Fijn gesprek, prachtig resultaat

Na een uitgebreid fijn gesprek, alle mogelijkheden besproken. Daarna ideeën uitgewerkt met ruimte voor onze eigen inbreng. Uiteindelijk een prachtig resultaat: een uniek gedenkteken!

Vriendelijk, waardig en kundig

Ik ben tevreden over de samenwerking tijdens het ontwerpen en het vervolg qua plaatsing van het grafmonument van mijn moeder. Ik vond het prettig dat alle tijd werd genomen en een persoonlijke benadering centraal stond. Nanda is kundig en ik vond het prettig dat haar benadering goed aansloot bij de situatie. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en was er overleg waar nodig. Nogmaals dank voor alles

Vriendelijk en volgens afspraak

Goede communicatie per mail vanwege de afstand. Het monument is geplaats volgens afspraak. Had nog wel even voeten in aarde vanwege de bereikbaarheid van de plaats waar het monument geplaatst moest worden. Uiteindelijk toch gelukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top,Zeer vriendelijk en schoonheid van Grafmonument

Mijn eerste kennismaking was met mv Anneke Ruitenberg, toen ik de zaak binnen liep. Wij hebben samen een mooi grafmonument op papier gezet. Met zorg,aandacht en gevoel werd er een begin gemaakt. Het grafische deel werd door Pleuni Bongers in samenwerking met Anneke gedaan.Ik werd steeds door haar op de hoogte gehouden. Binnen afgesproken termijn werd monument op 5 juni 2019 geplaatst. Alles klopte. Ik was ontroerd . Helemaal zoals ik het mij had voorgesteld. Wij als familie zijn heel tevreden voor het prachtig resultaat. Grafmonument van onze dochter ,zus ,tante en nichtje Monique

Bijzonder goed geholpen.

Zowel bij de steen (ruim 10 jaar geleden) als bij de recente belettering en herplaatsing bijzonder goed gegaan. Prima persoonlijk contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Betrokken en bovenal meedenkend personeel die, luisterend naar de wensen van de klant, tot een mooi

Veel contacten gehad voordat we het allemaal op een rijtje hadden. We werden daarin vrij gelaten en voelden we helemaal geen druk. Dat is fijn want er komt een hoop op je af. Het monument is met een goed gevoel door ons en Marco gemaakt en werd aangepast naar onze wensen en ideeën. We kregen de tijd om dit moeilijke proces voor ons in alle rust uit te voeren en we zijn nog steeds erg blij met het mooie resultaat. Marco bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Van begin tot einde duidelijke en respectvolle benadering.

Wij zijn blij met het mooie gedenkteken. Ook heel prettige communicatie met alle medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met zorg, aandacht en empathie zijn mijn kinderen en ik door de medewerkers van Den Holladsche behandeld. Van de Rotterdamse vestiging, de mailwisseling met het hoofdkantoor, en het afsluitend telefonisch contact, LOF! Het monument én de plaatsing zijn perfect. De afsluiting hiervan maakt dat we ondanks ons intense verdriet om het gemis een fase kunnen afsluiten. Dank hiervoor. Vriendelijke groet, Yvonne van den Boogerd - Tolenaars

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn heel vriendelijk geholpen en er werd heel goed meegedacht. We hadden wel wat ideeen in ons hoofd maar geen exact beeld. Al pratend en kijkend in de showroom is daar een heel mooi ontwerp uitgekomen. En is de steen prachtig geworden. De manier van communiceren hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een fijn gesprek en contact. Alles verliep keurig en voorspoedig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn uitstekend en met veel begrip geholpen. Nog binnen de afgesproken tijd geleverd. Het is precies geworden zoals wij het voor ogen hadden. Heel veel dank, ook namens mijn kinderen.

Wij zouden niet weten wat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze zijn snel en goed alles is zeer goede kwaliteit en ze nemen echt de tijd voor je voor het beste resultaat

Zijn er niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige ontvangst bij Ben Dammers. Neemt de tijd en geeft goed advies. Daarna zijn we goed geïnformeerd over de stand van zaken. Zeer tevreden over het resultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Een dikke 10 voor Den Hollandsche! Met voorbeelden van hoe ik het monument voor mijn man graag zou willen hebben ben ik naar Tilburg gereden. Geert van der Wielen is een fijne man. Hij heeft me goed geadviseerd en een mooi ontwerp voor me geschetst. Het monument werd 2 weken eerder geplaatst dan gepland was en is prachtig geworden. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Inlevingsvermogen, professionele hulp bij het vinden en ontwikkelen van een gedenksteen. Een echte team waar wij als zeer prettig ervaren.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bij het kiezen en plaatsen van een gedenkteken is persoonlijke begeleiding heel belangrijk. Bij Den Hollandsche hebben we dat op een plezierige wijze ervaren. Zelfs als iets tegenzit, wordt het goed opgepakt en opgelost. Dik tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

ruime sortering en ongekende mogelijkheden, goede service vooraf bij de keuze en helder stappenplan. Resultaat mag er zij en is geheel in de lijn der verwachting. Sober en doelmatig met toch een apart en uniek gedenkteken.

door de veelheid aan mogelijkheden wellicht meer gerichte voorbeelden laten zien

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ter nagedachtenis aan mijn overleden man hebben wij een gedenkteken in onze tuin geplaatst. Het is een bronzen beeld van de kunstenaar Gerard Neijenhuis, geplaatst op een sokkel met beknopte tekst. De as van de overledene is onder het gedenkteken begraven, in een biologisch afbreekbare urn. Het is een heel persoonlijk gedenkteken geworden, waar wij erg blij mee zijn. In het hele proces zijn wij goed en zorgvuldig begeleid door de medewerkers van Den Hollandsche Gedenktekens. Waardevol was ook het persoonlijk contact met de kunstenaar, die ons o.a. vertelde waar hij zich door heeft laten inspireren.

Geen verbeterpunten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

erg vriendelijk en betrokken personeel, denken goed met je mee, prettig contact, korte lijntjes. We zijn heel blij met het gedenkteken, het is precies zo geworden als we hadden gehoopt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

HEEL TE VREDEN OVER DE GEDENKSTEEN VOOR MIJN VROUW

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze houden je goed op de hoogte Wat betreft de plaatsing van het grafmonument. Vriendelijk en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk, klantgericht, kennis van zaken, uitleg van mogelijkheden waarvan wij het bestaan niet wisten, meedenkend, alle tijd, alle aandacht, goed luisterend en het gehoorde toepassend in het te ontwerpen monument. Het tussentijds op de hoogte houden van de voortgang was erg fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed naar mij geluisterd bij het opstellen van de wensen, en dien ten gevolge ook PRECIES zo uitgevoerd. Zéér hartelijk en gastvrij ontvangen en behandeld in het filiaal te Rotterdam. Gedenkteken keurig op tijd volgens afspraak geplaatst, en UITERST NAUWKEURIG i.v.m. door mijzelf aan te brengen lichtlijst. (graf wordt bij duister automatisch verlicht). Nazorg was eveneens perfect te noemen Het contact met de cliënt is dan ook zéér sociaal gericht; CHAPEAU ! G A Z O D O O R ! ! !

Met de beste wil van de wereld,... ik zou het niet weten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en afspraken nagekomen. Nieuwe toepassing ontwikkeld in goed overleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Den Hollandsche

Filter op Taal