag, verder altijd goeie ervaringen met Junai! Ik bestel er graag..!

• Klantenservice

Trage verzending. Valse toezeggingen.

Mijn bestelling zou binnen 5 dagen bij mij bezorgd zijn stond op hun website bij mij product aangegeven. De producten zijn niet eens verzonden binnen 5 dagen. Na 6 dagen heb ik gebeld. Toen werd mij gezegd dat mijn bestelling de volgende dag verzonden zou worden. Dit gebeurde niet. Na 15 dagen had ik pas mijn bestelling binnen.

• Klantenservice

komen afspraken niet na en weinig voorraad

meerdere keren gebeld , en meerdere keren te horen gekregen “ wordt morgen verzonden “ niet dus

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.