Fantastisch!

Super Fijn, Marko heeft ons goed geholpen, geadviseerd en nam de tijd voor ons, geen vraag was teveel. Marko heeft samen met ons ontzettend zijn best gedaan om een prachtige herdenksteen voor mijn dochter te realiseren.

Goed en netjes geholpen.

Het was een prettige samenwerking met Ben Dammers. Hij hielp ons erg goed en gaf goeie advies. Me oma vond een super bedrijf en erg netjes. We zijn erg tevreden.

Heel erg blij met het mooie eind resultaat.

Wij zijn heel goed geholpen op locatie door Rachel.

Professionele en betrokken organisatie

Als zeer goed ervaren Liefdevol, respectvol en deskundig Ook zeer accuraat, hetgeen bleek uit het goed ( na) vragen van al onze wensen.

Goede en rustige manier van aanspreken

Heel goed Klein min punt is dat het gedenkteken naar mijn mening te hoog is geplaatst dit in goed overleg met de contactpersoon besproken dat wij het na 2 maand opnieuw gaan beoordelen. Dit in verband met de verwachting dat het nog iets zal gaan zakken. Mocht dit niet zo zijn dan zal het gedenkteken alsnog zoals afgesproken aangepast worden. Hopende dat dit niet nodig zal zijn.

Vakkundig en meedenkend

Zeer prettig, komt ook vertrouwd over. Feedback over de status en verloop is perfect.

Heel goed!

Een hele goede samenwerking . We zijn goed geinformeerd over alles.

Bijzonder vriendelijke benadering met een prachtig graf tot gevolg.

Het eerste contact was heel prettig, vriendelijk en ontspannen. Het graf is heel mooi geworden. Het enige nadeel vond ik de ruim 6 maanden wachttijd.

Een prettige ervaring ondanks de verdrietige omstandigheden

Ik kon niet iets naar mijn wens vinden. Daarom mijn eigen steen ontworpen samen met Boris Goed geluisterd en advies gegeven bij mijn wensen. Het gedenk teken is helemaal geworden zoals ik hem wilde.

Zeer goede ervaring.

Wij werden prettig op uw kantoor ontvangen. Er werd tijd genomen. En er werden ideeen aangedragen voor wat wij wilden. Ook de afhandeling was goed. We werden op de hoogte gehouden van de diverse stappen, die gedaan moesten worden. En belangrijk: Het eind resultaat is naar onze zin.

Erg tevreden met de service en updates

Grafsteen is heel mooi en netjes geplaatst. Door de updates via sms en mail was het fijn om te weten in welke stap van het proces we zaten.

Van begin tot eind perfect

Bij binnenkomst was het gevoel goed. In overleg met medewerkers is er voor mijn gevoel een perfecte gedenksteen ontstaan voor mijn echtgenoot, zowel in de vorm als kleurenstelling die ik in mijn gedachten had. Alle latere aanpassingen zijn ook perfect opgepakt en afgehandeld.

Terwijl men op zo'n moment er met het hoofd niet bij is, kreeg ik op passende wijze advies en raad.

Alles verliep volgens afspraak en het verloop werd goed gecommuniceerd. De betalingsspreiding bood daarnaast uitkomst om dergelijk kosten/uitgaven te organiseren. Vooral het eerste gesprek en advies waren prima.

De informatie die we hebben gehad was altijd duidelijk. We hebben het proces goed kunnen volgen en hadden ook voldoende inspraak

Prachtig eind resultaat precies zoals wij het wilde.

Wij zijn professioneel en begripvol geholpen.

Verrassend

Alle lof voor Boris Schaeffer. Hij heeft ons in een voor ons moeilijke periode, op zeer gepaste wijze benaderd en geholpen. Waar nodig, uitstekend geadviseerd. Daarnaast heb ik het eerste met het hoofdkantoor als minder/zeer onprettig ervaren. Zeer zakelijk/afstandelijk contact. M.i. niet passend in de sfeer van het co9ntact. Dit is, na een telefonisch contact met Boris, door een andere medewerkster van het hoofdkantoor opgepakt. Deze dame had tenminste het inlevingsvermogen gezien mijn vraagstelling. Op eigen initiatief heeft deze medewerkster ook via de mail met mij, tot volle tevredenheid, contact gehouden.

Geweldig goed

Zeer prettig en behulpzaam

Hoge kwaliteit en perfecte afhandeling

Goede samenwerking, echter nogal vertraagde levering. Eerst februari uiteindelijk geleverd in juni.

Duurde lang voor het klaar was, maar het resultaat is prachtig

We werden netjes op de hoogte gehouden, hoelang het allemaal zou duren

Betrouwbaar en professionele organisatie!

Fijn geholpen, nette prijsstelling en prachtig resultaat. Een verzorgd grafmonument werkt echt heel troostend.

Zeer goede service en deskundig advies bij het uitzoeken en vervaardigen van niet gedenkteken. Zeer goede communicatie met persoonlijke aandacht. Zeer aan te bevelen.

Steen keurig bewerkt en herplaatst

Heel erg goed

Betrouwbaar, goed advies.

Goed geadviseerd zowel indertijd voor het grafmonument van onze vader als nu de aangepaste versie na het overlijden van onze moeder.

Respectvol en met de juiste aandacht en zorg een mooi grafmonument gerealiseerd

Prettig. Vanaf het begin een fijn contact, respectvol bij de keuze van het monument en prima uitleg gekregen over de procedures en wat wij konden verwachten.

Vlot begrip en duidelijk met de prijzen

Prima, duidelijke uitleg

Pascalweg 3

6662 NX Elst

0481 - 371 333

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.