TOP ! Product volgende dag geleverd. Servische bushcraft koksmes besteld. ;-)

Buschcraft koksmes besteld. Volgende dag geleverd. Ik heb voor het zekere effe gebeld om te controleren of mijn bestelling en betaling goed waren verwerkt. Kreeg Michel asn de lijn ....hij heeft gelijk ook tios en a advies gegeven wat betreft het verzirgen van mijn nieuwe speelgoed. Dik tevreden.

Geweldig leuke en leerzame workshop

Met een kleine groep (collega's) de Workshop Oerkoken gevolgd. Recepten zijn geschikt voor beginners maar ook voor hobbykoks die wat meer uitdaging zoeken. Michel kan veel vertellen over de oorsprong van het Oerkoken. Heerlijk gegeten en een supergezellige middag/avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Grandioze leerzame dag gehad

Met terzake kundige instructie een fijne leerzame smakelijke dag gehad Zeker tot ziens!!

fantastisch

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede materialen en begeleiding. Een echte aanrader.

Super leuk om te doen en het resultaat mocht er zijn.

Leuke workshop. Zeer leerzaam. Gezellige middag/avond. Het was wel even zoeken om de weg te vinden. Het zou helpen als er bij aanvang beter zou worden verteld waar je wat kunt vinden. En water dichtbij is ook handig. Nu moest dit worden gehaald bij het toilet.

Heerlijke dag gehad maar voldeed niet helemaal aan verwachting

We hadden ons bij een workshop “oerkoken” een andere voorstelling gemaakt, meer op instructienivo. Starten met uitleg mbt basisbeginselen van het oerkoken en het werken met een dutch oven. Het oplezen van een recept voegt weinig toe. In die zin hadden we meer verwacht van de inbreng van Willem, zijn expertise. Verder top verzorgd door gastheren Michel en Charles. Fijne plek om zulke dingen te doen en te organiseren. Nog een laatste opmerking; de maaltijd bloedde een beetje dood op het laatst, er was wellicht té veel eten en er was al de nodige bedrijvigheid mbt opruimen en afwassen, dat voelde een beetje ongemakkelijk.

Dank je wel, Richard. Dit nemen we zeker mee!

Erg leuke en informatieve workshop!

Erg leuke en informatieve workshop

Michel heeft onze avond compleet gemaakt! Mooie presentatie, goed mini college, betrokken alsof hij ons al jaren kent, lekker gekookt, voor bijna alle bezoekers een nieuw fenomeen, klapper van de avond was de appel crumble!

kennis en service perfect

ter plaatse geweest ivm aanschaf dutch oven, perfecte uitleg gekregen en diverse merken naast elkaar gezet. ook een Monolith bbq gekocht, daags erna thuis geleverd en in elkaar gezet, perfect!

Perfect communication, fast delivery

Biggest thank you to Michel who not only was in touch during a whole year since the first contact, but also helpful with documentation, delivery and final offer.

Schnelle Lieferung

Ein Freundliches Team. Schnelle Lieferung, die Ware ist im einwandfreien Zustand bei mir angekommen. Vielen Dank! Outdoor Outfitter kann ich nur empfehlen!

Geweldige ervaring

Heerlijke plek om te zijn. We hadden droog weer. Ideaal! Weet niet hoe het was geweest met regen maar er staat een grote legertent bij. Paste helemaal in de sfeer. Wij waren met 21 personen, leeftijd van 24 tot 61 jaar. Iedereen had het reuze naar de zin. We zijn van 14.00 tot 20.00uur daar geweest Gastheer Michel is heel relaxed, denkt goed mee. Er is veel mogelijk. Van te voren met Michel doorgesproken en budget vastgesteld. Maar eigenlijk kan er op het moment zelf nog vanalles 'ontstaan'. Zeer tevreden dus! Paulien van Haren

Erg leuk en leuke dingen geleerd.

Michel legt dingen op een relaxte manier uit. Je krijgt goede begeleiding en de sfeer is ook erg fijn.

Snelle en correcte levering, vuurschaal voldoet aan mijn verwachtingen.

Vuurschaal werd door het bedrijf zelf afgeleverd op het afgesproken tijdstip, binnen twee dagen na bestelling. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Pluspunten

Michel is een gezellige gastheer met veel kennis. Leuke recepten en voor een groep is er voor iedereen genoeg werk om lekker bezig te zijn. Niemand komt iets te kort, we hadden heerlijk gegeten. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

Heerlijke middag, ontspannen en lekker eten

Pluspunten

N.a.v. de gietijzer-set een workshop 'oerkoken' gedaan. Hele leuke sfeer, uitstekende ambiance en nog veel geleerd ook! Kortom: een aanrader!!!

Pluspunten

Leuke en leerzame workshop gehad over messen slijpen.

Het was een beetje koud in de tent.

Pluspunten

Duidelijke uitleg zeer leerzaam.

Pluspunten

Enorm leuke workshop "Oerkoken". Mooie materialen, fantastisch eten en de juiste ambiance dankzij de leiding van Michel. Ronduit top!

Pluspunten

In een woord, super!!!!

Nee

Over Outdoor Outfitter

Wij zijn een klein bedrijf gespecialiseerd in het avontuurlijk en historisch (buiten)koken en is ontstaan uit een passie voor eten en koken. Maar dan wel op een natuurlijke -soms wat klassieke- manier. In 1985 is Willem ter Steeg, alias Grijzebeer, het bedrijf gestart. Zijn voorliefde voor het koken op houtvuur met gietijzer en het benutten van hele ingrediënten heeft er voor gezorgd dat zijn levensfilosofie heeft geleid tot het boek ‘Oerkoken, terug naar de vuurplaats’. Door overname van Outdoor Outfitter door Buitenkok Michel Disveld in 2015 heeft het bedrijf zich uit kunnen breiden. Samen met Willem en Charles de Louw heeft ons Team meer mogelijkheden tot het geven van meerdere Workshops. Het gepassioneerde Team heeft samen meer als 60 jaar ervaring in het Buitenkoken.