Goed product, snelle levering.

Correcte levering

Prima koop gedaan

Goed product, matige levering

Bestelling is 3 dagen later gekomen dan aangegeven. Verder is het product van goede kwaliteit.

alles vlot en correct verlopen

Vlotte levering, mooie spotjes, duidelijk voorzien van alle nodige info, montageplan en lamp. Tevreden mee.

Meteen geleverd. Goed produkt.

Goede service en goede prijs

Luxar verkoopt ook zaken die elders moeilijk te vinden zijn. Aanrader!

Mooie prijzen voor mooie lampen. Levering duurde iets langer dan verwacht maar uiteindelijk toch snel geleverd.

Snelle levering, netjes verpakt, goede kwaliteit product, vriendelijk geholpen!

Snelle levering en alleen maar complimenten

Elke bezoeker wil hem hebben die hem ziet

Levering spots

De bestelling is goed behandeld, er is een duidelijke communicatie en snelle levering

Niets op aan te merken, gewoon prima levering en snel.

Snel geleverd en prima kwaliteit

Lampen die ik had besteld werden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen.

Snel geleverd, kwaliteit top

Goede en snelle levering. Zeer tevreden

Zeee tevredenheid over de spotjes

Lang moeten wachten op de spotjes. Vanwege aanlevering naar Luxar. Goede informatie naar bericht. Hoe het met mijn bestelling stond.

Mooie duidelijke website, en eenvoudig bestellen. Dat gaat ook supersnel! 's Avonds rond 20:00u besteld en de volgende dag in huis. Dat zal misschien eens later kunnen zijn vanwege drukte bij de pakketdienst maar geeft wel aan dat Luxar het goed voor elkaar heeft. Product was zoals omschrijving en prijs was top.

Prima product, snel geleverd.

Goede omschrijving en productinfo op de site.

Volledig volgens onze verwachting.

Mooie lamp met een snelle levering. Montage die nog wel moet gebeuren ziet er op het eerste zicht ook eenvoudig uit. Volgens mij een goede keuze.

Goedkoop en snel

Laagste prijs die ik kon vinden, scheelde zeker de helft. Zeer snel ver zonden. No nonsense. Heel fijn.

Tevreden met levering!

Mooi IP65 spots gekocht voor een scherpe prijs. Vanwege reeds geboorde gaten en een geïsoleerd plafond was de keuze in IP65 spots beperkt. Bovendien wilde ik dat de lichtbron (rechtstreeks) vervangbaar was, om te voorkomen dat het plafond beschadigt bij het demonteren van de spot of dat de spot uit het assortiment is (bij niet vervangbare varianten). De SLV GU10 IP65 voldoet aan alle eisen? Voelt degelijk aan en ziet er mooi uit! Netjes en goed verpakt geleverd!

zoals het hoort

Alleen een goede ervaring

snelle service

kan niet beter

Ok

Prima in orde.

De service is excellent.

Vooraleer te bestellen had ik een vraag gesteld over de plaatsing van de gewenste spots. Binnen het uur had ik een antwoord. Prima. Na de bestelling volgde zéér vlug de levering. In de mail waarbij de verzending werd aangekondigd kreeg ik nog meer uitleg (met links naar YouTube-videos).

Snelle service en een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding

We hadden een zeer mooie railsysteem gekocht. Wat ons opviel was de kwaliteit van de producten.

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.