professioneel en eerlijk advies

een tevreden klant hier: wendy en alex bedankt voor jullie pro-activiteit en eerlijke advies, een verademing tegenwoordig. Blij dat we toch hebben gekozen voor jullie voorstel; onderscheidend en professioneel. Ook de bedrukkingen zijn super gedaan. We bestellen voortaan alles bij aworkx

kwaliteit!

mooie kwaliteit helly hansen gekocht zeer tevreden over, wel prijzige kleding maar eerlijk is eerlijk: echt topkwaliteit

zeer tevreden

zeer tevreden met ons nieuwe kledingpakket en schoenen l, medewerkers heel blij hiermee, prachtige kwaliteit.

super jassen

10tal prachtige blaklader winterjassen aangeschaft en bevallen heel goed!leuk geholpen door de mensen van aworkx en goede aanbieding. bedankt

topservice

erg goed geholpen en prachtige nieuwe werkkleding

mooie werkkleding

zeer tevreden, bedankt wendy voor het meedenken!

prettige ervaring

prettige ervaring! goed advies en prachtige nieuwe kleding, bedankt

(zeer) prettige service

erg goed geholpen, dank!

prettig contact snelle levering

erg tevreden met de nieuwe winterjassen

snel geleverd mooi geborduurd

mooie dassy winterjassen geborduurd zeer tevreden

Zeer vriendelijk

Ik bestel al een aantal jaar bij aworkx. En daar ben ik zeer tevreden. Klein of grote bestelling. Ik heb altijd het gevoel. Dat ze het waarderen dat iets bestel. Bij vragen. Vragen ze geen wat is de ordernummer maar weten gelijk wie je bent. Voor werk kleding is der maar een aanrader en dat is Alex van aworkx

top

topservice

fijne leverancier

geruime tijd al onze leverancier, komen afspraken goed na, leuke out of the box ideeen, chapeau!

mooie werkkleding

mooie werkkleding van Helly Hansen met onze logo’s geborduurd voor onze buiten medewerkers, prima content mee

prettig contact

prettig contact en vlot geleverd

goede kwaliteit snel geleverd

goede kwaliteit werkkleding en schoenen en snel geleverd. Prettig contact, bedankt wendy

prima service

mooie jassen en schoenen aangeschaft, mooie kwaliteit bedrukking en vlot gekeverd, erg tevreden en vooral prettig contact.

Goed bedrijf

Snel geleverd, alles goed

geweldig

aworkx is een echte specialist. Als je echt iets mooie kwa werkkleding zoekt is dit het juiste adres. Wij hebben voor onze monteurs prachtige fluo oranje werkkleding gekocht van hellyhansen en alles supermooi bedrukt. Werkschoenen van lowa. Bedankt mensen van Aworkx, ook voor de leuke attentie (schrobbelaer) en de toffe tassen waarin alles is verpakt

prima service

wordt altijd prima geholpen hier, zeer tevreden!

prettige samenwerking

fijne leverancier mooie werkkleding

prettig zakendoen

prettige klantervaring, denken mee in oplossingen en leuke verrassende voorstellen, chapeau aworkx

zeer prettige samenwerking

Al jaren een zeer prettige samenwerking met aworkx. Denken mee, komen met leuke voorstellen. Aanrader; als je iets moois zoekt ga je hier slagen.

prettige samenwerking

prettige samenwerking, mooie merken en snel geleverd. Vooral dassy is een aanrader, veel fijner dan onze oude tricorp werkkleding

Afspraak is afspraak

Komen afspraken naadloos na. Snelle levering.