Snelle reactie. Meedenkend team

Mooie materialen

Echt mooie materialen, en keurig op de afgesproken tijd geleverd , top.

Bedankt. Heel veel plezier van de aankoop

Altijd prachtige lingerie en de beste service

De lingerie is altijd prachtig en de service van Anna is de beste die je kunt wensen!

Dank je wel. Heel graag gedaan

Items staan goed omschreven op de website, ook m.b.t. de maatvoering. Bij twijfel, krijg je goed advies.Alles wordt snel en netjes verpakt geleverd.

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan

Heel klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Het pakket wordt netjes en op tijd geleverd. En aandacht gegeven aan je vragen. Goed materiaal en passend. Bij vragen kreeg ik ook al gauw antwoord. Fijne dienstverlening!

Bedankt voor je zeer fijne beoordeling. Waardeer ik enorm :) Veel plezier van je aankoop

Heeft snel gereageerd

Geduldig met klanten Geeft een goede uitleg Gaat goed om met klanten Klantvriendelijk

Bedankt voor je sympathieke beoordeling :)

Mooi spul

Dank je wel voor deze fijne beoordeling :)

Prima en snelle levering

Snelle levering en mooie kwaliteit. Heel bij mee.

Wat fijn om te lezen. Veel plezier van je aankoop

Het was een mooi en goed setje

De maat was goed en zal er zeker meer bestellen.

Wat fijn om te lezen. Bedankt!

Bestelling was snel geleverd

Dank je wel voor je beoordeling

Precies wat ik had verwacht

Mooie snelle levering, alles wat wij hadden besteld is netjes aangekomen binnen 1 dag. Contact was prima , wij gaan zeker nog meer dingen via Anna van Rode bestellen. Een aanrader voor mooie sexy lingerie grote maten.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling. Veel plezier van jullie aankoop

Gewoon goed

Goede kwaliteit, snelle levering.

Dank je wel. Veel plezier van de aankoop :)

Hele snelle goede levering niks mis mee. Mooi hoe het eruit ziet. Top

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop

Goede naservice

Het pakketje is meermaals aangeboden door postnl maar die hadden moeite om het adres te vinden. Spijtig Dan is het pakketje teruggestuurd. Heel correcte behandeling door Anna van Rode.

Bedankt voor de fijne beoordeling en zonder meer graag gedaan

Geen verstelbare schouderbandjes

Snelle levering van op zich prima product. Echter geen verstelbare schouderbandjes zoals vermeld in productomschrijving en dat vind ik heel jammer.

We hebben het gecheckt en je hebt helemaal gelijk. Excuses hiervoor. Inmiddels aangepast.

Helaas niets ontvangen

Ergelijk dat jullie nu reeds om je reactie vragen, terwijl er nog niets gelevers is

Goedemiddag, We hebben inmiddels contact gehad en kunnen ons de reden van uw ergernis voorstellen. Vanzelfsprekend gaan we hier werk van maken. Bedankt voor uw kritische punt.

Perfect en snel geleverd

Precies zoals verwacht en de volgende dag al in huis

Bedankt voor jouw fijne beoordeling. Veel plezier van je aankoop

Goede productinfo

Informatie op site voor pasvorm is goed en een welkome verbetering tov vele andere sites. Levering goed en snel, evenals voordelig in brievenbuspakket. Kwaliteit goed, aanrader!

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze zeer fijne beoordeling te schrijven. Waarderen we zeer! Veel plezier van de aankoop

Snel, discreet, zeer goede kwaliteit...

Dank je wel voor de beoordeling. Waarderen we enorm.

Slecht

Op de website beschrijven ze de producten niet juist

Goedendag, We betreuren dat je het artikel niet in de omschrijving herken. dat moet natuurlijk niet kunnen. We zijn nieuwsgierig naar hetgeen we daarin kunnen veranderen. We hebben getracht met je in contact te komen om tot een oplossing te komen en je desnoods het artikel terug te betalen of een tegoedbon te geven. Jammer dat je nog niet hebt gereageerd.

Voor het eerst besteld bij deze site en had nog wat vragen . Super geholpen door deze Mevrouw en ik ben een stuk wijzer geworden wat ik kan bestellen . Ik zou iedereen deze site aanbevelen .Klantvriendelijk en een super service .Waarvoor Dank .MVG Laura Kauderer

Heel graag gedaan. Dank je wel

Mooie kwaliteit

Het duurde even voordat het pakketje er was. Maar dat hebben ze heel goed opgelost. Super mooie body van goede kwaliteit.

Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop

Zachte stof, goede pasvormen

De omschrijving bij het product maakt dat het setje volledig voldoet aan de verwachting. Het zit comfortabel en als gegoten.

Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop

Prijs kwaliteit in orde

Heel mooie lingerie Sluit goed aan

Bedankt voor je fijne beoordeling. :)

gewoon goed, mooie kwaliteit

Hartstikke bedankt voor de fijne beoordeling

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.