Goed advies, fijne service

Prachtige winkel, mooi assortiment. Ik ben uitgebreid geadviseerd en ben zeer tevreden over de snelle service

prima service

Zeer goed assortiment, snelle levering.

Goed advies, service en mooie producten

Ik ben in de winkel uitstekend geadviseerd over Farrow&ball verf. (Persoonlijke) thuislevering was erg snel, en ze hebben prachtige verf en behang in huis.

Product zoals omschreven, snel geleverd, goede prijs

Goede advisering en snelle levering

Een groot assortiment kwaliteitsverven en vriendelijke en deskundige advisering

Duidelijke site, snelle levering en persoonlijk contact als het nodig is.

Mooi aanbod kwaliteitsverf

Bijzondere verfen, fijn dat je er een kleurenwaaier bij kunt krijgen

Vlotte afhandeling

Gebruiksvriendelijke webshop en supersnelle levering.

Zeer snelle afhandeling en verzending. Top!

Via website verf met archiefkleur besteld. Snel geleverd. Fijn!

Bestelling is snel afgeleverd. Ferro en Ball is een prima verf. Wel de toelichting over welke verf gebruiken op welke ondergrond goed lezen.

Goed produt en snelle levering

Product voldoet volledig aan de verwachting en was ook snel geleverd. Bij gebruikt lijkt kleur niet te kloppen, maar als eenmaal opgedroogd klopt het helemaal.

Goed advies, snelle levering.

Goed advies gekregen en de verf werd de dag na bestelling afgeleverd.

Prachtige winkel en producten

Ik had via internet een pot besteld. Deze stond dezelfde dag klaar en werd doorgegeven middels een niet-automatische mail. Erg fijn dat het nog zo kan, persoonlijk en snel

Via de telefoon heel fijn door Jules geholpen en na mijn online bestelling stond het direct klaar in de winkel om op te halen. Super fijne service.

Goede service en snelle communicatie

Bij the round square kun je terecht voor al je vragen en je wordt snel geholpen, zelfs tijdens lockdowns met bijbehorende complicaties.

Helemaal goed!

De levering duurde iets langer dan verwacht, maar daarover werd ik prima op de hoogte gebracht en gehouden.

Bezoek de moeite waard ondanks afstand van mijn woonplaats.

Goed geholpen door de eigenaar, tevreden met mijn gekochte product. Ik zal deze winkel aanbevelen.

Snelle bezorging!

Snelle bezorging van de door ons bestelde verf. Wij konden snel aan de slag met ons project.

Kwaliteit en passie

Verschillende keren in de winkel geweest in Rotterdam. Goed advies, en producten van kwaliteit. Een paar keer is de verf zelfs later op de dag bij mij thuis afgeleverd na telefonische bestelling.

Mooie verfmerken, ontzettend behulpzaam en waardevol advies

Diverse keren verf uitgezocht van Farrow & Ball en Little Green. Super merken; mooie verfkleuren en fijn te verwerken. Ian neemt de tijd voor je, hij is ontzettend behulpzaam en ik ervaar het advies als zeer waardevol!

Supersnelle en goede service

Ideaal, een adres waar ik de ene dag mijn Farrow & Ball verf kan bestellen en zeker weet dat ik het dan de volgende dag in huis heb!

Goede winkel, prima product en denkt mee.

Al een paar keer verf gekocht. Altijd prettig geholpen en voorzien van goed advies. Hele fijne verf.

Wat ik nodig heb is daar te vinden

Wanneer ik verf nodig heb dan kan ik hier prima slagen!

Topkwaliteit verf en behang

Razendsnelle bezorging. Geweldige verf in sublieme kleuren. Top kwaliteit behang.

Snelle levering, heldere communicatie en mooie producten

Nu al een aantal keer met The Round Square gewerkt en met name de snelle service is tegenwoordig niet vanzelfsprekend.

Goudsesingel 58 3011KD Rotterdam

Over TheRoundSquare.com

TheRoundSquare.com is een zaak gericht op kleur in het interieur. Wij kennen als geen ander de kracht van kleur. Kleuren zijn niet alleen van invloed op de sfeer in een ruimte, maar ook – en misschien nog wel belangrijker – op je gevoel, humeur en energielevel. Het is daarom prioriteit om kleur aan je leven te geven op de manier die bij jou past. Wij laten je zien hoe kleuren deuren openen. The Round Square is dé verf- en behangspecialist met binnen- en buitenverf, krijtverf, kalkverf en designbehang van gerenommeerde merken. Je vindt ons aan de Goudsesingel 58 in hartje Rotterdam. Onze merken zijn: Arte Asteré Au Fil des couleurs Christian Lacroix Cole & Son Designers Guild Dutch Wall Coverings Elitis Farrow & Ball Harlequin Jean Paul Gaultier Jim Thompson Wallpapers Kirby Design Mark Alexander LeLievre Les Dominotiers Little Greene Majvillan Matthew Williamson Missoni Home Moooi Morris & Co Nobilis Omexco Osborne & Little Paint and Paper Library Ralph Lauren Wallpapers Unlimited Originals Verder hebben wij de volgende merken de gordijn- en meubelstoffen in ons assortiment: Cole & Son Morris & Co Liberty fabrics