Professioneel , behulpzaam, geduldig

Als nabestaanden van Warre hebben wij heel positieve ervaringen met Den Hollandsche. Stap voor stap werd schematisch een gedenkteken opgebouwd volgens de wensen en behoeften van onszelf. We kregen heel wat nuttige tips . Een heel rustige en geduldige manier van werken en omgaan met de nabestaanden. Heel begrip- en respectvolle begeleiding met de opbouw van een gepaste gedenksteen voor een jonge man van 26 jaar. Eens alles afgehandeld kregen we eerst een voorontwerp waar we rustig konden over nadenken om eventuele aanpassingen door te voeren. Afgesproken leverings- en plaatsingstermijn kon wegens Covid-19 niet uitgevoerd worden, maar daar werden we heel regelmatig van op de hoogte gehouden. Bij plaatsing werden we op voorhand op de hoogte gebracht. Na plaatsing kregen we terug een telefoontje dat de gedenksteen geplaatst was. Frank Vincent

Zeer begripvol en nemen de tijd voor je.

Ervaren mensen die je kunnen ondersteunen in het maken van je eigen keuzes. Denken met je mee over allerlei zaken. We zijn dan ook heel tevreden met het resultaat van het gedenkmonument wat geplaatst is.

Super goed geholpen

Vanaf het uitzoeken van de steen tot de plaatsing van de steen goed op de hoogte gehouden ook via de maail goed op de hoogte gehouden wat betreft de gang van zaken Een aanrader om met zulke mensen zaken te doen Nogmaals HartelijkDank namens de familie

Een fijn bedrijf!

Wij zijn op een heel prettige manier geholpen. Alle tijd werd genomen en er werd erg goed mee gedacht. Alle correspondentie verliep soepel en helder. Het blijft moeilijk een gedenkteken te ontwerpen, maar dankzij de fijne samenwerking zijn wij heel tevreden over het eindresultaat. Nogmaals onze hartelijke dank! Fam. Balster

Prachtig monument

We zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van het grafmonument, de keuze van de materialen is moeilijk maar met hulp van Marco is het tot een prachtig resultaat gekomen. Wij zijn er erg blij mee.

Prima service van Karsten Flier, inspiratiewinkel Wezep.

In alle rust in een plezierige winkel deskundig geholpen door Karsten. Er was een heel goede communicatie door Den Hollandsche vanaf het moment van bestelling over wanneer het grafmonument geplaatst zou worden.

Goed geluisterd naar onze wensen

De steen met de as van mijn man voldoet volledig aan onze wensen. Hij staat nu in onze tuin. Blij met het resultaat.

Zeer positieve ontvangst en afhandeling door Marco Fronik

Destijds ontvangen door Marco en zijn meedenken bij onze wensen en adviseren was voor ons een erg prettige ervaring.

De steen voldoet helemaal aan onze wensen

Er werd goed naar onze wensen geluisterd en zodoende hebben we een prachtige steen kunnen uitzoeken, inclusief naamplaat en omranding. Het hele concept is helemaal naar ons zin. De leveringsdatum werd wel een aantal keer naar achteren verplaatst.

Vakkundig, begripvol, zurgvuldig

Deskundig en fijn advies gehad bij het uitzoeken van de grafsteen voor onze moeder. We hebben twee gesprekken gehad omdat we nog in twijfel zaten over de kleur steen en de tekst, fijne begeleiding van Marco hierbij gehad. Het was knap om te zien dat ondanks dat wij het als familie onderling niet eens waren in het begin, dat Marco toch tot een ontwerp is gekomen dat ons allen aansprak, en het verhaal van onze moeder vertelt. Er was wel wat vertraging door covid, het steen liet daardoor op zich wachten. Daarover hebben we keurig bericht gehad. Namens de familie wil ik Marco en de andere collega’s van Den Hollandsche bedanken voor het fijne verloop!

Fijne afsluiting van een moeilijke periode

Ik wil allereerst Geert bedanken voor de fijne begeleiding en het luisterend oor. Het eindresultaat is prachtig geworden. Ook de begeleiding tijdens het wachten op de steen is goed verlopen. Vorige week hebben we met de familie een bezoekje gebracht aan ons pap! Bedankt allemaal!

