Fijn

Dan sta je voor een keuze waar je nog nooit bij na hebt gedacht. een grafje, een klein grafje. Wij wisten niet hoe we dit moesten gaan doen. Totdat we aankwamen bij Den Hollandsche voor het gesprek. Leonieke die ons advies gaf die dacht ontzettend mee en had al snel door wat we wilde, ook meedenkend aan een budget. Na alles besproken te hebben kregen we het ontwerp per e-mail daar wilden we nog wat aanpassingen aan, niks was te moeilijk of te veel ze dachten weer mee en maakte een paar nieuwe ontwerpen. Fijn om daar de tijd voor te kunnen nemen en het realistisch kunnen zien hoe zoiets nou eruit komt te zien. En dan is eindelijk het moment daar dat die af is. Keurig een smsje en een mailtje dat het af is en dat we erheen kunnen. Het was nog mooier dan we hadden verwacht. Een plekje die rust uitstraalt echt heel fijn. Dank jullie wel! ons meisje heeft nu een mooi plekje die ze verdiend!

zeer klantgericht en gedreven

Wij zijn zeer ingenomen met de wijze waarop wij zijn bijgestaan met het ontwerpen van het monument. Niets was te veel of te gek en er werden diverse suggesties gedaan waardoor er een passend monument is ontworpen. Ook de procedure en de communicatie zijn perfect. Heel bij mee. Wat een service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het grafmonument i s zeer bijzonder geworden. De samenwerking met het team is heel goed gegaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

alles is naar onze wensen verlopen.

Goed gesprek met Wim, mooie ontwerp tekening, plaatsing netjes uitgevoerd.

Meedenkend medeleven

Van ontwerp tot eindresultaat is het precies geworden wat voor ogen hadden. Dit kan alleen met passie en kwaliteit behaald worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijke, warme samenwerking met ons de nabestaanden om tot ons unieke gedenkteken te komen.

Een prettige warme ontvangst, waarin al pratende een bepaald idee ontstaat , waar verder op doorgeborduurd kon worden. Na één bezoek hadden we ons idee met de mogelijkheden die er zijn vorm gegeven. Daarna kwamen de puntjes op de i, die telefonisch ( mooie geïnteresseerde meedenkende gesprekken) en via de mail in detail uitgewerkt werden. We kregen rustig de tijd en dan ontstaat er een ‘ samen’ gevoel, waardoor je tot dat unieke gedenkteken komt, dat wij graag wilden! Het resultaat overtreft onze verwachtingen! Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Toffe ervaring om met deze firma te mogen werken !

Dit was een verplaatsing uit Antwerpen, via Hasselt om mijn zus op te halen, naar Tllburg, waard. En perfecte begeleiding bij de keuze van de werktekening, de gevraagde aanpassingen, de plaatsing. Steeds vriendelijk en erg professioneel. Correcte uitvoering qua geplande tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

We zijn op zeer deskundige,geduldige en vriendelijke wijze geholpen.

We hadden meteen en goed gevoel en werden zeer deskundig geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Grandioze begeleiding vanaf het eerste moment

Fijne begeleiding, we werden constant op de hoogte gehouden. Bij afwezigheid van contactpersoon werd de andere medewerker middels een foto voorgesteld, dit maakt het erg persoonlijk. Tekeningen werden duidelijk weergegeven en in het ontwerp was alle ruimte om aanpassingen te maken. Ik heb een heel fijn gevoel eraan overgehouden en een prachtige gedenksteen gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onze bestelling is in alle aspecten tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede morgen Bert, Hartelijk dank voor alle moeite die je hebt besteed aan het schitterende grafmonument voor mijn vrouw Marijke. Mijn vier kinderen had ik eeh fototje van het monument gestuurd en allen reageerden daarop erg enthousiast. Dus alles is helemaal naar ons zin uitgevoerd. Met hartelijke groet en het allerbeste. Henk Peper.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn, prettig, vriendelijk, vertrouwd, bedrijf

Wij hebben het bijzonder fijn ervaren om bij dit bedrijf ons grafmonument uit te zoeken. Rustig gesprek, onze wensen kunnen waar maken. Met het eind resultaat zijn we zeer blij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij zijn door u op fijne manier geholpen bij de keuze van het grafmonument.

