x

x

Eindelijk gevonden!

Verwonderlijk dat er zo weinig aanbieders zijn die inspelen op de overschakeling van oude energieslurpende halogeenspots met grote diameters (die je vooral in oudere huizen aantreft) naar moderne, minder energie gebruikende, ledspots… Gelukkig biedt Luxar die oplossing met verloopringen van Paulmann wel, en nog redelijk betaalbaar ook!

Geweldig blij!!

Duurde iets langer maar het was het wachten zeker waard!! Heel blij met deze mooie lamp!

Prima bedrijf

Snelle levering zou bedrijf zeker aanbevelen. Trafo besteld halogeenverlichting

Fantastische service , levering en mooi produkt !

Een aanrader om bij deze firma te bestellen , mooi gamma , perfecte communicatie en zeer correcte levering !

Snelle levering, mooi product

Netjes, correct en Duidelijk

Goed advies, ei service

Vlotte levering van bestelde producten

Mooie lampen besteld en snel geleverd. Bestelling was niet compleet geleverd. Maar de nalevering was na een paar dagen binnen.

Goede uitgebreide website met mooie lampkeuze.

Luxar is heel snel in levering en heeft zeer ruime keuze tegen scherpe prijzen.

Snel en goed geregeld. Hele mooie lampen!

snelle levering, maar geen track trace.

Snelle levering, ook ontbrekende item netjes nagezonden. Bij de 2e levering kregen wij bericht dat wij binnen 48 uur een track trace van post.nl zouden krijgen, maar de volgende dag werd de zending door UPS al geprobeerd af te leveren, maar wij waren niet op de hoogte, dus niemand thuis. De eerste levering helemaal geen bericht vooraf, dus niet thuis.

Het spijt ons dat het niet helemaal perfect verlopen is voor u. De reden dat sommige producten via UPS verzonden worden en dat de Track&Trace dan nog niet automatisch verzonden wordt is omdat die producten rechtstreeks uit het magazijn van SLV Duitsland komen en SLV (nog) geen automatisch terug koppeling heeft met de Track&Trace. En als we eerst de producten naar ons laten komen en dan weer doorsturen naar u zou dat een extra rit kosten en dus ook weer een extra belasting op het milieu. Met vriendelijke groet, Sander Coolen info@luxar.nl

Mooie lamp alleen de verpakking zat in een overdreven grote doos

goede en snelle levering

fijne en overzichtelijke webshop.

Ik had een probleem met mijn aankoop. Kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Snel en discreet. Top service!

Snel, prijs/kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit en snelle levert, top!

We hadden een lamp met een beschadiging ontvangen en kregen meteen een nieuwe opgestuurd, top service!

Artikel was snel geleverd goed verpakt

Artikel is ontvangen zoals omschreven en zag er goed uit. Tevreden!

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Heb enkele maanden moeten wachten op mijn bestelling, maar er werd daarover correct gecommuniceerd. Bovendien kreeg ik de keuze om eventueel mijn geld terug te ontvangen, wat ik niet heb gedaan.

Snelle en vlotte afhandeling

UItstekende prijs kwaliteit

Vlotte levering

Vlekkeloze levering van een goed product voor een nette prijs

Precies zoals belooft werd. Snelle levering in uitstekende staat.

Erg goed

Mooie verlichting, snelle levering

Doen en geven wat je besteld zeer tevreden Freddy

Prima artikel

Vlot en goed behandeld. Spots zijn prima en conform de beschrijving. Alleen jammer dat er niet gereageerd werd op een mail waarin ik een vergissing melde mbt mijn bestelling voelt toch wat onpersoonlijk aan…..

Excuses voor het niet reageren op uw mail, deze is per ongeluk op gelezen komen te staan zonder dat deze is beantwoord. Excuses hiervoor. Gratis verzendkosten geldt voor bestellingen boven de €99,- We werken inderdaad met veel automatisch processen om de kosten zo laag mogelijk te houden en de prijzen van alle lampen zo scherp mogelijk te kunnen houden. Hierdoor kunnen wij als er een bestelling is geplaatst geen wijzigingen meer aanbrengen omdat deze direct verwerkt wordt, dus gepakt, ingepakt, verzonden, automatische factuur, automatische status mails, enz, enz. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de verlichting. Met vriendelijke groet, Sander Coolen info@luxar.nl

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.