Deskundig, goede service, snel en betrouwbaar

Mijn vragen over welk product ik het beste zou kunnen kopen werden snel en vakkundig beantwoord. Daardoor kon ik de juiste keuze maken. Een onvolkomenheid werd direct hersteld. Ik ben superblij met de aankoop en heb deze naar tevredenheid in gebruik genomen.

Hier kom ik zeker terug

Mooie spullen, goed advies, aardige mensen, vlotte levering. Wat wil je nog meer?

Fijn ontvangen en informatief

Mijn winkelervaring bij Michel is heel goed. Winkel is klein, maar knus. Gastvrij ontvangen en heeft de tijd voor me genomen. Ben zeer veel wijzer geworden en mijn inkopen gedaan.

Kan niet beter

Sneller dan verwacht een monolith geleverd, incl veel accessoires, gebracht en geïnstalleerd, goeie uitleg en afval weer afgevoerd. Defect accessoire meteen omgeruild. Echt top.

Heel leuke workshop gedaan. Lekkere outdoorsfeer, mooie locatie en vooral ook gezellig.

Klantvriendelijkheid op en top!

Wat een verademing dat er ook nog winkels zijn met eigenaars die echt tijd voor de klanten hebben. Michel is een fantastische kerel met passie voor (buiten)koken en dat straalt hij in alles uit. Mij zien ze zeker terug, jou ook?

De soep was heerlijk. Bedankt

Een onvergetelijke en OER gezellige workshop

Transformatie.support organiseerde voor een groep RTT therapeuten een geweldige workshop. Dit hebben we gecombineerd met een oerkook workshop bij Outdoor Outfitter. Alles liep soepel in elkaar over. We hebben echt genoten in de yurt, waar we ons eigen ding konden doen, lekker warm bij de kachel, en dit werd afgewisseld met het (voor)bereiden van een heerlijk 7-gangen menu. Dit alles onder de deskundige begeleiding van Michel, de eigenaar van Outdoor Outfitter. Je merkt echt dat hij dit werk met passie doet. We komen volgend jaar zeker terug.

Snelle correcte levering.

Persoonlijke service, uitstekende producten

Klein bedrijf, persoonlijke service en uitstekende producten. Zeer tevreden!

Altijd tijd, altijd inhoudelijk advies

Ontspannen en prettig

Fantastisch, betrokken eigenaar, echte liefhebber.

Met zorg is mijn monolith basic thuis gebracht en gebruiksklaar gemaakt. Erg prettig contact en gericht op kwaliteit. Goede uitleg mbt opbouw. Ik beveel iedereen aan om bij Outdoor outfitter je producten te bestellen/ kopen! Marcel Gieling.

Fijne en persoonlijke service en prachtige artikelen

Voor de Winnerwell medium view en een gietijzeren pan ben ik op afspraak langs gekomen voor een korte bezichtiging en wat uitleg en advies. Michel heeft mij erg vriendelijk geholpen en ervoor gezorgd dat ik met de juiste spullen thuis aan de slag kon gaan met de kachel en de Petromax Dutch Oven. Nu ik hier meerdere keren plezier van heb gehad kan ik ook een review schrijven: De kachel is simpelweg fantastisch. Uitstekende warmte, erg fijn formaat, en de vensters aan de voor- en zijkant maken het een feestje. De kwaliteit is goed, zeer solide. De kachel verkleurd sterk na eerste gebruik, iets wat ik wist en Michel ook heeft aangegeven. De verkleuring is juist erg mooi en geeft de kachel uitstraling. Het venster wordt wat zwart bij gebruik, maar dit is van tijdelijke aard: het brandt er weer af, of is vrij eenvoudig schoon te maken. Droger/beter brandhout zal ongetwijfeld helpen. Ik kies zelf voor de eerste methode: bij voldoende hitte is het venster weer helder. De Dutch Oven is ook een uitkomst. Hij is al pre-seasoned, wat voor mij als beginnende gietijzergebruiker erg prettig is. Na gebruik maak ik hem schoon met heet water en een doek, droog ik hem op het vuur en smeer ik er wat palmvet in. Deze tip van Michel zorgt dat het vet bij normale temperaturen gestold is, en de poriën mooi dicht zijn. Bij gebruik smelt het weer en is de pan eigenlijk direct klaar voor gebruik. Ik heb nog niet alle functies van de dutch oven gebruikt (zoals brood bakken, of een taart), maar dit komt ongetwijfeld nog. Tot nu toe zijn stoofpotten, curry's en een simpele bourgondische eenpansmaaltijd uitstekend gelukt! Kortom: beide artikelen raad ik zeker aan, maar vooral het vakmanschap van Outdoor Outfitter bevalt mij uitstekend.

