Heel erg bedankt voor het mooie monument, ik ben er erg tevreden over.

Vanaf het eerste contact erg behulpzaam en zeer goed geholpen. Niets was te veel en het resultaat is precies zoals wij het wilden! Bedankt voor de prettige sevice.

Persoonlijk maatwerk met oog voor detail

We zijn uitstekend geholpen. Het is heel moeilijk om je gevoel en ideeën over te brengen maar de medewerkers van Den Hollandsche zijn een kei in het invullen daarvan. Ook na die tijd blijft men het hoge servicenivo handhaven.

Uitermate goede service en een luisterend oor voor al onze wensen

Vanaf het eerste moment dat wij binnenliepen bij Den Hollandsche wisten we dat we goed zaten. We hebben zeer goede begeleiding gekregen, van begin tot eind. Na ons eerste gesprek hebben we gelijk schetsen van de grafsteen meegekregen, zodat we een beeld konden krijgen hoe het graf er uiteindelijk uit zou komen te zien. Wij zijn zeer tevreden en kunnen, hoe gek het ook klinkt, pronken met een mooi grafsteen.

Persoonlijk, goede begeleiding en professioneel.

Met ons schetsje en idee zijn we in gesprek gegaan met Wim ter Steege van Den Hollandsche. De aandacht en rust die er vanuit Wim uitstraalde, vanaf het begin, was al heel fijn. Vooral als je nog zo met je verdriet te kampen hebt, komt het goed uit als je iemand tegenover je hebt die kalm is en de tijd voor je neemt. In dit vak is het ook een pre en dat voelde dan ook meteen goed. Ons schets en idee had Wim gelijk goed aangevoeld. En de grafsteen van ons dochter is daar de vertaling van. Wim, ontzettend bedankt daarvoor! Ook gaat onze dank uit naar de rest van de mensen van Den Hollandsche, deze hebben ons goed te woord gestaan en de mailwisseling was ook fijn. Had ik een vraag, dan hoefde ik niet al te lang te wachten. Het antwoord had ik of dezelfde dag nog of de volgende dag zeker. Kan alleen maar zeggen dat deze opdracht, naast van de perfecte kwaliteit, met veel zorg en begeleiding is uitgevoerd. Nogmaals dank, Kenneth en Sohaila

Zeer tevreden over de gedenksteen en de wijze waarmee steeds contact is geweest met de medewerkers van Den Hollandsche en in het bijzonder met Marco Fronic.

Voldaan aan de verwachting!

De site is volledig in informatie. Dit wordt bevestigd in de persoonlijke kennismaking, benadering en meedenken in het proces van aanschaf tot en met het aanbrengen van een eigen attribuut, tekst, tekening en kleur. Het plaatsen van de zuil in de achtertuin is met aandacht en meelevendheid uitgevoerd. Iedereen die deze laatste rustplek van 'mijn lief' bezocht en gezien heeft is er blij mee. De zakelijke kant van dit 'gevoelige onderwerp' is ook correct afgehandeld. Enig verbeterpuntje is het aangeven van het geschatte aflevermoment die dag.

Zeer persoonsgerichte, zorgvuldige en aangename dienstverlening

Op moeilijke momenten zo te woord worden gestaan, betrokken, deskundig en zorgvuldig is wat je wenst.

Meer dan tevreden.

Blij met het grafmonument. Samen met Bert het ontwerp gemaakt bij mij thuis. Het verdere proces met aandacht en respect uitgevoerd. De persoonlijke aandacht heb ik als troostend ervaren. Zorgzaam en vriendelijk bedrijf. Bedankt!

Heel prettig geholpen bij kleine vraag

Ik kwam met de vraag voor een klein sokkeltje voor een zelfgemaakt beeldje. Men nam alle tijd en deed mij een goed idee aan de hand, een idee waar men zelf geen voordeel bij had. Ik vond het heel bijzonder om in deze commerciële tijd zo geholpen te zijn.

Persoonlijke en heldere communicatie.

Voor beide ouders hebben wij een gedenkteken laten maken door Den Hollandsche en alles verliep naar verwachting. Duidelijke en heldere afspraken welke werden nagekomen en we werden steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen. Alle lof voor de heldere communicatie! Ontwerp en alle kosten waren vooraf duidelijk gemaakt en ook de tijdsplanning verliep geheel volgens afspraak.

Eerlijk,correct en ten zeerste aan te bevelen

Ik ben in contact gekomen met deze firma na wat zoekwerk op internet en al snel bleek dat dit mijn keuze zou worden. Na een sterfgeval wordt meestal een snelle keuze gemaakt, maar ook in moeilijke tijden vind ik prijs/kwaliteit heel belangrijk. Een gedenkteken bestel je tenslotte niet elke dag en je wil toch wat moois voor je dierbare. Vanaf het eerste contact tot bij de plaatsing werd ik heel goed geholpen en begeleid. Alles wordt netjes en heel respectvol gebrieft en samen overlopen om misverstanden te voorkomen. Toen ik het gedenkteken ging bezoeken nadat het geplaatst was, was ik ontroerd door de pracht ervan. Nooit leuk om naar een graf te gaan, maar dit gaf me een gevoel van rust. Nu heeft mijn zoon een hele mooie laatste rustplaats. Bedankt aan het hele team. Ondanks al mijn lovende woorden hoop ik toch dat ik niet teveel beroep op jullie moet doen.

Troostend deken in een moeilijke tijd.

Zorgvuldigheid op ten top; mooie website en de mogelijkheid om al vast een idee te krijgen hoe het graf eruit gaat zien helpt enorm. Via de mail is er al snel contact en wordt er vriendelijk reageert. Samen aan het bureau de tekening maken voor het ontwerp van het graf,de rust en tijd die er voor staat is erg prettig. Er straalt vertrouwen uit en deskundigheid.

