Uitstekend. Mooi gedenkteken. Goede communicatie.

Ben erg tevreden over het advies en het uiteindelijke resultaat. Ook de communicatie was prima de afgelopen maanden. We werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en de (minimale) vertraging ivm alle Covid maatregelen e.d.. Kortom, gewoon erg netjes geregeld.

Een positieve onderscheiding van concurrentie

Waar wij bij twee bedrijven moeilijkheden ondervonden bij het uitkiezen van een juiste steen, was Karsten Fliers iemand die voor dit bedrijf dírect een gunfactor creërde. Bij binnenkomst was hij al enorm empathisch en gaf hij ons precies de juiste ruimte om zelf rond te kijken met als resultaat een prachtige steen perfect passend bij mijn vader. Karsten zorgt voor volledig begrip en ontzorging. Van binnenkomst tot het zetten van de uiteindelijke handtekening: alles wordt aangepast aan je wensen en Karsten zoekt soms mee naar een ander, dan wel niet beter alternatief. Ik wil Karsten in het specifiek daarom onderscheiden als een echte vakman, die werkt uit passie en expertise.

Een waardige tastbare afsluiting kan niet zonder empathie en goed advies

Begin februari is de gedenksteen van onze moeder geplaatst. Dit na een intensieve periode van verwerking en zoeken naar een waardige afsluiting. Voor het vinden van een tastbare waardige afsluiting zijn wij heel erg geholpen en geadviseerd door Karsten Flier van de vestiging Wezep. Zijn empathie en advies en een de bezichtiging in de gedenktuin waren voor ons reden voor een (vervolg)afspraak. Het luisterend oor, de empathie, het juiste gevoel en onze eigen inbreng hebben er voor ons voor gezorgd een stijlvolle gedenksteen te mogen laten maken. Het is heel fijn je zo gehoord te voelen! Net als het tussentijds telefonisch op de hoogte worden gebracht van de ontwikkeling en de uiteindelijke plaatsing. Wij zullen jullie zeker aanbevelen. Nogmaals onze oprechte dank voor dit gedenkwaardige monument.

Dankbaar

Wij zijn supergoed geholpen, Geert tekende precies wat we wilden. Alles werd in overleg gedaan, met alle rust en respect. Dat het graf in België was, was geen enkel probleem. De communicatie tussen het bestellen en het plaatsen was prima, we werden goed op de hoogte gehouden. Wat een prachtig graf hebben we nu, een mooie plek om te herdenken. Dank jullie wel.

Teleurgesteld

Geweldig geholpen prima advies Maar ik kom 3 jaar later voor een mankement aan het grafsteentje wat speciaal is ontworpen is op de grote Grafsteen Geven nu aan dat hier maar 2 jaar gerantie op zit Hebben deze kleine monumentjes ook uit de collectie gehaald Garantie is daarover tegen ons zeker niet genoemd Om te laten herstellen moeten wij voor de kosten opdraaien Jammer voor de service echt teleurgesteld

Geweldige service!

We hadden een graf gezien wat we ontzettend mooi vonden maar boven het budget uitkwam. Ze hebben er een ontworpen wat heel erg in de buurt komt en wel binnen het budget valt. Communicatie is super goed, houden je pro actief op de hoogte over de levertijd etc. Kan dit bedrijf zeker aanraden!

De Hollandsche heeft ons op zeer respectvolle en professionele wijze bijgestaan.

Zeer fijn en proffessioneel bijgestaan bij onze keuze voor een bij ons passend grafmonumten. Den Hollandsche is in het gehele proces en daarna zeer communicatief geweest en heeft het monumtent respectvol geplaatst.

hele goede ervaring

Goede deskundige advies, service is goed en nemen de tijd voor je. Tevens bij lagere budget besteding maken Den Hollandsche toch een mooi grafmonument voor je. Kwaliteit is goed ondanks een lagere budgetbesteding. Na plaatsen van het graf netjes bericht ontvangen, dat het is geplaatst. Vervolgens ze houden je op de hoogte mocht er vertraging zijn bij leveren van de steen, i.v.m. coronatijd. Een min puntje is dat na betaling van de eindrekening nog een klein bedrag moest overmaken, dat was Den Hollandsche vergeten in rekening te brengen. Ik zou het iedereen aanbevelen Den Hollandsche ook met klein budget.

geweldige service

Heel uitgebreide ontvangst. Meedenkend. Goede begeleiding in de toeloop naar het plaatsen van het gedenkteken. Altijd vriendelijk te woord gestaan.

Na enige miscommunicatie toch super opgelost

Na mijn negatieve revieuw plaats ik nu een hele positieve. Na enige miscommunicatie zijn alle beloftes toch nagekomen. Er is een prachtig monument geplaatst precies zoals afgesproken, en dat alles voor de kerst. Marcel van vestiging Tilburg en alle andere medewerkers heel hartelijk bedankt voor de geweldige service. Met vriendelijke groet Anja Pols

Professionele vakmensen en goed meedenken van de ontwerper

De ontwerper heeft geduld, deelt mee in het gevoel, is vakbekwaam en probeert ook zo dicht mogelijk bij de wensen van, in dit geval, mijn overleden moeder te komen. Verandering van gedachten tussendoor is geen enkel probleem geweest. De plaatser van het monument heeft de uitvoering keurig gedaan. We zijn erg tevreden met hoe het rustplaats-monument uiteindelijk vorm heeft gekregen.

tevree met het net geplaatste gedenkteken van moeders.

bedankt Marco Fronik uit Mijdrecht voor de inzet dit vlak voor "de feestdagen" alsnog gerealiseerd te kunnen hebben

Wij hebben een glas plaat laten maken met een uitsparing er in Alles werd zeer vakkundig uitgetekend op de computer zodat we een impressie konden zien Echt super te vrede contact verliep super goed

Het gedenkteken ziet er precies uit zoals ik had verwacht.

