Kleur

De kleur kwam niet helemaal overeen met het plaatje op de verpakking... Maar dit is in overleg geregeld, dus ben zeer tevreden hoe dit opgelost is.

Dank je wel en heel graag gedaan

Snelle levering, goede klantenservice

Ik heb een bikini besteld. Deze werd heel snel geleverd. Helaas was de maat niet goed dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg heel snel reactie hoe te handelen. Ze waren erg vriendelijk. En ook mijn geld had ik heel snel terug.

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan.

Super snel

Is heel snel ontvangen

Dank je wel voor je beoordeling.

Maat tabel, zo slecht

Mijn vrouw heeft dit artikel gekocht in de maat s/m. wat een teleurstelling dat het niet pasten. Dit is niet alleen bij deze zaak. Als ik een zaak had , dan had ik zeker duidelijker geweest t.a.v. maat. Maten van kleding t.a.v. deze wereld is totaal niet genormaliseerd. bij deze zaak zeker niet. S/M is geen s/m maar de maat voor een Barbie pop. pas goed op wat je koop.

Bedankt voor je kritische noot. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We proberen bij ieder artikel altijd zo goed mogelijk de maten erbij te plaatsen. We hebben de maat bij dit artikel nu aangepast, zodat daar geen twijfel meer over ontstaat.

Superblij!!

Mooie set gekocht. Volgende dag al binnen. Past supergoed, mooie kwaliteit. Koop zeker nog eens!

Wat fijn om te lezen. Dank je wel en veel plezier van jouw aankoop

Heb betere ervaringen gehad.

Prima aanbod op de site. Kwaliteit viel me bij laatste aanschaf wat tegen. Jarretels lieten gemakkelijk los. Doe goed onderzoek en lees de reviews.

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ervaring deze keer niet optimaal was. Vanzelfsprekend lezen we alle reviews. Jouw kritieke punt zullen we zonder meer meenemen.

Was de eerste keer. Keurig geleverd

Hartstikke bedankt voor het vertrouwen en de fijne beoordeling

Na vertraging toch goed gekomen!

Mijn bestelling kwam maar niet. Anna heeft contact met mij op genomen en veel moeite en voorstellen gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Uiteindelijk is mijn bestelling toch aangekomen en ben ik heel tevred3n met mijn aankoop.

Erg fijn dat je tevreden bent en happy dat het goed is gekomen met de levering. Veel plezier van je aankoop

Supersnelle levering van een mooie kimono van goede kwaliteit

zeer tevreden

Hartstikke bedankt voor deze review en veel plezier van jouw aankoop

Goed, product. Werd snel geleverd

De kousen werden snel geleverd.het pakje was wel aangebroken. Ondanks dat kwam het snel. De kousen zijn erg mooi en sexy.

Dank je wel voor de fijne en eerlijke beoordeling

Mooie spullen, snelle levering. Ik ga zeker vaker bestellen.

Dank je wel voor het invullen en deze zeer fijne beoordeling :)

Mooie kwaliteit en goede service

Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Mooie setjes en goede uitleg op de site over pasvorm. Ook het contact aan de telefoon verdient een pluim, heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader deze site!

Dank je wel voor deze zeer fijne beoordeling en heel graag gedaan. Veel plezier van je aankoop

1e keer iets besteld bij Anna van rode en snel en goed ontvangen. Ook de volgende keer zal ik wat bestellen bij haar top.

Dank je wel voor je fijne beoordeling. Waardeer ik zeer.

Secrete levering, mooie kwaliteit

Snelle, vlotte levering die aanvoelde als een cadeautje bij ontvangst. Pasvorm en kwaliteit zijn prima. Heel blij mee.

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en veel plezier van je aankoop gewenst.

In één woord: Geweldig

Als man lingerie voor je vrouw kopen is niet altijd makkelijk omdat je de maten moet bepalen en dat is bij ieder merk weer anders. Door de persoonlijke en professionele aanpak van Anna en de korte lijntjes die zij hanteert is het nu echt een makkie. De kwaliteit van de lingerie is top. En ook het eventuele retourneren is snel en zonder problemen.

Dank je wel en graag gedaan.

Superduper

De kousen die ik besteld heb waren precies als op de foto en van zeer mooie kwaliteit. Het geheel ingepakt in een gouden enveloppe. Echt een cadeautje!

Fijn dat het bevalt en dank je wel voor deze goede beoordeling

Zeer klantvriendelijk!

Anna heeft echt alle moeite gedaan om onze vragen te beantwoorden, kleuren te vergelijken en snel te communiceren. Aanrader!

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en graag gedaan.

Zeer hulpvaardig en snel in beantwoorden van vragen

De lingerie die ik had besteld pastte niet goed. Ik kreeg goed advies over retournering. En eerlijk advies over een ander setje.

Dank je wel voor de beoordeling en heel graag gedaan

Kwaliteit!!

Prachtige lingerie en fijn geholpen ( automatische betaling ging niet zoals behoren maar netjes opgelost)

Dank je wel. Blij om te lezen dat je tevreden bent. Veel plezier van je aankoop

Heel vlotte afhandeling

Goede afhandeling en heel snelle aflevering

Dank je wel voor de te nemen moeite en het compliment. Waarderen we zeer

Sexy en classy

Mooie lingerie; sexy en classy voor een betaalbare prijs. Met dit setje ga ik met plezier en vol vertrouwen mijn partner verleiden. Het accentueert op en top mijn vrouwelijkheid.

Daar doen we het voor :) Bedankt voor deze fijne beoordeling.

Een goed product en een fantastische blauwe verpakking, word ik blij van ;)

Dank je wel. Wat fijn om te lezen :)

Door omstandigheden ging wr iets mis maar super snel opgelost. Goede service

Dank je wel voor de fijne beoordeling, ondanks dat er wat misging.

Goede snelle service, Alleen vallen de maten 2x kleiner dan dat ik gewend bent.

Bedankt voor je beoordeling. wat vervelend dat deze maat niet overeen stemde. We hebben het aangepast achter de schermen

zeer mooie kwaliteit

Erg mooie kwaliteit, snelle levering goede prijs

Dank je wel voor je mooie beoordeling en we wensen je veel plezier van je aankoop

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.