Slecht bereikbaar en brutaal!

Tot 2 keer toe in de wacht gezet langer dan dan 5 minuten. Vervolgens krijg ik een brutale kind aan de telefoon die mij niet laat uitspreken, maar mij gaat na papagaaien. Vervolgens ging ze de telefoon op en gaat ze bij het kantoor klagen dat ik haar overstuur heb gemaakt. Leer dit soort kinderen eerst hoe ze een klant aan de telefoon te woord staan voordat ze overstuur raken. Als je een boze klant aan de telefoon hebt, laat je die eerst uitpraten. Maakt niet uit hoe druk je het hebt... Leer dat kind eerst manieren!

dichtbij

als schoonheidsspecialiste heb ik geen ruime keuze bij jullie maar voor wimperverf en hars producten prima zaak , zou best ook graag een henna wenkbrauw product willen zien bij jullie bijv Glance , zou ideaal zijn

Zum ersten Mal von da bestellt und bin zufrieden

Zufrieden , bisschen teuer aber egal hahah

Correct en snel geleverd

Prima website met een breed assortiment.

Snelle levering!

Goede snelle service!

Goede snelle service

Altijd heel tevreden

Kom al jaren bij de kappershandel en wordt altijd zeer netjes geholpen.

Alles netjes ingepakt.

Heb niets te klagen

Ik kon snel een eenvoudig bestellen online. Alles was lekker helder en overzichtelijk. Bij het betalen ook geen moeite gehad. Alleen jammer van het leveren, voor mij duurde het een beetje te lang. Anders had ik een 9 gegeven.

de eerste en gelijk een goed ervaring.

avonds besteld en de volgende dag in de ochtend al gekregen die 4 mond/neus kapjes, veel lof voor jullie bedrijf, en supersnelle service. vriendelijke groet van koos Rietkerken.

Op tijd bezorgd zoals aangegeven

Snelle levering, goed product. Jammer dat juist veel aanbiedingen niet leverbaar zijn.

Alles ok

Snelle levering uitstekende producten met vele leuke acties en kortingen!!😃

Goede ervaringen met deze site als ik een website zou maken zou ik deze site als web model willen .

ik ben tevreden

snel , tevreden

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Vlugge levering en zeer scherpe prijzen

Reeds meerdere malen besteld, steeds correcte levering

Ik had besteld, werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling via mail, En een paar dagen laten was de bestelling er al. Zeker een aanrader!

Heel tevreden

Bestelling gaat meestal snel en goed. Het assortiment wordt steeds breder en als iets niet voorradig is word je gebeld voor een alternatief of andere oplossing. Houden zo!

Kan verder nog niets zeggen want ga het gekochte nog cadeau geven

Erg goed

Snelle levering. Netjes verpakt. Zeer tevrede

Altijd vriendelijk en een goede en snelle service

Zowel in de zaak als online alles goed overzichtelijk en een groot aanbod, ook vaak leuke aanbiedingen.

Prima bedrijf

Bestelling is zeer snel en netjes afgehandeld.

Bestelling verloopt soepel. Je wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon. Mijn bestellingen worden op tijd en netjes afgehandeld. De mogelijkheid de bestelling in de winkel op te halen is super handig.