Wat een teleurstelling

Ik plaats niet snel een slechte review, maar nu kan ik niet anders. Wat een teleurstelling is Den Hollandsche in deze emotionele periode. Omdat Den Hollandsche goed aangeschreven staat, besloten wij de steen van mijn moeder door hen te laten maken. Voordat wij het akkoord gaven op de offerte was er veel contact met de klantenservice. Ze deden echt hun best en dat gaf een goed gevoel. We hadden dan ook hoge verwachtingen. Na het akkoord kwam er echter radiostilte. En nog meer radiostilte. Ik moest zelf achter het ontwerp aan. Toen we die eindelijk kregen en goedkeurden kwam er weer radiostilte. Wekenlang. Onze consulent, ik zal zijn naam niet noemen, had tijdens de kennismaking (in de piek van de coronapandemie!) aangegeven dat de steen midden juli klaar zou zijn en geplaatst zou worden. Ondanks de coronadrukte. Daar hoopten we op. Onterecht, want in augustus had ik nog niets gehoord. Toen ik er zelf achteraan ging, kreeg ik een kille mail dat de steen midden september geplaatst zou worden i.v.m. de drukte. Daarna diende ik een klacht in bij de klantenservice. Die klacht zou besproken worden en binnen een week zou ik een reactie krijgen. Je raadt het al... We zijn nu 2 weken verder en ik heb wederom niets gehoord. Dat het langer duurt om een steen te produceren door de coronacrisis, snappen we. Dat mensen fouten maken, kan gebeuren. Maar dat je gewoon niets communiceert is voor ons echt onbegrijpelijk. We hadden eind mei een afspraak en hebben nu - eind augustus - nog steeds geen steen. Dat is pijnlijk en om eerlijk te zijn heb ik er in deze periode van rouw weinig zin in Den Hollandse 'achter de broek aan te zitten'. Ik baal als een stekker dat we met deze partij in zee zijn gegaan en heb geen idee hoe we nu verder moeten.

Beste Laura, Hartelijk dank voor uw openheid. Heel naar dat u de communicatie zo heeft ervaren, hier willen wij onze excuses voor aanbieden. Iedereen kan inderdaad fouten maken, maar als je in gesprek blijft met elkaar dan kun je er ook meer begrip voor opbrengen. Het is te allen tijde onze intentie om mensen tijdig en eerlijk te informeren, echter zien wij de laatste maanden ook dat het corona virus een intens hoge druk op onze organisatie heeft gelegd, waardoor we die intentie niet hebben kunnen waarmaken. Niet goed te praten en u bent hier de dupe van geworden. Voor zover het voor u van waarde is zijn we intern keihard bezig om ons beter te prepareren op de nieuwe situatie die dit alles heeft gebracht. U heeft inmiddels contact gehad met onze adviseur en die heeft toegezegd dat als we een mogelijkheid hebben om de levertijd te vervroegen we dit zullen doen. Dit garandeert niets, maar ik hoop dat u er op vertrouwd dat we ons hier hard voor maken. We hopen dat u uiteindelijk blij kunt zijn met het eindresultaat. Hartelijke groet, Den Hollandsche Gedenktekens

Uitstekende service en professioneel advies van Geert

Wij zochten op het internet naar gedenktekens en kwamen bij de website van Den Hollandsche uit. Daar zagen we een mooi ontwerp op staan die we iets aangepast wilden hebben. Na een telefoontje om de mogelijkheden te bespreken hebben we een afspraak gemaakt. Wij zijn langs de showroom geweest en zijn vriendelijk in ontvangst genomen. Daar kregen wij rustig de tijd om alles te bekijken en konden wij kiezen uit een ruim assortiment van materialen en teksten. Daarnaast was er ook de optie om een eigen icoontje en lettertype aan te leveren voor op het gedenkteken. Ook kregen wij uitstekende begeleiding van Geert bij het ontwerp en realisatie van het gedenkteken. Wij zijn verder netjes op de hoogte gehouden over de plaatsing van het gedenkteken en de vertraging in verband met corona. Wij zijn zeer tevreden over de service en het eindresultaat!! Het is prachtig geworden, nog mooier dan wij in gedachten hadden. Hiervoor willen wij Geert en iedereen bij Den Hollandsche bedanken!!

Prima geregeld!

Vriendelijke ontvangst, rustige prettige manier van communicatie, goed luisteren en meedenken. Goed inleven in de wensen van de klant. Zeer tevreden over het eindresultaat!

afspraak niet nakomen

weken van tevoren een afspraak gemaakt. en een uur van tevoren gebeld dat de afspraak niet door kan gaan zonder een alternatief te bieden.