Heel erg tevreden

Zowel tijdens ons bezoek in de showroom om een keuze te maken voor een grafmonument, als de plaatsing, zijn wij erg tevreden. We werden over alles op de hoogte gehouden. Wij hebben nu een mooi plekje om naar toe te gaan.

We zijn ontzettend tevreden over Den Hollandsche en blij met het mooie monument

We zijn ontzettend tevreden over Den Hollandsche. We zijn erg goed geholpen door jullie collega Karsten. De communicatie was persoonlijk, niet afstandelijk of formeel, en dat vonden we erg prettig. Karsten liet alle ruimte voor onze wensen en ideeën, en vulde deze aan met goede adviezen en aanpassingen vanuit zijn expertise. Het is fijn dat er op locatie veel voorbeelden zijn. Samen met de ontwerptekening krijg je zo een duidelijk beeld van de mogelijkheden. Het resultaat is nog mooier dan gedacht. Het strakke van het cortenstaal gecombineerd met het ruwe van de natuursteen is prachtig. Samen met de planten is het stijlvol en warm tegelijk. Bedankt voor jullie hulp!

Resultaat gedenkteken is boven onze verwachtingen

Van ontwerp tot plaatsing zijn wij door het team van Elst (Gld.) perfect begeleid. We hadden door de persoonlijke en zeer goede begeleiding al heel snel het gevoel, dat het gedenkteken heel bijzonder zou gaan worden. Resultaat was dan ook boven onze verwachtingen. Complimenten aan team Elst (Gld.)

Blij met het grafmonument!

Ben zeer tevreden. Klacht is goed opgepakt en naar wens uitgevoerd. Uiteindelijk mooi resultaat. Bedankt!

Top behandeld! Top resultaat!

Wij zijn zeer tevreden over de behandeling van Den Hollandsche, en de goede uitvoering van het grafmonument. Ten eerste over de fantastische communicatie van alle medewerkers, en in het bijzonder onze adviseur Marco Fronik. Marco heeft onze specifieke wensen omgezet in een prachtig monument, welke exact uitgevoerd is zoals het ontwerp was. Ook de levertijd ( die voor ons heel belangrijk was ) is ruim binnen de termijn gebleven! Nogmaals dank!!

Komen de gemaakte afspraken goed na.

Wij hebben als familie het uitzoeken van een gedenkteken voor onze moeder als heel bijzonder ervaren (in de goede zin van het woord). De vele mogelijkheden zijn ons uitstekend uitgelegd en alles werd meteen digitaal zichtbaar gemaakt. Nadat we de keuze gemaakt hadden werden we goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en kon het op de afgesproken tijd geplaatst worden. Ook over het plaatsen waren we erg tevreden. Kortom: 5 sterren waard.

Een heel mooi resultaat

Ik ben bij den Hollandsche terecht gekomen omdat ik opzoek was naar een gedenkteken van zwerfkeien. Heb op de vestiging in Rotterdam met Anneke gezeten om mijn wensen te bespreken. Op basis van dat gesprek is Anneke aan de slag gegaan en het resultaat mag er zijn, het gedenkteken is precies geworden als ik in gedachten had. Ik kan niet anders zeggen dat ik vanaf het eerste contact tot het moment van plaatsen goed informeert en begeleid ben en dat dat is heel fijn in een periode dat je wel een beetje hulp kan gebruiken. Iedereen die vanuit den Hollandsche betrokken is geweest, en in het bijzonder Anneke, bedankt voor het mooie resultaat.

attent, empatisch en correcte uitvoering van de planning

Bovenstaande trefwoorden vatten samen hoe ik en met mij mijn kinderen, de gehele gang van zaken rond het gedenkteken voor mijn overleden echtgenote hebben ervaren.

Met inlevingsvermogen en verstand van zaken geholpen

Sfeervolle tuin en showroom met veel voorbeelden in Wezep, waar je in alle rust een keuze kunt maken, dit had ik niet verwacht. Goed geholpen door Karsten Flier, hij kan precies de voor- en nadelen van de steensoorten benoemen en helder uitleggen wat er allemaal bij komt kijken. De tekening waarop modelkeuze werd getekend mochten wij mee naar huis nemen, zodat je exact weet wat je besteld hebt. Wij zijn dan ook helemaal tevreden met het eindresultaat.

Mooier kon het niet worden.

Gelukkig attent gemaakt op Den Hollandsche. Binnen 1 uur hadden we ontwerp klaar ook dankzij Karsten die precies aanvoelde hoe wij het in ons hoofd hadden voorgesteld. Kleurkeuze en materiaal dankzij zijn kunde helemaal perfect passend in ons ontwerp. Het is een prachtig en persoonlijk monument geworden.

Hele goede ervaring

Heel erg bedankt voor de goede service, het monument is heel mooi geworden, mooier dan verwacht. Speciale dank aan Anneke voor het meedenken en adviseren.

Zeer goede en meedenkende service

We zijn hier heel goed ontvangen en geholpen,Op een rustige manier kun je inspiratie opdoen in de vestiging Tilburg. De plaatsing ging erg snel en het wederzijdse contact verloopt ook erg soepel.erg prettig als je op deze manier Word behandeld in een periode als deze.

Alles is uitstekend uit vol respect voor ons verlopen.

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het graf. Het alles geeft ons een warm gevoel om er naar toe gegaan. Met veel dank en vriendelijke groeten De gezellige dames. Fam. P.A van Eersel de Vries en Dochters.