Prachtige lingerie

Deze lingerie is met passie gemaakt.

snelle en correcte service!

Snelle levering en ook afhandeling per mail wordt snel opgepakt. Daarbij mooie kwaliteit spullen. Kortom zeker een aanrader.

Dank je wel!

Super snelle levering en service

Eerst item besteld was te klein. Vervolgens gebeld en heb hierbij goed advies gekregen wat ik het beste kon bestellen. Na bestelling zeer snelle levering en een top service.

Bedankt en wat fijn om te lezen. Zonder meer graag gedaan

Duidelijke website, goede communicatie

Dank je wel voor jouw fijne beoordeling. Waarderen we zeer!

Helft bestelling ontvangen

Jammer dat er bij bestelling niet meteen is aangegeven dat 2 artikelen weken zouden duren. Dan had ik ze niet besteld. En te veel emails. Een stuk of vijf over 1 bestelling kan een stuk minder.

Goedemiddag, Bedankt voor je kritische reactie. We waarderen dit zeer. Wat vervelend dat jullie veel mails van ons ontvingen en dit is niet onze bedoeling. Excuses hiervoor. Er is besteld met een Gmail account waarbij vaker mails in de spam terechtgekomen. Sinds kort hebben we aanpassingen gedaan om dit te verhelpen. Jammer dat jullie lang dienen te wachten. We hebben geïnformeerd over de vertraging en de reden waarom (Feestdag en vakantie fabrikant) na bestelling. Je kunt vanzelfsprekend altijd deze 2 artikelen annuleren.

Top bedrijf

Wij hebben een bestelling geplaatst, deze is perfect verlopen en ook geleverd. Omdat de setjes niet paste zoals verwacht hebben wij deze terug gezonden. Dit is eveneens perfect verlopen en aangepast door jullie.

Dank je wel en graag gedaan :)

Aanrader!

Heel fijne en overzichtelijke website met mooie producten van goede kwalitei. De klantenservice is daarbij heel behulpzaam en persoonlijk.

Bedankt voor je fijne beoordeling

Goede kwaliteit

Perfect geleverd wat besteld werd.

Bedankt voor de fijne beoordeling. Waarderen we zeer.

Persoonlijke aandacht

Mijn ervaring is goed bevallen. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.

Hartstikke bedankt

Uitstekende service!

Via whatsapp een super goed advies gehad voor m’n vriendin

Bedankt!. Wat fijn om te lezen. Graag gedaan.

tevreden

goede material van lingerie, maat ideal. zeer mooi verpakt, verzending op tijd, geen vertraging.

Hartstikke bedankt. Waarderen we zeer!

Mooie, fijne lingerie! Een cadeautje!

Mijn vraag over levering werd snel en duidelijk beantwoord. Ik kreeg nog een extra attentie voor het ongemak van late levering. Super service.

Wat fijn deze waardering. Graag gedaan.

Makkelijk goede info snelle levering

Bedankt :)

Prachtige body ontvangen

De body die ik via de website had besteld was erg mooi. De pasvorm was perfect. Ik ben dan ook erg blij met mijn aankoop.

Wat fijn om te lezen. Bedankt voort je review

Mooie kwaliteit

Mooie stof, ziet er uit zoals afgebeeld, zit perfect. En snelle levering. Top

Hartstikke bedankt voor deze beoordeling

Goede service. Mooi producten

Alles zeer netjes aan gekregen. Mooie spulletjes. Echt een aanrader

Bedankt voor de fijne beoordeling

Bedankt voor de fijne beoordeling

Sturen jullie een retourbon?

Foute maat.

Goedendag, Wat vervelend. We hebben jouw retourverzoek direct na aanvraag behandeld. Waarschijnlijk is deze aan je aandacht ontsnapt of in de spam terecht gekomen. Zekerheidshalve een kopie als antwoord gestuurd. Check je even je mail aub? Groetjes, Anna

Helemaal top.

Plezierige ervaring. Geen problemen of moeilijkheden. Netjes en discreet afgeleverd.

Dank je wel :)

Perfecte service

Voor mijn aanstaande vrouw een mooie babydoll besteld. Ze is nogal flink bedeeld. Maar het past zo mooi en goed. En ja, natuurlijk wil ik haar graag zien lopen in de door u beschikbaar gestelde kleding.

Bedankt voor deze fijne reactie en wat goed om te lezen dat deze naar tevredenheid past. Veel plezier van de aankoop

Snelle levering en goede communicatie

Goede producten en snel geleverd een aanrader.

Dank je wel voor de fijne beoordeling

bh is prachtig zit goed wat ben ik er blij mee

met de bh een goede aankoop gedaan met de slip niet die is een maat te klein denk helaas

Hallo, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je een mail gestuurd voor een eventuele grotere maat. Groetjes, Anna

Goede en snelle levering

Altijd goed verpakt en snel geleverd.

Bedankt voor de reactie

Alles op tijd geleverd en klantenservice is gewoon perfect.

Hartstikke bedankt voor deze fijne beoordeling en graag gedaan

Snelle levering. Goede pasvorm/ kwaliteit Tot de volgende keer!

Hartelijk bedankt voor deze fijne beoordeling.

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.