Super mooie lampen

Echt heel erg blij met de snelle levering van deze mooie zwarte lampen. Precies wat ik zocht

Matig

Kijk, zo ontstaat het vertekende beeld van een bedrijf. Direct na levering onvangt de klant vh bedrijf de volgend (chantage)mail: Wilt u zo vriendelijk zijn om een korte review over ons achter te laten? Iedere reviewer krijgt een kortingscode voor een volgende aankoop. Die kortingscode wil ik wel, want die kon er bij de eerste bestelling (specifiek om gevraagd) absoluut niet vanaf…, maar een “matige” review had ik ze graag bespaard. Levering van mijn bestelling was “helaas vertraagd”, product verder cinform veewachting. Marit

Wat vervelend voor u dat u deze mail als (chantage)mail ziet, ik zie deze mails als een cadeautje voor de terugkerende klant als beloning voor een review.

Super overzichtelijke website snel geleverd en goede kwaliteit producten

Vlot en degelijk: zeer tevreden

Wandspots online besteld: mooi product zoals beschreven: degelijk! Zeer tevreden mee. Vlotte levering. Er ontbrak een lichtbron in de verpakking. Enkel een mailtje moeten sturen waarop ik onmiddellijk antwoord kreeg. Zonder enig probleem werd er een ledje nagestuurd. Super service.

Goed product en snelle levering

Ik kwam via google bij luxar uit omdat ze de goedkoopste waren. Hanglamp is mooi en was snel geleverd.

Uitstekende ervaring

Duidelijke site, goede prijzen en communicatie en snelle levering. Prima dus!

Snelle service duidelijke website

Ik heb mijn aankoop als zeer prettig ervaren

Goeie service

Netjes geleverd toch nog op tijd

Top produkten en snelle levering

Kwalitatief materiaal en snel bezorgd

Goede kwaliteit voor nette prijzen

Al meerdere malen spots besteld deze worden snel bezorgd en zijn perfect te plaatsen.

Mooie rails

1 fase rail stysteem besteld, en hangt inmiddels prachtig in de hal! Geen klachten!

Très bon service. Maison à recommander

Ma commande a été livrée avec un peu de retard suite au week end de Pâques mais sans conséquence.

Goed geregeld!!

Graag willen weten dat ze niet op voorraad waren

Verder prima

Goede site en producten

prima collectie

Prima kwaliteit en service

Product snel en goed verpakt geleverd. Kwaliteitsproduct. Goede en persoonlijke communicatie over de bestelling.

Super snelle levering

Mooie range aan producten die tegen juiste prijzen zeer snel geleverd worden Wij werden keurig op de hoogte gehouden wanneer de levering g plaats zou vinden , zelfs rond de Pasen Perfect

Altijd goed!

Heel erg tevreden met Luxar en hun verlichting

Snelle levering van het bestelde product

Keurig bezorgd. Alleen een van de lled-lampen was helaas stuk gegaan in de doos

Snel en correct

Mijn bestelling werd snel en correct verzonden. Ik ben erg blij met de bestelde lampen. Ze waren tegen een prima prijs en staan prachtig!

Snel mooie lampen

En nog scherpe prijzen ook

Snel geleverd tegen goede prijs

Leuke lamp de Lucide Knudde. Hebben er 2 besteld voor op de nachtkastjes. Werden binnen een dag geleverd in stevige verpakking. Zijn er blij mee.

Snelle levering en prachtige lamp met warm licht

Ben zeer tevreden. De lamp is nog mooier dan ik verwacht had, Ik had er 2 besteld en nog 3 bijbesteld. Snelle levering en goed ingepakt. Mooie lamp wat betreft prijs kwaliteit ook.

Lang wachten op bestelling

Na meerdere telefoontjes kwam onze bestelling na 5 weken eindelijk binnen . 2 x iemand aan de telefoon gehad , maar geen info gekregen waarom de bestelling niet verstuurd was . Erg jammer . Logisch dat ze het uit moesten zoeken , maar een telefoontje als terug koppeling was wel fijn geweest . 5 Weken is erg lang voor deze bestelling ! Na het derde telefoontje een mail dat de bestelling een week later zou binnen komen . Uiteindelijk duurde dat nog 8 dagen .. Maar blij met de bestelling .

Hartelijk dank voor uw bestelling en review. Ik heb u wel gemaild met de uitleg dat de leverancier gehackt was en dat ze weken hun systemen niet konden gebruiken, En toen alles uiteindelijk weer werkte moesten ze duizenden pakketten gaan verzenden en heeft het allemaal veel te lang geduurd. Dat kunnen hackers dus tegenwoordig. Wij konden hier helaas niks aan doen. Maar toch excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sander Coolen

Snelle levering van de producten

Wij zijn zeer tevreden met de de verlichtings rail met spots.

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.