Snel en doeltreffend

Makkelijke site met prcies de relevante vragen om een verzekering af te sluiten.

Sluit snel af

Perfect verzekering, niet duur,binnen 1 werkdag verzekerd.

Levert eendagsverzekering snel en betrouwbaar

Voor een eendagskenteken had ik een verzekering nodig. Een dag van te voren aangevraagd en na een uurtje in de mail. Niets op deze dienst aan te merken.

Goed en effectief

Kort en bondig kontakt, omdat het objekt niet veel om t lijf (chalet) heeft. Behalve dat het nieuw is.

Echt snel en beste prijs

Bus verzekering Snel en ze zijn de goedkoopste met beste dekking Zelfde verzekering vergeleken bij andere Die waren duurder en slechtere dekking

Verzekering snelgeregeld

Ik heb gelukkig geen schade gehad op de bewuste dag. Dus over de schade afhandeling kan ik niks zeggen. Ik had wel mijn vraagtekens bij het invullen van mijn bankreknr voor snelle verwerking vd polis. Ik vraag mij af of dit niet anders kan. Het proces om de polis te verkrijgen ging voor de rest vrij soepel.

Geachte heer Wong, Bedankt voor uw beoordeling en genomen moeite. Wij vragen het banknummer op om uw betaling terug te kunnen vinden. De exacte tekst bij de vraag in het formulier is: "Hiermee vinden wij uw betaling gemakkelijk terug. U betaalt straks via Ideal of geautomatiseerde bankoverschrijving." Maar u heeft wel een punt. Voor de verificatie hoeft niet de hele IBAN te worden opgegeven. Dit gaan we aanpassen naar de laatste 6 cijfers. Dus bedankt voor uw opmerking! Hartelijke groeten en prettig weekend, Ivar Sarelse

Heel snel en goed

Heel gemakkelijk afsluiten en snel

Snel & simpel

Via google gevonden omdat mijn verzekering geen eendagskenteken verzekerde. Super simpel invulformulier, betaling via i-deal en een paar knipogen later heb je de pis in je mailbox.

Duidelijk en snel geregeld

Duidelijke site en snel geregeld

Bedankt voor de positieve beoordeling en genomen moeite! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Makkelijk en Snel

Ik moest mijn 2e scooter verzekeren en kon dit niet bij mn huidige verzekering doen. Dus moest ik elders nog een andere verzekering afsluiten. Dus ging ik Google-en...: En met keus uit vele andere verzekeringsmaatschappijen viel mijn keus op Sluitsnel.nl. De site was duidelijk en makkelijk om in te vullen en je hebt de keus om met anderen te vergelijken. De aanvraag was snel gedaan en je krijgt ook snel een goedkeuring en/of afwijzing te horen. En de volgende dag heb je je Polis, Groene kaart en alles daarbij, al in je mailbox staan!

Beste Danny, Bedankt voor de uitgebreide beoordeling! Waarderen we zeer. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snel en goed afgesloten

Tot nu toe goed!

Snel en simpel

Helemaal prima. Snel en simpel de 1-days verzekering geregeld

Ben tevreden tot nu toe

Snel afgehandeld.

Het duurt heel erg lang

Ik heb een schade die nu anderhalve maand loopt . Daar zit nog een vervelende expert tussen , maar sluit snel pakt met hun niet door. Ik zit maar te wachten waardoor dit veel stress oplevert . Erg jammer

Beste Sandra, Ik begrijp je frustratie echt. We hebben al vele malen contact gehad hierover. We weten waar het fout is gegaan en het rapport is boven tafel. De maatschappij zal op basis van de huidige informatie de schade moeten afwijzen. Dit naar aanleiding van de informatie in het expertiserapport en het achterblijven van het aantonen van een verzekerde gebeurtenis. Aangezien wij en de maatschappij daar vooralsnog geen genoegen mee nemen, wordt de expert om extra uitleg gevraagd. Daar is het wachten nu op. Wij hebben continu druk erop gehouden bij de maatschappijen en dat doen we graag voor onze klanten. Er kan altijd iets fout gaan, hoe vervelend dat ook is. Wij hebben ons best gedaan en blijven dat doen. Daarbij is de fout niet door ons gemaakt. Het motiveert ons niet bepaald als wij steeds zo benaderd worden en er negatieve recensies worden achterlaten, terwijl wij ook ons best doen voor je. We bellen en e-mailen bijna dagelijks met de maatschappij. Ik benadruk nog maar eens dat ik de frustratie begrijp, maar niet alles is verzekerd en vervelend pech lopen we allemaal wel eens tegenaan, helaas. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snel en duidelijk

Ook ma telefonische doorbespreking en aanpassingen, binnen paar dagen definitieve (ASR) polis toegezonden gekregen. Geen addertjes onder t gras kunnen ontdekken MM te Zelhem/Katwijk

Goed en snel

Bij veel verzekering maatschappijen kan je geen dagverzekering afsluiten RAAR. BIj sluitsnel wel alleen de premie vind ik aan de hoge kant

Alles snel geregeld en niet al te duur.

Vriendelijke, snelle, zorgvuldige dienstverlening!

Snelle en adequate reactie. Foutje in offerte ( van verzekeraar) meteen rechtgezet, ook fijn dat de verzekering telefonisch doorgenomen en afgesloten kon worden. Daarna meteen per mail bevestigd door Yvonne.

snelle en makke;lijke oplossing voor een dag verzekeren

website mag iets voor verbetering vatbaar maar is voor de rest funcioneel . SuperSnel antwoord gehad ,niks mis mee ga zodra me auto is ingevoerd kijken wat voor aanbiedingen ze hebben. voor de rest betrouwbare verzekering.

Snel en foutloos

Super snel contact en reacties en heel snel geregeld allemaal

Een uitkomst voor eendagskenteken.

Heel snel en zonder overbodige toestanden af te sluiten tegen een alleszins redelijk tarief

Wel snel geregeld , toch wel prijzig!

Wel snel geregeld , toch wel prijzig

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn de goedkoopste van Nederland en kunnen het (helaas) echt niet voor minder doen. Vergeleken met een standaard autoverzekering is deze polis inderdaad vrij prijzig. Prettige zondag! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Duidelijk en zeer vriendelijk

Snel geregeld en vriendelijke

Makkelijk telefonisch bereikbaar en de jongeman heeft mij goed geholpen. Via internet heel makkelijk af te sluiten. Zeker een aanrader.

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Prettige zondag. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Aan de prijs maar zeer snel!

Voor 1 dag 35 euro is wel geld maar sluitsnel regeld het wel snel en goed!

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse