Uitstekende service, prachtige webshop en fantastische kwaliteit

Ik werd zeer goed geholpen, kreeg steeds zeer snel antwoord op mijn vragen en ben zeer tevreden van de fantastische kwaliteit van mijn aankoop van kimono's en babydoll.

Mooie lingerie, mooie kwaliteit , snelle levering en uitstekende service!

Snelle levering van de artikelen en ook mijn vragen/ mailtjes werden direct beantwoord.

Fijne webshop

Ontzeteend blij met mijn bestelling, de maten zijn correct, fijne producten en de levering was snel. Al met al, tevreden dus!

veel keuze voor elke maat en smaak

De voorraad en levertijd is niet altijd duidelijk

Prima service!

Zeer vriendelijk en heel behulpzaam!

De website geeft soms wel problemen maar zodra je Anna mailt wordt het meteen opgepakt en verwerkt.

Overzichtelijke website en daarna een snelle afhandeling en levering

heldere Communicatie en de blogs op de website waren voor mij als man erg handig. Mijn vrouw was erg blij met het geen wat ik voor haar had uitgezocht. Persoonlijk zou ik alleen wat meer kleuren willen zien.

Fantastische service

Door goed contact van Anna van Tode met een fabrikant is het artikel gemaakt op mijn maat.

Goed contact, snelle opvolging, en prima nazorg

Goed en snel geregeld

Hoewel de bestellingen en contact snel en goed verliep. Zou het voor de website en klanten fijner zijn dat er met getal maten wordt gewerkt dan met s,m,l en xl. Vrouwen zijn er in allerlei vormen en een set bestellen in maat l, kan resulteren in 2 niet en 1 passende item.

Snel en proffesioneel geholpen

Fijne website met een grote variëteit aan lingerie

Anna van Rode biedt een grote variëteit aan lingerie aan, van "alledaags ondergoed" tot zeer sexy en uitdagend. Anders dan veel websites met meer erotisch getinte lingerie, biedt AvR ook sexy lingerie aan met cups voor vrouwen wiens boezem niet automatisch op de juiste plek zitten zonder ondersteuning.

Uitstekend!

Prima geholpen en prima kwaliteit!

Snelle en vlotte levering van topkwaliteit lingerie

Goed: duidelijke website, snelle levering, die in orde was

Website geeft aan met wie je zaken doet, geen Postbus, maar adres naam en toenaam. Met guaranties. Beloften waargemaakt.

Van alles een beetje

Artikelen die te koop zijn, zijn prima. Vind het assortiment wel wat mager. Je verwacht een heel arsenaal aan korsetten maar valt wat tegen. Kousen zijn er soms nog maar een stuk op voorraad. Verder zijn de meeste spullen elders veel goedkoper te krijgen. Omslachtige retourprocedure. Wel alles netjes ontvangen en paar dingen ook terug gestuurd. Ging ook vrij vlot.

Bedankt voor uw reactie. Deze waarderen en begrijpen we . Uw kritische punten worden zonder meer mee genomen. Achter de schermen zijn we druk bezig zijn met de nieuwe website waar heel veel nieuwe artikelen zijn toegevoegd en andere artikelen in de sale zijn geplaatst. Vriendelijke groet, Anna

Product is volgens u snel verzonden

Maar helaas niet door ons ontvangen. Anna van Rode heeft dit zeer snel en vakkundig opgelost. Een nieuw product gestuurd. Top geregeld.

Goedendag. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Vanzelfsprekend gaan we dit voor u oplossen. Helaas hebben we geen invloed op het werk van de betreffende bezorger bij PostNL. We zijn hier achteraan gegaan en hebben u inmiddels een nieuw artikel toe gestuurd. Vriendelijke groet, Anna

snel geleverd en ziet er top uit

vaker dingen besteld ziet er erg mooi uit en de maten zijn ook correct. heb een hele blije vriendin

Geweldige service en kwaliteit

Persoonlijk contact gehad en zoooo ontzettend goed geholpen! Mijn moment is door Anna de dag van mijn leven geworden. Dikke pluim voor de fantastische service! En wat een geweldige kwaliteit 👌👌👌

Fijne stof en product

Het is een zeer fijne kimono!

Mooie kwaliteit

Zeer mooie kwaliteit en snelle levering.

Goede communicatie en snelle service. De kwaliteit van het satijn is goed, maar niet super goed. Al beter gehad.

Mooi passende, luxe sexy lingerie.

Prachtige bustier, past goed (75e). Mooie kleuren en perfect bijpassende string. Erg tevreden.

Heel fijn telefonisch contact en heel duidelijk in de communicatie

Mooie, sexy lingerie, past goed.

Snelle levering, mooi zittend en passend setje.

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.