Erg blij met de snelle levering van de mooie lamp

De lamp was gemakkelijk te bestellen en werd snel geleverd. Ik ben erg blij met de lamp

Ik ben onzittend tevreden.

Het ging goed bezorg en veilig. En evoudig vertrouwbar om te betalen. Super top!

Sipper mooie plafon spots en een zeer snelle levering

Mooie plafonspots met dimmer werkt perfect licht instelbaar van sfeerlicht tot velle verlichting.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Super tevreden met de bestelde lampen!

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering en prima kwaliteit.

Slechts één bestelling

Verder geen ervaring

Snel levering

Snelle levering en goed product

Voldoet aan de beschrijving en verwachting

Snel geleverd, lamp is volgens beschrijving. Haal er wel een heel punt vanaf omdat het wel erg duidelijk een retour product is geweest, de order bon van de de vorige levering zat er nog bij.

Uiteraard komen er ook soms producten retour, deze worden dan nagekeken en als ze goed zijn gaan ze weer terug op voorraad voor een volgende bestellingen. Dat er een bon bijzat is natuurlijk wel een grote fout, wij gaan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Excuses voor het ongemak. Heeft u nog vragen kunt u altijd even contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Sander Coolen

Duidelijk en snel

Precies wat je verwacht van een online winkel, alles duidelijk en snel geleverd tegen een goed prijs

Na bestelling goed en snel op de hoogte gebracht wanneer produkt wordt geleverd.

geweldig

gekregen wat ik besteld heb en makkelijk zelf aan te sluiten

Snel antwoord en goede nazorg

Vragen worden snel beantwoord. Als er iets niet goed is gegaan wordt het netjes in orde gemaakt.

Gewoon goed

Gewoon zoals je het verwacht

Optimaal

Goede webshop Vriendelijke klantendienst Kwaliteitsproducten Snelle en juiste leveringen

Alles super geregeld

Order is snel afgewerkt en de lamp was uitstekend verpakt. Kan weinig mee gebeuren tijdens vervoer.

Snelle levering goed verpakt

Het materiaal van de badkamerlampjes viel mij tegen. Ik heb de grootte voor de ruimte niet goed in kunnen schatten obv de foto ‘s. Tip meer foto’s in een context cq badkamer zou dit kunnen ondervangen. Ik heb ze teruggestuurd en ben benieuwd hoe de afhandeling verder gaat. Afhankelijk daarvan bestel ik andere lampjes bij Luxar

Ontbrekende stukken bestelling

Bij het ontvangst van mijn bestelde goederen ontbraken enkele goederen.

Er zijn 2 pakketten verstuurd met PostNL en bezorgd op een PostNL afhaallocatie. Toen het pakket opgehaald werd is er maar 1 pakket meegegeven maar ze lagen er allebei. Luxar kon hier dus niks aan doen. Gelukkig is dit misverstand snel opgelost en is iedereen weer blij......

Snelle en nette levering, goed product!

Op tijd bezorgd, goed verpakt en de lamp is top.

Na lang zoeken hebben we de juiste verlichting hier kunnen vinden. We hebben hier zelf kunnen samenstellen. Dan denk je dat je alles geregeld hebt en dan vergeet je de eindkapjes mee te bestellen. Echter kregen we gelijk bericht van LUXAR dat zii de eindkapjes hebben bijgevoegd met de mededeling; cadeautje van LUXAR. Top service met ook nog eens snelle levering. Wat jij besteld word dus door LUXAR goed gecontroleerd of alles compleet is. Ik kan dan ook niks anders zeggen dat zij weten wat ze aan het doen zijn. En hun klanten niks anders kunnen zeggen dan dat ze meer dan tevreden zijn. Bedankt LUXAR

Snel en correct artikel bezorgd

Zal vast tot herhaling leiden.

Prima! Prijs was goed, snel geleverd!

Snelle en correcte levering

Veel keus op de website en de levering en afhandeling is snel en correct

Bestelling vlot geleverd.

Mooi TL-armatuur voor led-buis. Is desnoods nog te om te bouwen voor TL-buis.

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.