Gewoon goed

Goede kwaliteit, snelle levering.

Hele snelle goede levering niks mis mee. Mooi hoe het eruit ziet. Top

Bedankt voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop

Goede naservice

Het pakketje is meermaals aangeboden door postnl maar die hadden moeite om het adres te vinden. Spijtig Dan is het pakketje teruggestuurd. Heel correcte behandeling door Anna van Rode.

Bedankt voor de fijne beoordeling en zonder meer graag gedaan

Geen verstelbare schouderbandjes

Snelle levering van op zich prima product. Echter geen verstelbare schouderbandjes zoals vermeld in productomschrijving en dat vind ik heel jammer.

We hebben het gecheckt en je hebt helemaal gelijk. Excuses hiervoor. Inmiddels aangepast.

Helaas niets ontvangen

Ergelijk dat jullie nu reeds om je reactie vragen, terwijl er nog niets gelevers is

Goedemiddag, We hebben inmiddels contact gehad en kunnen ons de reden van uw ergernis voorstellen. Vanzelfsprekend gaan we hier werk van maken. Bedankt voor uw kritische punt.

Perfect en snel geleverd

Precies zoals verwacht en de volgende dag al in huis

Bedankt voor jouw fijne beoordeling. Veel plezier van je aankoop

Goede productinfo

Informatie op site voor pasvorm is goed en een welkome verbetering tov vele andere sites. Levering goed en snel, evenals voordelig in brievenbuspakket. Kwaliteit goed, aanrader!

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze zeer fijne beoordeling te schrijven. Waarderen we zeer! Veel plezier van de aankoop

Snel, discreet, zeer goede kwaliteit...

Dank je wel voor de beoordeling. Waarderen we enorm.

Slecht

Op de website beschrijven ze de producten niet juist

Goedendag, We betreuren dat je het artikel niet in de omschrijving herken. dat moet natuurlijk niet kunnen. We zijn nieuwsgierig naar hetgeen we daarin kunnen veranderen. We hebben getracht met je in contact te komen om tot een oplossing te komen en je desnoods het artikel terug te betalen of een tegoedbon te geven. Jammer dat je nog niet hebt gereageerd.

Voor het eerst besteld bij deze site en had nog wat vragen . Super geholpen door deze Mevrouw en ik ben een stuk wijzer geworden wat ik kan bestellen . Ik zou iedereen deze site aanbevelen .Klantvriendelijk en een super service .Waarvoor Dank .MVG Laura Kauderer

Heel graag gedaan. Dank je wel

Mooie kwaliteit

Het duurde even voordat het pakketje er was. Maar dat hebben ze heel goed opgelost. Super mooie body van goede kwaliteit.

Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop

Zachte stof, goede pasvormen

De omschrijving bij het product maakt dat het setje volledig voldoet aan de verwachting. Het zit comfortabel en als gegoten.

Dank je wel voor je beoordeling en veel plezier van je aankoop

Prijs kwaliteit in orde

Heel mooie lingerie Sluit goed aan

Bedankt voor je fijne beoordeling. :)

gewoon goed, mooie kwaliteit

Hartstikke bedankt voor de fijne beoordeling

Zalig om te dragen

Zit goed comfortabel vrouw.voelt zich sexy

Wat fijn om te lezen. Bedankt

Super snelle levering

Mooi klein verpakt zodat het mooi door brievenbus past. Alleen verpakking mag wel iets minder opzichtiger. Maar dat is misschien ook wel de bedoeling dat hij goed opvalt Snelle levering Blij met me bestelde body

Bedankt voor je fijne beoordeling en we zullen het punt betreffende de verpakking zeker meenemen.

Happy

Op de website ziet het er tip top uit. Bestelling is snel bezorgd. Er was iets met met 1 van mijn body's maar dat is zo snel en netjes opgelost mijn complimenten hiervoor. Ik ga zeker weer wat bestellen. Bedankt hiervoor.

Het werd netjes opgelost

Komt helemaal goed hier, werd netjes geholpen

Alles mooi en goed

Dank je wel. Veel plezier van je aankoop.

Prima en snel, mooie website

Alleen de 'anonieme' verpakking in het goud vond ik wel wat opvallend!

Dank je wel voor je beoordeling en je kritische kanttekening Hier wordt altijd serieus naar gekeken en indien mogelijk veranderd.

Super goede ervaring!

Ook de maattabel klopt perfect waardoor de lingerie uitstekend past!

Fijn om te lezen. Bedankt en veel plezier van je aankoop

Super kwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit en zat Super mooi een echte aanrader

Bedankt voor deze hartverwarmende reactie

Verbluffend

Kwalitatief absoluut hoogwaardig met verfijnde afwerking

Dank je wel. Wat fijn om te lezen.

prima klantenservice!

Verkeerde maat besteld en de klantenservice gebeld en vrijwel direct een antwoord en retourcode!

Dank je wel en heel graag gedaan

Ik had twijfels over bezorging

Kreeg direct antwoord een oprechte eerlijke mail

Graag gedaan. Bedankt voor je beoordeling

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.