Super service!!

Anna belde om te vragen of we wel goed hadden nagedacht over de maten! Leuk om die extra check te hebben! En ja na ontvangst waren de bestelde producten dik ok!! Thx voor de ondersteuning!!

Wat fijn om te lezen. Heel graag gedaan. Veel plezier van de aankoop.

Mooi lingeriesetje mooie stof

Ja mooie stof, goeie levering

Dank je wel voor de fijne beoordeling. Waarderen we zeer. Veel plezier van de aankoop.

Zit als gegoten

Goede beschrijving van de pasvorm en maten. Ook in grote cupmaten mooie lingerie!

Wat fijn om dit te lezen. Bedankt en heel veel plezier van je aankoop

Prachtig lingerie

Lingerie is een top qualiteit! Zacht,sexy,betaalbaar. Alles past prima

Dank je wel voor deze fijne woorden en heel veel plezier van jouw aankoop

Past zoals ik gehoopt had!

Bedankt voor de fijne beoordeling en veel plezier van de aankoop

Hartstikke bedankt

Mooi.

Snelle service. Mooie en goed kwaliteit.

Hele mooie webshop, veel keuze en een uitstekende service.

Uitgebreide omschrijving van elk artikel met zelfs adviezen over de geschiktheid van de pasvorm bij je figuur. Supersnelle en vriendelijke communicatie.

Snel geleverd en pasvorm perfect

Wat fijn om te lezen en hartelijk dank voor de mooie review. Veel plezier van de aankoop.

helemaal top

super behulpzaam

Bedankt voor je fijne beoordeling en heel graag gedaan.

Nog niets ontvangen

Ik kan nog geen oordeel geven want ik heb nog niets ontvangen

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wij kunnen ons de irritatie voorstellen. Waarschijnlijk is jouw onze mail van afgelopen maandag, 26-10 om 7.16 uur ontgaan. Voor de zekerheid sturen we het bericht zo dadelijk opnieuw Eventueel ook kijken bij spam, ongewenst, of reclame. Vriendelijke groet, Anna

Product zoals omschreven en mooi verpakt en op tijd

Super om te lezen. Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop.

prachtige kimono ontvangen

de aangekochte kimono is werkelijk schitterend, was een grote verrassing voor mijn vrouw, zeer sexy, en absoluut bedoeld om te flaneren !

Wat fijn om te lezen. Veel plezier van de aankoop

Mooie producten, met Goede omschrijving bij de producten

Snelle levering, moet nog e.e.a. Retourneren, weet dus nog niet of dat naar wens gaat

Bedankt voor je beoordeling en uitleg dat een Nee als aanbeveling ook kan zijn dat je geen reclame wenst te maken :)

Uitstekende service!

Ik had mijn lingerie voor een bepaalde datum nodig en ze dachten echt met mij mee.

Bedankt voor de beoordeling en heel graag gedaan

kwaliteit en service

Mooie, goede kwaliteit. Snelle levering. Ik (als man zijnde) zou het bijna zelf gaan dragen.

Bedankt voor deze beoordeling. We hebben hem met een lach gelezen :)

Zeer tevreden over de klanten kontakt enz. Wacht nog op de bestelde spullen. Maar denk dat dat ook wel goed zit

Bedankt voor de fijne beoordeling. Mocht het niet goed zijn dan kan het zonder meer geretourneerd of geruild worden

Snelle levering goede verpakking geweldige kwaliteit

Geweldige kwaliteit snelle levering mooie verpakking

Dank je wel.:)

Prima levering

Helaas zijn de artikelen die ik heb besteld niet naar wens. Ik zou graag een retourlabel van u ontvangen om het pakketje terug te kunnen zenden. Kunt u mij een adres zenden?

Wat jammer en geen probleem om te retourneren. Inmiddels hebben we je via de mail uitvoerig antwoord gegeven.

Zeer mooie lingerie

Fijne communicatie, zeer mooie colkectie. Voor elk wat wils!

Bedankt voor je fijne reactie

Keurig en snel geleverd

Mail gestuurd over ontbrekende string nog geen antwoord

Goedemiddag, Wat jammer dat u dit zo ervaart. We zijn voor u aan de slag geweest om alles in orde te maken. De string dient opnieuw besteld te worden en dit hebben we vanmorgen reeds gedaan. Door de drukte die we vandaag offline hadden, beantwoorden we de mails ietsje later, maar absoluut dezelfde dag. Vriendelijke groet, Anna

super goed Produkt

Dank je wel voor deze fijne reactie

Perfecte service!

Zoals altijd wordt je door mw.v. Rode op de hoogte gehouden van het bestel-en levertijdproces. Het bestelde artikel wordt klantvriendelijk geleverd via Myparcel. Blij met de goede keuze van de bestelde body.

Wat fijn om dit te lezen. Veel plezier van de aankoop.

Goed meegedacht

Ik had kousen besteld in een andere maat als het setje kreeg gelijk dezelfde avond dat ze de kousen ook in dezelfde maat had en wat ik liever wou? Goed meegedacht en kreeg gelijk een berichtje terug echt top

Bedankt voor de beoordeling en heel graag gedaan :)

goede ruilservice

Netjes geholpen door de klantenservice

Wat fijn om te lezen. Bedankt

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.