Professioneel gedaan, we zijn erg dankbaar

Beste mensen van den Hollandsche, Het gedenkteken van onze moeder is zojuist geplaatst. Het is werkelijk prachtig geworden. Ook de met de hand gemaakte vlinders van keramiek zijn precies zoals we hadden gehoopt. Ook namens mijn zussen en andere familieleden complimenten aan de mensen die eraan hebben gewerkt. In het bijzonder dank aan Lisanne en Marco voor de tekeningen. En Hanneke dien ons op de hoogte hield. Toch wel vertraging door corona, maar daar ben ik goed over op de hoogte gehouden. Ik werk zelf bij een internationaal transportbedrijf dus ik ken de problemen door vertragingen maar al te goed. Maargoed, al met al een heel fijn traject en een mooie gedenkplek voor moeders. Nogmaals heel veel dank. Vriendelijke groeten Erik van der Vegt Loosdrecht

Veel beloven maar niets nakomen

Een gedenkteken besteld bij den Hollandsche vestiging Tilburg. Perfect geholpen in de winkel maar daarna worden alle beloftes niet nagekomen. Ten eerste duurt het krijgen van het ontworpen twee keer zolang als belooft, uitdrukkelijk beloofd het staat voor de kerst. Na telefonisch contact begin november wordt er verteld vermoedelijke plaatsing 15 december. Nu 23 november te horen gekregen dat gaat echt niet lukken, hopen tussen kerst en oud en nieuw. Excuses natuurlijk Corona, heel triest dat het natuursteen ook besmet is en daardoor nu pas onderweg is. Vertrouwen in den Hollandsche volledig kwijt.

Geachte mevrouw Pols, We vinden het uiterst vervelend dat deze situatie is ontstaan. Op dit moment proberen wij er alles aan te doen om het gedenkteken zoals beloofd voor de kerst te plaatsen. We zullen u op de hoogte houden hiervan. Met vriendelijke groet, Den Hollandsche Gedenktekens

Slecht

Ontwerp laten maken in Weert. Netjes geholpen daar. Alleen vanaf de plaatsing is het al verkeerd gegaan met dit bedrijf. Steen beschadigd volgens den hollansche hadden we dat zelf gedaan. Uiteindelijk laten repareren tegen kosten omdat ik het toch allemaal netjes wilde hebben. Vervolgens hebben ze de steen van het graf af gehaald en hersteld. In eerste instantie was ik tevreden maar naar verloop van tijd zag ik weer verschillende dingen waar ik mezelf aan stoor. Weer contact opgenomen met den hollandsche en u raad het al ze willen het wel maken tegen kosten volgens hun was alles goed. Ik vind het onacceptabel wat hier gebeurd ik ben me broertje verloren op een tragische manier en ik had het vertrouwen in jullie dat er een prachtige steen kwam te staan. Maar helaas is dat niet het geval. Ik ga verdere stappen ondernemen!

Geachte heer Martens, Wij betreuren uw ontevredenheid betreffende de klacht rondom het gedenkteken van uw broer. We hebben naar aanleiding van uw bevinden het gedenkteken correct hersteld. Het aanbod van onze kant om alsnog de kit opnieuw aan te brengen staat. Daar heeft u tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt en mocht u van gedachten veranderen, dan zijn we u graag van dienst. Met vriendelijke groet, Den Hollandsche Gedenktekens

Warme begeleiding naar iets bijzonder.

Heel warme kennismaking en hulp bij het realiseren van het grafmonument. Na lang wachten wegens corona is het grafmonument geplaatst. Het is boven onze verwachtingen ...zo mooi en warm. Mijn vader zou trots zijn als hij het kon zien. Het was zijn wens om een houten monument en dit is zo een prachtstuk geworden. Mijn moeder 94 jaar hoopt dat er meer mensen zullen zijn die dankzij ons vader zijn monument, de weg zullen vinden naar jullie. Wij zijn jullie hele team zo dankbaar. Reinhilda Costermans

Positieve ervaring in een verdrietige tijd!!

Vanaf het eerste gesprek met Geert van der Wielen tot aan het plaatsen van de gedenksteen voor onze moeder zijn wij zeer tevreden over de benadering die Den Hollandsche heeft.Daarvoor nogmaals onze dank. Namens de familie, Mariëtte Gonzalez

TOP!!!!