Het gedenkteken is precies geworden zoals vooraf is besproken en volgens de 3d schets. Dat is dus heel fijn. De communicatie over de plaatsing was op tijd en informatief. Alles is precies gegaan zoals vooraf is besproken. .

Deze zaak in Tilburg raden wij van harte aan.

Toen wij na het verlies van mijn man/onze vader klaar waren om ons te oriënteren op een gedenkteken, was dit het eerste adres waar we zijn gaan kijken. We zijn die ochtend ook meteen geslaagd. We werden fantastisch begeleid en rondgeleid door de tuin en zaak. Geert voelde ons precies aan en stelde ons ook enorm op ons gemak, precies wat je zoekt op zo'n moment. Zijn schets, de mogelijkheden en de te kiezen materialen waren meteen onze smaak. Ook het ontwerptraject van het gedenkteken en de belettering, begeleiding richting de plaatsing en het steeds maar open staan voor vragen, hebben ons geen enkel moment teleurgesteld. Dank jullie hartelijk voor het begeleiden in dit persoonlijke traject, dank voor jullie geduld. Wij kunnen deze fijne zaak in Tilburg van harte aanraden.

Een goed advies in een moeilijke tijd

Ik kwam bij Hollandsche gedenktekens terecht op de piek van de eerste Covid golf. Geert (HG Tilburg) nam zaterdagavond laat in de middag nog alle tijd voor mij, ondanks het feit dat hij zelf topdrukte weken achter de rug had. Kundig en menselijk leidde hij mij naar de juiste oplossing toe. Mijn broers en ik zijn tevreden over het opgeleverde eindresultaat. En ik ben heel blij met Geert!. Nogmaals bedankt.

Geweldige mensen

Geweldig geholpen er wordt echt naar je wensen geluisterd en ook meegedacht of iets anders beter zou zijn

Hartelijke zorgvuldige service

Esther dacht goed met mijn wensen mee en regelde flexibele en snelle service, zelfs op afstand.

glasplaat is geweldig mooi

we zochten een grafmonument voor mijn ouders. Na 10 jaar kwam er eindelijk wat op het graf. We waren op zoek naar iets met glas. Op internet gekeken en toen kwamen we hier terecht, afspraak gemaakt. Toen we er waren kregen we te horen wat er kan en hoe het er uit komt te zien. Na een middagje zitten, kwamen we met mooi ontwerp. Na 10 jaar nog moeilijk mar wel mooi om nu eindelijk iets neer te kunnen zetten. Het is van de week geplaatst en wat is het mooi geworden. Nu kan ik dit ook afsluiten, want er staat nu iets moois. En bedankt voor al het regelen en het plaatsen. Zeer naar onze zin.

Prachtig resultaat!

Na zorgvuldig materialen bekeken te hebben, adviezen te hebben gekregen van Marco en samen met hem een mooi ontwerp te hebben gemaakt voor het gedenkteken, was het afgelopen maandag eindelijk zover: de plaatsing van de steen. Door Corona later dan bedacht, maar het resultaat is prachtig. We zijn zeer tevreden.

meer dan tevreden

Wij hebben een heel fijn en een goed, contact gehad met het hollandsche, gedenkteken. goede info over de gang van zaken. En toen de steen geplaats was waren wij, meer dan tevreden. Ze hadden het geweldig mooi en netjes, gedaan. Wij zijn het hollandsche gedenkteken, zeer dankbaar. Fam Bosman

Hele fijne en persoonlijke begeleiding

Wij zijn zeer tevreden. De medewerker die ons hielp heeft ons heel goed aangevuld. Ons gedenkteken is uiteindelijk geheel in de stijl ontworpen die uitstekend bij ons past. We kunnen het een ieder aanraden.

Prachtig grafmonument, goed meegedacht

Er werd goed geluisterd naar onze wensen. Wat een grafmonument heeft opgeleverd dat helemaal naar onze wens is. Goede service en vriendelijk geholpen.

Warm contact en een prachtige steen

Naast het compliment dat ik aan de telefoon al gaf, ook nog even hier. We willen jullie bedanken voor de steen voor onze moeder. Het hele traject verliep fijn en warm. Hoe het moet zijn in zo'n heftige tijd. We hadden een erg fijn eerste gesprek en ook goed contact tussentijds. Het resultaat is precies wat we gehoopt hadden. Groeten, Els.

Geweldige begeleiding en exact zo uitgewerkt

Ik ben geweldig geholpen in Mijdrecht door Marco Fronik die met veel empathie luisterde naar alle familie leden. Ondanks de velen wensen wist hij ieder zijn wens te verwerken in de grafsteen. We zijn vorige week wezen kijken en zijn zeer tevreden met hoe het geworden is. Een dank naar iedereen bij Den Hollandsche die meegeholpen heeft aan de realisatie van de steen voor onze moeder.

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.