Zeer prettig bedrijf om haar-benodigdheden te bestellen.

Reageren snel op email. Leveren de volgende dag. Correct verpakt. Gewoon prima!

Vriendelijk personeel en vlot geholpen!

Telefonisch contact of persoonlijk in de winkel is allebei top!

Ik heb afgelopen week een kappers tas gekocht bij De kappershandel en zoals afgesproken met 2 dagen in huis en ook nog voor een eerlijke prijs!

Top!!!

Fijne behulpzame medewerkers, leuke informatieve, product workshop gehad op zondag 5 November 2023. Medewerkers en zeker ook Sonja (eigenaresse) goed op de hoogte van de producten die ze verkopen en altijd bereid verder te informeren. Gratis parkeren zeker ook een pre, goed te bereiken.

Super leerzame en leuke Astonishing Nails workshop gevolgd

Zondag 5 november 2023 de Astonishing Nails Workshop gevolgd. Wat super leuk dat Kappershandel in Almere dit aanbiedt. Het was erg leerzaam en gezellig. Perfect georganiseerd. Ik heb hier erg veel van opgestoken en geleerd en ook de technieken kunnen oefenen. Met grote dank aan de docenten Selina en Shanna en uiteraard Kappershandel Almere. Vriendelijke groeten van Gonny

Geweldige service, klantvriendelijk en snel geleverd.

De levering top

Great service

Fantastic service recommended 1000%

geweldig

me pakketje werd op tijd bezorgt ik ben tevreden over de producten

Vanaf bestelling t/m ontvangst is vlot gegaan, maar er is veel voor verbetering vatbaar.

De webshop oogt prettig in de kleuren. Het gebruikte lettertype oogt niet scherp en te klein. Alle informatie staat overzichtelijk aangegeven en mede daardoor is het gemakkelijk navigeren en bestellen. De PostNL verzendkosten zijn conform het gemiddelde maar bij veel andere webshops is het lagere PostNL bedrag van € 4,95 incl. btw ook gehanteerd. Op de pagina: "Verzenden & retourneren" staat o.a. en ik citeer: "Boven een orderbedrag van € 100,- excl. btw (€ 121,- incl. 21% BTW) vervallen de verzendkosten alleen binnen Nederland". Maar daaronder staat en ik citeer: "Pakketten NL & BE (excl. BTW) €75 < €75 > Nederland € 6,10 GRATIS" Daarmee lijken het boven € 100,- excl. btw en het € 75 > tegenstrijdig met elkaar. Waar ik het minst tevreden over ben is dat men voor het bestellen een geregisteerd account moet aanmaken, en er dus geen gast account wordt ondersteund. Vooral daarom is mijn beoordeling uitgekomen op matig.

Snel en gemakkelijk besteld

Duidelijke website tegen zeer gunstige prijzen. Zeker een aanrader.

Super bedrijf

Elke kapper kan hier terecht voor alle kappersbenodigdheden, prima spullen, goede aanbiedingen en snelle service.

Prima !

Geen probleem, correct gegaan.

Snelle bezorging

Voor de 1e x besteld. Volgende dag al bezorgd. Heel fijn!!

Fantastic

I placed my order and it was sent as quick as they received the order. It was delivered the following day. Perfectly packaged. The products I ordered were as I expected. I will order from here again. I highly recommend them. Well done to all at Kappershandel

Heel fijn, nu zit mijn haar beter

Top poedertje

besteld produkt is sneller bezorg dan werd aangegeven

de eerste keer iets besteld en het product voldoet aan mijn wensen.

Krultang snel geleverd

Mn nieuwe krultang maakt mooie krullen, super blij mee!

Lekker goedkoop

Ik heb voor mijn product wat zitten Google en kwam bij kappershandel terecht

Makkelijk mijn bestelling geplaatst en de volgende dag al bezorgd.

bestileng

ik heb vrijdaad besteld was niet op tijd gekomen 7 dagen wachten ik vind niet leuk

Super vriendelijke en snelle service

Goed advies en snelle service

Pakketje nog niet aangekomen en track en trace geeft aan dat het niet aangemeld is

Mijn advies, jullie vragen flinke verzendkosten, zorg svp dat jullie ook dan met post.nl een goede verzendwijze kiezen . Bij andere webshops wordt het pakketje wel met prioriteit verzonden en heb je het binnen een paar dagen.

Snelle levering en eindelijk het produkt gevonden wat ik zocht heel fijn!!!!

Over Kappershandel

Kappershandel.nl is dé online kappersgroothandel voor al uw kappersbenodigdheden, pedicureproducten en beautyproducten! Wij zijn gevestigd in Almere maar leveren in héél Nederland en België. U vindt hier plusminus 10.000 professionele kappersproducten en kappersmaterialen waarvan het meeste uit voorraad leverbaar is. U kunt een account aanmaken waarna uw prijs zichtbaar wordt. Wij helpen u graag! Onze medewerkers hebben stuk voor stuk praktijkervaring in de kappers- en beautybranche. Heeft u vragen of wilt u persoonlijk advies? Wij staan voor u klaar! Team Kappershandel: Sonja, Tycho, Brenda, Tony, Marieke.