Vanaf het eerste gesprek tot aan het plaatsen van het monumentje, een goede begeleiding een heel mooi eind resultaat!!! Het zijn niet de winkels waar je vaak Wil komen maar wanneer het nodig is Kom ik graag terug

Vanaf het eerste gesprek tot en met de plaatsing van het gedenkteken geweldig gedaan!

Het leek onmogelijk te vertellen welk gedenkteken beantwoordde aan mijn wensen. Gelukkig had Marco het geduld om te ontdekken en uiteindelijk ook het idee voor wat ik wilde. Het is geweldig geworden! Hoewel confronterend, ook zo mooi dat mijn lieve man nu in stijl herdacht kan worden!

Proficiat! Wij zijn sprakeloos...

De grafzerk is supermooi geworden! Het maakt deze moeilijke periode net iets makkelijker. Met vriendelijke groeten vanwege Kenyon Van Roy en familie. Dit bedrijf is echt een aanrader!

professionele menselijke benadering met prachtig eindresultaat

Wij zijn op zeer fijne wijze geadviseerd door Marco Fronik. Hij heeft zeer goed met ons meegedacht om een mooi en waardig afscheidsmonument te maken voor mijn moeder.

Prachtig ontwerp voor beperkt budget

Jullie hebben ongeveer een jaar geleden het graf ontworpen (Karsten) en geplaatst voor mijn man.  Ik wilde jullie laten weten dat we er zo vreselijk blij mee zijn. Het word alleen maar mooier en persoonlijker. En dat met het hele beperkte budget waar we iets mee moesten doen. We hebben voor een natuurlijk ontwerp gekozen en de plantadviezen hebben we opgevolgd. De ezelsoor heeft de droogte van de zomer goed doorstaan en daaronder zit klimop die in de winter alles mooi groen houdt. Ook de tegenstelling in de zachtheid van het blad en de steen is zo mooi. Na een dag zon voelt de steen warm aan.  Heel blij met het ontwerp en de adviezen.

Professioneel , behulpzaam, geduldig

Als nabestaanden van Warre hebben wij heel positieve ervaringen met Den Hollandsche. Stap voor stap werd schematisch een gedenkteken opgebouwd volgens de wensen en behoeften van onszelf. We kregen heel wat nuttige tips . Een heel rustige en geduldige manier van werken en omgaan met de nabestaanden. Heel begrip- en respectvolle begeleiding met de opbouw van een gepaste gedenksteen voor een jonge man van 26 jaar. Eens alles afgehandeld kregen we eerst een voorontwerp waar we rustig konden over nadenken om eventuele aanpassingen door te voeren. Afgesproken leverings- en plaatsingstermijn kon wegens Covid-19 niet uitgevoerd worden, maar daar werden we heel regelmatig van op de hoogte gehouden. Bij plaatsing werden we op voorhand op de hoogte gebracht. Na plaatsing kregen we terug een telefoontje dat de gedenksteen geplaatst was. Frank Vincent

Zeer begripvol en nemen de tijd voor je.

Ervaren mensen die je kunnen ondersteunen in het maken van je eigen keuzes. Denken met je mee over allerlei zaken. We zijn dan ook heel tevreden met het resultaat van het gedenkmonument wat geplaatst is.

Super goed geholpen

Vanaf het uitzoeken van de steen tot de plaatsing van de steen goed op de hoogte gehouden ook via de maail goed op de hoogte gehouden wat betreft de gang van zaken Een aanrader om met zulke mensen zaken te doen Nogmaals HartelijkDank namens de familie

Een fijn bedrijf!

Wij zijn op een heel prettige manier geholpen. Alle tijd werd genomen en er werd erg goed mee gedacht. Alle correspondentie verliep soepel en helder. Het blijft moeilijk een gedenkteken te ontwerpen, maar dankzij de fijne samenwerking zijn wij heel tevreden over het eindresultaat. Nogmaals onze hartelijke dank! Fam. Balster

Prachtig monument

We zijn zeer goed geholpen bij het uitzoeken van het grafmonument, de keuze van de materialen is moeilijk maar met hulp van Marco is het tot een prachtig resultaat gekomen. Wij zijn er erg blij mee.

Prima service van Karsten Flier, inspiratiewinkel Wezep.

