Wow

Moesten wat verf bijbestellen omdat we te weinig hadden, staat het dezelfde dag voor de deur omdat meneer "toch in de buurt was". Wellicht niet een verwachting die je moet willen creëren, maar werd zeer op prijs gesteld!

Makkelijk bestelproces, snelle levering.

Duidelijke website, makkelijk bestelproces en een snelle levering. Top!

Snel (via website), deskundig & vriendelijk!

Snel (via website), deskundig & vriendelijk!

Vriendelijk en snel

Heel tevreden met mijn inmiddels meerdere bestellingen. Het wordt snel verstuurd en goed ingepakt.

Michelle, Dank je wel, wij zijn blij dat je bij ons besteld, en dat je zo tevreden bent.

Mooie merken en goed advies

F&B is een fijne verf en met het kleurpallet zit het altijd goed. Het is fijn om de proef potjes te gebruiken om de def keuze te bepalen. Het telefonisch advies was goed en duidelijk. Uiteindelijk de grote potten online bestelt en snel geleverd.

Inez, dank je wel :)

Eerlijk en uitstekend advies, prachtige producten en een snelle bezorging

Je krijgt hier een eerlijk en uitstekend advies. Ze bieden ook nog eens een snelle bezorging aan als je het niet in de winkel kunt ophalen. We zijn erg te spreken over de producten (Farrow & Ball verf + schilderbenodigdheden). Ik heb de winkel inmiddels al aan meerdere vrienden aanbevolen en ga er zelf graag naar terug. Ook al wonen we niet meer in Rotterdam.

Kim, hartstikke bedankt voor de review en voor de doorverwijzingen. Dat waarderen we zeer.

Supersnel

De online bestelde verf werd dezelfde dag nog langsgebracht. Was wel in Rotterdam maar toch....Fijne service!

nicki, bedankt voor de review en ja als we in de gelegenheid zijn het meteen in Rotterdam te bezorgen op weg ergens heen proberen we dat altijd te doen.

Super service, door kennis en goed afstemmen op de wens

Geweldig, ondanks moeilijke persoonlijke omstandigheden van de zaak werd toch zoveel moeite gedaan om mij naar wens te handelen wat is gelukt en waar ik dankbaar voor ben.

Mieke, dank je wel en ik hoop dat alles mooi is geworden. Want ja het waren rare tijden inderdaad.

Perfect geregeld!

Goed advies ontvangen over de Farrow & Ball primer en verf. De bestelling de volgende dag al in huis. Het resultaat is super geworden!

hi Miranda, Het is fijn te horen dat je zo tevreden bent. En als je thuis komt naar een tevreden resultaat is het altijd echt thuiskomen, althans dat vind ik.

Super kleurstelling

De verf, donker aubergine, die ik gekozen heb blijkt na enig geduld en ‘rijping’ fantastisch tot zijn/haar rechtgekomen. Slechts twee lagen waren voldoende om de grof gestucte muur volledig naar onze smaak te buigen en maakt de inrichting in één klap sophisticated en af. Nog wat kleine accenten en de kamer is klaar voor gebruik. De verf is van een stevige en volle kwaliteit, lobbig en prettig te verwerken. Ook ná de klus is het reinigen van de kwasten een makkelijk karweitje, net zoals het verwijderen van eventueel verkeerd gevallen spetters. Ik zal al mijn vrienden aanraden deze verf te gebruiken. Temeer daar de online service absoluut snel en professioneel te noemen is.

Marc wat een mooie beschrijving van de verf, Stevig, lobbig echt een liefhebber. Zo te lezen een nieuw lid van de wereld wijde Farrow & Ball familie. Dus bij deze welkom bij de Farrow & Ball Familie :)

Prima service en goede raad in Corona-tijd

Corona-sluitingen en midden in een verbouwing zitten; dat is geen fijne combinatie. Wil je verf? winkels zijn dicht, kleurnummers soms niet te traceren en in Nederland anders dan in Begië. Duss blijft er niet veel anders over dan een kleurwaaier te gebruiken van Farrow and Ball. The Round Square heeft mij onmiddelijk geantwoord en de benodigde verf afgestuurd, voorzien van de juiste kwasten. Heerlijk... Dank daarvoor! Mei Ling

Mei Ling jij bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik ben helemaal in de wolken.

Iedere kleur direct gemengd

Fijne overzichtelijke winkel met niet alleen verf en benodigdheden, maar ook stoffen, behang en plinten. Altijd goed advies en zeer snelle service bij een online bestelling.

Judith bedankt voor deze mooie review, en jullie hebben gelijk ik vergeet altijd online te promoten dat ik meer heb dan verf. daar gaan we de komende tijd wat aan doen.

Fijne zaak!

Goed advies en kleur inzicht. Snelle levering en vriendelijk ter woord gestaan!

Helen dank je wel voor deze mooie woorden. Daar zijn we heel blij mee.

Vriendelijk en adequaat service

Vriendelijk en adequaat service

Steven, dank je wel.

Deskundig & snel

De snelste manier om de juiste Farrow & Ball verf in huis te halen. Veel kleuren op voorraad en je kunt na online bestellen direct ophalen of laten bezorgen. Vergeet niet alle verfmateriaal mee te bestellen. Ze hebben alles om jouw project te laten slagen.

Nou Alexander, dank je wel voor de lovende woorden, en ja je hebt gelijk, wij zijn qua verf een one stop shop.

Snel en perfecte verf

Je krijgt waar voor je geld en de service is top snelle levering en makkelijk te bestellen online

Wow Kitty bedankt :)

Mooie verf en goed advies

Wij wilden graag mooie verf en in Rotterdam levert The Round Square oa. Farrow & Ball. We hadden zelf een kleurenpallet op het oog en hebben samen daar met Ian de mooiste kleuren verf en finish bij gevonden. Goed advies van Ian om in een van de ruimtes ook het plafond mee in kleur te verven. Vlotte levering. Ik bestel nu een aanvulling omdat we nog wat verf te kort kwamen.

Fenomenaal

Ze hebben de beste verfen. Hier heb ik meerdere keren verf besteld en de kwaliteit van zowel de verf als de service is uitstekend. Ze zijn snel en betrouwbaar. Echt een aanrader voor mooie kleuren en kwaliteit en uiteraard top service. Hartelijk bedankt.

Uitstekende collectie verf, veel op voorraad

Fan van Farrow & Ball, dit is het adres in Rotterdam om dat te halen.

Prima producten en advies

Ik wilde de buitendeuren geschilderd hebben met Farrow and Ball Exterior Eggshell en twijfelde na het lezen van reviews. Na een prettig telefonisch informatiegesprek met de eigenaar had ik meer vertrouwen in het product en heb ik een bestelling geplaatst. De volgende dag werd die bezorgd en daarna bleek alles positief: de kleur, het opbrengen van de verf en de mooie matheid. Top!

Goede service en geweldig groot assortiment

Zie hierboven

Snelle levering goed advies

En een uitgebreide collectie

Persoonlijke service hier krijg je het!

Perfect geholpen met het uitzoeken van de kleuren en het behang. Echt een ouderwetse specialist met plezier in het vak.

Heel goed geholpen bij het uitkiezen van de verfkleur. Verf is prachtig

Super verf en super service

We bestellen iedere maand wel verf bij the roundsquare voor onze bouwprojecten. Altijd de volgende dag in huis, persoonlijk en prettig klantcontact. En de verf is van super kwaliteit.

Over TheRoundSquare.com

TheRoundSquare.com is een zaak gericht op kleur in het interieur. Wij kennen als geen ander de kracht van kleur. Kleuren zijn niet alleen van invloed op de sfeer in een ruimte, maar ook – en misschien nog wel belangrijker – op je gevoel, humeur en energielevel. Het is daarom prioriteit om kleur aan je leven te geven op de manier die bij jou past. Wij laten je zien hoe kleuren deuren openen. The Round Square is dé verf- en behangspecialist met binnen- en buitenverf, krijtverf, kalkverf en designbehang van gerenommeerde merken. Je vindt ons aan de Goudsesingel 58 in hartje Rotterdam. Onze merken zijn: Arte Asteré Au Fil des couleurs Christian Lacroix Cole & Son Designers Guild Dutch Wall Coverings Elitis Farrow & Ball Harlequin Jean Paul Gaultier Jim Thompson Wallpapers Kirby Design Mark Alexander LeLievre Les Dominotiers Little Greene Majvillan Matthew Williamson Missoni Home Moooi Morris & Co Nobilis Omexco Osborne & Little Paint and Paper Library Ralph Lauren Wallpapers Unlimited Originals Verder hebben wij de volgende merken de gordijn- en meubelstoffen in ons assortiment: Cole & Son Morris & Co Liberty fabrics