Alles super geregeld

Order is snel afgewerkt en de lamp was uitstekend verpakt. Kan weinig mee gebeuren tijdens vervoer.

Snelle levering goed verpakt

Het materiaal van de badkamerlampjes viel mij tegen. Ik heb de grootte voor de ruimte niet goed in kunnen schatten obv de foto ‘s. Tip meer foto’s in een context cq badkamer zou dit kunnen ondervangen. Ik heb ze teruggestuurd en ben benieuwd hoe de afhandeling verder gaat. Afhankelijk daarvan bestel ik andere lampjes bij Luxar

Ontbrekende stukken bestelling

Bij het ontvangst van mijn bestelde goederen ontbraken enkele goederen.

Er zijn 2 pakketten verstuurd met PostNL en bezorgd op een PostNL afhaallocatie. Toen het pakket opgehaald werd is er maar 1 pakket meegegeven maar ze lagen er allebei. Luxar kon hier dus niks aan doen. Gelukkig is dit misverstand snel opgelost en is iedereen weer blij......

Snelle en nette levering, goed product!

Op tijd bezorgd, goed verpakt en de lamp is top.

Na lang zoeken hebben we de juiste verlichting hier kunnen vinden. We hebben hier zelf kunnen samenstellen. Dan denk je dat je alles geregeld hebt en dan vergeet je de eindkapjes mee te bestellen. Echter kregen we gelijk bericht van LUXAR dat zii de eindkapjes hebben bijgevoegd met de mededeling; cadeautje van LUXAR. Top service met ook nog eens snelle levering. Wat jij besteld word dus door LUXAR goed gecontroleerd of alles compleet is. Ik kan dan ook niks anders zeggen dat zij weten wat ze aan het doen zijn. En hun klanten niks anders kunnen zeggen dan dat ze meer dan tevreden zijn. Bedankt LUXAR

Snel en correct artikel bezorgd

Zal vast tot herhaling leiden.

Prima! Prijs was goed, snel geleverd!

Snelle en correcte levering

Veel keus op de website en de levering en afhandeling is snel en correct

Bestelling vlot geleverd.

Mooi TL-armatuur voor led-buis. Is desnoods nog te om te bouwen voor TL-buis.

Supersnelle levering ondanks feestdag

Hele fijne ervaring. ‘s Avonds besteld en ondanks dat de volgende dag een feestdag was werd de bestelling de eerste werkdag erna bezorgd. Verder precies wat ik zocht, goede kwaliteit en zoals omschreven op de site.

Geheel volgens verwachting.

Goed. Leveren wat je van ze mag verwachten.

Snelle en correcte levering.

Enige minpuntje is dat het aantal lumen van de lamp niet vermeld stond bij de omschrijving. Verder geheel tevreden.

Bedankt voor het melden dat deze info nog miste bij dit product. We hebben deze informatie nu aangevuld op onze site. Veel plezier van de lamp. Met vriendelijke groet, Sander Coolen

Alles was heel goed in orde

Alles stipt en volgens afspraak geregeld

Snelle levering,en mooie producten

Goed!

Op internet had ik al een beetje de prijzen vergeleken voor het product dat ik nodig had. Luxar zit dus zeker goed wat prijs betreft. Ook de levering verliep vlot. Ik heb de klantendienst gecontacteerd omdat ik een vraag had ivm de verzending. Binnen het uur kreeg ik al antwoord. Ik kan dus zeggen dat ik tevreden ben!

Goed product

Snelle levering, voldoet ruimschoots aan verwachting, niet verder zoeken ! hier hebben ze het !

Vandaag besteld de dag erop in huis :-)

Vandaag besteld de dag erop in huis :-) 1ste bestelling gedaan bij LUXAR naar volle tevredenheid :-)

Gewoon goed en snel

Paulmann spotjes IP65 verstelbaar gekocht. Erg mooi, snel geleverd en ook de correspondentie top.

Zeer snelle levering

2 travo's besteld en waren de goedkoopste en doen het goed.

Alles prima

Mooie buitenlampen

Mooie buitenlampen, op tijd geleverd. Redelijke prijs

Snel gevonden wat ik zocht. Goed verpakt

Goede en snelle levering

Heldere website, prima product

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.