Mooie producten

Een mooi setje gekocht die ik niet zo snel kon vinden bij de grotere webshops, ben er heel blij mee.

Dank je wel. Wat fijn om te lezen. Veel plezier van je aankoop.

Top producten, klantvriendelijk en Service!

Binnen 1 dag product kunnen ruilen! Supersnel dus ! Fijn telefonisch kontakt!

Mooie producten

Snelle goed service

Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor jouw beoordeling

super goed! snelle service

mooie producten, kwaliteit, behulpzaam in het zoeken naar de juiste lingerie!

Dank je wel en heel graag gedaan.

snel geleverd

kwalitatief goed product

Dank je wel voor deze fijne beoordeling.

Vlugge service

Dit is al de derde maal dat ik bestel bij Anna dus ben ik best tevreden

Dank je wel voor dit vertrouwen. Waardeer ik zeer Check je ajb even de mail betreffende huidige bestelling (maat juist?)

Mooie spullen en zeer goede service

Zet goede service, voor vragen en retourneren van artikelen. Ook voor grotere maten

Wat fijn om te lezen. Dank je wel voor deze beoordeling.

Goede en snelle service!

Heel vriendelijk, pakket snel geleverd en goed geholpen bij omruiling.

Dank je wel en heel graag gedaan.

na telefonisch contact misverstand geweldig opgelost

Een BH ontvangen, prima kwaliteit, mooi model, helaas voor mij net te weinig steun, e-mail gestuurd om te mogen ruilen maar helaas nog steeds geen reactie mogen ontvangen

Vervelend dat onze antwoorden op uw mail niet zijn ontvangen. Fijn u telefonisch gesproken te hebben. Is gelukkig goed gekomen en heel graag gedaan. ;)

Zeer positief

Direct antwoord op mail gekregen Mooie kwaliteit van lingerie Zeer prettig dat er uitleg bij de pasvorm en de maten staat

Dank je wel voor deze zeer fijne beoordeling. Veel plezier van jouw aankoop.

kwaliteit kleding

de kleding is altijd van zeer goede kwaliteit.

Wat fijn om te lezen. Dank je wel

Alles zoals het moet

Artikel was zoals beschreven, ook een snelle levering

Dank je wel voor deze mooie beoordeling en veel plezier van de aankoop.

Uitstekende service en kwalitatief hoogwaardige producten

Online lingerie kiezen kan lastig zijn, maar de uitgebreide omschrijving op de site per product is zeer behulpzaam daarbij. De producten voelen heerlijk zacht aan en zijn duidelijk van uitstekende kwaliteit. Een setje van Anna geeft je zelfvertrouwen een boost!

Wat een fijne beoordeling. Hartstikke bedankt

Snel goede kwaliteit prachtig verpakt

Een een woord geweldig echt een kadootje !

Wat fijn om dit te lezen. Heel veel plezier van de aankoop en bedankt voor het vertrouwen en de beoordeling.

Goede service.

Goede service, iets latere levering wegens niet in stock maar goede ervaring!

Bedankt voor de beoordeling.. Bedankt ook voor het begrip

Goede service en goed bereikbaar voor vragen

Bedankt

Jij bedankt en heel erg graag gedaan.

Fijne ervaring

Mooie collectie, goede kwaliteit, snelle levering , kortom fijn om hier online te shoppen

Wat fijn dat je tevreden bent. Heel erg bedankt

Kleur

De kleur kwam niet helemaal overeen met het plaatje op de verpakking... Maar dit is in overleg geregeld, dus ben zeer tevreden hoe dit opgelost is.

Dank je wel en heel graag gedaan

Snelle levering, goede klantenservice

Ik heb een bikini besteld. Deze werd heel snel geleverd. Helaas was de maat niet goed dus een mail gestuurd naar de klantenservice. Ik kreeg heel snel reactie hoe te handelen. Ze waren erg vriendelijk. En ook mijn geld had ik heel snel terug.

Dank je wel voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan.

Super snel

Is heel snel ontvangen

Dank je wel voor je beoordeling.

Maat tabel, zo slecht

Mijn vrouw heeft dit artikel gekocht in de maat s/m. wat een teleurstelling dat het niet pasten. Dit is niet alleen bij deze zaak. Als ik een zaak had , dan had ik zeker duidelijker geweest t.a.v. maat. Maten van kleding t.a.v. deze wereld is totaal niet genormaliseerd. bij deze zaak zeker niet. S/M is geen s/m maar de maat voor een Barbie pop. pas goed op wat je koop.

Bedankt voor je kritische noot. Wat vervelend dat je dit zo ervaren hebt. We proberen bij ieder artikel altijd zo goed mogelijk de maten erbij te plaatsen. We hebben de maat bij dit artikel nu aangepast, zodat daar geen twijfel meer over ontstaat.

Superblij!!

Mooie set gekocht. Volgende dag al binnen. Past supergoed, mooie kwaliteit. Koop zeker nog eens!

Wat fijn om te lezen. Dank je wel en veel plezier van jouw aankoop

Heb betere ervaringen gehad.

Prima aanbod op de site. Kwaliteit viel me bij laatste aanschaf wat tegen. Jarretels lieten gemakkelijk los. Doe goed onderzoek en lees de reviews.

Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ervaring deze keer niet optimaal was. Vanzelfsprekend lezen we alle reviews. Jouw kritieke punt zullen we zonder meer meenemen.

Was de eerste keer. Keurig geleverd

Hartstikke bedankt voor het vertrouwen en de fijne beoordeling

Na vertraging toch goed gekomen!

Mijn bestelling kwam maar niet. Anna heeft contact met mij op genomen en veel moeite en voorstellen gedaan om het naar tevredenheid op te lossen. Uiteindelijk is mijn bestelling toch aangekomen en ben ik heel tevred3n met mijn aankoop.

Erg fijn dat je tevreden bent en happy dat het goed is gekomen met de levering. Veel plezier van je aankoop

Dorpsstraat 20

3990 Peer

+32 480 64 59 01

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.