Snelle afhandeling, goed bereikbaar

Het was fijn via sluitsnel mijn verzekering af te sluiten, korte lijntjes, goede service!

Snelle reactie, goede service

Snelle offerte, heldere communicatie en goede snelle afhandeling.

Snel en zonder poespas

Tussenpersoon voor kunstverzekering die ik gemakkelijk online kon afsluiten. Alles digitaal geregeld, geen onnodige papieren documenten.

Super-snelle service!

De reactie op mijn aanvraag kwam sneller dan het licht binnen, informatie was meteen duidelijk en de verzekering was binnen 10 minuten helemaal in kannen en kruiken! SUPER!

Snel en makkelijk

Mijn buggy was moeilijk te verzekeren maar via sluitsnel tegen gunstige premie wel

Makkelijk

Het afsluiten van een verzekering is bij jullie makkelijk en de site is duidelijk

zeer professioneel afgehandeld

bekwaam, snel, goede prijs.

Snel en correct afgesloten Vlotte afhandeling

Snel telefonisch reacties. Kundig advies. Gebruiksvriendelijke website.

Snel en accuraat.

De offerteaanvraag werd zeer snel behandeld. De offerte beviel ons prima. Daarna werd de aanmelding voor de verzekering keurig netjes en snel afgehandeld.

Vlotte afhandeling en simpele aanvraagprocedure

Aanrader

Op en top geregeld

Zoals vele malen eerder gebruik gemaakt van de 1 dags kenteken verzekering om naar de RDW te kunnen. Echt top en snel geregeld en ook nog zeer betaalbaar.

Ja snel geregeld voor mijn eedagskenteken!

Goed en snel reactie

prima service

en inderdaad heel snel

Snel en duidelijk

Binnen een dag was alles geregeld snelle service en duidelijke communicatie,TOP!

Snelle, to-the-point communicatie en dito afhandeling

Conform de naam, snel en simpel verzekering afsluiten zonder nodeloos gedoe

Toppie

Kreeg heel snel een offerte. En het was duidelijk

Vlug geregeld

Goed bereikbaar ook via de telefoon. Snel geregeld, mooie premie,'s

Top service!

Snel en makkelijk geregeld! Goed bereikbaar in geval van vragen

Kort en krachtig

Gewoon snel geregeld en duidelijk

uitmuntend !

snel en correct een aanbieding ontvangen. prijs is OK. Daarna snel een bevestiging gekregen dat de verzekering is geaccepteerd. een aanrader.

Reselling for 50% more

After receiving the polis, you can also see they are making 50% profit. Besides that if you call for the insurance for a question the tape redirects look at the site and hangs up automatically not really customer friendly

Beste Piet, Bedankt voor de beoordeling, ook al is die negatief. Wat betreft de voicemail heeft u gelijk. Mijn excuses daarvoor. U had ons wel kunnen bereiken door een andere optie te kiezen, maar dat is niet zoals het hoort. De voicemail zullen wij dit weekend nog aanpassen. Op zowel de betaalpagina als op de factuur die u per e-mail hebt ontvangen, kunt u exact terugvinden wat wij aan de polis verdienen. Zie https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/. Wij verdienen inderdaad € 9,00 per polis en dat is vooraf duidelijk gecommuniceerd. Dit bedrag vragen wij voor de afhandeling. De hoogte van de premie speelt daarbij geen rol. Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Zie hieronder.

Geweldig. Yvonne erg vriendelijk en behulpzaam.

Snel handeling

Goed and daudelijk

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse