In een dag geregeld

Vragen lijs ingevuld Opgestuurd gelijk een tegen bericht met de kosten

Behulpzaam en snel, bereikbaar.

Prettig geregeld, en snel.

prettig te woord gestaan en snelle reactie volgens afspraak

goede serviceverlening, klant staat centraal.

Top geregeld

Snel geregeld de naam zegt het al! Top

Snel, simpel, duidelijk en competatief

Verrassend aangenaam

Zeer snelle offerte

Heel snel een offerte, afsluiten was ook snel en gemakkelijk

Geweldig snel geholpen

Per telefoon contact opgenomen vanwege het, min of meer, spoedeisende karakter van mijn verzoek. Direct iemand aan de lijn die me in een zeer korte tijd door de vragen hielp en binnen een uur bericht dat de verzekering was geaccepteerd. Geweldig!

Geweldig !

Heel snel reactie en derhalve prima geholpen.

Snel en goede service

Duidelijke procedure, accuraat en goede service. Mijn type auto stond niet in de lijst bij de verzekeraar (importauto), maar er werd toch vlot een eendagsverzekering geregeld en was ik uit de brand.

Sel en goed.

Prima geregeld.

snelle service

Prima verzekering en snel antwoord en alles netjes afgehandeld via de mail. Na een paar dagen de polis in huis, top bedrijf

Goed, snelle behandeling / afwikkeling

Zeer prettig, snelle reactie, na mijn telefonische aanpassing alles zeer snel en duidelijk naar ons gecommuniceerd.

Goed, snel en gemakkelijk

Uitzoeken en aanvragen ging snel en goed

Vriendelijke, snelle regeling

Goede ervaring. Snelle reactie en vriendelijk wat betreft het beantwoorden van vragen.

In no-time eendagsverzekering geregeld

Overal problemen met het verzekeren van een eendagskenteken voor import, hier binnen 10 minuten na betaling de polis op de mail.

Zeer makkelijk en snel

Zeer gemakkelijk af te sluiten. Met 1 druk op de knop was de verzekering afgesloten.

Prettig gesprek en duidelijke taal.

Zoals boven omschreven. Daarbij komt dat zij ook in geval van schade je contactpersoon zijn.

Ik ben blij met de snelle service

Ik zorgde voor alles snel en efficiënt. Ik kreeg volledige uitleg en hulp

Snel en makkelijk

Makkelijk en snel thuis te regelen op elk tijdstip.

Even in verwarring

Even in verwarring gebracht omdat mijn automerk niet op lijst voorkwam. Bleek later in orde gebracht te zijn. Goede aktie.

Aanmelden gaat prima

Het aanmelden gaat prima, het belangrijkste is hoe er gehandeld wordt als er schade is. Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.

simpel en snel. precies goed en vlotte afwikkeling

Mooie interface en goede aanbiedingen

Overzichtelijk en snel geregeld

Tip!!! Soms heb je andere informatie nodig en niet gelijk bij de hand. Zorg dat de informatie die al ingevuld is opgeslagen kan worden zodat klanten niet telkens opnieuw het hele aanvraag ritueel moeten invullen.

Goede keuze en Snel Resultaat

Goede keuze en Snel Resultaat

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse