Zeer goede dienstverlening!

Zeer goede dienstverlening. Snel duidelijk en heldere communicatie.

snelle service

ik had een ééndaagsverzekering nodig super snel geregeld.

Snel en efficiënt

Snelle reactie, behulpzaam en zeer efficiënt bij afsluiten verzekering

Prima. Zou geen verbeteringen weten.

Snelle service. Eenvoudig. Heldere communicatie. Echt prima.

Laagdrempelig, toegankelijk, eenvoudig en snel.

Snelle service zonder onnodige poespas. Prettige website. Snelle respons. Zal volgende keer zeker weer m’n verzekering hier regelen.

Zou willen dat meer bedrijven zo goed werken

Zeer positief zo ik van hen gewend ben.

Snel en goed geregeld

Heb er een 1dag verzekering afgesloten voor een rdw afspraak . Prima hoe dat gaat en niet te duur

Snel

Vriendelijke, snel

snel afgesloten

Prettig geholpen

Prettig en makkelijk geholpen

snel afgesloten

voor een 1 Dags kenteken snel het bewijs van verzekeren ontvangen prima service

Snel geregeld en goede voorwaarden

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld

supersnel

Moest voor een dag later een verzekering voor 1 dag hebben, binnen 10 minuten in mijn mail.

Super correct en waanzinnig snel !!!!!

Alles waarna ik op zoek was om ons chalet te verzekeren. Zeer snelle en correcte afhandeling. Al mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Offerte binnen een half uur. Alles naar behoren ..... verzekering afgesloten, en de polis na 2 dagen binnen. Top !!!!!!!

Beste Henk, bedankt voor de mooie beoordeling én genomen moeite! Hartelijke groeten, Ivar

Snelle en adequate aanvraag & acceptatie

Vrachtwagen verzekering aan gevraagd die tegen scherpe condities geaccepteerd werd . Tevreden over de snelle afhandeling . Ik vond de rubrieken van de website in eerste instantie niet duidelijk ( bij zoeken naar vrachtwagen verzekering )

Beste Freek, Bedankt voor de positieve beoordeling en feedback. Ik ga er naar kijken! Hartelijke groeten, Ivar

Zeer goed geholpen met korte reactietijden.

Verzekering heel vlot geregeld

Je krijgt snel inzage in de voorwaarden van de polis. Ook het afsluiten van een verzekering verloopt heel soepel.

easy, duidelijk en snel

door independer geadviseerd om snel een eendagsverzekering te kopen.

zie onderstaand

Ik heb eigenlijk nog nooit een relatie met deze verzekering gehad , dus vind ik beoordelen moeilijk . Qua prijs stelling vind ik het oke ! Meer kan ik er op dit ogenblik niet van zeggen.

snelle afhandeling van eendags verzekering

snelle afhandeling van eendags verzekering

Snel afgesloten, wijziging direct geregeld

Afsluiten was een fluitje van een cent, maar ook toen ik mijn verzekering voor een andere dag en op een ander dagkenteken wilde zetten werd dit zonder enige moeite direct omgezet. Binnen 5 minuten alle polisvoorwaarden veranderd. Top service.

Vlot gereageerd Passend Rekening houdend met de plaatselijke situatie . Betaling na 30 dagen bij jaarpremie

super

zeer snelle reactie . prijs prima .

Voldeed aan mijn verwachtingen

Zie boven

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse