Herstelling gelukt

Snel geleverd. Goed verpakt. Wel niet evident om het juiste onderdeel terug te vinden in de webwinkel. Met wat gepuzzel is de herstelling toch gelukt en branden de spots weer over de volledige rails. De Luxar rails en spots ogen strak en degelijk.

Aanrader

Bij Luxar een mooie hanglamp besteld. Er was bij de eerste lamp een klein defect aan de lamp maar dit werd vlug en heel correct opgelost door Sander. Ik kan deze webshop voor 200% aanbevelen, en het leuke is dat ze ook nog es een laagste prijsgarantie hebben. Niet twijfelen als je iets wil bestellen dus! +++TOP+++

Top.

Bestelling heeft enige geduurd omdat er een nieuwe levering moest plaatsvinden na telf. contact is er een levering’s datum toegezegd welke keurig is nagekomen.

Prima ervaring

Bestelde lampen zijn snel en keurig afgeleverd.

Op mijn vraag per mail werd direct gereageerd

Tevreden met mijn aankoop

Super snel bezorgd

Zo gevonden, zo bezorgd, zo bevestigd.

correcte levering

2 LED tubes besteld, er bleek er slechts 1 op voorraad maar met een vertraging van 2 weken werden beide tubes geleverd.

Vlot, correct volgens afspraak geleverd

Vlot, correct volgens afspraak geleverd

Uitstekend behandeld.

Kon mijn online bestelling afhalen wat erg prettig was . Top!

Goede prijs, kwalitet

vlotte en correcte levering

jammer dat het totale gewenste aantal niet leverbaar was

Goede prijs en snelle levering

Goed product voor een goede prijs en snelle levering.

Mooi product en snelle levering

Fijn,helder leeslicht.

We hadden de leeslamp al besteld , toen bleek er nog eens een bedrag van de prijs af te gaan. Uiteindelijk een supermooie leeslamp, goed licht, goed om mee te lezen, dankzij led zuinig in gebruik, dankzij luxor goedkoop in aanschaf, ziet er ondanks dat duur uit. Erg tevreden.

Goeie service en goed koop

Goeie service en goed koop

Lampjes waren overal uitverkocht…

Maar deze firma is er achteraan gegaan en heeft ze verstuurd meteen toen t weer ip voorraad was, heb zelfs korting voor de wachttijd ontvangen

Zeer goede service

Snelle levering en goede service achteraf.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Zeer mooi materiaal en scherp geprijsd!

S’avonds besteld, de volgende dag geleverd, gewoon TOP!!

Goede prijs , snelle verzending

Artikelen goede geprijsd, verzending is snel na bestellen

Na bestelling snelle levering Mooi spotje

Zeer goed en voordelig.

Goede producten en netjes verpakt en snelle levering.

Snelle levering duidelijke website

Prima lamp

Dankzij het goede licht van de leeslamp kan ik nu ook 's avonds werken aan mijn legpuzzel!

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen onder andere LED verlichting, dimbare LED lampen, hanglampen, plafond inbouw lampen, plafond opbouw lampen, badkamerlampen en een uitgebreid assortiment inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Naast dat u eenvoudig en veilig online lampen en verlichting bij ons kunt kopen, helpen wij u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.