In alle rust in een plezierige winkel deskundig geholpen door Karsten. Er was een heel goede communicatie door Den Hollandsche vanaf het moment van bestelling over wanneer het grafmonument geplaatst zou worden.

Goed geluisterd naar onze wensen

De steen met de as van mijn man voldoet volledig aan onze wensen. Hij staat nu in onze tuin. Blij met het resultaat.

Zeer positieve ontvangst en afhandeling door Marco Fronik

Destijds ontvangen door Marco en zijn meedenken bij onze wensen en adviseren was voor ons een erg prettige ervaring.

De steen voldoet helemaal aan onze wensen

Er werd goed naar onze wensen geluisterd en zodoende hebben we een prachtige steen kunnen uitzoeken, inclusief naamplaat en omranding. Het hele concept is helemaal naar ons zin. De leveringsdatum werd wel een aantal keer naar achteren verplaatst.

Vakkundig, begripvol, zurgvuldig

Deskundig en fijn advies gehad bij het uitzoeken van de grafsteen voor onze moeder. We hebben twee gesprekken gehad omdat we nog in twijfel zaten over de kleur steen en de tekst, fijne begeleiding van Marco hierbij gehad. Het was knap om te zien dat ondanks dat wij het als familie onderling niet eens waren in het begin, dat Marco toch tot een ontwerp is gekomen dat ons allen aansprak, en het verhaal van onze moeder vertelt. Er was wel wat vertraging door covid, het steen liet daardoor op zich wachten. Daarover hebben we keurig bericht gehad. Namens de familie wil ik Marco en de andere collega’s van Den Hollandsche bedanken voor het fijne verloop!

Fijne afsluiting van een moeilijke periode

Ik wil allereerst Geert bedanken voor de fijne begeleiding en het luisterend oor. Het eindresultaat is prachtig geworden. Ook de begeleiding tijdens het wachten op de steen is goed verlopen. Vorige week hebben we met de familie een bezoekje gebracht aan ons pap! Bedankt allemaal!

Uitstekende service en professioneel advies van Geert

Wij zochten op het internet naar gedenktekens en kwamen bij de website van Den Hollandsche uit. Daar zagen we een mooi ontwerp op staan die we iets aangepast wilden hebben. Na een telefoontje om de mogelijkheden te bespreken hebben we een afspraak gemaakt. Wij zijn langs de showroom geweest en zijn vriendelijk in ontvangst genomen. Daar kregen wij rustig de tijd om alles te bekijken en konden wij kiezen uit een ruim assortiment van materialen en teksten. Daarnaast was er ook de optie om een eigen icoontje en lettertype aan te leveren voor op het gedenkteken. Ook kregen wij uitstekende begeleiding van Geert bij het ontwerp en realisatie van het gedenkteken. Wij zijn verder netjes op de hoogte gehouden over de plaatsing van het gedenkteken en de vertraging in verband met corona. Wij zijn zeer tevreden over de service en het eindresultaat!! Het is prachtig geworden, nog mooier dan wij in gedachten hadden. Hiervoor willen wij Geert en iedereen bij Den Hollandsche bedanken!!

Prima geregeld!

Vriendelijke ontvangst, rustige prettige manier van communicatie, goed luisteren en meedenken. Goed inleven in de wensen van de klant. Zeer tevreden over het eindresultaat!

afspraak niet nakomen

weken van tevoren een afspraak gemaakt. en een uur van tevoren gebeld dat de afspraak niet door kan gaan zonder een alternatief te bieden.

Beste heer de Bruijn, We vinden het erg vervelend dat de afspraak op zeer korte termijn is afgezegd door mijn collega. We zijn dan ook van mening dat er een alternatief geboden had moeten worden en dat iemand van Den Hollandsche u had moeten bellen om een nieuwe afspraak te maken. Dit is helaas niet gebeurd. We snappen ook dat het een bezoek is, waar u naar toeleeft en dat het van emotionele aard is. We hebben u de situatie uitgelegd en een bloemetje gestuurd om toch aan te geven dat het betreuren. Met vriendelijke groet, Den Hollandsche Gedenktekens

Geweldige service

Wij waren opzoek naar een bijzonder en uniek grafmonument. Met de hulp en ideeën van Den Hollandsche zijn wij naar aller tevredenheid geholpen.

Over Den Hollandsche

Al ruim 74 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.