Zeer tevreden met de service

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering, goed bereikbaar en communicatie

super snel en correct servics

toppy

De beste webshop voor lingerie die er bestaat

Ik heb ondertussen al een aantal keren lingerie gekocht bij Anna en ben steeds heel erg tevreden. Kimono's, kleedjes, shorty, corset en jarretelkousen waren steeds van uitstekende kwaliteit en snel geleverd. Alles zit ook steeds mooi verzorgd ingepakt. En bovendien ben ik steeds zeer goed geholpen voor de juiste pasvormen. Ik ga zeker nog zeer regelmatig aankopen bij Anna!

Zeer goede kwaliteit, service en levering

Prachtige mooie kwaliteit, snelle levering en persoonlijk kaartje erbij. Dat maakt het een leuke attentie!

Snelle levering en alles past

Gewoon goed

Leuke lingerie zorgzaam gebracht

De libgerie werd mooi en delicaat verpakt en zorgzaam verstuurd. Was erg blij met het leuke lintje dat het afmaakt. Aanbeveling dat er ook voor rondere vrouwen mooie spullen zijn. Fijn. Ook contact is zorgzaam en correct.

Goed en snel geholpen en geleverd. Duidelijke info bij producten.

Snelle verzending en goede service!

Snelle verzending en goede service!

Veel keuze op de website, redelijke prijzen. Toen ik er qua maat niet uitkwam heeft Anna me super geholpen. Letterlijk alles uit de kast. Uiteindelijk super setje gescoord! Ik kom zeker nog eens terug!

Snelle levering, product blijft niet zitten als op de foto.

Product is snel geleverd, ziet er erg mooi en kwalitatief goed uit. Het product blijft alleen niet zo zitten als op de foto, erg jammer. Ook gaan de bandjes schuren, rond de oksel, doordat de bandjes beginnen aan het einde van de beugel. Je zou ‘m strapless kunnen dragen, maar dat is met grotere maten vaak niet echt een optie.

goede service

Ik was niet zeker van de maat welke ik nodig had, had verschillende maten besteld. Ik kreeg gelijk bericht dat er van één artikel de maat niet voorradig was, maar gezien de bestelling de ander maat waarschijnlijk wel zou passen. Dat het geen probleem was iets terug te zenden en ik altijd kon bellen of reageren. De levering was er volt. de volgende dag. Blij met mijn artikelen die helemaal goed passen.

Lingerie korset van tule en lakleer besteld. Mooie pasvorm sluit goed aan.

Uitstekende service, prachtige webshop en fantastische kwaliteit

Ik werd zeer goed geholpen, kreeg steeds zeer snel antwoord op mijn vragen en ben zeer tevreden van de fantastische kwaliteit van mijn aankoop van kimono's en babydoll.

Mooie lingerie, mooie kwaliteit , snelle levering en uitstekende service!

Snelle levering van de artikelen en ook mijn vragen/ mailtjes werden direct beantwoord.

Fijne webshop

Ontzeteend blij met mijn bestelling, de maten zijn correct, fijne producten en de levering was snel. Al met al, tevreden dus!

veel keuze voor elke maat en smaak

De voorraad en levertijd is niet altijd duidelijk

Prima service!

Zeer vriendelijk en heel behulpzaam!

De website geeft soms wel problemen maar zodra je Anna mailt wordt het meteen opgepakt en verwerkt.

Overzichtelijke website en daarna een snelle afhandeling en levering

heldere Communicatie en de blogs op de website waren voor mij als man erg handig. Mijn vrouw was erg blij met het geen wat ik voor haar had uitgezocht. Persoonlijk zou ik alleen wat meer kleuren willen zien.

Fantastische service

Door goed contact van Anna van Tode met een fabrikant is het artikel gemaakt op mijn maat.

Goed contact, snelle opvolging, en prima nazorg

Goed en snel geregeld

Hoewel de bestellingen en contact snel en goed verliep. Zou het voor de website en klanten fijner zijn dat er met getal maten wordt gewerkt dan met s,m,l en xl. Vrouwen zijn er in allerlei vormen en een set bestellen in maat l, kan resulteren in 2 niet en 1 passende item.

Snel en proffesioneel geholpen

Fijne website met een grote variëteit aan lingerie

Anna van Rode biedt een grote variëteit aan lingerie aan, van "alledaags ondergoed" tot zeer sexy en uitdagend. Anders dan veel websites met meer erotisch getinte lingerie, biedt AvR ook sexy lingerie aan met cups voor vrouwen wiens boezem niet automatisch op de juiste plek zitten zonder ondersteuning.

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.