Mooie lamp en snel geleverd

Nu een paar keer hier besteld naar tevredenheid.

Mooie en goede kwaliteit lamp

Mooie lamp besteld die snel en goed verpakt geleverd werd.

Heel snel geleverd en voldoet aan verwachtingen

Heel snel geleverd en voldoet aan verwachtingen

Denken mee en reageren snelfout

Goed materiaal geleverd en klopt met de bestelling. Als er iets fout gaat herstellen ze dat zeer snel

Snelle levering!

Helemaal tevreden over het geleverde product.

Optijd geleverd en de armaturen heel erg goed

Zeer mooie lampen

Mooie lampen. Goede prijs en snelle levering!!!

Eindelijk de goede verlichting gevonden.

Mooie kleine lamp gevonden voor op de overloop, die super snel en verzorgd geleverd is. Zou er zo weer een bestelling form als dat nodig is.

TOP service en levering.

Goede en snelle levering. Plafondlamp was precies zoals we gedacht hadden en van goede kwaliteit.

Mooie prijzen voor goede kwaliteitsproducten

Prima service en snelle levering.

Top alles keurig op tijd en mooie producten

Fijn bedrijf, mooie producten alles keurig op tijd .!

Mooie sfeervolle buitenlampen

Zeer positief over de website en handige wijze van bestellen. Levering ging snel en het monteren van de lampen ging heel makkelijk (ik ben een leek op dit gebied ;)). In de tuin, bevestigd aan de blokhut, geeft dit in de avond een zeer sfeervolle uitstraling, echt top!

Goeie verlichting en super snel geleverd.

Prima.

Voordelige prijzen. Snelle afhandeling. Correcte levering. Top.

Levering was iets vertraagd, maar kreeg snel reactie op mijn vraag.

Goede kwaliteit, uitstekende prijs

Goede communicatie en mooi product

Direct na het bestellen werden we goed op de hoogte gebracht van levertijd en de keuzes die we hadden. Vervolgens werden de lampen vlot geleverd.

Goed produkt

Betaalbaar

Snel geleverd, goede prijs

Gemak en een goede prijs

Prima website, makkelijk zoeken. De bestelling verliep vlot. Bezorging op tijd. Prima allemaal, geen aanmerkingen.

Snel geleverd en precies zoals omschreven en foto website

Prima aanbod, gemakkelijk bestellen

Bestellen ging heel gemakkelijk, het aanbod aan lichtbronnen is groot. Jammer dat de bestelde PHILIPS LED Lampen gaan 'knipperen' als ze gedimd worden, maar daar kan Luxar niets aan doen.

Top product snelle levering

Zoals het hoort

Geweldige lamp!!

Prachtige lamp snel binnen gekregen

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.