Persoonlijke touch

Top service, denkt vooruit qua verzending

Dank je wel en heel graag gedaan

zeer goede service.

ik als man om een cadeau te kopen voor mijn vrouw bij een lingerie website valt het niet mee om zoiets te bestellen als je vragen hebt. ik heb via mail een aantal vragen gesteld over evt maat en kleur, werd er snel gereageerd en mijn vragen goed beantwoord. ook met de vraag of ze er een leuk cadeau van kunnen maken en voor een afgesproken datum konden leveren was geen enkel probleem. was bij andere websites wel anders en kreeg ik geen antwoord.

Bedankt voor deze super beoordeling. Heel graag gedaan en hopelijk bevalt uw vrouw dit kado ook goed

Top geregeld van bestelling tot en met bezorging .

In de toekomst zal ik zeker weer bestellen .

Bedankt voor deze fijne review. Veel plezier van jouw aankoop.

Levering snel en kwaliteit top!

Mijn bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit was ook prima!

Bedankt voor deze fijne beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van jouw aankoop.

geweldige service en prachtige jarretels

Ik twijfelde over de maat van de jarretels die ik wilde bestellen. Anna gaf heel snel en duidelijk antwoord in de mail en dacht met me mee. Nadat ik mijn bestelling had gedaan heeft ze me zelfs gebeld om nog even goed af te stemmen. Toen het prachtig verpakte pakketje werd bezorgd bleek de maat precies goed en was het net zo mooi als op de website.

Dank je wel en graag gedaan. :)

Slecht

Star

We hebben jouw te late retour geaccepteerd en een tgb klaargezet met daarin de voorwaarden. Na inwisselen wil je afwijken van die voorwaarden. We begrijpen de teleurstelling als we hieraan nu geen gehoor kunnen geven. Vinden het niet zo chic, gezien onze eerdere coulance richting jou (tegoedbon)

Mooi

Heb nogal lang moeten wachten op witte body Was mooie pasvorm Maar bh zelf kon mooier En lintjes aan schouders ook Al bij al tevreden met body

Bedankt voor je eerlijke reactie. De levertijd, zeker rond de zeer drukke kerstperiode, is gemiddeld altijd 1 dag langer, ongeacht de snelheid van aanleveren door ons. Deze langere levertijd bij jouw bestelling betreuren we en vinden we ronduit vervelend. We hebben hierop, helaas, geen enkele invloed, na aanleveren bij de vervoerder. Wel fijn dat je al met al je toch tevreden bent over de body. Veel plezier van jouw aankoop

snel en goed geholpen

snel contact en antwoord als je appt

Mooie producten

Een mooi setje gekocht die ik niet zo snel kon vinden bij de grotere webshops, ben er heel blij mee.

Dank je wel. Wat fijn om te lezen. Veel plezier van je aankoop.

Top producten, klantvriendelijk en Service!

Binnen 1 dag product kunnen ruilen! Supersnel dus ! Fijn telefonisch kontakt!

Mooie producten

Snelle goed service

Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor jouw beoordeling

super goed! snelle service

mooie producten, kwaliteit, behulpzaam in het zoeken naar de juiste lingerie!

Dank je wel en heel graag gedaan.

snel geleverd

kwalitatief goed product

Dank je wel voor deze fijne beoordeling.

Vlugge service

Dit is al de derde maal dat ik bestel bij Anna dus ben ik best tevreden

Dank je wel voor dit vertrouwen. Waardeer ik zeer Check je ajb even de mail betreffende huidige bestelling (maat juist?)

Mooie spullen en zeer goede service

Zet goede service, voor vragen en retourneren van artikelen. Ook voor grotere maten

Wat fijn om te lezen. Dank je wel voor deze beoordeling.

Goede en snelle service!

Heel vriendelijk, pakket snel geleverd en goed geholpen bij omruiling.

Dank je wel en heel graag gedaan.

na telefonisch contact misverstand geweldig opgelost

Een BH ontvangen, prima kwaliteit, mooi model, helaas voor mij net te weinig steun, e-mail gestuurd om te mogen ruilen maar helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen

Vervelend dat onze antwoorden op uw mail niet zijn ontvangen. Fijn u telefonisch gesproken te hebben. Is gelukkig goed gekomen en heel graag gedaan. ;)

Zeer positief

Direct antwoord op mail gekregen Mooie kwaliteit van lingerie Zeer prettig dat er uitleg bij de pasvorm en de maten staat

Dank je wel voor deze zeer fijne beoordeling. Veel plezier van jouw aankoop.

kwaliteit kleding

de kleding is altijd van zeer goede kwaliteit.

Wat fijn om te lezen. Dank je wel

Alles zoals het moet

Artikel was zoals beschreven, ook een snelle levering

Dank je wel voor deze mooie beoordeling en veel plezier van de aankoop.

Uitstekende service en kwalitatief hoogwaardige producten

Online lingerie kiezen kan lastig zijn, maar de uitgebreide omschrijving op de site per product is zeer behulpzaam daarbij. De producten voelen heerlijk zacht aan en zijn duidelijk van uitstekende kwaliteit. Een setje van Anna geeft je zelfvertrouwen een boost!

Wat een fijne beoordeling. Hartstikke bedankt

Snel goede kwaliteit prachtig verpakt

Een een woord geweldig echt een kadootje !

Wat fijn om dit te lezen. Heel veel plezier van de aankoop en bedankt voor het vertrouwen en de beoordeling.

Goede service.

Goede service, iets latere levering wegens niet in stock maar goede ervaring!

Bedankt voor de beoordeling.. Bedankt ook voor het begrip

Goede service en goed bereikbaar voor vragen

Bedankt

Jij bedankt en heel erg graag gedaan.

Fijne ervaring

Mooie collectie, goede kwaliteit, snelle levering , kortom fijn om hier online te shoppen

Wat fijn dat je tevreden bent. Heel erg bedankt

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.