Top!! Alles was snel en goed geregeld!!!

Top!!! Alles is snel en goed geregeld. Bezorging direct de volgende dag!!!

Prachtige lamp precies wat ik zocht.

Snel bezorgd, precies wat ik zocht en netjes verpakt.

Hier vaker spullen besteld en altijd zeer tevreden. Duidelijke website en scherpe prijzen.

Super snelle levering

Mooie spots en supersnelle levering

Snelle levering , keurig verpakt

Bestellen ging makkelijk , en snelle goede levering

Super snelle en correcte levering

Super snelle en correcte levering

Volgens verwachting

Ik had lampen van rookglas besteld en die kwamen heel goed ingepakt aan bij mij thuis. ( piepschuim en korton) Gewoon een prima ervaring!

mooie producten en geleverd zoals afgesproken.

Luxar heeft mooie producten, alles was goed geleverd en beantwoord aan de verwachtingen.Lei

Niet goed, product is niet als nieuw geleverd.

De verpakking is beschadigd bij aankomst. Verder is de verpakking open geweest, en daarna weer dicht geplakt. Ik dien te controleren of de lamp werkt, anders moet ik deze terug sturen.

Snelle en accurate levering

Een goed product en goede service geleverd. Zal zeker vaker zaken doen met dit bedrijf.

Snel en vriendelijk

Communicatie prima en adequaat

Service van Luxar is voldoende

Na wat strubbelingen door de transporteur uiteindelijk het pakket in goede orde gekregen.

Veel keus en snel geleverd

Goede en snelle levering.

Fijn zoeken op de website. Zeer snelle zending. Ik dacht een verkeerde kleur ontvangen te hebben maar dit was onterecht na mailcontact te hebben gehad.

Makkelijke shop

Overzichtelijk en makkelijk

İk ben er tevreden mee

Goeie service, op tijd gekomen. İk ben er tevreden mee, ik zal andere keren verder shoppen.

Goed en netjes

Zo als omschreven

Goed en supersnel

Zondagavond om 19.30 besteld en maandagochtend 8.30 de lampen in huis! En de lampen zijn ook nog heel mooi.

Zeer goede service

Zeer goede service en prijs kwaliteit

Producten zoals omschreven. Uitstekende prijs/kwaliteit. Zeer snelle levering! Zeker een aanrader!

Snelle reactie op aanvraag offerte en beste prijs aanbieding!

Een vergelijkend onderzoek op internet heeft mij geleid naar Luxar. Na een offerte te hebben aangevraagd werd deze zeer snel positief beantwoord. De prijzen waren in eerste instantie iets duurder dan bij een andere aanbieder maar door een prijsaanpassing en pakketkorting was het interessant geworden en hebben wij de bestelling gedaan. Ook de levering via de website ging vlekkeloos. Wij zijn zeer tevreden met de producten, de service en de organisatie.

Kwaliteit goed

Alleen is mijn bestelling niet correct afgehandeld. Er zijn verkeerde lampen gestuurd. Ik ga ervan uit dat dit hersteld wordt. Inmiddels is het hersteld

Eerdere twee beoordelingen worden herroepen!

Eerdere twee beoordelingen worden middels deze review herroepen!

Levering was de volgende dag. En het is een mooi lamp ga zo door

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.