Prima prijs/kwaliteit !

Mooi en elegant ! Door de nauwkeurige beschrijving op de site paste alles perfect. Ik bestelde 5 stuks in verschillende maten (zoals aangeraden) en de pasvorm was telkens correct. Heel tevreden voor deze nauwkeurige richtlijnen want elk merk is tenslotte anders.

Wat fijn om te lezen. Dank je wel. Veel plezier van je gekochte artikelen

Mooi

Al eerder bij dit bedrijf gekocht en net als de vorige keren werd de bestelling snel geleverd. Maar nog belangrijker; het is een mooi product van een goede kwaliteit stof. Heel blij mee.

Hartelijk dank voor je beoordeling en veel plezier van de aankoop

Mooie items, goed verzorgd

Prettige webshop

Wat fijn om te lezen. Waarderen we zeer. Dank je wel.

product valt erg tegen

Ik heb mijn vriend op kerstavond verrast met deze bustier, hij vond het prachtig natuurlijk. Alleen kijkt een vrouw anders naar kleding en lingerie en zie ik meteen dat de cups scheef ten opzichte van elkaar zitten, een balein is bijna 3 cm langer waardoor hij aan een kant erg naar buiten toe kromt. Ik kan hem niet terug sturen omdat ik de zegel verbroken heb maar anders had ik dat wel gedaan. De volgende keer bestel ik zoiets niet meer online maar pas het in de winkel.

Hallo, Heel vervelend dat dit is gebeurd. We hebben inmiddels contact gehad en naar een voor jou, hopelijk goed, oplossing gezocht. We wachten nog effe af of je tevreden bent en anders wordt het bedrag vanzelfsprekend gecrediteerd.

Topproduct dat geleverd werd volgens afspraak.

Mooi product, eerlijke prijs, netjes afgeleverd Hier kopen we nog

Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Dank je wel voor deze beoordeling

Top persoonlijke service

Je wordt perfect geholpen met al je vragen en zoekt zelfs verder bij de leveranciers. Ik zocht een leuk setje voor mijn vrouw, Anna weet wat er mooi staat en geeft je een goed alternatief als iets er niet is. Anna bedankt voor je hulp Grt stefan

Super bedankt en graag gedaan

Zeer mooi een absolute aanrader

Dank je wel. Veel plezier van je aankoop

Mooi setje

Het bestelde setje werd snel geleverd. Waarschijnlijk had het pakje in de post een opdonder gehad want er was een beugel verbogen. Er werd aangeboden om eea tegemoet te komen als ik een foto zou sturen van de schade maar de beugel had ik alweer redelijk in model gekregen. Het setje is op zich mooi maar ik had voor de prijs iets meer kwaliteit verwacht. Bij vragen wordt er direct geantwoord.

Bedankt voor je eerlijke fijne reactie.

Goede klantenservice en mooie lingerie

Na mijn bestelling had ik nog wat vragen. Deze werden direct en duidelijk beantwoord. De lingerie werd snel geleverd en zag er netjes uit!

Dank je wel en heel graag gedaan. Veel plezier van je aankoop.

Geweldige service

Snelle levering. Goed bereikbaar. Ben zeer tevreden. Mijn grote waardering voor de giede service

Hartstikke bedankt. Waarderen we zeer.

hele goede klantbeleving

Duidelijke site met goede uitleg wat betreft pasvorm. Super snelle levering en artikel voldoet volledig aan de wensen.

Wat fijn om dit te lezen. Dank je wel. Veel plezier van je aankoop

Ik heb een mail gestuurd en kreeg daar vrij snel antwoord op. En kon het product bestellen die ik graag wilde hebben. Super blij met het product!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Dank je wel voor je fijne beoordeling

Keurig discreet verpakt en snelle levering.

Mooi artikel, wat goed past en gemaakt van zachte stof.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Rap, vriendelijk en snelle reacties via de mail! Bijna ouderwets!

Xx

Hartstikke bedankt en graag gedaan.

Prachtige kwaliteit, mooie pasvorm

De body die ik besteld had was precies volgens de beschrijving. Ik had de maat xl besteld ivm cupmaat 80 D. Was wel wat krap om de borsten maar nog steeds erg mooi . Heerlijk materiaal om te dragen .

Hartstikke bedankt voor deze super beoordeling en veel plezier van de aankoop

Echt zo netjes en vriendelijk geholpen, kreeg netjes bericht terug met appen en ook telefonisch. Een dikke 10!!

Hartelijk bedankt voor deze zeer fijne beoordeling.

Fijn bedrijf

Leuk dat er nog bedrijven zijn ,die moeite doen om klanten goed te adviseren en te helpen.

Hartstikke bedankt voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan

Helemaal top

Snelle discrete levering. En altijd voorraad.

Dank je wel voor deze top beoordeling. Waarderen we zeer

Top materiaal en snel

Snelle levering en precies zoals op de site

Wat fijn om te lezen. Dank je wel voor je beoordeling

Mooie selectie

Mooie selectie in de webwinkel. Het werd snel geleverd en retourneren wat niet paste/mooi stond verliep ook soepel.

Dank je wel voor deze super beoordeling.

Alles is verlopen zoals omschreven op de website.

Alles is verlopen zoals omschreven op de website.

Bedankt voor je fijne beoordeling

Het was allemaal correct

Wel jammer dat de maat zo veel kleiner uitviel dan mijn werkelijke maat. En ja, ook vervelend dan zelf 7€25 te moeten betalen voor het retourzenden

We betreuren dat je dit zo hebt ervaren. Trachten bij iedere omschrijving zo nauwkeurig mogelijk de maatvoering en het product te omschrijven. De retourkosten konden veel goedkoper door jouw bestelling als brievenbuspakket te verzenden. Jammer dat hierop niet is gewezen door betreffende vervoerder.

Prettige communicatie, snelle verzending, uitgebreid assortiment en mooie producten

Niet veel aan toe te voegen. Persoonlijke benadering en prettig contact! Afhandeling van de order helemaal naar wens en het product dat ik gehouden heb voldeed aan de verwachting; goede kwaliteit. Los van dit alles snelle verzending en retourverwerking. Als ik weer wat ‘nodig’ heb, dan bestel ik zeker weer hier.

Wat een fijne beoordeling. Dank je wel en graag gedaan

Superservice, snel en behulpzaam

Ik ben bijzonder tevreden met de persoonlijke aanpak. Ik had een vraagje en deze werd binnen zeer korte tijdspanne beantwoord. Bij de ontvangst van mijn pakje zat er iets met beschadiging in. Dit heb ik onmiddellijk laten weten en ik werd direct opgebeld om mij bij te staan. Zeer vriendelijke zachte stem. Ik kan maar super positief zijn over de service !

Wat een fijne beoordeling. Hartstikke bedankt en heel graag gedaan.

Nette service, goede kwaliteit en snelle levering

Mooie website, de kwaliteit van de artikelen was boven verwachting. De omschrijving bij elk artikel wat betreft pasvorm is ook erg prettig en volledig. Verder snelle levering en keurig verpakt. Prima!

Wat fijn. Dank je wel voor deze beoordeling

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.