Eerder in huis als verwacht

De lachtrail en adapters die ik had besteld werden eerder geleverd dan ik een track en trace code had. Zeer tevreden.

Goede kwaliteit en snel geleverd. Aanrader!

Supertevreden!!!

Uitstekend!!!

Super goede en snelle service ! Ben dik tevreden !!!

Perfecte producten en service!

Product zoals omschreven op internet. Prima service.

Juiste product geleverd binnen geplande tijd.

Nette webshop met zeer duidelijke product info. Mijn lichtbron was bij de fabrikant niet meer leverbaar, echter Luxar leverde binnen 24 uur. Top.

Super snelle en complete levering van 10 inbouwspots en led lampjes

Uiterst vlotte en betrouwbare levering van Paulmann inbouwspots in een set met warme led lampjes van Philips 5,5 watt. Over de status en verloop van de levering ben ik van begin tot eind goed geïnformeerd met e-mails. Helemaal top Luxat webshop! Mijn complimenten aan deze e-commerce leverancier die ik iedereen van harte aanbeveel.

top....

vlugge levering...vlugge omruiling beschadigde spot...service zoals het hoort ! proficiat !

Naar verwachting, ...top.

Bestelde materiaal is zoals verwacht en tijdig geleverd.

Meedenkend, ondernemend en vriendelijk

Zeer snelle verzending, mooi product.

Snel en duidelijk.

Via google bij luxar terecht gekomen en gelijk gevonden wat ik nodig had. Bestelling en levering verliep vlekkeloos en naar wens.

Betrouwbaar

Bestelling gedaan, na 1week niets gehoord moet je zelf mailen om te horen dat uw producten niet op voorraad zijn. Dit kon toh even vermeld worden bij de bestelling zelf.

Uitstekend!

De bestelling netjes geleverd gekregen. Zelf had ik een foutje in de bestelling gemaakt. Deze is netjes en snel nageleverd. Goede communicatie.

Snelle levering, betrouwbaar, duidelijke communicatie

Goede website, mooie producten en een snelle levering. Communicatie verloopt goed.

Op tijd en zonder problemen alles geleverd

Op tijd en zonder problemen alles geleverd, prima prijs en ook pre-ordering advies per email was dik in orde

Erg goed

Mijn bestelde spullen werden vlot en goed ingepakt geleverd.

Mooie lamp en snelle bezorging! Top

Ben heel blij met de lamp, de bestelling is snel gegaan en netjes afgehandeld en de lamp is super mooi

Mooi assortiment, goede snelle service

Mooie lamp voor onze nieuwe keuken gekocht. Ook diverse lichtbronnen voor de woonkamer. Alles zat prima verpakt en werd snel verzonden.

Goede service en advies

Goede service en advies ook top kwaliteit

Alles goed geregeld

Bestelling is iets langer weggebleven, maar na navraag bleek deze onderweg te zijn, goed afgeleverd en alles zag er netjes uit. Lampjes zijn erg mooi en zaten goed verpakt.

Goeie service

Hebben mooie opbouwspots gekocht. En hadden voor die tijd een vraag over de kleur. die is super snel beantwoord. Prima !

Tijdige Levering volgens weergave website

Snelle service, goede producten

Producten zijn snel geleverd en van goede kwaliteit

super !

customer service staat hier heel hoog in het vaandel ! doe zo verder! grtzz

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.