Heel erg behulpzaam en goed verzorgd

Wij hebben Den Hollansche (Anneke Ruitenberg) ervaren als heel behulpzaam bij het ontwerpen van het gedenkteken. Door Corona heeft het maken wat langer geduurd, maar het resultaat mag er zijn. Tussendoor nog iets wijzigen was ook geen enkel probleem. Het plaatsen is keurig verzorgd en we zijn enorm content met het eindresultaat. Nogmaals bedankt!

Professioneel. Attente mensen. Geruisloos gedenksteen geplaatst.

Een professioneel team dat de klant perfect bijstaat. Luisteren is uiterst belangrijk om de ideeën van de klant in een ontwerp om te zetten. We hebben hier een service gekregen die we elders niet vonden. Het gedenkteken werd met grote zorg en uitstekend vakmanschap gemaakt. We hebben al heel wat positieve reacties gekregen op het originele ontwerp en de uitvoering ervan.

zeer tevreden

Na een tijdje in Belgie gezocht te hebben naar een gepaste graafzerk voor onze dierbare meer dan 2j geleden via internet bij Den Hollandsche terecht gekomen. Mooie site met mooie graafzerken, na een bezoekje bij Geert in Tilburg volledig overtuigd ! Hij heeft echt zijn best gedaan om samen met ons voor Griet een mooie grafzerk te ontwerpen. Het hele proces van ontwerp tot plaatsing vlot en correct verlopen, top team ! Na twee jaar nog geen dag spijt gehad , al van heel veel mensen de reactie gehad dat het een hele mooie zerk is en al veel reclame voor jullie gemaakt ! dankjewel Tina Matterne en Peter uit Glabbeek Belgie

In een trieste tijd werden we uitermate vriendelijk geholpen, van het uitzoeken van het gedenkteken tot aan de plaatsing. Alles gebeurt met de grootste zorgvuldigheid. En bij vragen kan je bij Anneke terrecht. Het contact is fijn geweest en alles is op je eigen portaal te volgen. Wij zijn als familie erg content met alle ontwikkelingen. Gisteren was de plaatsing en het is prachtig geworden

Magnifiek.

Het regelen van een gedenksteen voor mijn dierbare vergeet je natuurlijk nooit. Het blijft mij bij door de rustige, ontspannen en betrokken sfeer rondom de keuzes die gemaakt werden. Zelf had ik al veel ideeën daarover gevormd. Deskundig werd daar vorm aan gegeven. Het resultaat ter plaatse is magnifiek, straalt de sfeer uit die ik heb willen oproepen. Het is een plek geworden waar ik mijn dierbare heel fijn kan gedenken.

In Tilburg netjes en persoonlijk geholpen , en neemt echt de tijd voor je . Heel fijn , zeker in deze moeilijke tijd . Prima service , als je vragen hebt kun je altijd bellen . De steen en het ontwerp zijn precies zo , zoals we besproken hadden , heel netjes geplaatst , en heel fijn dat we de foto van de oude steen netjes thuisgestuurd kregen, alles bij elkaar goede ervaring .

Wij zijn super tevreden.

We zijn op een hele persoonlijke, maar ook professionele manier geholpen. Er is heel goed meegedacht en de tekening die gemaakt wordt helpt bij het maken van een keuze. Ook de service van het ons op de hoogte houden van het proces was super fijn. Het gedenkteken is precies zo geworden als we gehoopt hadden.

Top.

Dhr. Fronik had alles goed uitgelegd. Midden in onze verdriet. Voor alle kleine dingen had ik gebeld en altijd werd ik teruggebeld. Wat onze wens was had hij netjes uitgewerkt samen met zijn collega's. Afdeling financiën had ik ook altijd een hele goede gesprek gehad. Grafsteen is naar wens geworden voor ons allemaal. Marco en Yvonne van harte bedankt voor jullie steun.

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Den Hollandsche!

Ik ben heel persoonlijk en heel gericht geholpen bij het vormgeven van het monument van mijn overleden man. Ik had zelf wat ideeën en Karsten heeft daar een heel mooi geheel van gemaakt! Het resultaat is heel erg mooi geworden. Daarnaast vind ik de dienstverlening zorgvuldig en betrokken.

