Andere vetbollen

Vetbollen gestuurd met net ,zonder besteld, wouden nog geld terug storten maar tot op heden niet gedaan, afspraak na komen, dus niet wat weer besteld

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Junai heeft een breed assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast geeft Junai helder aan wat de levertijd is en komt dit dan ook na. Ook reactie op mails zijn snel en keurig. helemaal tevreden en ga zeker vaker bestellen bij Junai

Heeeeeel goe

Ben heel tevreden

• Klantenservice

goede service en prijs kwaliteitsverhouding

vlotte website

• Klantenservice

Zeer tevreden, beter dan de vorige bestelling.

De vorige keer was er wat mis gegaan met de bestelling. De organisatie nam mijn klachten serieus, maar het ging alsnog mis. Nu in een keer goed en snel.

Prijs kwaliteit - SUPER!

Mijn vogels lusten ze zo graag - meelwormen, nergens zo goedkoop en in een mooie emmer geleverd! Het voer nu voor al mijn dieren nu online moeten bestellen, tot aan het hooi en stro aan toe - ik ben er heel blij mee, zeker nu wij in lockdown zitten.

Zeer slecht

Zeer slecht er zat een barst in de bodem van het aquarium en de bezorger was bij de over buurvrouw toen hij aan belde... Zeker fam of zo.. En toen was hij weg. Zeer slechte bezorger. Ik heb mijn geld nog niet terug gehad.. Ben hier niet blij mee.

• Klantenservice

snel maar niet alles goed

1 bestelling niet geleverd en 1 bestelling verkeerd,maar zeer snel opgelost

Super snel

Prima afgehandeld

Het product voldoet aan de verwachting.

• Klantenservice

Gebroken voerschep op garantie vervangen

Zaterdag aangemeld, maandag een nieuwe in huis. TOP!!!!

zeer goed

Tijdig geleverd,goede service

2x foutieve bestelling idem als dit gemeld word

Jammer dat er na foute bestelling weer exact dezelfde fout werd gemaakt. Ipv simpel het product af te lezen, wat dit voorkomen had kunnen worden. Wel direct terug betaling gehad en direct gehandeld, alsnog vind ik dit gewoon jammer en geen fijne ervaring. Wel correcte afhandeling na aanvraag ervan.

Waardeloos

Nog niet 1 muis gevangen

• Klantenservice

Dik in orde , goed en correct geholpen.

Heel content , ben direct goed geholpen...bedankt mannen. Mvg Eddy

Supersnel

Zondag middag besteld, maandagochtend op de mat. en uiteraard precies wat ik zocht tegen de beste prijs

Bestellen ging snel, levering binnen 2 dagen

Snelle levering, goede communicatie

Jammer genoeg bleek het bestelde niet het juiste te zijn. Omdat dit niet meer geleverd kon worden kreeg ik per direct mijn geld terug. Prettige en menselijke communicatie. Dank!

• Klantenservice

Alles keurig in orde en snel!

De vogels kunnen weer eten, alles prima verzorgd.

• Klantenservice N.v.t.

Super snel geleverd op zondag bestel en maandagavond al in huis Dat noem ik nog een sevice

SUPER

Al verschillende producten gekocht steeds correct en supersnel afgeleverd

Prima levering

Correct en tijdig geleverd

Mooi product.

Hele fijne communicatie en mooi product van zeer goede kwaliteit. Erg tevreden bedankt

kan nog beter

op de bestellingen dat ik gedaan heb steeds nestkasten waar het deksel los is ook zijn er geen gaatjes voorzien dat men zou denken bij vervoer is het gebeurd

Over JUNAI

JUNAI is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.