Geen problemen

Tussen de aankoop en ontvangst zit wel een groot gat snelle versturen is aan te raden

Ik heb dit even gecontroleerd maar uw bestelling is in de avond na 21 uur gedaan en dan kunnen we het niet meer dezelfde dag verzenden en verzenden we het dus de volgende dag. Dus sneller zou dan dus niet kunnen. Dus mijn advies is als u uw lamp de volgende dag in huis wilt hebben moet deze voor 21 uur besteld worden. Met vriendelijke groet, Sander Coolen info@luxar.nl

snel en prima kwaliteit

site is duidelijk en snelle levering.

Snelle levering mooie prijs

Snelle levering, gave lamp, goede prijs

Super mooie lampen en zeer snelle levering

Alles mooi geleverd en makkelijk te instaleren

Goede snelle afwikkeling en overzichtelijke website

Vlotte afwikkeling, fijne website, mooie lampen van Lucide in assortiment!

Fijne site

Ruime keuze en vlotte verzending

Ruime keuze in artikelen, met goede omschrijving en vlotte verzending

Makelijk besteld, snel geleverd

Goede webshop, juiste artikel voor goede prijs

Bestelling ontvangen! Alles volgens verwachting.

Zoals verwacht.

Wandlamp besteld, en ontvangen. Helaas aan de binnenkant beschadiging, spuit foutje fabriek. Dat kan ook gebeuren uiteraard. Contact met luxar gezocht, die heeft supersnel een nieuwe gestuurd. En hebben netjes de verzendkosten weer terug gestort. Fantastische service, en mooie verlichting op hun site.

Snel en overzichtelijk

—1

Snelle levering en goede kwaliteit.

De bestelde lampen zijn binnen één werkdag geleverd en conform de foto én omschrijving. Goed ingepakt en onbeschadigd ontvangen. Achteraf betalen via Klarna is ook mogelijk, voor meer vertrouwen. Kortom, zeer tevreden!

zeer positief

- interessant geprijsd - zeer snelle levering - kwaliteitsmerken - goeie feedback bij vragen Top!

Spullen snel en goed verpakt ontvangen

Prima kwaliteit product!

Goed ingepakt en snelle verzending

Snelle verzending en netjes ingepakt

Snelle levering goed verzorgd!

Jammer dat armatuur en gloeilamp apart worden verzonden. Onnodige verpakking en transport!!

U heeft helemaal gelijk hoor, wij proberen dit natuurlijk wel zo veel mogelijk te voorkomen maar deze grote lampenkap houden wij zelf niet voorradig en komt dan rechtsreeks uit het magazijn van SLV Duitsland

Makkelijk bestellen en prima prijzen

Bij vragen snelle reactie, makkelijk te bestellen via de website, prima prijzen en bijna alles de volgende dag in huis.

Prima levering waar naar z’n geld

Luxar mooie collectie lampen. Wellicht nog belangrijker uiteenlopende prijzen voor ieder wat wils. Snelle levering en makkelijk toegankelijk. Perfecte aanbeveling!

Top service!

Pakketje zoek geraakt met GLS, echter heel netjes opgelost door Luxar, na mail contact nu alsnog m'n pakket ontvangen!

Prima webshop en snel en netjes geleverd.

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.