Doen wat ze zeggen

Een dagverzekering is altijd lastig om af te sluiten. Bij Sluitsnel.nl ging het binnen 1 dag.

Really fast

Really fast and good customer service

simpel en werkt

Lekker snel

Gewoon snel geregeld

Eendagsverzekering

Alles snel en goed geregeld

Top!! Super snel je verzekering afsluiten.

Binnen 1 dag een verzekering afsluiten! Ik zeg doen.

Simpel en snel afgesloten

Heel snel geregeld!

geweldig

verzekering zeer snel geregeld.

Heel fijn dat een eendagsverzekering wel mogelijk is

Had een eendagsverzekering nodig en dit kan gelukkig wel bij sluitsnel.nl. Was meteen allemaal goed geregeld.

Snel contact

goed vlot

Snel en soepel

snel en ook telefonisch te bereiken

ik moest snel een verzekering met 1 telefoontje was het geregeld.

Net afgesloten

Nog niet

Goede service , snel geregeld

Snel geregeld ondanks dat ik in het buitenland woon , geen problemen.

Veel service, vriendelijke medewerkers

Persoonlijke aandacht is veel waard, eerst sceptisch maar de heren hebben mij er van overtuigd een eerlijk en goed product te verkopen!

prima contact

Snel

Snel en adequaat!

snelle afsluiting

jammer dat de jaren van met de auto niet worden meegenomen. dit zijn ook schade vrije jaren op de weg. wat is er anders aan?

Beste Fred, Ik begrijp dat je dit jammer vindt, maar op de regels omtrent schadevrije jaren hebben wij helaas geen invloed. De verzekeringsmaatschappijen gaan daar over. Schadevrije jaren worden per voertuig opgebouwd en kunnen alleen worden meegenomen na beëindiging van een verzekering. Dit wordt ook vermeld in het aanvraagscherm. Een en ander valt terug te lezen op onze website https://www.sluitsnel.nl/vragen-over-verzekeringen-en-schade/uitleg-schadevrije-jaren/. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Aanrader

Snelle nette afhandeling... Keurig geholpen aan de telefoon na nog een aantal vragen te hebben gehad. Niks was te veel...

Duidelijk, informatief en vlot aanvangsgesprek gehad. Daarna alles snel opgevolgd. Prima...

Mensen met kennis van zaken. Ik verwacht meerdere polissen onder te brengen bij deze tussenpersoon.

lekker snel.

goede site waar je snel en goed een verzekering kunt afsluiten op bv een eendagskenteken.

vlot gehandeld

het is naar mij verwachting vlot gegaan de verzekering afsluiten

prima en snel

Makkelijk en snel een verzekering af kunnen sluiten

Het was een fijne ervaring, duidelijk website (wel wat verouderd). 35 euro voor een wa-verzekering voor een eendagskenteken vind ik wel behoorlijk aan de prijs maar ik moet wat.

Beste Rudi, bedankt voor de beoordeling. Vergeleken met een reguliere doorlopende autoverzekering is dit product inderdaad prijzig. Ten opzichte van onze concurrenten zijn we dan wel weer goedkoop. De nieuwe website verwachten wij binnen enkele weken online te kunnen zetten! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie op verzoek om offertes voor verzekering chalet.

Snel en goed geholpen bij het afsluiten van een verzekering van ons chalet. Snel antwoord op gestelde vraag. Kortom een aanrader!

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse