Snelle, nette afhandeling van afsluiten verzekeringen, echt top

Snel en eenvoudig

Toegankelijke website. Snelle aanvraag en snelle respons.

Easy and professional

I got my insurance really quick after having filled all the necessary information. Later I called to ask some questions and the person with whom I talked was professional, very friendly and solved my issues.

simpele snelle aanmelding

Eendagskenteken makkelijk en snel af te sluiten

Snel gemakkelijk en betrouwbaar

Zeer snel een scherpe offerte en net zo snel geregeld

perfecte online service!

Via de site verzekering kunnen sluiten op zondag!, dat lukt niet vaak ;-) Nu nog zien of wat beloofd is ook gerealiseerd wordt. C.Rosenkranz

Beste Chris, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve beoordeling! :) Ik zie dat de polis gisteren gelijk is opgemaakt en per e-mail is verstuurd. Daarom begrijp ik niet wat je bedoelt met de laatste zin. Wacht je nog ergens op? Mocht je de polis niet ontvangen hebben, dan zit de e-mail zeer waarschijnlijk in de spam-map. Als je nog vragen hebt, dan kan je ons natuurlijk even bellen of e-mailen. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Simpel snel en een eerlijke prijs

Snel en makkelijk via de website kunnen regelen. En ook voor een eerlijke prijs.

Snelle afhandeling

Gewoon goed en snel

Snelle afhandeling en alles correct geregeld.

Zie boven.

Snel

Snel en voordelig.

Zochten een verzekering die bij ons past en dat is gelukt, dank hier voor

Gewoon duidelijk heeeeel snel verzekerd

Zeer duidelijk alles digitaal tot en met de polis gewoon goed. Aanvraag formulier ingevuld per computer weggestuurd naar Sluitsnel binnen 10 minuten antwoord en direct daarna goedkeuring van de verzekeringsmaatschapij,en dus direct verzekerd voor een juiste premie. Yvonne van sluitsnel is niet alleen snel maar supersnel en duidelijk

Snel geregeld, schappelijke prijs

Snel geregeld voor een schappelijke prijs.

Snel en betrouwbaar

Omdat het goed is

Jullie doen je naam eer aan! snel een verzekering afsluiten!

Prima ervaring!

Super snel antwoord en snel in orde gemaakt

Werken snel en goed , dit is handig

Snel en correct

Snel geregeld

Snel en voor een goede prijs

Heb snel een eendagskenteken kunnen verzekeren voor een goede prijs.

Snel is snel bij sluitsnel.....geen gezeik...niks overbodigs

Zie hierboven

Snelle reactie en duidelijke info

Snel en adequaat

Overzichtelijk snel en een goede prijs

Overzichtelijk duidelijk en goed geprijsd

snel en correct afgehandeld

Een offerte gekregen en deze geaccepteerd

Had veel offertes verwacht maar kreeg er slechts een. Wel zo gemakkelijk.

niks mis mee

prima goed

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse