Niet geïnformeerd over de langere levertijd

De levering liet erg lang op zich wachten!

Teleurstellend

Op de website stond; vandaag op tijd besteld morgen verzonden oid. Na 5-6 dagen gebeld , was nog niets verzonden, het ging oa over medicijn voor kippen. Niet beloven als je het niet kan waarmaken , paktte nu erg ongunstig uit.

• Klantenservice

door (zeer)trage levering alles apart al moeten bestellen en de bestelling overbodig geworden

Ivm uitkomende kuikens een aantal zaken besteld, door te late levering ondertussen alles (warmtelamp etc) toch moeten bestellen bij lokale dealers. Ook geen retour envelop bij de doos, dus nu zit ik met doos met overbodige spullen. De keuze van voeding etc is wel groot, das fijn

Niet tevreden

Mijn bestelling kwam niet optijd binnen, ik kreeg ook niks te horen. Nu heb ik ondertussen contact gehad toen ben ik wel goed geholpen maar vind het niet netjes dat ik er zelf continue achter aan moet gaan. Naast dat mijn bestelling laat binnen kwam was de kwaliteit van de vogelkooi niet goed. Ik heb 2 kooien besteld waarvan 1 kooi niet goed dicht ging aan de zijkanten. Hierdoor kan de bak van de kooi los gaan en kunnen de vogels wegvliegen. De haakjes waren niet stevig van 1 kooi. Nu heb ik andere haakjes eraan vast gemaakt. Wat ik heel jammer vind aangezien ik er wel voor heb betaald. Ik heb het hierbij gelaten omdat ik het vervelend vind om dan weer contact op te nemen na de zoveelste keer.

• Klantenservice

Geen snelle levering, vieze/oude spullen ontvangen

Na mijn bestelling maar contact gezocht met Junai want de verzendbevestiging kwam maar niet. Na contact werd mijn bestelling ineens wel ingepakt en verzonden. Een deel van mijn bestelling was aan de buitenkant vies en stoffige

• Klantenservice

Als je iets niet gaat doen kun je het beter ook niet beloven.

Je betaald alles van te voren wat op zich geen probleem is maar er wordt steeds een waarschijnlijke datum genoemd om je rustig te houden maar je moet maanden wachten voor je dingen geleverd krijgt. Het meest ergerlijke vind ik nog dat het vlgns de klantenservice altijd aan de drukte bij de vervoerders ligt.

• Klantenservice

Alles perfect,maar wat late levering.

• Klantenservice N.v.t.

Goede producten, maar beetje rommelige levering

Junai heeft zeer goede producten, maar de levering heb ik als een beetje rommelig ervaren: Veel producten waren niet op voorraad en heb meer dan een maand moeten wachten tot mijn bestelling compleet geleverd was. Op het moment van bestellen stond er namelijk niet aangegeven dat het product niet op voorraad was! Misschien had ik gewoon de pech ofzo... De communicatie was ok!

• Klantenservice

Lange wachttijd, vriendelijke klantenservice, prima artikelen

Na een week niets gehoord van de bestelling. Dit was mijn eerste bestelling hier en ik vroeg mij af of dit wel een bonafide bedrijf was. Gebeld en meteen een vriendelijke dame aan de lijn. Dat was positief. Ze zou het meteen in orde maken. Echter 5 dagen daarna nog steeds niets ontvangen. Weer gebeld, toen enige wachttijd en weer een vriendelijke dame aan de lijn. Ze zou het persoonlijk naar het magazijn gaan brengen, en zo geschiedde. De volgende dag had ik alles in huis. De artikelen zijn prima. De vogels dol op de mezenbollen.

Correct en goeie klantenservice

Ik had de producten eerder bezorgd verwacht. Toen ik er achter aan mailde, zij ook. Keurig snel opgelost!

• Klantenservice

Product op voorraad niet op tijd geleverd

Na een week wachten contact gehad met klantenservice, reactie was we kunnen de bestelling ook annuleren? Ik bestel toch omdat iets op voorraad is en het graag wil hebben? Na dit contact kreeg ik 5 min later een verzendbevestiging en een dag later de spullen ontvangen. Had naar mijn idee ook sneller gekund ipv standaard excuus druk

• Klantenservice

Voor de derde maal veel latere levering

Dit is de derde keer over langere tijd dat ik achter een bestelling aan moet bellen of het nog geleverd gaat worden.buiten het feit dat 2 weken later tegenwoordig echt niet meer kan,word je ook slecht op de hoogte gehouden.voor mij geen 4e keer meer.

veel beloven niets nakomen

slechte communicatie , bestelling niet geleverd en niet opgelost

Trage verzending.

Ik heb meermaals (5 keer) moeten bellen waar mijn bestelling bleef. 4 keer zeiden ze dat nog alles beschikbaar was. De 5de keer dat ik belde zeiden ze me dat alles beschikbaar was 2 dagen maar er was nog steeds niets verzonden. :s Ikzelf heb moeten vragen of ze het dan uiteindelijk wouden verzenden.

verkeerde kattenbakvulling ontvangen

Ik heb een bestelling geplaatst voor de Sanicat extra kattenbakvulling, echter heb ik deze niet ontvangen ik heb kattenbakvulling van Kittyfriend absorberend ontvangen. Is hier een oplossing voor ?

• Website N.v.t.
  • Levering N.v.t.

SUPER leverancier

Zeer goed zaad geleverd voor mijn (al wat bejaarde) angaporis!!!

Kan beter

Bij 1 irem was de verpakking geopend en ontbraken er zaken...

• Klantenservice N.v.t.

Producten niet compleet en kapot

De bestelling was snel geleverd alleen helaas ontbrak er een onderdeel en was er iets stuk. Na contact is alles wel goed opgelost.

Trage levering, verder goed

Op vrijdag bestellen betekent niet voor woensdag in huis. Dat duurde mij te lang ivm besteld voer en medicijnen dat dringend nodig was. Verder wel goed uitgebreid assortiment en vriendelijke klantenservice.

• Klantenservice

Ik bestel een eetbakje en dit is voor mij de 3e keer verkeerde meegegeven.

Ik vind het netjes als jullie een bericht/ mailen of telefonisch kunnen bellen over de product dat u niet meer heeft. Want elke keer krijg ik verkeerde artikel en moet ik weer nogmaals terug sturen.

slecht, helaas

Twee produkten besteld, eerste kwam veel later aan( insectjes voor voeding ) ; de tweede ( vogel speeltje touwen ) vorige week pas Heb ik geloof 3x moeten mailen waar het bleef , ik ha die voeding voor mijn vogel-kweek nodig . Ook na belofte leverdatum kwam het nog(veel) later, door corona en ziekte van medewerkers was er vertraging werd er gesteld, maar zo lang ? Bestellingen in het verleden verliepen wel goed. Dus voor nu geen goede beoordeling, hopelijk later weer wel .

• Klantenservice

Correcte service voor een correcte prijs

Het aangekochte product voldeed perfect aan de verwachting, resultaat? Drie happy kipjes die heerlijk smullen van hun dagelijkse traktatie!

Prima service en afhandeling

Vlotte levering van het bestelde. Ik wilde alleen eierdoosjes voor 4 eieren bestellen, bleek dat ik toch voor 6 eieren had besteld. Geen idee hoe dat kan, of ik dat toch zelf verkeerd heb aangegeven of dat dat verder in het bestelproces is fout gegaan.

Top service en snel

Zeer goede service bij een fout in de levering, onmiddellijk rechtgezet en ook heel vriendelijk. Levering was ook snel ter plaatse.

Bestel hier NÓÓIT meer

Jammer dat ik géén 0 sterren kan geven. Begin April een bestelling geplaatst. 7 weken op moeten wachten. Schandalig. Ik bestel hier dus NÓÓIT meer. Diverse keren met de klantenservice contact gehad en die maakten ook allerlei loze beloften

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.