Zeer goede service en materiaal is fijn

Geweldige lingerie webshop met gedetailleerde informatie

Prettige en persoonlijke aandacht voor mensen die van mooie lingerie houden.

Mooi product, snelle levering

Zou wel iets meer keuze willen hebben. Vind het assortiment een beetje beperkt. Verder is de menustructuur van de website niet perfect. Afgezien van deze puntjes is het een prima site, mooie lingerie, super service en heel correct in de afhandeling. Ik ga hier zeker nog gebruik van maken.

PRIMA

MOOIE LINGERIE, GOEDE PRIJS-KWALITEIT EN OP TIJD GELEVERD

Hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2024

Klassevol en sexy

Stipte levering, mooie body. Sexy maar toch niet vulgair.

De beste keuze om hier een verjaardags cadeau te bestellen.

Hele goede service, snel contact bij vragen en niet onbelangrijk, mooie lingerie voor een mooie prijs. Hier komen we vaker terug.

Super leuk om te lezen! Bedankt voor je aankoop en we kijken uit naar je volgende bestelling ;-)

Geleverd zoals gepresenteerd

Geleverd zoals de presentatie!

Dank je wel. Heel fijn om te lezen. Veel plezier van de aankoop.

Prima prijs en kwaliteit!

Kwalitatief artikel. En prima dienstverlening toen de bezorgdienst het liet afweten. Dankjulliewel!

Bedankt voor het begrip. Waarderen we zeer.

Prima en snelle service

Vlotte communicatie, zeer snelle verzending.

Vlotte communicatie, zeer snelle verzending.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling

Een vlotte en een nette levering

De site is mooi en duidelijk De maten staan goed omschreven Mijn vrouw was zeer tevreden

Bedankt voor jouw beoordeling

Ik had iets super moois besteld alleen paste het niet heb het reeds terug gestuurd helaas, ze hebben me netjes geholpen hoe ik het kon retouneren

Dank je wel voor de beoordeling

Geweldige service en kwalitatieve producten

Zeer tevreden over de kwaliteit en uiterlijk van de producten. Eveneens zeer goede service.

Bedankt voor je zeer fijne beoordeling. Heel graag gedaan

Snelle levering en omdat het jurkje helaas niet pastte binnen een paar dagen geld terug gestort. Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

Dank je wel!

Zeer goede service

Service gerichte zaak. Snelle ter zake kundige communicatie. Kennis over maatvoering. En vlotte afhandeling. Zo kan een internet winkel dus zijn. Compliment.

Dank je wel. Heel graag gedaan. Nu hopen dat alles past. Anders vanzelfsprekend retour/ruilen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en snel geleverd

Hartstikke bedankt voor deze beoordeling

Snel geleverd, fijne service

De bestelling was snel geleverd, en van de geretourneerde items hadden we ook snel de betaling retour, prima dus!

Dank je wel en heel graag gedaan

Snelle reactie, proactief meedenken, mooi verpakt

Ik heb een mooi product besteld bij Anna en was eigenlijk te laat met bestellen. Desalniettemin, heb ik het op tijd ontvangen, omdat Anna zo proactief en snel handelde. Het artikel is keurig geleverd in een verzorgde verpakking en met discrete verzending. Blij met deze service!

Hartelijk dank voor je zeer fijne beoordeling

Goede kwaliteit

Mooi spul, zoals plaatje en maat aangegeven. Retourneren ging ook makkelijk

Hartstikke bedankt voor deze fijne review

Heel goed!

Snelle levering, product zoals omschreven!!

Dank je wel voor je fijne beoordeling.

Snelle levering.

Mijn bestelling kreeg ik de volgende dag al binnen. Een mooi setje verzegeld met een lintje.

Dank je wel voor deze fijne beoordeling

Dank je wel. Veel plezier van de aankoop

De aankoop is een super beleving geworden.

Ik heb er geen woorden maar het is een succes geworden voor beide. Maar ook het verloop van de vervolg bestelling was top. Ga vooral door waar jullie goed in zijn. Kom zeker nog een keer shoppen.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Waarderen we en graag gedaan! Veel plezier van de aankoop

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.