Keurige communicatie, net werk geleverd.

Nemen de tijd voor je als je samen het graf ontwerpt. Communiceren de verwachtte oplevering en melden het als er vertraging is. Ook betalen gaat in delen, dus dat is goed te doen.

Een stukje zorg word weggenomen en een dierbare herrinering achtergelaten.

Goede service en advies, gelijk reactie op vragen en onduidelijkheden. Oprecht geïnteresseerd. Communicatie ondanks Corona tijdperk was prima.

Flexibel en accuraat

Na een nare ervaring met een overlijden Is het fijn als je de dingen uit handen kan geven aan professionele mensen. Ondanks lange wachttijd ivm Corona was het de moeite waard. Een prachtig monument ie er geplaatst. En keurig netjes afgeleverd. Groeten John Hoffmans

Professioneel en heel persoonlijk

Samen met Geert in Tilburg, maakten we een mooie grafsteen voor ons zoontje. Aan de hand van 2 prenten heeft Geert tijdens onze afspraak een tekening gemaakt en later verder uitgewerkt. Wij wilden geen tekening op glas. Den Hollandsche zorgde ervoor dat onze tekening mooi in graniet werd gegraveerd. We konden zelfs werken met kleur. Het resultaat is echt waar we hoopten. In een moeilijke tijd zorgden Den Hollandsche voor oprechte en professionele communicatie. De verplaatsing van België naar Nederland zeker waard. Valerie

De foto’s geven een goed beeld en iedereen heeft hier (heel) positief op gereageerd.

Na een goede intake waarin werd meegedacht met de ideeën die we hadden werd e.e.a. vervolgens perfect uitgevoerd. Een aanrader.

We zijn erg vriendelijk en met goede zorg geholpen en behandeld.

Vanaf het allereerste contact moment geven ze je het gevoel dat ze met je meeleven en dat ze alles met zorg uitzoeken en behandelen. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. De showroom is klein en knus met veel mooie voorbeelden en keuzemogelijkheden, van traditioneel tot heel modern eigentijds. Per email wordt je goed en duidelijk op de hoogte gehouden vwb de status van het bestelde product en ook het plaatsen van het gedenkteken is keurig en netjes gedaan. We zijn erg tevreden over alles.

Een uniek gedenkteken

Wij zijn erg opgetogen over de grafzerk van onze ouders. Het is werkelijk een uniek stuk tussen de andere grafzerken op onze begraafplaats. Wij zijn ook heel tevreden over de dienstverlening van 'Den Hollandsche gedenktekens'. Vanaf het eerste gesprek tot de plaatsing van de grafsteen werd geen moeite gespaard om aan al onze wensen te voldoen. In elke fase van de ontwikkeling van de grafzerk werden wij heel goed geïnformeerd over de stand van zaken. Zo beschikken wij nu over een sober maar prachtig gedenkteken voor onze lieve ouders !

De thuishaven

Vanaf het moment van eerste bezoek, het uitwerken van mijn ontwerp in schets door Marco, als de uiteindelijke plaatsing...ik kan alleen maar zeggen. TOP. Ondanks dat ik, wegens vertraging door Corona maatregelen, zeer lang heb moeten wachten op het gedenkteken, is het begin februari j.l eindelijk geplaatst. Het is dan ook exact geworden zoals in eerste aanleg bedacht. Mijn lieve man heeft nu voor altijd zijn eigen veilig thuishaven als schipper. Ik dan dan ook alleen maar zeggen... dankjewel voor dit prachtige stuk vakwerk zodat er voor altijd een plek is voor bezinning en herinneringen.

warm en goed advies wat voor een prachtig en troost gevend herdenking plaatje heeft gezorgd

Anneke Ruitenberg heeft met haar persoonlijke, warme begeleiding en goede advies gezorgd dat we een mooi herdenkingsplaatje hebben om onze broer te herdenken. Zij gaf ons net zo veel aandacht en steun met dit 'relatief kleinere herdenkingssteentje' als met de begeleiding van het kiezen van een groter herdenkingsteen voor onze ouders een aantal jaren geleden. Zij gaf net wat extra's met persoonlijk advies waar wij niet zelf aan hadden gedacht. Nogmaals bedankt Anneke, behalve je goede advies doen ook je woorden ons extra goed

