Super tevreden

Heel attent en meegaand. Ik heb contact gehad via de app over de maat enz. Goede advies gekregen. Heel tevreden. Ga zeker weer bestellen

Bedankt! :)

Heel veel variatie mooie sets en zeer goede kwaliteit!!!

Dank je wel :)

Zeer goede service!

Door mijn eigen twijfel de verkeerde maat van het Scarlet setje besteld. In de stress omdat ik het binnen 4 dagen nodig had. Er werd me snel een nieuw setje opgestuurd en heb heel snel reactie op mijn vragen vooraf gehad. Hier ga ik zeker opnieuw bestellen!

Bedankt. Waardeer dit zeer :)

Correct

Duurde 2 dagen ipv 1. Goede update van pakket. Goed verpakt en mooie kwaliteit.

Dank je wel voor je beoordeling.

Gewoon goed

Idem

Dank je wel! :)

Goede kwaliteit

Bedankt :)

Snelle levering en top product

Ik was op zoek naar wat moois voor mijn vrouw. Kwam via Google op deze site terecht en kon erg makkelijk bestellen. Het bestellen ging erg makkelijk en het pakket was goed te volgen. Bij binnenkomst bleek het helemaal te kloppen en het was een kwalitatief erg goed product. Ga hier zeker weer bestellen. Pasvorm is ook erg goed.

Wat fijn om te lezen. Bedankt! :)

Uitstekend direct contact en mooie producten.

Mooie website, erg mooie lingerie en zeer snelle levering. Hoge kwaliteit en ook snelle service bij het retourneren van verkeerde maat.

Bedankt voor deze mooie waardering.

Super. Vlotte service en uitstekende kwaliteit

Snelle service. Niet alles was direct leverbaar maar dit werd snel aangegeven dat het later opgestuurd word

Bedankt voor deze fijne beoordeling!

Uitmuntend

De achterkant van mijn jurkje was kapot. Nadat ik het gemeld had werd ik meteen gemaild en gebeld dat er een nieuwe achterkant verstuurd zou worden. Een super aardige dame stond me te woord. Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Bedankt en heel graag gedaan.

Ontgoocheld in kwaliteit

cfr hierboven

Hallo, Wat jammer om te lezen dat je ontgoocheld was. We hebben je inmiddels benaderd hierover.

Met lingerie van anna van rode krijg je je man snel over de rooien!!!!

supper side Mooie betaalbare lingerie Top kwaliteit Snele goede sevice Al met al zeker aan te bevelen.

Wat leuk verwoord. Bedankt. Veel plezier van de aankoop.

Prachtige lingerie

Deze lingerie is met passie gemaakt.

Wat een leuke verwoording. Bedankt voor de beoordeling.

snelle en correcte service!

Snelle levering en ook afhandeling per mail wordt snel opgepakt. Daarbij mooie kwaliteit spullen. Kortom zeker een aanrader.

Dank je wel!

Super snelle levering en service

Eerst item besteld was te klein. Vervolgens gebeld en heb hierbij goed advies gekregen wat ik het beste kon bestellen. Na bestelling zeer snelle levering en een top service.

Bedankt en wat fijn om te lezen. Zonder meer graag gedaan

Duidelijke website, goede communicatie

Dank je wel voor jouw fijne beoordeling. Waarderen we zeer!

Helft bestelling ontvangen

Jammer dat er bij bestelling niet meteen is aangegeven dat 2 artikelen weken zouden duren. Dan had ik ze niet besteld. En te veel emails. Een stuk of vijf over 1 bestelling kan een stuk minder.

Goedemiddag, Bedankt voor je kritische reactie. We waarderen dit zeer. Wat vervelend dat jullie veel mails van ons ontvingen en dit is niet onze bedoeling. Excuses hiervoor. Er is besteld met een Gmail account waarbij vaker mails in de spam terechtgekomen. Sinds kort hebben we aanpassingen gedaan om dit te verhelpen. Jammer dat jullie lang dienen te wachten. We hebben geïnformeerd over de vertraging en de reden waarom (Feestdag en vakantie fabrikant) na bestelling. Je kunt vanzelfsprekend altijd deze 2 artikelen annuleren.

Top bedrijf

Wij hebben een bestelling geplaatst, deze is perfect verlopen en ook geleverd. Omdat de setjes niet paste zoals verwacht hebben wij deze terug gezonden. Dit is eveneens perfect verlopen en aangepast door jullie.

Dank je wel en graag gedaan :)

Aanrader!

Heel fijne en overzichtelijke website met mooie producten van goede kwalitei. De klantenservice is daarbij heel behulpzaam en persoonlijk.

Bedankt voor je fijne beoordeling

Goede kwaliteit

Perfect geleverd wat besteld werd.

Bedankt voor de fijne beoordeling. Waarderen we zeer.

Persoonlijke aandacht

Mijn ervaring is goed bevallen. Er wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.

Hartstikke bedankt

Uitstekende service!

Via whatsapp een super goed advies gehad voor m’n vriendin

Bedankt!. Wat fijn om te lezen. Graag gedaan.

tevreden

goede material van lingerie, maat ideal. zeer mooi verpakt, verzending op tijd, geen vertraging.

Hartstikke bedankt. Waarderen we zeer!

Mooie, fijne lingerie! Een cadeautje!

Mijn vraag over levering werd snel en duidelijk beantwoord. Ik kreeg nog een extra attentie voor het ongemak van late levering. Super service.

Wat fijn deze waardering. Graag gedaan.

Makkelijk goede info snelle levering

Bedankt :)

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.