Pluspunten

Gezellige dag gehad, allemaal perfect

Pluspunten

Prettige (persoonlijke) service en heel snel thuisbezorgd !

Pluspunten

Onze ervaring is dat eigenaar en medewerkers pro actief zijn en hun toezeggingen en afspraken stipt nakomen.

Tentstok en grondankers ;-)

Pluspunten

Wij hebben met 9 man en Michel Disveld als buitenkok een oergezellige oerkook-middag/avond gehad. Michel had alles dat nodig was in een grote aanhanger bij zich. Hij wist de groep goed te begeleiden en inspireren zonder zich daarbij op te dringen. We hebben een geweldige tijd gehad met vuur, lekker eten en een klein biertje. Bedankt Michel.

Geen, houden zo.

Pluspunten

prima website. prima persoonlijk contact. snelle reacties op vragen via email.

Pluspunten

Bestelling snel geleverd. Prima prijs.

Pluspunten

Prachtige lokatie Leuke manier van koken. Zeer geslaagde workshop

Pluspunten

Snel, betaalbaar en service gericht

Pluspunten

Goed advies, snelle levering!

Pluspunten

Zeer gastvrij, verzorgd en gezellig . We hebben allemaal geweldig genoten! Een aanrader!

Pluspunten

Prachtige locatie. Het eten is van heel goede kwaliteit, het is erg lekker. Oerkoken is een optelsom van belevingen. Voor herhaling vatbaar

Pluspunten

Heerlijk eten puur natuur!

Pluspunten

Zo geweldig! De beleving, locatie, eten, gewoonweg top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

ongedwongenheid, heerlijk oer-maaltijden!

Pluspunten

Fantastisch geholpen! Goede uitleg. Mijn gietijzeren pannen zijn weer als nieuw! Vakmanschap!

Pluspunten

Geweldige workshop mogen meemaken!!

Pluspunten

Pluspunten

De bestelde gietijzeren koekenpannetjes waren nog eerder binnen dan besproken was, erg fijn! En ze bakken geweldig!

Pluspunten

Prima bedrijf. Heel attent. Ik had per ongeluk iets dubbel besteld en we werden gebeld of dit de bedoeling was. De spullen waren stevig ingepakt en werden de andere dag al bezorgd op de afgesproken tijd.

Pluspunten

Geweldige keuken, alles tot in de details verzorgd, netjes en uitermate plezierig. Er wordt met veel passie gekookt, top!

Pluspunten

Gastvrij, relaxte sfeer, lekker eten!! Mooie locatie.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Heegseveldweg 2 6611KR Overasselt

+31 6 5134 6957

Over Outdoor Outfitter

Wij zijn een klein bedrijf gespecialiseerd in het avontuurlijk en historisch (buiten)koken en is ontstaan uit een passie voor eten en koken. Maar dan wel op een natuurlijke -soms wat klassieke- manier. In 1985 is Willem ter Steeg, alias Grijzebeer, het bedrijf gestart. Zijn voorliefde voor het koken op houtvuur met gietijzer en het benutten van hele ingrediënten heeft er voor gezorgd dat zijn levensfilosofie heeft geleid tot het boek ‘Oerkoken, terug naar de vuurplaats’. Door overname van Outdoor Outfitter door Buitenkok Michel Disveld in 2015 heeft het bedrijf zich uit kunnen breiden. Samen met Willem en Charles de Louw heeft ons Team meer mogelijkheden tot het geven van meerdere Workshops. Het gepassioneerde Team heeft samen meer als 60 jaar ervaring in het Buitenkoken.