Snel geregeld

Goeie servies in werd goed geholpen en was heel snel geregeld ben tevreden

Makkelijk, snel en goed!

Al mijn verzekeringen overgezet! Binnen no time geregeld.

Goed, snel, voordelig

Super goed

Alles zeer snel geregeld

Snel!

Snel en effectief, en daarbij een goede betaalbare verzekering!

Zeer duidelijk,en snelle afhandeling

Vrachtwagen verzekering snel en vlot geregeld.

Snelle en goede service

Erg fijne ervaring, de verzekering was erg makkelijk af te sluiten. Mijn vraag werd super snel beantwoord. Zeker een aanrader!

Snelle adequate reactie op offerte

Bleek een betere propositie dan ikzelf had gevonden

Snel geregeld en tegen gunstige premies

Score 4 uit 5 omdat je natuurlijk pas echt weet wat het waard is als je een keer aanspraak moet maken op een verzekering. Ik doen mijn best om die situatie te vermijden, mocht het wel aan de orde zijn dan vertrouw ik er op dat het dan ook goed en snel gaat.

2 minuten te laat en verzekering kan voor de volgende dag gelijk niet meer afgesloten worden

17:02 sloot ik de verzekering, je moet voor 17 uur zijn daarmee was er gelijk de volgende dag niks meer te regelen. Gewoon waardeloos. Maar het vervelendste is ook nog even 5 euro rekenen voor het terugstorten. Slaat helemaal nergens op

Wij begrijpen deze negatieve review niet. Op onze website staat op diverse plaatsen vermeld dat een aanvraag voor de volgende dag voor 17:00 uur moet zijn aangevraagd. Dat staat er natuurlijk niet voor niets en die regel geldt voor iedereen, ook al ben je maar een minuut te laat. De verzekeringsmaatschappij wil van tevoren alle aanvragen screenen en daar hebben ze tijd voor nodig, de deadline is gesteld op 17:00 uur en daar kan niet van worden afgeweken. Wij vinden het raar dat als je daar kennelijk van op de hoogte bent, of tenminste kunt zijn dat dan anderen de schuld krijgen. Wij moeten administratief werk verrichten om het betaalde bedrag terug te storten en rekenen daar een kleine administratieve vergoeding voor van € 5, die staat trouwens ook gewoon heel transparant op de site vermeld.

zoals het hoort

prettige samenwerking

Korte lijnen

Fijn iemand die je te woord staat of het nu rot nieuws of positief is! Dank Yvonne voor het uitleggen van mijn case. Scherpe premies aanrader

Vlot en zonder gedoe een verzekering afgesloten voor mijn chalet

Zie boven. En vergeleken met andere aanbieders een redelijke prijs-kwaliteit verhouding

Perfect echt super

Ging snel en simpel en bijna direct een reactie dat de verzekering was geaccepteerd.

Snel

Verzekering snel geregeld

Snelle en duidelijke communicatie, goede service.

Makkelijk en snel een chalet verzekering afgesloten via sluitsnel.nl, goede snelle afhandeling.

fijne site

snel en makkelijk een verzekering afsluiten

De goedkoopste verzekering die ik kon vinden

Ik zocht een WA verzekering voor mijn scooter. Er wordt deze winter niet eens op gereden, maar omdat hij op mijn naam staat, moet hij dus ook verzekerd zijn. Via sluitsnel heb ik een mooie goedkope verzekering gevonden

uitstekend

goed geholpen met wisselen van auto

Redelijk gemakkelijk!

Zie boven

Snel antwoord

Snel antwoord en verzekeringen goedkoper dan elders

Scooter verzekering

Hey afsluiten ging snel makkelijk duidelijk en goedkoop

Goede info te vinden op internet

Ik heb deze verzekering na de info dezelfde dag afgesloten

Gewoon goed

Gewoon goed

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse