Snelle levering en fantastische service

Mijn bestelling werd de eerstvolgende werkdag geleverd zoals men beloofd op de website. Perfect dus. Omdat ik nog wat vragen had stuurde ik een e-mail welke direct werd beantwoord. Mijn vragen werden beantwoord en men gaf een duidelijke uitleg. Top!

perfect en snel

Het zijn hele fijne medewerkers die goed op geleid zijn,dus kunnen ze je ook heel duidelijk en haarfijn uitleggen wat je nodig heb

Goede service!

Snel en netjes

Goed bedrijf dat netjes zijn verplichting nakomt en goed communiceert.

Goed materiaal, snel geleverd!

Voor de eerste keer besteld op deze site. Alles vlot gevonden en twee dagen later was alles geleverd in België.

Helaas was ons artikel beschadigd. Toen ik dit melden. Werd er meteen een nieuwe opgestuurd!

Goede snelle levering

Lampjes werden de volgende dag al geleverd, goed verpakt. Top

Vervelend dat ik lang heb moeten wachten op levering van 2 lampjes. Achteraf 1 lampje gratis gekregen. Top!

Supersnelle levering

Op vrijdag einde van de middag besteld met de mededeling dat ik de bestelling graag snel zou willen ontvangen. De volgende middag had ik de bestelling in huis.

Levering volgens verwachting

Levering volgens verwachting

Snelle service, mooie lamp!

Prima bedrijf, lamp snel.geleverd en alles in orde.

Late levering na klacht

Ik had de lamp op maandag 7 februari 2022 besteld en betaald. Informatie was dat binnen 1-2 dagen levering zou gebeuren. Op woensdag en donderdag gebeld , waar blijft de melding van bezorging? Met excuses kwam de levering op vrijdag 11 februari, gelukkig op tijd voor verjaardagscadeau op zaterdag 12 februari.

Bij deze bestelling is er inderdaad wat vertraging ontstaan omdat 1 van de 2 producten tijdelijk uitverkocht was omdat dat de nieuwe voorraad vertraging had opgelopen. Onze excuses hiervoor, gelukkig is het nog op tijd goed gekomen.

Volgende dag in huis

Volgende dag in huis, super snelle levering!

Snelle en juiste levering

Snel en correct

Mooie lamp, snelle levering

Prettige shop, bij vragen snelle antwoorden. Snelle verzending.

Snelle levering scherpe prijs

Product snel geleverd voor een scherpe prijs

prima dienstverlening en product

correct wat betreft timing en levering.

Mooi assortiment van betaalbare lampen. Van bestelling tot en met bezorging verloopt soepel en snel. Prima!

Transformator

Artikel hier het goedkoopst en snel geleverd.

Ouderwetse service met razendsnelle levering.

Snel, goed en voordelig!

Eerst via een andere site het verkeerde onderdeel besteld. De website van luxar was duidelijk en de levering vlot.

Uitstekend bedrijf

Goede service en snelle afhandeling

Super service.

2 leuke Knulle lampjes besteld. Snel geleverd echter 1 lampje was de bedrading niet helemaal goed. Na snel en vriendelijk mail contact binnen 1 dag andere lamp ontvangen. Super service.

Over Luxar | Helder in Licht

U treft een groot aanbod aan verlichting en lampen aan in de online shop van Luxar.nl. Sinds 2007 verkopen wij online lampen en verlichtingsarmaturen door middel van onze webshop. Wij leveren uw online bestelde lampen snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Middels onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd goedkoop en goede verlichting aanschaft. Onze missie is om onze klanten te voorzien van energie-efficiënte verlichtingsoplossingen die niet alleen van hoge kwaliteit, maar ook economisch en duurzaam zijn. Middels onze grote voorraad, is daarbij ook een snelle levering gegarandeerd.