Prachtige slips

Snel leveren . Alleen de mat medium valt veel klein .

Dank je wel voor je beoordeling. Inmiddels hebben we kort contact gehad. Vanzelfsprekend kun je deze ruilen

toffe lingerie

Ik kreeg vandaag mijn mooie verpakte bestelling binnen. Goede en snelle service ik zal ik zo weer gaan bestellen want het voelt Vertrouwd aan alleen kreeg ik bij dit setje geen kousen bij maar dat had ik er vast bij moeten bestellen maar goede service dat zeker weten, Met vriendelijke groet Samantha Vedder

Bedankt voor je fijne beoordeling. Inmiddels hebben we ook al contact gehad hierover :)

Helaas was de body te groot, retour supersnel verwerkt. Kunnen veel webshops wat van leren!

Bedankt voor je (eveneens) snelle en fijne beoordeling :)

Beauty,s

Kreeg gisteren mijn bestelling en ik nog nooit zoiets mooi s gezin. Wat een prachtige mooie stoffen zijn er gebruikt, echt een feestje voor je huid en om het te dragen!! Bedankt dat ik me door de lingerie erg fijn voel.

Wat een fijne reactie. Dank je wel. Heel veel plezier van je aankoop gewenst :)

Prachtige lingeriesetjes van hoge kwaliteit en netjes op tijd bezorgd

Prachtige lingerieset van prima kwaliteit, netjes verpakt en op tijd bezorgd

Dankjewel en graag gedaan. Veel plezier van je aankoop.

Bestellen verliep volgens verwachting

Had de verkeerde maat bh besteld, dit via de telefoon vermeld. Kreeg een retour label via de mail. Na retour kreeg ik de juiste maat toe gestuurd. Prima webwinkel dus.

Dank je wel :)

Een mooie BH

Ik ben erg tevreden dat hij precies is zoals hij werd gepresenteerd.

Wat fijn om dit te lezen. Veel plezier van je aankoop.

Goede service, geweldig product! Snelle levering, vriendelijk en behulpzaam

Wat fijn om te lezen. Dank je wel

Gekregen wat we verwachtte

Dank je wel voor je fijne beoordeling en heel veel plezier van je aankoop

Goede service, snelle leverans en goede kvaliteit op de producten

Bedankt voor je fijne beoordeling

Goed product en prima service

Dank je wel. Wordt zeer gewaardeerd

Makkelijk besteld, op tijd geleverd, goede kwaliteit

Ik had meerdere artikelen besteld. 1 artikel was niet voorradig. Ik werd hier keurig van op de hoogte gebracht per e-mail. Het artikel werd alsnog razend snel na geleverd. En dat rond de feestdagen. Wat ook erg fijn was, was de verpakking die door de brievenbus past. Alle spullen zijn van prima kwaliteit. Als ik dan toch 1klein dingetje mag aangeven is de cupmaat. Ik heb niet zulke grote borsten dus de cupmaat is ietwat aan de grote kant. Het sluit wel redelijk aan naar had net even beter gekund. Ik heb cupmaat 75-B opgegeven (maat 36) misschien is er ook maat 75-A te krijgen/beschikbaar in de handel?

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling. Voor deze lingerie is er helaas geen kleinere maat beschikbaar. Helaas :(

Ik zou het niet weten, pakketje is nog steeds niet binnen....

Waarschijnlijk kunnen jullie hier niets aan doen maar ligt de schuld bij PostNL

Goedemiddag, Ik heb tijdens navraag bij PostNL, begrepen dat het pakket gisteren geleverd is. Veel plezier van de aankoop

Absoluut goed

Snelle service en handig ALS je vragen hebt kan dat via whatsap.

Klopt, ook via Whatsapp bereikbaar. Dank je wel voor je fijne beoordeling

Zeer Tevreden Met de kwaliteit

Goede afhandeling. Dank voor het product.

Dank je wel en graag gedaan

Keuze reuze Enige minpuntje het is niet duidelijk of maten die er niet meer staan nog wel of niet terug komen!

Bedankt Alex voor je beoordeling en je kritische punt. Waarderen we zeer en proberen we, indien mogelijk iets mee te doen.

TOP!

Fijn dat ik persoonlijk werd opgebeld door Anna zelf, na een misverstand met de bestelling/de maat/ het over en weer gemaild te hebben. Na een aangename en vlotte babbel met haarzelf werd de maat zonder probleem aangepast. Op deze manier werd ik ook op mijn gemak gesteld. Bedankt Anna!

Wat fijn om te lezen en heel graag gedaan. Belangrijker is dat je tevreden bent met de aankoop. Veel plezier hiervan

Zeer goede service

Heel goede klantenservice, heel vriendelijk, bij een probleem reageert men zeer snel, en wordt er ook snel een oplossing aangeboden. Een zeer tevreden klant.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling en heel graag gedaan

Supersexy outfits en geweldige service

Het setje dat ik heb besteld was volledig wat er getoond was op de foto en het was een hit!! Ook de snelle levering was zeer geapprecieerd!

Wat fijn om te lezen. Heel veel plezier van je aankoop

De maat is juist, hij sluit mooi aan, niet overdreven push up en een hele mooie kleur

Wat fijn om te lezen. Bedankt voor de beoordeling

Pakket tot 3 keer toe niet bezorgd

Ondanks dat het een brievenbuspskket betreft is het nu tot 3 keer niet gelukt min pakket in de brievenbus te bezorgen. Verder is inmiddels volstrekt niet duidelijk waar het pakket nu überhaupt is.....

Goedenavond, Zojuist hierover met u telefonisch contact gehad. Bedankt voor uw uitleg en kritische blik naar het thema 'levertijd' die we helaas in uw situatie niet konden garanderen. Los van het feit dat we geen invloed hebben op de diensten van PostNL is het wel onze taak hierop te wijzen We hebben inmiddels de levertijd op onze site voor deze enorm drukke maand aangepast en blijven uw zending in de gaten houden. Vriendelijke groet, Anna

Klantgericht, vriendelijk en goeie spullen.

Goed!

Bedankt voor deze fijne beoordeling. Waarderen we zeer.

Mooie setjes -snel geleverd

Netjes verpakt en snel in huis . Mooie setjes !

Dank je wel :)

Product netjes en tijdig geleverd, zelfs in de drukte omtrent Corona en kerst. Heel blij mee!!

Fijn om te lezen. Bedankt voor de beoordeling

Super setjes voor een mooie prijs !!

Heel erg fijn geholpen met passen. Veel keuze in super mooie setjes voor een schappelijke prijs. De eigenaresse heeft een warme en hartelijke persoonlijkheid die je een top advies kan geven !! Ik kom hier zeker nog een keer terug

Bedankt voor je zeer fijne reactie. Graag gedaan.

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.