***

Anderhalf jaar geleden werd een grafsteen geplaatst door deze firma. Nu is de hele steen aan het wegzakken. Als ik hen erover aanspreek, trekken ze zich volledig terug en ligt de fout bij mij. Mijn zoon ligt nu begraven onder een weggezakte steen, geplaatst. Ik zal nu zelf een firma inschakelen om hun werk opnieuw te doen. Deze keer zoals het hoort. De kosten zijn voor mij want de Hollandsche **willen niets doen . Een grote schande is dit. Bedankt om mij zo te steunen**

Graag maken wij gebruik van de gelegenheid om te reageren op de review van de heer Deleersnyder. Allereerst willen wij benadrukken dat wij het betreuren dat er sprake is van verzakking van het gedenkteken. Niemand wenst dit en derhalve zijn er ook mogelijkheden om dit zoveel mogelijk tegen te gaan dan wel te voorkomen door paalfundering aan te brengen. Bij het aangaan van de opdracht hebben wij dit ook besproken met de nabestaanden. Zij hebben echter de keuze gemaakt om dit niet te doen. Wij respecteren ieders keuze en hebben de opdracht uitgevoerd zoals besproken en vastgelegd. Doordat de keuze is gemaakt geen paalfundering aan te brengen, geven wij ook geen garantie als er sprake is van een verzakking. Na melding van de verzakking hebben wij echter wel besloten dit op te pakken en hebben contact gelegd met de begraafplaats om een mogelijke oplossing te vinden. De begraafplaats heeft ons laten weten hier geen rol in te kunnen spelen. Wij willen de nabestaanden van dienst zijn om herstelwerkzaamheden uit te voeren, maar kunnen dit niet geheel kosteloos doen en hebben aangeboden een offerte op te stellen. Hier hebben zij geen gebruik van willen maken. Wij begrijpen het verdriet van de nabestaanden, maar wij hebben met de beste intenties gehandeld en willen dat onze klanten tevreden zijn over onze producten en dienstverlening. Des te meer betreuren wij de harde woorden in de review en herkennen ons hier niet in.

Dankbaar voor prachtig monument!

08-Mar Vandaag is het monument voor mijn echtgenote/ onze moeder geplaatst. Wij willen jullie laten weten dat wij zeer tevreden zijn. Marco heeft een prachtig ontwerp voor ons gemaakt. Wij zijn jullie dankbaar voor het mooie monument.Het geeft ons een mooie gedenkplek , en het visualiseert de liefde voor onze moeder en echtgenote.Voor altijd in liefde. Heel veel dank.

Vriendelijke en prettige service

Erg vriendelijk en professionele medewerkers. Vanaf het eerste gesprek tot de plaatsing van het gedenkteken. Erg tevreden, bedankt.

Begripvolle en geduldige begeleiding

Als zoals bij ons het geval was, onze dochter, moeder van twee jonge kinderen, spil van een gezin plotseling totaal onverwacht komt te overlijden door een hartstilstand, is er geen afscheid geweest. Wij als haar ouders, haar kinderen, haar man en verdere familie zijn ontredderd achtergebleven. Het samenstellen van het grafmonument is een heel belangrijk onderdeel geworden van de rouw. De kinderen hebben onder begeleiding van medewerkster Anneke het monument mogen samenstellen, ze heeft dit geweldig gedaan. De plaatsing is vervolgens prima uitgevoerd.

Bijzonder tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over de begeleiding, de communicatie en de geplaatste steen. Zeer prettig contact, het meedenken en het uiteindelijke resultaat.

Professioneel en prettig geholpen

Wij zijn zeer tevreden met de grafsteen en werden tot en met de plaatsing goed op de hoogte gehouden van de voortgang. De grafsteen ziet er precies zo uit als op de computertekening, die vooraf gemaakt is tijdens een prettig gesprek.

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.