Beste heer de Bruijn, We vinden het erg vervelend dat de afspraak op zeer korte termijn is afgezegd door mijn collega. We zijn dan ook van mening dat er een alternatief geboden had moeten worden en dat iemand van Den Hollandsche u had moeten bellen om een nieuwe afspraak te maken. Dit is helaas niet gebeurd. We snappen ook dat het een bezoek is, waar u naar toeleeft en dat het van emotionele aard is. We hebben u de situatie uitgelegd en een bloemetje gestuurd om toch aan te geven dat het betreuren. Met vriendelijke groet, Den Hollandsche Gedenktekens

Geweldige service

Wij waren opzoek naar een bijzonder en uniek grafmonument. Met de hulp en ideeën van Den Hollandsche zijn wij naar aller tevredenheid geholpen.

Heel netjes en correct met het afhandelen en de prijs!!

Zeer netjes en goed geholpen. Netjes op de hoogte gehouden i.v.m. vertraging door het hele corona gebeuren. Wat wij ook als heel prettig hebben ervaren is dat er binnen 14 dagen een kleine gedenksteen kon worden opgehaald om te plaatsen bij het graf. Dan is het toch niet zo heel erg kaal tot dat de het echte monument er is.

Klantgericht, creatief en respectvol

Karsten Flier van Den Hollandsche geeft zakelijk maar betrokken advies en draagt bij aan het vinden van een goed antwoord op de vraag hoe passend en persoonlijk te kunnen herdenken.

goed verzorgd en goede service

Vorig jaar zijn we eerst in de showroom in Tilburg geweest voor een gedenkteken van mijn moeder en uiteindelijk voor mijn vader. We zijn daar enorm goed geholpen bij het uitdenken, uitzoeken en uitkiezen van de gedenksteen/ gedenkteken. (Er is ontzettend veel mogelijk en er is een enorme keuze aan gedenkstenen, teksten etc.) De communicatie mbt de offerte tot en met de plaatsing verliep heel accuraat en prettig

Heel fijn geholpen en erg mooi geworden!

De laatste rustplaats van mijn man en onze vader en opa is heel erg mooi geworden, hartelijk dank voor het verwezenlijken van onze wensen. Ook de rand is erg mooi, boven verwachting. We hebben met dank aan jullie een mooi plekje gecreëerd waar wij hem kunnen herdenken.

Goede begeleiding bij het ontwerp en realisatie van een grafmonument.

Van het begin tot de uiteindelijke plaatsing van het grafmonument uitstekend begeleid. De begeleiding bestond in het begin in het uitzoeken van het materiaal voor een grafmonument. Tijdens het ontwerp, de vervaardiging en de uiteindelijke plaatsing, door middel van een mailwisseling op een prettige wijze op de hoogte gehouden.

We zijn erg goed geholpen!

Met onze familie zijn we met lood in de schoenen afgereisd naar Den Hollandsche. Het eerste contact was prettig. We konden rustig rondkijken in de tuin en Geert heeft ons goed geholpen om mogelijkheden te laten zien.De steen is gisteren geplaatst en vandaag zijn we gaan kijken op de begraafplaats. Het is werkelijk prachtig geworden, we bedanken Geert en iedereen bij Den Hollansche!!

Een geweldig mooie grafsteen en een geweldige super service!!

Jaren geleden al ervaren hoe goed de kwaliteit en service zijn. Dus er was voor ons geen twijfel dat we weer naar Den Hollandsche zouden gaan. Ook deze keer weer geweldig geholpen, we voelden ons erg goed begrepen en gingen gerust en tevreden naar huis. Nu afgelopen week bericht dat de steen was geplaatst en wederom prachtig!!

In december 2019 Den Hollandsche benaderd voor een grafsteen. Wij zijn goed geholpen. Wij ervoeren dat er met ons meegedacht werd en alle tijd voor ons genomen werd. Helaas hadden we een aantal maanden later te maken met COVID-19 waardoor het materiaal niet geleverd kon worden. gehouden. De bedoeling was dat er in maart geplaatst zou worden dit werd juli. Gelukkig werden wij hiervan op de hoogte gehouden. Inmiddels is de steen geplaatst en zijn wij heel erg tevreden

Uitgebreide collectie en veel mogelijk.

Wat wij fijn vonden was dat de hollandsche gedenkteken verschillende lokaties heeft, verspreid over Nederland. Onze familie woont nml ook verspreid. Hierdoor kon een deel vd familie bij de ene lokatie het grafmonument uitzoeken (de anderen keken mee met Skype). En bij de andere lokatie konden anderen weer de puntjes op de "i" zetten. Erg fijn hoe gemakkelijk dit ging.

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.