Artikelen zijn goed en goedkoper dan andere leveranciers.

Fijne betaalbare winkel! Wel vind ik de levertijd onduidelijk. Houd er rekening mee dat die minimaal 1 week is. Bestel dus uiterlijk 2 weken voordat je de artikelen nodig hebt.

• Klantenservice N.v.t.

Beloven op de site een snelle levering maar komen die niet na

Op de website stond voor Pinksteren: alle artikelen die op voorraad zijn worden op 2e pinksterdag verstuurd en heb je dinsdag in huis. Ik pas mijn winkelmand aan zodat ik alleen artikelen heb die op voorraad zijn om vervolgens 2e pinksterdag een mailtje te krijgen dat er iets niet is en dat mijn bestelling waarschijnlijk pas donderdag wordt verstuurd. Na wat heen en weer gemail wordt dan uiteindelijk mijn bestelling op dinsdag verstuurd waardoor ik mijn bestelling dus te laat binnen kreeg. Verder bleek dat bij het openen van het pakket de spullen gewoon in de doos waren gegooid waardoor 1 van de artikelen beschadigd was omdat het zware spul bovenop het lichte spul werd gedaan. Het werd uiteindelijk wel netjes opgelost en kosteloos een nieuwe opgestuurd, maar voor 1 bestelling heb ik er wel heel veel achteraan moeten lopen.

• Klantenservice

Makkelijke website en prima prijs

Goeie website, goede prijzen, wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling. Prima ervaring mee.

Snelle afhandeling

We hebben gekozen om af te komen halen. Je komt binnen, binnen een paar tellen weer buiten met je spullen. Alles netjes verpakt

• Levering N.v.t.
  • Klantenservice

Niks op aan te merken. Heel tevreden over mijn aankoop.

Alles perfect in orde.

Communicate is zeer goed. Bestelling goed verpakt en niets op aan te merken. Kan niet beter waarvoor vriendelijke dankjewel.

Molto soddisfatto

Tutto perfetto personale molto disponibile a tutte le domande la risposta subito corretta la spedizione super veloce continuate sempre così

• Ci consiglieresti? Si

Excellent

kwaliteitsvolle producten aan een schappelijke prijs met zorg geleverd tot aan de deur. Wat wil je nog meer?

Zeer tevreden.

Kwaliteit en een mooie prijs, en snelle bezorging.

• Klantenservice

Goed product en snel geleverd

Mooi zand

Mooi zand

• Website N.v.t.
  • Klantenservice N.v.t.

Goede prijs , snelle levering !

Goede prijs, snelle levering !

Trage en nonchalante klantenservice

Slecht verpakt (doosje graszaad samen met zak kalk 25kg ) daar bleef niet veel van over Ook zeer late en soms geen reactie op mails om om te ruilen! De retour sticker had ook sneller kunnen toegestuurd worden heb daar 4 a 6weken op kunnen wachten

• Klantenservice

Duidelijke website, ruim aanbod, vlotte levering

Prima producten, vlot geleverd.

Duurt lang

Er staat op voorraad de volgende dag in huis . Nou 2 x besteld en 2 x duurde het een week . Of ja wacht nog op mijn tweede bestelling . Volgende keer ga ik wel naar een winkel .

• Klantenservice

Wat ik zie op hune sait dat komt overeen .

goede winkel

snelle levering en duidelijke informatie over de levering

• Klantenservice N.v.t.

Op tijd en netjes geleverd.

Ik heb goede ervaring met Junai.

Snelle levering goed verpakt

Dikke prima

Bestelling aquariumplantjes gedaan. 1 artikel bleek langere levertijd dan verwacht te hebben. Werden een aantal oplossingen aangedragen en is naar tevredenheid opgelost.

• Klantenservice

Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en geleverd! Prima!

Onze Vizsla is reuze blij met haar bed

• Klantenservice N.v.t.

het was lang wachten op de levering

De aflevering was een week later dan op de site aangegeven was

Goede prijs/kwaliteit. Levertijd kon beter

Koltec Powergard weide-apparaat besteld op 4 mei, geleverd 16 mei. Beste prijs gevonden bij Junai, maar bij het wachten gaan twijfelen over die paar euro's minder. Voorheen goede ervaringen met Koltec, maar deze keer klein foutje wat betreft waterdichtheid van voedingskabel. Hier letterlijk een mouw aan moeten passen, maar dat kan je niet aan Junai verwijten

Bedrijfsgegevens

Pekelwerk 38

9663AW Nieuwe pekela

[email protected]

Over JUNAI

Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.