Terugsturen is uiteindelijk gelukt

Mbt het tijdig terugsturen van het artikel had ik gehoopt op een iets flexibelere opstelling.

Om nog eens terug te komen

Mijn ervaring was top. Vragen in de mail werden snel en correct beantwoord. De levering zeer discreet en mooi verpakt. Ook de beschrijving op de website helemaal matchend met het product.

Bedankt voor je super review ik help mijn klanten graag persoonlijk zodat de lingerie helemaal naar wens is.

Precies waar ik om vraag

Hallo Wim, Bedankt voor je positieve review daar doe ik het voor.

Na wat onduidelijkheden prima geholpen met het retourneren van mijn bestelling

In eerste instantie liepbhetvretourneren van mijn bestelling niet zoals verwacht. Hierover prima contact geweest waardoor hetvprima is gelukt

Het was heel mooi ingepakt

Geweldig goeie kwaliteit!

Hallo Sandra, Bedankt voor je review!

Snel geleverd en leuk verpakt

Op de foto was het een leuke string. En in echt gelukkig net als op de foto. Maat L/XL pastte mij goed (mt 44). Netjes in plastic in een leuke kado verpakking (het was ook bedoeld als verrassing).

Bedankt voor le lovende review. Altijd leuk om te lezen dat de kado verpakking wordt gewaardeerd.

fantastisch

Na het maken van een verkeerde keuze van mij heeft Anna dit meteen veranderd en gecorrigeerd. Geweldige medewerking en correcte behandeling van de volledige order.

Ton, Bedankt voor je positieve review, ik doe mijn best mijn klanten persoonlijk te helpen zodat wat je ontvangt ook meteen goed is.

Teleurstellende kwaliteit

Kwaliteit evenwaardig als goedkope Chinese websites. Check ze even en doe er je voordeel mee. Onjuiste omschrijving en dus geen juiste productkennis. Let op met artikelen met de omschrijving : Lakleer! Dit komt totaal niet overeen.

Hallo Marron , Bedankt om je beoordeling met me te delen. Ik ben er wel een beetje van geschrokken. Als je had gekeken op het label in de lingerie , zie je dat deze afkomstig is uit een Europees land. Ik kan je ook melden dat ik , voor je gekozen setje , nog geen enkele klacht of opmerking gekregen had. Of heeft deze slechte beoordeling meer te maken met dat je je retour naar een foutief adres hebt gestuurd en dat ik deze om die reden niet kan aanvaarden ? Met vriendelijke groet , Anna

Great

Good communication! Great quality of the products! Sexy lingerie! Great for gifts and surprises too!

Rayko, thank you for your positive review!

Mooie kwaliteit voor een zeer redelijke prijs

Al voor de tweede keer besteld bij Anne, levering is snel en de kwaliteit is erg goed, net als de prijs.

Ellen, Bdankt voor je positieve review altijd fijn te zien dat klanten terugkomen voor nieuwe bestellingen.

Ok

Mooi setje , vlotte levering

Hallo Pierre, Bedankt voor je positieve review.

Ga zo door, heldere website, snelle levering,etc

Hallo Margreet, Bedankt voor je positieve review. Ik blijf mijn beste doen te verbeteren en mooie nieuwe lingerie te vinden.

Mooie kleding

Uitstekend!

Mooie kwaliteit lingerie, mooi verpakt en zeer vriendelijke service!

Very nice and good quality☺️

Very nice and good quality☺️

Alles

Op tijd geleverd,juiste bestelling

Mooie kwaliteit en leuk verpakt.

Zeer goede service en materiaal is fijn

Geweldige lingerie webshop met gedetailleerde informatie

Prettige en persoonlijke aandacht voor mensen die van mooie lingerie houden.

Mooi product, snelle levering

Zou wel iets meer keuze willen hebben. Vind het assortiment een beetje beperkt. Verder is de menustructuur van de website niet perfect. Afgezien van deze puntjes is het een prima site, mooie lingerie, super service en heel correct in de afhandeling. Ik ga hier zeker nog gebruik van maken.

Hallo Peter, Bedankt voor je review en positieve feedback. Deze neem ik zeker mee. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe lingerie voor mijn website. Ook de website zelf probeer ik continu te verbeteren zodat de klantervaring helemaal top is.

PRIMA

MOOIE LINGERIE, GOEDE PRIJS-KWALITEIT EN OP TIJD GELEVERD

Hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2024

Klassevol en sexy

Stipte levering, mooie body. Sexy maar toch niet vulgair.

De beste keuze om hier een verjaardags cadeau te bestellen.

Hele goede service, snel contact bij vragen en niet onbelangrijk, mooie lingerie voor een mooie prijs. Hier komen we vaker terug.

Super leuk om te lezen! Bedankt voor je aankoop en we kijken uit naar je volgende bestelling ;-)

Dorpsstraat 20

3990 Peer

+32 480 64 59 01

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.