Klantvriendelijk

Problemen met post.nl contact met Michel was erg prettig en klantgericht, uiteindelijk goed gekomen mede dankzij Michel.

Michel is met zijn team op onze bruiloft geweest om het diner te verzorgen. Maar het was veel meer dan alleen een diner! Naast dat ze echt bijzonder lekker hadden gekookt, waren ze ook top entertainment met hun prachtige braadpannen en kooktechnieken. Echt geweldig hoe ze met de methodes van vroeger zulke verfijnde gerechten neer hebben weten te zetten!

Geweldig product en snelle service

De producten van Outdoor Outfitter zijn geweldig mooi en functioneel. Het is een zeer goede kwaliteit voor een mooie prijs. De persoonlijke aandacht en snelle leveringsservice maakt van dit bedrijf een uitstekende leverancier!

goede service

ik werd direct na het plaatsen van mijn bestelling opgebeld om te zeggen dat de producten een week vertraging hadden en een week later geleverd zouden worden. Dat gebeurde ook netjes. Ik ben heel tevreden van deze service op maat!

Zeer goede service, binnen 2 dagen producten geleverd en omdat een onderdeel teveel was besteld contact opgenomen voor retou - geen enkel probleem, kreeg direct een retourbon en geld werd al teruggestort voordat het onderdeel al teruggestuurd was - supe! Goede club!

prima zaak met oog voor de klant

tijdens de paasdagen zat er enige vertraging in de bestelleing. werd keurig gebeld met de uitleg hierover, persoonlijke benadering thuis.

Snelle reactie, de klant is hier serieus genomen, ik vind Outdoor Outfitter een prima webwinkel.

Topservice

Prettig geholpen aan de telefoon, service en verzending dik in orde!

Kennis Punde en Passie voor het vakgebied

Verschillende malen van de diensten van de outdoor outfitter gebruik mogen maken. Elke keer meer zeer veel plezier. Bij de aanschaf van producten de juiste informatie en nuttige tips. De workshops met een grote glimlach en veel mogen leren. Hier kom ik zeker vaker terug

In ėėn zin?

In ėėn woord, correct! (Over de gehele lijn).

Super fijn

Mijn ervaring met de outdoor outfitter was super fijn. Het vinden van producten op de site is makkelijk zo ook het bestellen. Ondanks dat de producten van kupilka die ik graag wilde niet genoeg op voorraad waren heeft Michel de moeite gedaan om het toch bij elkaar te krijgen. Heb het Michel niet makkelijk gemaakt met al mijn telefoontjes. Constant erg lief geholpen. En alles is netjes aangekomen. Kortom kom graag nog eens terug .

Uitstekend!

Ondanks kerstdrukte op tijd geleverd voor onze straat-winter BBQ. Stevige driepoot waar we een zware heksenketel met glühwein aan hebben kunnen hangen. Super gezellig!

Over Outdoor Outfitter

Wij zijn een klein bedrijf gespecialiseerd in het avontuurlijk en historisch (buiten)koken en is ontstaan uit een passie voor eten en koken. Maar dan wel op een natuurlijke -soms wat klassieke- manier. In 1985 is Willem ter Steeg, alias Grijzebeer, het bedrijf gestart. Zijn voorliefde voor het koken op houtvuur met gietijzer en het benutten van hele ingrediënten heeft er voor gezorgd dat zijn levensfilosofie heeft geleid tot het boek ‘Oerkoken, terug naar de vuurplaats’. Door overname van Outdoor Outfitter door Buitenkok Michel Disveld in 2015 heeft het bedrijf zich uit kunnen breiden. Samen met Willem en Charles de Louw heeft ons Team meer mogelijkheden tot het geven van meerdere Workshops. Het gepassioneerde Team heeft samen meer als 60 jaar ervaring in het Buitenkoken.