Supersnel verzendservice

Netjes en heel snel verzonden

Duidelijke site waardoor keuze snel gemaakt is

Degelijke buitenlampen en passen goed bij de 2 (iets afwijkende) exemplaren die we al hebben. Bestelling geplaatst en levering is top.

Prima lamp en snelle levering

Prima lamp en snelle levering

Snel geregeld

Snelle verzending.

correct, compleet en snel

Luxar doet wat het belooft, ik heb geen tips, alleen maar tops.

Snelle levering, mooi product en prima prijs

Eenvoudig bestellen, snelle levering en prima product.

Dit was mijn eerste bestelling bij Luxar. Doordat ik op de dag van levering met vakantie was heb ik contact opgenomen en gevraagd of de bestelling na mijn terugkomst kon worden verzonden. Dit was geen enkel probleem en inderdaad de dag nadat ik terug was werd de lamp geleverd. Dus een prima service.

De lamp was precies wat we zochten en de bestelling was snel & eenvoudig

We zochten twee mooie wandlampen en vonden die bij Luxar. De bestelling was eenvoudig en de volgende dag konden we het al ophalen. De montage ging soepel en de lampen waren precies wat we zochten.

Goede producten tegen een aangename prijs.

Goede webshop en na 1 telefoon gesprek goed advies en correcte levering.

Teleurstellend!!

Levere Spullen die niet bij elkaar passen, je besteld combinatie deal van armatuur en spots en gaat er iets fout in de kassa waardoor er maar een spot geleverd wordt. Je stuurt een mail.met je bevindingen en enige wat je terug krijgt is jammer dat het zo gegaan is succes verder. Kortom zoek het zelf maar uit. Teleurstellend en na retour aanvraag nog steeds niks ontvangen zal nog wel een keer contact opnemen. Lijkt mij dat als je eenmaal een flinke bestelling gedaan hebt je niet meer belangrijk voor ze bent

Een fout maken kan gebeuren, per slot van rekening zijn we allemaal mensen. Luxar heeft een fout gemaakt door een lichtbron te adviseren die niet in het armatuur vast blijft zitten. In de bestelling is er aan uw kant iets misgegaan qua aantallen, 1 combinatie deal en 6 losse armaturen. Vervolgens krijg ik boze mails dat het troep is wat wij verkopen. Ik snap dat het vervelend is als een bestelling misgaat, in ons antwoord bieden we nog oplossingen aan om te kijken of onze fout nog rechtgezet kan worden met een andere lichtbron met als gevolg deze negatieve review. Natuurlijk mag u alles retour sturen, dat zou mijn volgende vriendelijk mail zijn geweest en deze info is ook te vinden op onze site: https://www.luxar.nl/service/shipping-returns/ Onze klanten mogen namelijk alles binnen 60 dagen retour sturen.

Goed geholpen

Via de mail snel en goed geholpen. Maak de verzendkosten voor grote producten (2m rails) ook online beschikbaar. Bedankt lamp hangt:-)

Ik had iets op de site over het hoofd gezien. Ze hebben contact opgenomen en aangegeven wat ik wilde niet mogelijk was. Ze hebben me meegenomen in wat wel kon en welke keus ik dan wilde. Als ze niets hadden gezegd had ik iets gehad waar ik niets aan had. Er blij met hun klantgerichtheid.

Uw benadering van klant tevredenheid is prima, ga zo voort.

Bijzonder prettige ervaring met website en snelle levering.

Weinig meer positiefs toe te voegen aan mijn inleidende zin. Prima!

Hele leuke lamp die helaas wat scheef is

De lamp is heel leuk en geeft een leuk effect. Helaas is het wel wat scheef, door de gestanste gaten, waardoor er een halve cm verschil is, tussen links en rechts, wat optisch niet zo mooi is, maar van afstand is hij leuk!

Als dit een productfout is kunt u van ons een nieuwe ontvangen, maar zoals ik het zie zijn de gestanste gaten sleuf gaten om hem zo altijd recht te kunnen hangen als de gaten in de muur iets scheef zitten. Hoe kunnen we u verder helpen? Met vriendelijke groet, Sander Coolen [email protected]

Bezorging bijna sneller dan het licht!

Supersnelle bezorging en kwalitatief goede producten. 's avonds besteld andere middag al in huis. Zoals gezegd bezorging bijna sneller dan het licht

Snelle en correcte levering!

Snelle en correcte levering! Helemaal tevreden.

goed verzorgd het enige probleem wat zich voordeed was het losdraaien van de binnenring van spot 33138 ging uitsluitend met gebruikmaking van tangen voor de rest was het prima verpakt en in orde vrgr Ton Haga

Deze klacht hebben we nog niet vaker gehoord, we gaan het onderzoeken. Met vriendelijke groet, Sander Coolen

Snelle correcte levering

De bestelling is snel en correct geleverd. Was ook met zorg verpakt.

Erg goede klantenservice! Denken graag met je mee

Snelle probleemloze levering

Hele mooie lampen

Het heeft een paar dagen geduurd, maar toen werden de lampen bezorgd, echt hele mooie en stevige lampen. Ik ben er heel blij mee! Ik ga zeker vaker bestellen.

Zeer goed bedrijf

Product kwam iets later maar werd perfect opgelost Ik beveel dit bedrijf zeker aan wij zijn een vve maar zeker ook voor bedrijven een goede leverancier. Mensen ga zo door met jullie service hier kunnen anderen nog iets van leren. Mvg john veeloo

Juiste snelle levering

Snelle levering van bestelling. Bij defecte goede garantie en directe na levering ter correctie.

Top!! Alles was snel en goed geregeld!!!

Top!!! Alles is snel en goed geregeld. Bezorging direct de volgende dag!!!

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.