De uitvoering ervan is eveneens uitstekend verlopen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi ontwerp en verzorgde plaatsing

Na een persoonlijk gesprek en een eerste ontwerp beslist om in zee te gaan met Den Hollandsche. Prima service, je wordt constant op de hoogte gehouden van het verloop van de plaatsing en ook de plaatsing is tip top in orde. Een ontwerp dat als twee druppels water op het resultaat lijkt. Een echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Den Hollandsche draagt met vriendelijkheid en empathie hun steentje bij

Tijdens dergelijk moeilijk afscheidsproces is het van belang om bijgestaan te worden door warmte , vriendelijkheid en empathie wat bij den Hollandsche ruimschoots aanwezig is. Ik wou heel graag iets unieks en persoonlijk het gedenkteken ontwerpen. Met de hulp en het geduld van verschillende medewerkers zijn wij tot een mooi resultaat gekomen. Ook toen er een probleempje ontstond werd dit gezamenlijk meteen opgelost, waarvoor dank. Bedankt om ons, mensen met een immens verdriet, bij te staan. Een gedenksteen die onze dierbare verdient.

Geweldige service van Den Hollandsche

We hebben een fijn en warm contact gehad met Marco Fronik over het ontwerpen en afhandelen van de gedenksteen. We zijn verbaasd over de vele mogelijkheden welke Den Hollandsche Gedenktekens heeft te bieden, zoveel keus! Het gedenksteen is inmiddels geplaats en hierover zijn we zeer tevreden. De planning liep geheel volgens plan en we zijn continue op de hoogte gehouden van de voortgang voor het plaatsen van de gedenksteen. Een echte aanrader!

Fijn gesprek, prachtig resultaat

Na een uitgebreid fijn gesprek, alle mogelijkheden besproken. Daarna ideeën uitgewerkt met ruimte voor onze eigen inbreng. Uiteindelijk een prachtig resultaat: een uniek gedenkteken!

Vriendelijk, waardig en kundig

Ik ben tevreden over de samenwerking tijdens het ontwerpen en het vervolg qua plaatsing van het grafmonument van mijn moeder. Ik vond het prettig dat alle tijd werd genomen en een persoonlijke benadering centraal stond. Nanda is kundig en ik vond het prettig dat haar benadering goed aansloot bij de situatie. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en was er overleg waar nodig. Nogmaals dank voor alles

Vriendelijk en volgens afspraak

Goede communicatie per mail vanwege de afstand. Het monument is geplaats volgens afspraak. Had nog wel even voeten in aarde vanwege de bereikbaarheid van de plaats waar het monument geplaatst moest worden. Uiteindelijk toch gelukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top,Zeer vriendelijk en schoonheid van Grafmonument

Mijn eerste kennismaking was met mv Anneke Ruitenberg, toen ik de zaak binnen liep. Wij hebben samen een mooi grafmonument op papier gezet. Met zorg,aandacht en gevoel werd er een begin gemaakt. Het grafische deel werd door Pleuni Bongers in samenwerking met Anneke gedaan.Ik werd steeds door haar op de hoogte gehouden. Binnen afgesproken termijn werd monument op 5 juni 2019 geplaatst. Alles klopte. Ik was ontroerd . Helemaal zoals ik het mij had voorgesteld. Wij als familie zijn heel tevreden voor het prachtig resultaat. Grafmonument van onze dochter ,zus ,tante en nichtje Monique

Bijzonder goed geholpen.

Zowel bij de steen (ruim 10 jaar geleden) als bij de recente belettering en herplaatsing bijzonder goed gegaan. Prima persoonlijk contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrokken en bovenal meedenkend personeel die, luisterend naar de wensen van de klant, tot een mooi

Veel contacten gehad voordat we het allemaal op een rijtje hadden. We werden daarin vrij gelaten en voelden we helemaal geen druk. Dat is fijn want er komt een hoop op je af. Het monument is met een goed gevoel door ons en Marco gemaakt en werd aangepast naar onze wensen en ideeën. We kregen de tijd om dit moeilijke proces voor ons in alle rust uit te voeren en we zijn nog steeds erg blij met het mooie resultaat. Marco bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van begin tot einde duidelijke en respectvolle benadering.

Wij zijn blij met het mooie gedenkteken. Ook heel prettige communicatie met alle medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met zorg, aandacht en empathie zijn mijn kinderen en ik door de medewerkers van Den Holladsche behandeld. Van de Rotterdamse vestiging, de mailwisseling met het hoofdkantoor, en het afsluitend telefonisch contact, LOF! Het monument én de plaatsing zijn perfect. De afsluiting hiervan maakt dat we ondanks ons intense verdriet om het gemis een fase kunnen afsluiten. Dank hiervoor. Vriendelijke groet, Yvonne van den Boogerd - Tolenaars

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en er werd heel goed meegedacht. We hadden wel wat ideeen in ons hoofd maar geen exact beeld. Al pratend en kijkend in de showroom is daar een heel mooi ontwerp uitgekomen. En is de steen prachtig geworden. De manier van communiceren hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een fijn gesprek en contact. Alles verliep keurig en voorspoedig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Den Hollandsche

Filter op Taal