Goede kwaliteit versus prijs

Makkelijke website, scherp geprijsd en snelle verzending

Zie bovenstaande

Snelle levering en goede service

Fijne site.

Snel geleverd.

Top bedrijf

Mijn negatieve waardering/ervaring is uiteindelijk omgezet naar een zeer positieve ervaring.

Goed en snel

Snelle levering. Ook after sales is adequaat.

Goede website met snelle levering

Goede overzichtelijke website met voldoende productinformatie. Mooie merken en snelle levering. Wel onnodig grote verpakking, Doos had de helft kleiner kunnen zijn.

Niet duur en snel geleverd.

Zie boven.

Heel mooie zwarte hanglamp met led verlichting

Men reageerde heel snel op mijn vragen en ik kreeg tot mijn voldoening antwoorden. Product was goed verpakt en zeer snel geleverd.

lamp niet geleverd

Verkeerde huisnummer opgegeven (opgegeven huisnummer bestaat niet). Telefoonnummer is bekend. Deze is niet gebeld.

Mooie lampjes. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Super snel geleverd.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goed product. Ook het beantwoorden van vragen doen ze snel.

Voldoet prima

Mooie goede kwaliteit tegen een goede prijs rvs grondspots

Bestelling vertraagd, zonder communicatie

We hebben de elektricien moeten verzetten omdat de bestelling meer dan anderhalve week te laat kwam, zonder communicatie vanuit Luxar hierover. Erg jammer. Producten zelf lijken wel prima

Hier zijn inderdaad meerdere dingen niet goed gegaan, excuses dat ik dat niet voldoende heb gecommuniceerd. Één magazijn medewerker was met vakantie en de andere werd ziek, 1 artikel was niet meer leverbaar, die hebben we met uw goedkeuring omgezet naar de nieuwe variant, de aanvoer van de nieuwe voorraad liet op zich wachten, toen hadden we een deellevering afgesproken maar ivm personeels tekort is dit niet gelukt. Ik zou u graag een compensatie willen aanbieden of een kortingscode voor uw volgende bestelling. Hopelijk heeft u wel heel veel plezier van de verlichting Met vriendelijke groet, Sander Coolen [email protected]

licht dan is dit de goede keuze

is goed , ben tevreden.

Prima snelle levering

Snelle levering, service geen ervaring mee.

Supersnel verzendservice

Netjes en heel snel verzonden

Duidelijke site waardoor keuze snel gemaakt is

Degelijke buitenlampen en passen goed bij de 2 (iets afwijkende) exemplaren die we al hebben. Bestelling geplaatst en levering is top.

Prima lamp en snelle levering

Prima lamp en snelle levering

Snel geregeld

Snelle verzending.

correct, compleet en snel

Luxar doet wat het belooft, ik heb geen tips, alleen maar tops.

Snelle levering, mooi product en prima prijs

Eenvoudig bestellen, snelle levering en prima product.

Dit was mijn eerste bestelling bij Luxar. Doordat ik op de dag van levering met vakantie was heb ik contact opgenomen en gevraagd of de bestelling na mijn terugkomst kon worden verzonden. Dit was geen enkel probleem en inderdaad de dag nadat ik terug was werd de lamp geleverd. Dus een prima service.

De lamp was precies wat we zochten en de bestelling was snel & eenvoudig

We zochten twee mooie wandlampen en vonden die bij Luxar. De bestelling was eenvoudig en de volgende dag konden we het al ophalen. De montage ging soepel en de lampen waren precies wat we zochten.

Florijnweg 23

6883JN Velp

+31 (0)26 785 0114

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.