Basic ( old school) website / prijsverrassingen

Bijzonder dat er achteraf blijkt dat je maandelijks een servicefee moet betalen en hogere ‘poliskosten’ bied weinig tot geen voordeel voor de consument

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Bart, Bedankt voor de beoordeling, ook al is die heel negatief. Onder de premieberekeningen staat vermeld dat de genoemde premies exclusief kosten en assurantiebelasting zijn. Bij het opvragen van een offerte wordt alles exact vermeld. Dat dit achteraf blijkt is dus niet helemaal waar. Er volgt binnen enkele maanden een nieuwe website en berekeningsmodule, waarin de prijzen inclusief alle kosten in plaats van separaat worden getoond. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snel en duidelijk

Aanvraag werd binnen t uur bevestigd en geregeld. Prijs was transparant, geen vreemde achteraf bedragen

Snel geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en snel. Ben er blij me.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel en correct af gehandeld

in het pinkster weekend afgesloten en kwam op tijd binnen prima geregeld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

t was snel en correct afgehandeld en dat zonder wachttijd prima service

Snelle afhandeling

Binnen heel korte tijd alles rond. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super geregeld erg blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed om hier een verzekering af te sluiten

Het was prettig om online de verzekering af te sluiten !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet gemakkelijk in het afsluiten. Ik heb de verzekering beeindigd wat ook weer niet zo makkelijk ging en nu op de eindafrekening blijkt dat ik de premie niet terug krijg, omdat er een servicebijdrage betaald moet worden. Dit is niet zo bij een andere verzekeringsmaatschappij, dus ik zal in de toekomst via sluitsnel.nl geen verzekering meer afsluiten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste, Uw verzoek tot beëindiging heeft u in het weekend gedaan. Dinsdag na Pinksteren is uw verzoek direct verwerkt. Wat ging er niet gemakkelijk? De polis is altijd kosteloos opzegbaar aan het einde van het contract. Uw verzekering is na enkele dagen beëindigd in verband met verkoop. Zover wij weten is het gebruikelijk dat er dan kosten in rekening worden gebracht door de maatschappij. Wellicht niet door alle maatschappijen. Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. Het spijt mij niet positiever te kunnen berichten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

gemak dient de mens

uitmuntend, zeer goed te doen.

Top snelheid en service.

Snel, vriendelijk en goede voorwaarden en prijsstelling. Zeer tevreden

Supersnel en goed

Alles supersnel geregeld. Geen gedoe

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, vriendelijk, netjes en vooral duidelijk!

Al mijn vragen werden altijd vriendelijk en snel beantwoord, voordat ik de verzekering heb af gesloten. Dit was toch wel een positief punt waardoor mijn keuze op Sluitsnel is gevallen.

Snel geregeld

Snel ingevoerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima behandeld door vriendelijke mensen

Prima heel zakelijk

Snel en goed geregeld

Klantvriendelijk, goede service en duidelijke uitleg en meteen netjes geregeld en dat samen met een geweldige app waar alles duidelijk en makkelijk te bedienen is

Klantgerichte service

Service was erg goed en professioneel. De motor stond nog niet op mijn naam en er werd gelijk gevraagd of dit wel de juiste motor was. Dit liet gelijk zien dat er goed en serieus mee omgegaan werd. Dit gaf een direct een vertrouwd gevoel. Ook was de communicatie met eigen mails en geen automatisch gegenereerde berichten.

Goed en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel en goed geholpen voor een goede prijs kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Directe reactie op de mail en dag erop polis in huis

Snelle reactie

Heel goed ....Is om iedereen aan te raden voor een eendags verzekering

Heel goed ....Is om iedereen aan te raden voor een eendags verzekering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel, correct, eenvoudig

Houden zo

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Bootverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Filter op Taal