Werd keurig en duidelijkste woord gsstaan

Erg vriendelijk

Snelle reactie en duidelijk antwoord op je vragen top!

Offerte aanvraag binnen een dag op de mail. Ook de verdere mailwisseling heel vlug en alle vragen binnen een dag beantwoord Zijn zeer tevreden en hebben inmiddels ook al mond op mond reclame gemaakt waardoor onze camping vrienden nu ook bezig zijn om over te sluiten.

Bedankt voor de genomen moeite en de promotie! :) Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar

Beste prijs en echt snel

Ik heb deze verzekering voor mijn motor gebruikt en het was makelijk en personel is echt vriendlijk als jij een vraag heeft.

Bedankt voor de genomen moeite! En fijn om te lezen natuurlijk. Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar

Snel geregeld

Afsluiten van verzekering gaat snel, polisbescheiden heel vlug aangeleverd in de mail

Snel en netjes verzorgd en verzekerd

Mijn vakantie chalet verzekering was snel en netjes verzorgd verzekerd door sluitsnel en ASR

Verzekering zoeken en afsluiten ging super snel en makkelijk. Helemaal tevreden en zeker aan te raden.

Had 2 scootersverzekering bij sluitsnel dit is de derde

Prima service snel geregeld

Goede ervaring. Snelle afhandeling.

Goed bereikbaar en Prettige persoonlijke benadering

Snel reactie, goed advies, mooi aanbod

Via internet op de site terecht gekomen. Geen spijt. Snel reactie, goed advies voor de beste prijs die ik kon vinden. Geen verborgen regeltjes etc. Prima ervaring.

Bedankt voor de genomen moeite. We doen ons best!

Snel, duidelijk en simpel

Ik heb een inboedel en opstalverzekering afgesloten via Sluitsnel. Toen ik recent helaas een schade had kon ik deze eenvoudig melden via de app. De eerstvolgende werkdag werd de schade in behandeling genomen en ik werd snel en duidelijk geïnformeerd. Binnen 4 dagen was de schade helemaal, en naar volle tevredenheid, afgehandeld.

Bedankt voor de genomen moeite en natuurlijk de positieve beoordeling!

Makkelijk

Het afsluiten van een verzekering gaat lekker snel en eenvoudig.

Zeer goed geholpen door Yvonne!

Ik ben binnen één uur zeer goed geholpen door Yvonne! Zeer bedankt.

super

snelle reactie. goede prijs kwaliteit.

Good

Good

Goede aanpak van de aanvraag en verwerking hiervan.

Lekker direct, geen rompslomp vragen en heen addertjes onder het gras, prima.

Inderdaad snel, professioneel en least but not last: de goedkoopste

Snelle respons, hadden ook nog eens waar ik me een slag in de ronde naar zocht. Binnen een paar dagen geregeld. Al mijn polissen ondergebracht van naar nu bleek een veel te hoog geprijsde verzekeraar. En een appje waar alle documenten en polisvoorwaarden makkelijk raadpleegbaar zijn,

Hartelijk bedankt voor de uitgebreide positieve beoordeling! Hartelijke groeten, Ivar

Nooit problemen

Bedankt voor de genomen moeite! Juist in deze rare tijd. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle service, complimenten!

Had zoals ze beloven een hele snelle service voor mijn eendagskenteken verzekering. Goed aan te raden, niks van te zeggen..

Bedankt voor de genomen moeite en natuurlijk voor de zeer positieve beoordeling! Hartelijke groet, Ivar

Makkelijk en snel

Schade aan auto, binnen 2weken was alles geregeld en stond het geld op mijn rekening.

Eendagskenteken. Lekker vlot geregeld, en de goedkoopste.

Onduidelijk maar wel snel geregeld

Ik heb betaald Euro, 34,95 en op de factuur staat Euro 21,59 ???? Eendagskenteken, klantnummer 3613981, fact.nr. 59750818. Met vriendelijke groet EPM Tax

Geachte relatie, Bedankt voor uw beoordeling, ook al is die niet heel positief. De premie op de polis is exclusief onze verdiensten. De specificatie van het totale bedrag ad. €34,95 heeft u kunnen zien op zowel de betaalpagina (https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/) als op uw factuur. Als u nog vragen heeft, dan kunt u ons altijd even bellen of e-mailen. Hartelijke groeten, Ivar Sluitsnel.nl Verzekeringen

heel goed

nettjes en snel afgewerkt

Bedankt voor de genomen moeite! Hartelijke groeten, Ivar Sluitsnel.nl Verzekeringen

Netjes en snel geholpen

Tot nu toe goed

Super Service en Snel geholpen

Informatie goed Service top En prijs top

Snel geholpen

Na aanvraag binnen paar uurtjes geregeld

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse