Heb Anna van Rode zeer goed ervaren en zal zeker in de toekomst vaker daar bestellen.

Wat een fijne reactie. Bedankt en heel graag gedaan

snelle levering, snelle reactie op vragen, snelle en correcte afhandeling retouren.

Ondanks gedoe met retouren aan mijn kant snelle en correcte afhandeling.

Dank je wel voor de fijne beoordeling :)

Snelle levering en de maat is goed zoals de confectiemaat is .

Dank je wel dat je ons zo fijn hebt beoordeeld

Mooie collectie, prima service en communicatie

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en behulpzame omschrijving op website. Heel tevreden!

Wat fijn om te lezen. Bedankt!

Bijna perfect.

Mooie lingerie gekocht via de website met zeer uitgebreide keuze. Dat alleen al is een pluspunt. Ook werd het vlot bezorgd in en mooie, neutrale verpakking. Helaas vind ik 6 emails bij 1 kleine bestelling wel wat te ver gaan.

Bedankt voor je fijne en kritische beoordeling. Vervelend dat je zoveel mails ontvangt. We hebben hier naar gekeken en hopelijk dit aantal beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Vriendelijke groet, Anna

Super klant vriendelijk!

Beleeft en attent

Wat een fijn compliment. Bedankt hiervoor en graag gedaan

Beste wel goed

Dank je wel :)

Mooi afgewerkt en goede prijs kwaliteit verhouding.

Vlotte levering en duidelijke foto's en omschrijving producten.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

Snelle levering en prachtig product

Dank je wel voor deze fijne beoordeling

Goede en snelle levering

Duidelijke site, veel keuze en een goede en snel levering

Dank je wel voor deze beoordeling :)

Kwaliteit, mooi, contact en levering verdiend een 10/10 Aan te raden en zal niet nalaten in de toekomst verder bij Anna van Rode blijven bestellen Monique

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Inmiddels heb ik je een p.b gestuurd met de afhandeling hiervan. :)

Snelle levering en mooi verpakt!

Setje was mooi en de maat was prima.

Bedankt voor je fijne beoordeling.

zeer goed

Zeer goed !

Bedankt voor deze super waardering.

Snelle levering en reactie

Daarnaast erg vriendelijke mail ontvangen. Zal zeker uw site weer bezoeken en wellicht iets kopen.

Bedankt voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan.

Zeer snelle levering, mooie kimono

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Snel bezorgd, goede service. Top

Wat fijn om te lezen. Bedankt!

Super goed!!!

Degene die ik aan de telefoon had, was vriendelijk, dacht mee in mogelijkheden en de bestelling inclusief verzending was precies zoals van te voren was aangegeven. Ik had twee maten van een product besteld en heb het juiste behouden en de ander retour gestuurd. Ook dat verliep PRIMA. Klantvriendelijk en klantgericht. Ik kom zeker nog een keer terug.

Dank je wel en graag gedaan ;)

Zeer goede service, ik werd keurig gebeld over de levering en over de juiste maat werd meegedacht. Mooi en discreet verpakt en verstuurd. Mooi product en prima service

Bedankt voor deze mooie beoordeling.

Snelle levering en snel antwoord bij vragen

Mooie lingerie en goede service.

Dank je wel voor de fijne beoordeling

Super tevreden

Heel attent en meegaand. Ik heb contact gehad via de app over de maat enz. Goede advies gekregen. Heel tevreden. Ga zeker weer bestellen

Bedankt! :)

Heel veel variatie mooie sets en zeer goede kwaliteit!!!

Dank je wel :)

Zeer goede service!

Door mijn eigen twijfel de verkeerde maat van het Scarlet setje besteld. In de stress omdat ik het binnen 4 dagen nodig had. Er werd me snel een nieuw setje opgestuurd en heb heel snel reactie op mijn vragen vooraf gehad. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen!

Bedankt. Waardeer dit zeer :)

Correct

Duurde 2 dagen ipv 1. Goede update van pakket. Goed verpakt en mooie kwaliteit.

Dank je wel voor je beoordeling.

Gewoon goed

Idem

Dank je wel! :)

Goede kwaliteit

Bedankt :)

Snelle levering en top product

Ik was op zoek naar wat moois voor mijn vrouw. Kwam via Google op deze site terecht en kon erg makkelijk bestellen. Het bestellen ging erg makkelijk en het pakket was goed te volgen. Bij binnenkomst bleek het helemaal te kloppen en het was een kwalitatief erg goed product. Ga hier zeker weer bestellen. Pasvorm is ook erg goed.

Wat fijn om te lezen. Bedankt! :)

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.