Snelle levering , alleen houden ze zich niet aan de voorwaarden

Snelle levering en lage prijs. Alleen boven €100 euro geen verzendkosten, dus heb ik meer besteld. Staan er op de factuur toch verzendkosten

Beste Mevrouw Gooiker, Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is het telefoonnummer wat wij van u hebben onjuist. Tijdens het verwerken van uw order zijn wij erachter gekomen dat er een bug in het systeem zat waardoor u verzendkosten betaald heeft terwijl u wel boven de €100 euro besteld had. Naar aanleiding hiervan hebben wij u direct een mail gestuurd met een creditfactuur, wij hebben de te veel betaalde verzendkosten vandaag terugstorten op uw rekening. Met vriendelijke groet, Kapperhandel

Topbedrijf

Het juiste product en supersnel geleverd. Blij mee

Netjes en snel verzonden

Weer twee producten besteld uit de webshop. Keurig en snel geleverd.

Prima, Netjes verpakt , vlot verstuurd. Blij met het product

Snel levering!

Mijn favoriete winkel voor kappers benodigdheden, snelle en efficiënte levering. Prijs technisch ook acceptabel.

Perfecte service en snelle levering

Ik heb diverse dingen besteld waarvan op de site was aangegeven dat ze op voorraad waren. Bestelling geplaatst en binnen no time waren de artikelen in huis. Ook heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice, en per omgaande werd de mail beantwoord. Helemaal top, echt een aanrader

zeer snelle levertijd en correcte prijs.

vrijdag keuze gemaakt en snel nadien onze bestelling ontvangen.

Snel levering. Keurig verpakt

Bij artikelen die niet op voorraad waren. Krijg je keurig een telefoontje om het mede te delen. Erg vriendelijk en correct.

Alles ging snel en goed geregeld

Zeer prettig bedrijf!!

Als je besteld heb je 2 dagen later de producten in huis. Zijn de producten niet leverbaar of later leverbaar krijg je even een telefoontje.

De schaar die ik kocht was bij andere aanbieders fors duurder, wel tot 115 euro. Het artikelnummer was hetzelfde dus de gok genomen. En inderdaad hetzelfde artikel voor een veel lagere prijs. Verzending was ook uitstekend.

Super netjes

Snelle levering super netjes en als er iets niet is wordt je gelijk op de hoogte gebracht .

Niet klantvriendelijk

Omdat er geen geld terug gestort wordt als er een artikel niet is wat er van verwacht werd!!

Beste L., Wij streven naar 100% tevreden klanten en betreuren het dat u dit niet zo heeft ervaren. Onze collega's van de klantenservice hebben afgelopen zaterdag met u contact gehad over de kappersschaar waarvan de ogen te klein waren voor uw vingers. Zij waren in de veronderstelling u meerdere oplossingen te hebben geboden, waaronder de rubbers eruit halen om te kijken of uw vingers dan wel zouden passen. Mocht dit niet de oplossing zijn dan kon u de schaar naar ons retour sturen waarna wij u een nieuwe schaar met grotere ogen kosteloos zouden toesturen. Een andere optie was om andere artikelen uit te zoeken voor het aankoopbedrag. Wij waren dan ook in de veronderstelling dat wij samen tot een goede oplossing gekomen waren. Wij concluderen uit deze beoordeling dat dit dus niet het geval is. Kunt u a.u.b. nogmaals contact met onze klantenservice opnemen zodat we gezamelijk een passende oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Kappershandel

Ik heb een klantvriendelijke ervaring

Ik wordt snel en goed geholpen

goed bedrijf

goed bedrijf alleen bij retour sturen krijg je geen geld terug. vind ik echt een min punt.

Het werdt goed en snel bezorgd

Tot nu toe goed alleen de spray nog uitproberen

Betrouwbaar

Ben al jaren klant bij de Kappershandel . Er wordt goed advies gegeven ze zijn eerlijk en betrouwbaar .

Keurig snel ontvangen, netjes verpakt , dikke pluim

Snelle levering goed product

Ik had mijn bestelling de volgende dag al binnen en ben blij met de föhn zijn geld zeker waard

Helemaal goed

Precies zoals afgesproken

Duidelijke website en snelle levering.

Prima alleen wel zware doos