Product zoals omschreven en mooi verpakt en op tijd

Super om te lezen. Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop.

prachtige kimono ontvangen

de aangekochte kimono is werkelijk schitterend, was een grote verrassing voor mijn vrouw, zeer sexy, en absoluut bedoeld om te flaneren !

Wat fijn om te lezen. Veel plezier van de aankoop

Mooie producten, met Goede omschrijving bij de producten

Snelle levering, moet nog e.e.a. Retourneren, weet dus nog niet of dat naar wens gaat

Bedankt voor je beoordeling en uitleg dat een Nee als aanbeveling ook kan zijn dat je geen reclame wenst te maken :)

Uitstekende service!

Ik had mijn lingerie voor een bepaalde datum nodig en ze dachten echt met mij mee.

Bedankt voor de beoordeling en heel graag gedaan

kwaliteit en service

Mooie, goede kwaliteit. Snelle levering. Ik (als man zijnde) zou het bijna zelf gaan dragen.

Bedankt voor deze beoordeling. We hebben hem met een lach gelezen :)

Zeer tevreden over de klanten kontakt enz. Wacht nog op de bestelde spullen. Maar denk dat dat ook wel goed zit

Bedankt voor de fijne beoordeling. Mocht het niet goed zijn dan kan het zonder meer geretourneerd of geruild worden

Snelle levering goede verpakking geweldige kwaliteit

Geweldige kwaliteit snelle levering mooie verpakking

Dank je wel.:)

Prima levering

Helaas zijn de artikelen die ik heb besteld niet naar wens. Ik zou graag een retourlabel van u ontvangen om het pakketje terug te kunnen zenden. Kunt u mij een adres zenden?

Wat jammer en geen probleem om te retourneren. Inmiddels hebben we je via de mail uitvoerig antwoord gegeven.

Zeer mooie lingerie

Fijne communicatie, zeer mooie colkectie. Voor elk wat wils!

Bedankt voor je fijne reactie

Keurig en snel geleverd

Mail gestuurd over ontbrekende string nog geen antwoord

Goedemiddag, Wat jammer dat u dit zo ervaart. We zijn voor u aan de slag geweest om alles in orde te maken. De string dient opnieuw besteld te worden en dit hebben we vanmorgen reeds gedaan. Door de drukte die we vandaag offline hadden, beantwoorden we de mails ietsje later, maar absoluut dezelfde dag. Vriendelijke groet, Anna

super goed Produkt

Dank je wel voor deze fijne reactie

Perfecte service!

Zoals altijd wordt je door mw.v. Rode op de hoogte gehouden van het bestel-en levertijdproces. Het bestelde artikel wordt klantvriendelijk geleverd via Myparcel. Blij met de goede keuze van de bestelde body.

Wat fijn om dit te lezen. Veel plezier van de aankoop.

Goed meegedacht

Ik had kousen besteld in een andere maat als het setje kreeg gelijk dezelfde avond dat ze de kousen ook in dezelfde maat had en wat ik liever wou? Goed meegedacht en kreeg gelijk een berichtje terug echt top

Bedankt voor de beoordeling en heel graag gedaan :)

goede ruilservice

Netjes geholpen door de klantenservice

Wat fijn om te lezen. Bedankt

Heb Anna van Rode zeer goed ervaren en zal zeker in de toekomst vaker daar bestellen.

Wat een fijne reactie. Bedankt en heel graag gedaan

snelle levering, snelle reactie op vragen, snelle en correcte afhandeling retouren.

Ondanks gedoe met retouren aan mijn kant snelle en correcte afhandeling.

Dank je wel voor de fijne beoordeling :)

Snelle levering en de maat is goed zoals de confectiemaat is .

Dank je wel dat je ons zo fijn hebt beoordeeld

Mooie collectie, prima service en communicatie

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en behulpzame omschrijving op website. Heel tevreden!

Wat fijn om te lezen. Bedankt!

Bijna perfect.

Mooie lingerie gekocht via de website met zeer uitgebreide keuze. Dat alleen al is een pluspunt. Ook werd het vlot bezorgd in en mooie, neutrale verpakking. Helaas vind ik 6 emails bij 1 kleine bestelling wel wat te ver gaan.

Bedankt voor je fijne en kritische beoordeling. Vervelend dat je zoveel mails ontvangt. We hebben hier naar gekeken en hopelijk dit aantal beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Vriendelijke groet, Anna

Super klant vriendelijk!

Beleeft en attent

Wat een fijn compliment. Bedankt hiervoor en graag gedaan

Beste wel goed

Dank je wel :)

Mooi afgewerkt en goede prijs kwaliteit verhouding.

Vlotte levering en duidelijke foto's en omschrijving producten.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling

Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

Snelle levering en prachtig product

Dank je wel voor deze fijne beoordeling

Goede en snelle levering

Duidelijke site, veel keuze en een goede en snel levering

Dank je wel voor deze beoordeling :)

Kwaliteit, mooi, contact en levering verdiend een 10/10 Aan te raden en zal niet nalaten in de toekomst verder bij Anna van Rode blijven bestellen Monique

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Inmiddels heb ik je een p.b gestuurd met de afhandeling hiervan. :)

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.