Goed en snel geholpen, top!

Bestellen ging makkelijk en levering en contact was snel

Goed product, snel geleverd, de goedkoopste.

Ik ben weinig tijd kwijt om de juiste producten voor ons bedrijf te bestellen.

Chaotisch en warrig

Een grote bestelling gedaan. Na 4 dagen alleen de veiligheidsbril gehad. gemaild.. rest van het pakket stond bij gls, adres niet compleet? Bij het eerste pakje was het welk gelukt. Zelf mijn huisnummer weer doorgegeven. 12 dagen na bestelling 2e pakketje ontvangen. Niet compleet, doos afplaktape zit er niet bij. gemaild.. Naar verwachting wordt dat volgende week verzonden. De bestelling is inmiddels 2 weken geleden. Inmiddels al langs de bouwmarkt gereden. Afplaktape komt misschien nog na 3 weken.. Geen naam bij het mailverkeer, alleen maar vermelding 'klantenservice'.Niet handig voor correspondentie. Voor zakelijk gebruik is dit geen aanrader..

Beste Wim Assen, Wat vervelend hoe het allemaal is verlopen. We streven er altijd naar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Vandaar dat we contact met je hebben gehad en tot een goede oplossing zijn gekomen. Ik hoop dat we hierdoor je coolsafety-ervaring alsnog naar een hoger niveau hebben getild. Met vriendelijke groet, Coolsafety

Top winkel webshop!

Top kwaliteit filters 3M

Goedkoop winkelen en snelle levering!

Al vaak gekocht via internet, maar bij Coolsafety klopt na de levering altijd de bestelling!

correcte en snelle levering

Heb inmiddels 2 bestellingen gedaan. Verwacht binnen enkele dagen een nieuwe bestelling te zullen doen.

uitstekende service

eenvoudig bestel en snel geleverd. Het was een herhaal bestelling kon eenvoudig de oude gegevens weer opzoeken. Scheelt toch een hoop tijd en tijd is geld.

Snelle support!

Na een telefonisch contact gehad te hebben met de vraag waar mijn producten bleven (1 dag te laat) bleek dat er geacht werd op een product dat die dag op voorraad zou komen. Ondanks het voorstel dat ik alvast mijn halfgelaat maskers en een filter set morgen kon ontvangen, heb ik alsnog alles de volgende dag binnen gekregen. Heel vriendelijk te woord gestaan en zeer snel geholpen met alternatieve oplossingen. Top service!

Vandaag besteld, morgen in huis.

Wij kopen hier onze werkhandschoenen voor de stukadoors. Dit was onze derde bestelling, vandaag besteld is morgen in huis.

Goed snel en betaalbaar

Prima service, als er al iets misgaat wordt het snel en goed opgelost

Prima winkel, bij eerdere bestellingen is er wel eens iets misgegaan, maar dat is toen heel goed opgelost

Cool safety is top. Echter bezorging die ze uit besteden is slecht.

vlot verlopen

gemakkelijk om te bestellen, vlug aan huis, alles top

Niks dan lof. Goede website. Duidelijk en eenvoudig. Hele goede afhandeling en snelle levering. Gewoon geweldig.

Top producten met een razendsnelle levering

Producten zijn van zeer goede kwaliteit en de levering is snel en goed. Kortom gewoon goed

Vlotte levering, degelijk materiaal.

De bestelde oorkappen zijn vlot geleverd, netjes ingepakt en van uitstekende kwaliteit.

super shop

Goed product, snelle verzending, goed verpakt.

Bestelling verliep snel rn ik werd op de hoogte van de bestelling. Erg fijn

Goede en duidelijke informatie

Ik vond een goed geprijsd uitgebreid assortiment met veel informatie over welke producten goed waren voor welk werk,

Goede kwaliteit producten

Zeer goede kwaliteit producten en zeer vlugge levering👍👍

Goede service, snelle levering, prima producten!

Kanjers zijn ‘t

Wederom prima geholpen en in deze drukke tijd snelle levering!

Snelle levering en goede website

Prima bedrijf fijne website snelle levering

uitstekend

goed advies en een snelle correcte levering ik vind dit belangrijke voorwaarden om zaken te doen.