Supersnel een 1 dags-kenteken verzekering afgesloten

Mooi alles digitaal tegen een redelijke prijs

Erg snel en goed geregeld

Het aanvraag proces verliep goed en de acceptatie daarvan ook, ging ook erg snel allemaal.

helemaal super snel geregeld

eenvoudig via website te bestellen/ betalen

Snel geregeld

snel en goed geregeld

verzekering op de zelfde dag snel geregeld .

Snelle Offerte ontvangen super !

Snel en goed geregeld mbt onze chalet verzekering We zijn direct overgestapt omdat de premie een stuk lager was en voorwaarden beter klasse ‘

Goede snelle service

Goede snelle service

Zeer snelle services

Aanvraag via de website en binnen 2 uur alles geregeld. Top

Na een aanvraag van een verzekering een razendsnelle reactie

op vrijdag 27 december een aanvraag via internet gedaan paar uur later al een offerte deze doorgesproken en de acceptatie was ook snel daar. kortom dit tot nu toe een prettige samenwerking.

Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling!

Vriendelijk en deskundige afhandeling, zonder lange telefonische wachttijd.

Voor mijn net gekochtetweedehands stacaravan zocht ik een goede verzekering. Hoewel de website zeer duidelijk was had ik, als senior, toch moeite het geheel digitaal af te handelen. Vriendelijk en met veel geduld verliep daarna het afsluiten telefonisch soepel. Ook de bevestiging per e-mail kreeg ik vlot binnen, evenals de polis. Zo was op de dag van de koop mijn stacaravan meteen verzekerd.

Hartelijk bedankt voor de uitgebreide positieve beoordeling!

Efficiënt en snel geregeld

Toegankelijke site en snel geregeld. Verzekering was binnen enkele uren rond.

super

verzekeringen worden zeer snel geregeld.

Correcte afhandeling zoals beloofd

Werd geholpen om een degelijke verzekering te verkrijgen zonder poespas.

makkelijk afsluitbaar

Ik bemerkte dat de mensen van Sluitsnel achter de schermen betrokken zijn.

perfect, makkelijk, snel.

perfect, makkelijk, snel.

Snel en redelijk

Snelle afhandeling, soms niet meteen alles duidelijk en tweede keer dat we een eendagskentekenverzekering afsloten kregen we geen polis toegestuurd, alleen een mail met toezegging van de polis.

Bedankt voor uw beoordeling ook al is die niet heel positief. De maatschappij heeft inderdaad een storing gehad waardoor de polissen niet automatisch werden verzonden. Ik heb begrepen dat wij de polis alsnog handmatig voor u hebben gemaild. Excuses voor de vertraging. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Supersnel doet hun naam eer aan!

Aangevraagd en je ziet direct wat je krijgt. Volgende dag alles binnen! Prima!

Sluitsnel maakt zijn naam waar

Zonder probleem via internet een verzekering kunnen afsluiten voor een recreatiewoning. Het invullen van de gegevens via website voor de aanvraag is heel duidelijk. Daarbij komt dat ik alles heel snel digitaal heb kunnen regelen. Kunnen andere tussenpersonen een voorbeeld aannemen.

In een dag geregeld

Vragen lijs ingevuld Opgestuurd gelijk een tegen bericht met de kosten

Behulpzaam en snel, bereikbaar.

Prettig geregeld, en snel.

prettig te woord gestaan en snelle reactie volgens afspraak

goede serviceverlening, klant staat centraal.

Top geregeld

Snel geregeld de naam zegt het al! Top

Snel, simpel, duidelijk en competatief

Verrassend aangenaam

Zeer snelle offerte

Heel snel een offerte, afsluiten was ook snel en gemakkelijk

Geweldig snel geholpen

Per telefoon contact opgenomen vanwege het, min of meer, spoedeisende karakter van mijn verzoek. Direct iemand aan de lijn die me in een zeer korte tijd door de vragen hielp en binnen een uur bericht dat de verzekering was geaccepteerd. Geweldig!

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse