Website slecht

Verplichting account aan te maken. Nergens voor nodig. En account maken veel te moeilijk.

Makkelijk besteld. Mooie prijzen. Snelle levering. Heel erg tevreden

goed product

goed product snelle levering

Snelle levering, goede ervaring! Uitstekend.

Uitstekende levering

De eerste keer hier iets besteld en direct geleverd, netjes verpakt. Uitstekende service!

geen correct product geleverd.

Ongelovig verhaal ovet het product gegeven.

Gewoon zoals het zou moeten gaan

Veel keuze, snelle levering. Top

Veel keuze, snelle levering. Top

Service

Zeer snelle levering.

Snelle levering tegen een redelijke prijs.

Stuur eerst het pakje en daarna de enquête

Nog geen pakje ontvangen, dus ook nog geen evaluatie.

Beste Martine, Wat vervelend om te horen dat u uw pakketje nog niet ontvangen heeft. Het pakket is op tijd aangeleverd aan PostNL, helaas is de verwerking hier van een stuk langer dan u gewend bent. PostNL geeft aan dat door de hitte van afgelopen maandag en dinsdag zij een tropenrooster hebben gehanteerd, waardoor alle pakketen flinke vertraging hebben opgelopen. Wij begrijpen dat u zo snel mogelijk uw pakket wenst te ontvangen, hierin zijn wij afhankelijk van PostNL. De enquête mail heeft u helaas eerder ontvangen dan uw pakket. Gelukkig zien wij in de track&trace dat uw pakket al naar u onderweg is. Met vriendelijke groet, Kappershandel

Snel geregeld

Prima.

Het artikel zoals aangegeven snel geleverd en prima verpakt. Prijs kwaliteit is prima/goed.

Goede website

Prima om producten te verkrijgen snelle levering.

topservice

snelle levering, en goed om te zien dat er een track en trace bijzat. zeker als je duurdere producten nodig hebt is dat erg fijn.

Snel geleverd! Top!

Goede ervaring

De pruiken waren heel snel geleverd, van de drie geleverde pruiken waren twee te klein ,1 van de pruiken die paste nog net goed, maar is beter kwaliteit dan ik had . Mijn zelfvertrouwen is weer terug ,heel erg bedankt.

Goed bedrijf

Overzichtelijk site, snelle levering!!

Goed , fijne afhandeling

Alles ging heel vlotjes , producten goed verpakt . De prijs valt ook mee . Bedankt team voor de professionele afhandeling . Groetjes Nicole

super service

lekker snel geleverd en voor echt een spot prijs ergens anders gewoon €10 meer echt top

Snelle behandeling en Levering

Na bestellen meteen antwoord en keurige snelle levering.

Makkelijk en snel

Groot assortiment Makkelijk Duidelijk En super snel zelfde dag binnen 1 uur mijn order aan t verwerken 1 product was er niet ben binnen no time gebeld er is gemaild en de kosten geroutineerd

Goed contact en snel leveren

Ze hebben mij gebeld door een fout en ze hebben mijn geld teruggestort in mijn rekening.

Snelle levering , alleen houden ze zich niet aan de voorwaarden

Snelle levering en lage prijs. Alleen boven €100 euro geen verzendkosten, dus heb ik meer besteld. Staan er op de factuur toch verzendkosten

Beste Mevrouw Gooiker, Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, helaas is het telefoonnummer wat wij van u hebben onjuist. Tijdens het verwerken van uw order zijn wij erachter gekomen dat er een bug in het systeem zat waardoor u verzendkosten betaald heeft terwijl u wel boven de €100 euro besteld had. Naar aanleiding hiervan hebben wij u direct een mail gestuurd met een creditfactuur, wij hebben de te veel betaalde verzendkosten vandaag terugstorten op uw rekening. Met vriendelijke groet, Kapperhandel