Alles is verlopen zoals omschreven op de website.

Alles is verlopen zoals omschreven op de website.

Bedankt voor je fijne beoordeling

Het was allemaal correct

Wel jammer dat de maat zo veel kleiner uitviel dan mijn werkelijke maat. En ja, ook vervelend dan zelf 7€25 te moeten betalen voor het retourzenden

We betreuren dat je dit zo hebt ervaren. Trachten bij iedere omschrijving zo nauwkeurig mogelijk de maatvoering en het product te omschrijven. De retourkosten konden veel goedkoper door jouw bestelling als brievenbuspakket te verzenden. Jammer dat hierop niet is gewezen door betreffende vervoerder.

Prettige communicatie, snelle verzending, uitgebreid assortiment en mooie producten

Niet veel aan toe te voegen. Persoonlijke benadering en prettig contact! Afhandeling van de order helemaal naar wens en het product dat ik gehouden heb voldeed aan de verwachting; goede kwaliteit. Los van dit alles snelle verzending en retourverwerking. Als ik weer wat ‘nodig’ heb, dan bestel ik zeker weer hier.

Wat een fijne beoordeling. Dank je wel en graag gedaan

Superservice, snel en behulpzaam

Ik ben bijzonder tevreden met de persoonlijke aanpak. Ik had een vraagje en deze werd binnen zeer korte tijdspanne beantwoord. Bij de ontvangst van mijn pakje zat er iets met beschadiging in. Dit heb ik onmiddellijk laten weten en ik werd direct opgebeld om mij bij te staan. Zeer vriendelijke zachte stem. Ik kan maar super positief zijn over de service !

Wat een fijne beoordeling. Hartstikke bedankt en heel graag gedaan.

Nette service, goede kwaliteit en snelle levering

Mooie website, de kwaliteit van de artikelen was boven verwachting. De omschrijving bij elk artikel wat betreft pasvorm is ook erg prettig en volledig. Verder snelle levering en keurig verpakt. Prima!

Wat fijn. Dank je wel voor deze beoordeling

Zeer professioneel

Goede service, leuke artikelen en een perfecte snelle afhandeling van vragen, etc.

Hartstikke bedankt en heel graag gedaan. Veel plezier van de aankoop

Super tevreden!

Super tevreden van de uiststekende service en van mijn bestelling! Ook het ruilen ging snel en efficiënt!

Dank je wel en heel graag gedaan :)

Prachtige artikelen en geweldige service

Het bestellen ging erg gemakkelijk en het pakket was snel bezorgd. De kwaliteit vab de lingerie was erg goed en de medewerkers van de klantenservice zeer behulpzaam

Heel graag gedaan. Bedankt voor deze fijne beoordeling

Heldere productomschrijving en snelle bezorging

Fijne shopervaring

Hartstikke bedankt voor deze fijn e beoordeling :)

Uniek en kwalitatief!

De body’s zien er exact uit als op de foto, zeer goede kwaliteit. Heel mooie afwerking. Het was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste!

Wat fijn om dit te lezen. Hartstikke bedankt en veel plezier van je aankoop

Snel en netjes geleverd

Had een vraag waarop in snel en duidelijk een persoonlijk antwoord op kreeg

Bedankt voor je beoordeling. Waardeer ik zeer. Veel plezier van je aankoop

Snelle reactie en service. Goed advies en fijn contact. Zeker een aanrader !

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan :)

Superleuke lingerie

Ik vind de lingerie sets prachtig, alleen ik heb een grote cup maat en de meeste bh’s wat ik erg leuk vond, waren helaas niet meer verkrijgbaar in mijn maat. Toch blijf ik af en toe kijken op de site en hopen dat ik een keer geluk heb.

Bedankt voor de beoordeling. Indien je een bh ziet die niet meer voorradig is, kun je gerust een bericht sturen. Indien mogelijk kunnen we deze bestellen in jouw cupmaat.

Goede kwaliteit en snelle levering

Het gene dat is besteld heb is van goede kwaliteit en heel erg snel bezorgd en precies wat ik uitgezocht had. Top!!

Wat fijn om te lezen. Dank je wel

Echt heel erg mooi. Prima kwaliteit

Mooie kwaliteit. Zeker het geld waard.

Dank je wel en veel plezier van je aankoop

Snel, discreet, brievenbus!

Prachtige pasvorm, heel chic. Op en top sexy.

Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop

Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn.

Hartstikke bedankt voor je fijne beoordeling

Supermooi en bij vragen heel snel reactie

Ga de website regelmatig blijven checken

Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling

Prima hoor

Snelle verzending

Dank je wel voor je beoordeling :)

Prachtig nachtjurk!

Mooi nachthemd met goede prijs! Heel snelle bezorging. Zeker een aanrader.

Dank je wel voor je fijne beoordeling en heel veel plezier van je aankoop

Gewoon geweldig....

Ten eerste wilde ik jullie heel hartelijk bedanken voor al de bestellingen die ik gedaan heb, en voor het advies dat ik mee gekregen heb, ik zou zeggen door gaan zo, groetjes Mw.c.m.a. ofwel gewoon crystel tot een volgende bestelling .....

Dank je wel voor deze zeer fijne beoordeling. we hebben het heel graag gedaan. Groetjes, :)

Netjes op tijd geleverd, gevraagd of ze een zin op de pakbrief wilde zetten, netjes gedaan dus top...

Bedankt voor je beoordeling en heel graag gedaan

Service is top!

Alle artikelen die in voorraad heb je de volgende dag al in huis. Je krijgt het als cadeau verpakt bezorgd in de brievenbus. De kwaliteit is heel goed, ademend materiaal en vrouwelijk om te dragen.

Wat een fijne beoordeling. Hartelijk dank hiervoor. Waarderen we zeer.

Erg mooie webshop. Snelle levering en fijne persoonlijke service na een telefoongesprek mbt een retour.. Ik zal hier zeker weer bestellen.

Bedankt voor je fijne beoordeling. Heel graag gedaan. Blij dat we het naar tevredenheid konden oplossen.

Goede service, mooie producten, snelle levering, bij retourzending direct geholpen en ondersteund.

Bedankt voor je beoordeling en heel graag gedaan

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.