Pluspunten

Pijlsnelle service!

Geen

Pluspunten

Vriendelijk; Goede kwaliteit; Creatief meedenken en zoeken naar mogelijkheden; Uitdagingen aangaan.

Pluspunten

Vlotte afhandeling! Persoonlijk contact ifv levering ed. Prima!

Pluspunten

Gezellige sfeer, gastvrij, leerzaam en lekker eten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gezellige workshop in een mooie landelijke omgeving. Heerlijk gegeten en leuke mensen ontmoet. Leuke en leerzame tips van Willem.

Doordat de groep erg groot was, viel er weinig te doen. Een groot stuk vlees bereiden is niet te doen met 6 personen, daarom alleen beetje kunnen toekijken en een wortel en een prei gewassen. Tip: groepen kleiner maken of meer gerechten laten maken door deelnemers.

Hartelijk Dank! Dit nemen we zeker mee!

Pluspunten

super lokatie mooie grote collectie outdoorkooking fijne goedgeinformeerde eigenaar

de cursus miste wat organisatorische structuur

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gezellig / Gemoedelijk Professioneel Best veel voorraad Goede workshop leider

Pluspunten

Locatie:top helemaal in de sfeer. Eten: voortreffelijk !!!! Gezelligheid: leuk om allerlei verschillende mensen te ontmoeten en te kletsen. Erg leuk. We hebben een top middag en avond gehad!

Afwasteilen neerzetten zodat iedereen zelf zijn spullen kan afwassen! Schilt een hoop werk voor de organisatie en het is ook leuk om te doen. Voorbereiding: kisten klaar zetten met alle ingrediënten voor ieder gerecht. Schilt een hoop gevraag en heen en weer gesjouw. Prijs is te laag in verhouding wat je allemaal krijgt. Eten( erg goede kwaliteit) drank kun je tijdens het koken al pakken. Misschien om de kosten te besparen tijdens het koken alleen koffie en thee of fris. En tijdens het eten een wijntje of een biertje serveren.

Hartelijk dank voor het meedenken en uw goede ideeën! We nemen dit zeker mee in de volgende workshop.

Pluspunten

Wordt snel geleverd.

Heb geen verbeterpunten

Pluspunten

Een goed verzorgde Outdoor Kerstbrunch. Leuke mensen met voor ons verrassende gerechtjes!

Het weer had beter gekund.

Helaas hebben we geen invloed op het weer!

Pluspunten

Goede uitleg en advies. Snelle levering! Helemaal goed!

Geen!

Pluspunten

Vriendelijke, prettige en vakkundige mensen

Pluspunten

Gemoedelijk en goed georganiseer.

Beetje verlichting op het terrein zou fijn zijn...

Pluspunten

Hartelijke ontvangst al voordat ik uit de auto kon stappen en begeleiding naar de tent waar de workshop was. gastvrije ontvangst met prima versnaperingen met als klap op de vuurpijl heerlijke gerookte zalm. fantastische ambiance voor deze workshop! Enorm genoten!

Pluspunten

Superleuke workshop, ook met al die theorie erbij, over diverse messen en 't slijpen.

Jammer dat m'n convex-geslepen mes niet mee 'kon' doen.

Pluspunten

goed en uitgebreid antwoord over vraag produkt

Pluspunten

Leuke ontvangst, goede uitleg. Krijg bij eerste gebruik een workshop, dit vinden wij erg prettig.

Pluspunten

goed persoonlijk contact met prima adviezen. Daarnaast pro actief in meedenken voor aanpassingen, zoals wat wel en ook niet zinnig is om in mijn gevallen aan te schaffen. Tevens is er naamplaatje gemaakt, geheel verzorgd. perfect.

Pluspunten

Een snelle levering, nadat ik een prima product advies heb gekregen! Goede service!

Pluspunten

Kwaliteitsartikelen, goede service want er werd gebeld over de nalevering vanwege onvoldoende voorraad van een artikel met de vraag of nalevering OK was.

Pluspunten

De klant op de eerste plaats! Dat is wat me direct opvalt. Een leuk bedrijfje met alle kennis in huis!

Tal van producten in magazijn elders, dus niet altijd direct mee te nemen. Dit door de kleinschaligheid, denk ik!

We krijgen een steeds ruimer assortiment! We zijn momenteel bezig het magazijn dicht bij het Verkooppunt uit te breiden!!

Pluspunten

Een net en goed advies. Tevens een snelle levering van de Dutchoven.

Heegseveldweg 2

6611KR Overasselt

+31 6 5134 6957

Over Outdoor Outfitter

Wij zijn een klein bedrijf gespecialiseerd in het avontuurlijk en historisch (buiten)koken en is ontstaan uit een passie voor eten en koken. Maar dan wel op een natuurlijke -soms wat klassieke- manier. In 1985 is Willem ter Steeg, alias Grijzebeer, het bedrijf gestart. Zijn voorliefde voor het koken op houtvuur met gietijzer en het benutten van hele ingrediënten heeft er voor gezorgd dat zijn levensfilosofie heeft geleid tot het boek ‘Oerkoken, terug naar de vuurplaats’. Door overname van Outdoor Outfitter door Buitenkok Michel Disveld in 2015 heeft het bedrijf zich uit kunnen breiden. Samen met Willem en Charles de Louw heeft ons Team meer mogelijkheden tot het geven van meerdere Workshops. Het gepassioneerde Team heeft samen meer als 60 jaar ervaring in het Buitenkoken.