Snel, simpel en correcte afhandeling.

Snel geregeld en snel akkoord.

Mijn enige puntje is dat het iets goedkoper mag. 25/30 euro zou beter zijn. Verder perfect.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! De maatschappij rekent al € 21,59 voor de polis. Wij hebben daarom helaas geen mogelijkheden de verzekering voordeliger aan te bieden. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

prima geregeld qua afsluiting verzekering opstal/inboedel

Afsluiting binnen 24H van nieuwe verzekering

Altijs weer top geregeld

Regel altijd de 1 dags kenteken verzekering bij deze verzekeraar. Snel, duidelijk, no nonsens en betaalbaar.

Netjes geholpen en snel geregeld

Netjes geholpen en super snel geregeld

snelle en duidelijke communicatie

Zoeken naar de juiste verzekering vind ik een flinke klus. Sluitsnel.nl doet veel voorwerk en dat scheelt!

snel en goed geregeld, alleen niet goedkoop

Zie omschrijving

Geachte relatie, Bedankt voor uw beoordeling. Vergeleken met de reguliere autoverzekering is deze polis inderdaad prijzig. Helaas hebben wij geen ruimte de verzekering voordeliger aan te bieden. Daarbij zijn wij al de goedkoopste. Het spijt mij niet positiever te kunnen berichten. Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie. Makkelijke aanmeldprocedure.

Prettige organisatie om zaken mee te doen. Erg betrouwbaar en vlot in de communicatie.

Unieke service voor eendagsverzekering auto

Voor het importeren van onze auto en de keuring bij het RDW hebben we via sluitsnel.nl een eendagsverzekering afgesloten. Via diverse andere vergelijkingswebsites was dit alleen telefonisch mogelijk, maar via sluitsnel.nl was dit binnen enkele minuten online geregeld. Top service!

Supersnel een 1 dags-kenteken verzekering afgesloten

Mooi alles digitaal tegen een redelijke prijs

Erg snel en goed geregeld

Het aanvraag proces verliep goed en de acceptatie daarvan ook, ging ook erg snel allemaal.

helemaal super snel geregeld

eenvoudig via website te bestellen/ betalen

Snel geregeld

snel en goed geregeld

verzekering op de zelfde dag snel geregeld .

Snelle Offerte ontvangen super !

Snel en goed geregeld mbt onze chalet verzekering We zijn direct overgestapt omdat de premie een stuk lager was en voorwaarden beter klasse ‘

Goede snelle service

Goede snelle service

Zeer snelle services

Aanvraag via de website en binnen 2 uur alles geregeld. Top

Na een aanvraag van een verzekering een razendsnelle reactie

op vrijdag 27 december een aanvraag via internet gedaan paar uur later al een offerte deze doorgesproken en de acceptatie was ook snel daar. kortom dit tot nu toe een prettige samenwerking.

Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling!

Vriendelijk en deskundige afhandeling, zonder lange telefonische wachttijd.

Voor mijn net gekochtetweedehands stacaravan zocht ik een goede verzekering. Hoewel de website zeer duidelijk was had ik, als senior, toch moeite het geheel digitaal af te handelen. Vriendelijk en met veel geduld verliep daarna het afsluiten telefonisch soepel. Ook de bevestiging per e-mail kreeg ik vlot binnen, evenals de polis. Zo was op de dag van de koop mijn stacaravan meteen verzekerd.

Hartelijk bedankt voor de uitgebreide positieve beoordeling!

Efficiënt en snel geregeld

Toegankelijke site en snel geregeld. Verzekering was binnen enkele uren rond.

super

verzekeringen worden zeer snel geregeld.

Correcte afhandeling zoals beloofd

Werd geholpen om een degelijke verzekering te verkrijgen zonder poespas.

makkelijk afsluitbaar

Ik bemerkte dat de mensen van Sluitsnel achter de schermen betrokken zijn.

perfect, makkelijk, snel.

perfect, makkelijk, snel.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse