direct en snel

Na de aanvraag gedaan te hebben voor een dagverzekering voor de rdw, kan ik alleen maar lof uitspreken. Keurig op tijd de melding binnen.

Snelle reactie en duidelijke afhandeling

Ik had een eendaags kenteken verzekering afgesloten deze was gelijk goedgekeurd. Toen ik de polis binnenkreeg zag ik dat ik een verkeerde datum had ingevuld. Gelijk een mail teruggestuurd en binnen tien minuten hadden ze de polis aangepast op de juiste datum. Zeer klantvriendelijk en goede betrouwbare snelle afhandeling van het product.

Snel en vriendelijk geholpen

Snel geholpen en zeer vriendelijk aan de telefoon. Top!

Handig en snel voor een eendagskenteken

Vlot behandelt

Prefect en snel!

Offerteaanvraag voor verzekeren chalet was niet moeilijk om in te vullen. Binnen 1 dag een net aanbod retour. Ik had nog een vraag en wens tot wijziging, ook dit was binnen een uurtje beantwoord en gewijzigd. Het geeft rust en zekerheid als je meteen contact hebt en weet dat het zo geregeld wordt!

Goed gevoel!

Goede en snel service!

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en genomen moeite!

Prima geregeld wat ik nodig heb!

De verzekering was goed en snel geregeld. Complimenten voor de afhandeling van de verzekering.

De verzekering was snel afgesloten.

Prima te woord gestaan alles was snel duidelijk.

Ging soepel

Fijn en snel contact en duidelijk

Snel en correct

Goed geholpen, snel. Denken mee en altijd bereikbaar

Snel en makkelijk

Snelle reactie en makkelijke betaling via ideaal. En alles via de mail

Makkelijk te regelen.

Dit bedrijf doet zijn naam eer aan! Goede service, snel en duidelijk!

Prima service en makkelijk en snel bereikbaar!

Snelle reacties en snel handelen. Erg prettig.

Prettig, snel en correct.

Snel, betrouwbaar, top service

Ik verzeker geregeld eendagskentekens via SluitSnel en ben zeer tevreden over de service. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle afhandeling.

snel, makkelijk

ik had de verzekering nodig om een auto bij de rdw te importeren. alles ging snel en vlot en zonder problemen

Snelle actie na datumaanpassing

Snel resultaat. Snelle tussenpersoon.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

perfect

service is perfect je doet yvonne een e mail en alles komt goed

Bedankt voor de mooie beoordeling! Ik heb het doorgegeven aan Yvonne. :) Hartelijke groeten, Ivar

Snel en vakkundig advies

Goede service, snel handelden, tussentijdse aanpassingen geen probleem. Goed en prettig contact, aanrader!

Snelle reactie

Goed aanbod. Snel geregeld.

Snel een verzekering zonder poespas

Voor het eerst online afgesloten maar ondanks wat onduidelijkheid over de tarieven en no-claim gegevens toch snel geregeld

Prijzig maar werkt makkelijk

Prijzig voor 1 dag maar werkt snel en simpel

Goed,betaalbaar,makkelijk online verzekeren en stopzetten

Goed,betaalbaar,makkelijk online verzekeren en stopzetten.

Ik heb alleen goede ervaringen.

Snelle oplossingen, makkelijk berijkbaar.

Snelle in behandel name

Er neemt vrijwel altijd iemand de telefoon op (bij verkoop) en die weet waar ze over praten. Prima medewerker. Hoe de afhandeling met schade is, weet ik nog niet. Nog niet meegemaakt.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse