Perfect geholpen

Over de telefoon zijn we perfect geholpen met verf bestellen en de volgende dag in huis zoals beloofd.

Echt uitstekende service

Onze verf was op en snel gezocht waar ik Farrow & Ball en Little Greene verf kon kopen in Rotterdam. Even gebeld en was super vriendelijke en behulpzaam geholpen door Ian. Mailtje gestuurd met mijn bestelling, werd ik gebeld om te kijken of de bestelling juist was, toch het advies voor een betere keuze. Factuur per mail ontvangen en geen uur later stond Ian bij ons voordeur met ons bestelling, kan niet anders zeggen dat wij verbaasd waren over de snelle en vakkundige manier waarop ze werken. Kan ik iedereen aanraden!

Valt tegen

Had 5 proefpotjes besteld met diverse kleuren die volgens de website ook leverbaar waren. Kon ze alle vijf in mijn winkelwagentje doen. Kreeg eind van de dag mail met een terugbetaling mededeling. 1 kleur was niet meer leverbaar (juist de belangrijkste kleur). Kon ze niet meer bellen(was te laat). Volgende ochtend gebeld en gevraagd waarom ze niet even contact hadden opgenomen om te vragen of ik misschien een andere kleur zou willen hebben. Als antwoord kreeg ik: de klanten willen het snel hebben en daarom gaat het direct op de post. Wat een kul. Als ik een andere kleur nog zou willen hebben dat moet ik wel de verzendkosten betalen a 6,95 (potje kost 9 euro). Lekker klantvriendelijk. Ik zal dus ook niets meer bestellen bij de The Round Square.

Mooi assortiment en snelle levering!

Hele fijne webwinkel, goede website en snelle levering.

Hele snelle service en goed advies.

Na bestelling meteen dezelfde dag in huis en zeer tevreden over het product.

Heel snel geleverd

Verf besteld en volgende dag vroeg werd het al geleverd.

Een goede verfwinkel in Rotterdam

We moesten verf hebben voor de verbouwing van ons nieuwe huis. En de man van de winkel heeft ons fantastisch geholpen met farrow en ball verf voor de benedenverdieping en de rest van het huis in niveau verf. Hij zei al die smeert lekker weg, en dat was niet gelogen. Wat een fijne verf om mee te schilderen. Een hele fijne zaak. #supportyourlocal

Altijd telefonisch bereikbaar voor kritische vragen. Leverden dezelfde dag nog persoonlijk de bestelling thuis af.

Na goede uitleg in de winkel hebben we (toen we eenmaal uit de kleur verf waren van Farrow & Ball) online een bestelling geplaatst. Binnen een paar uur werd de verf al bezorgd. Wat een goede service.

Snelste bezorging ooit

Bestelling gedaan via de webshop. Drie uur na het doen van de bestelling stond de eigenaar van de webshop voor mijn deur met mijn bestelling, bleek een buurman te zijn. Geweldig snel dus!

Alles snel ontvangen

Alles wat we besteld hadden was op voorraad en zoals beloofd de volgende dag in huis.

Ontzettend goed geholpen

Ik werd ontzettend goed geholpen met het advies. Mijn schilder had mij helaas verkeerd voorgelicht over de farrow verf. Maar dankzij de meneer in de winkel toch voor farrow gekozen en m’n appartement is hartstikke mooi geworden. Dat was met de schilder z’n verf niet zo mooi geworden.

Helemaal volgens afspraak.

Kende de webshop niet maar kon niet beter.

Snelle levering, prima after sales

Toen mijn bestelling binnen kwam was er 1 manco, dit werd na mailcontact direct opgelost. Zo moet het ook

Alles uit voorraad geleverd. En snel.

We hadden een grote hoeveelheid verf direct nodig, want de schilder stond stil. We belde of alles er was, en zijn het toen meteen komen ophalen. Fijne en snelle service en heel vriendelijk geholpen.

Uitstekende service en advies

Wij werden afgelopen week uitstekend geholpen met een persoonlijk advies waar wij heel blij mee zijn. Een echte ouderwetse vakman.

snel besteld snel ontvangen

niets op aan te merken, vind de lak van farrow and ball helaas niet echt top, maar is niet het probleem van theroundsquare

Zeer goede service en zeer behulpzaam en vriendelijk!

Zeer goede service en zeer behulpzaam en vriendelijk! Leida

uitstekend

komt afspraken snel en correct na

PRIMA REACTIE, LEVERING IETS LANGERE WACHTTIJD DAN AANGEGEVEN.

zie boven

Snelle bezorging

Gewoon snel en goed

Supersnelle bezorging.

Eind van de middag verf besteld, volgende ochtend om 10 uur in huis.

Heel goed!

Snelle levering! En dat is wat je wilt als je iets nodig hebt!😀

Snelle levering en duidelijke website

Heel tevreden met mijn samples van Farrow&Ball

Geweldig geholpen met hun grote voorraad

De schilder dacht Farrow & Ball na te maken in brillux en het was verschrikkelijk, het leek voor geen meter op de Farrow en Ball kleuren. Wij in paniek gebeld naar Ian die ons uit de brand hielp met alles uit voorraad te leveren en zelfs op ons zaterdag bleef wachten na sluitingstijd terwijl zijn kind jarig was. Ian je bent echt fantastisch.

Goudsesingel 58 3011KD Rotterdam

Over TheRoundSquare.com

TheRoundSquare.com is een zaak gericht op kleur in het interieur. Wij kennen als geen ander de kracht van kleur. Kleuren zijn niet alleen van invloed op de sfeer in een ruimte, maar ook – en misschien nog wel belangrijker – op je gevoel, humeur en energielevel. Het is daarom prioriteit om kleur aan je leven te geven op de manier die bij jou past. Wij laten je zien hoe kleuren deuren openen. The Round Square is dé verf- en behangspecialist met binnen- en buitenverf, krijtverf, kalkverf en designbehang van gerenommeerde merken. Je vindt ons aan de Goudsesingel 58 in hartje Rotterdam. Onze merken zijn: Arte Asteré Au Fil des couleurs Christian Lacroix Cole & Son Designers Guild Dutch Wall Coverings Elitis Farrow & Ball Harlequin Jean Paul Gaultier Jim Thompson Wallpapers Kirby Design Mark Alexander LeLievre Les Dominotiers Little Greene Majvillan Matthew Williamson Missoni Home Moooi Morris & Co Nobilis Omexco Osborne & Little Paint and Paper Library Ralph Lauren Wallpapers Unlimited Originals Verder hebben wij de volgende merken de gordijn- en meubelstoffen in ons assortiment: Cole & Son Morris & Co Liberty fabrics