Een goed product en een fantastische blauwe verpakking, word ik blij van ;)

Dank je wel. Wat fijn om te lezen :)

Door omstandigheden ging wr iets mis maar super snel opgelost. Goede service

Dank je wel voor de fijne beoordeling, ondanks dat er wat misging.

Goede snelle service, Alleen vallen de maten 2x kleiner dan dat ik gewend bent.

Bedankt voor je beoordeling. wat vervelend dat deze maat niet overeen stemde. We hebben het aangepast achter de schermen

zeer mooie kwaliteit

Erg mooie kwaliteit, snelle levering goede prijs

Dank je wel voor je mooie beoordeling en we wensen je veel plezier van je aankoop

Kwaliteit, Kwantiteit en Speed

Binnen de twee dagen waren de bestelde artikelen aangekomen. Dat noem ik Speed. Over de geleverde artikelen is geen woordje slecht te vertellen. Dat noem ik Kwaliteit. En wat je moet betalen voor de kwaliteit die je krijgt, valt niet te discuteren. Dat noem ik Kwantiteit. Kortom in 1 woord samengevat, Anna van Rode is de beste plaats om zeer mooie, sexy, kwalitatieve en betaalbare lingerie te bestellen. 5 STARS.

Bedankt voor deze zeer fijne beoordeling. Waarderen we zeer. Veel plezier van de aankoop.

Mooie lingerie voor een betaalbare prijs.

Wat leuk om te lezen. Dank je wel voor deze fijne beoordeling

Ongelofelijke service..!

Zoals hierboven vermeld kregen wij een ongelofelijke service van deze firma. Het setje was niet meer in voorraad, jammer genoeg. De dag na de bestelling kregen we echter telefoon dat het toch nog leverbaar was, mits Anna van Rode het bestelde. Of we dat wilde want dan zou de levering een paar dagen delay hebben. Wij stemden in en een paar dagen later (sneller dan verwacht) viel het pakketje in de bus. Dus... - Zeer snelle levering - Zeer goede kwaliteit - Past zeer goed (dus de maten kloppen) - Zeer vriendelijke telefoniste Anna, jij het er een paar nieuwe klanten bij, doe zo voort..!!

Wat een mooie beoordeling. Hartstikke bedankt en veel plezier van de aankoop.

Mooi setje

Mooi kanten lingerie setje, in mooie verpakking geleverd

Dank je wel voor de beoordeling en veel plezier van de aankoop.

Prima prijs/kwaliteit !

Mooi en elegant ! Door de nauwkeurige beschrijving op de site paste alles perfect. Ik bestelde 5 stuks in verschillende maten (zoals aangeraden) en de pasvorm was telkens correct. Heel tevreden voor deze nauwkeurige richtlijnen want elk merk is tenslotte anders.

Wat fijn om te lezen. Dank je wel. Veel plezier van je gekochte artikelen

Mooi

Al eerder bij dit bedrijf gekocht en net als de vorige keren werd de bestelling snel geleverd. Maar nog belangrijker; het is een mooi product van een goede kwaliteit stof. Heel blij mee.

Hartelijk dank voor je beoordeling en veel plezier van de aankoop

Mooie items, goed verzorgd

Prettige webshop

Wat fijn om te lezen. Waarderen we zeer. Dank je wel.

product valt erg tegen

Ik heb mijn vriend op kerstavond verrast met deze bustier, hij vond het prachtig natuurlijk. Alleen kijkt een vrouw anders naar kleding en lingerie en zie ik meteen dat de cups scheef ten opzichte van elkaar zitten, een balein is bijna 3 cm langer waardoor hij aan een kant erg naar buiten toe kromt. Ik kan hem niet terug sturen omdat ik de zegel verbroken heb maar anders had ik dat wel gedaan. De volgende keer bestel ik zoiets niet meer online maar pas het in de winkel.

Hallo, Heel vervelend dat dit is gebeurd. We hebben inmiddels contact gehad en naar een voor jou, hopelijk goed, oplossing gezocht. We wachten nog effe af of je tevreden bent en anders wordt het bedrag vanzelfsprekend gecrediteerd.

Topproduct dat geleverd werd volgens afspraak.

Mooi product, eerlijke prijs, netjes afgeleverd Hier kopen we nog

Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Dank je wel voor deze beoordeling

Top persoonlijke service

Je wordt perfect geholpen met al je vragen en zoekt zelfs verder bij de leveranciers. Ik zocht een leuk setje voor mijn vrouw, Anna weet wat er mooi staat en geeft je een goed alternatief als iets er niet is. Anna bedankt voor je hulp Grt stefan

Super bedankt en graag gedaan

Zeer mooi een absolute aanrader

Dank je wel. Veel plezier van je aankoop

Mooi setje

Het bestelde setje werd snel geleverd. Waarschijnlijk had het pakje in de post een opdonder gehad want er was een beugel verbogen. Er werd aangeboden om eea tegemoet te komen als ik een foto zou sturen van de schade maar de beugel had ik alweer redelijk in model gekregen. Het setje is op zich mooi maar ik had voor de prijs iets meer kwaliteit verwacht. Bij vragen wordt er direct geantwoord.

Bedankt voor je eerlijke fijne reactie.

Goede klantenservice en mooie lingerie

Na mijn bestelling had ik nog wat vragen. Deze werden direct en duidelijk beantwoord. De lingerie werd snel geleverd en zag er netjes uit!

Dank je wel en heel graag gedaan. Veel plezier van je aankoop.

Geweldige service

Snelle levering. Goed bereikbaar. Ben zeer tevreden. Mijn grote waardering voor de giede service

Hartstikke bedankt. Waarderen we zeer.

hele goede klantbeleving

Duidelijke site met goede uitleg wat betreft pasvorm. Super snelle levering en artikel voldoet volledig aan de wensen.

Wat fijn om dit te lezen. Dank je wel. Veel plezier van je aankoop

Ik heb een mail gestuurd en kreeg daar vrij snel antwoord op. En kon het product bestellen die ik graag wilde hebben. Super blij met het product!

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Dank je wel voor je fijne beoordeling

Keurig discreet verpakt en snelle levering.

Mooi artikel, wat goed past en gemaakt van zachte stof.

Bedankt voor deze mooie beoordeling

Rap, vriendelijk en snelle reacties via de mail! Bijna ouderwets!

Xx

Hartstikke bedankt en graag gedaan.

Prachtige kwaliteit, mooie pasvorm

De body die ik besteld had was precies volgens de beschrijving. Ik had de maat xl besteld ivm cupmaat 80 D. Was wel wat krap om de borsten maar nog steeds erg mooi . Heerlijk materiaal om te dragen .

Hartstikke bedankt voor deze super beoordeling en veel plezier van de aankoop

Echt zo netjes en vriendelijk geholpen, kreeg netjes bericht terug met appen en ook telefonisch. Een dikke 10!!

Hartelijk bedankt voor deze zeer fijne beoordeling.

Fijn bedrijf

Leuk dat er nog bedrijven zijn ,die moeite doen om klanten goed te adviseren en te helpen.

Hartstikke bedankt voor deze fijne beoordeling en heel graag gedaan

Dorpsstraat 20

3990 Peer

+32 480 64 59 01

Over Anna van Rode

Dé Lingerie Webshop voor Sexy Lingerie, Dagelijkse Lingerie en Beachwear. Ook voor Grote Maten. Snelle levering. Goede kwaliteit. Snel antwoord bij vragen. Ruilen/retourneren geen probleem binnen de zichttermijn. Geld snel retour.