Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd en een mooi product

Goed en vlot de spullen in huis.

Prettig behandeld door de medewerk van Coolsafety

Praktisch verkoelend verhelderend

Pet en jas lekker verkoelend zelfs bij het niet nat maken Dubbelzicht bril even wennen maar praktisch +2,5 bril variante pro nog verder testen

Goede hardcap

Zit goed, looks good, op tijd geleverd tegen goede prijs. En ondertussen scheelde hij me al een gat in m'n kop ;-) Money well spend dus.

alles is mooi afgehandeld

Levering gedaan door DHL, geen pakket te vinden. Na contact met CoolSafety is het probleem opgelost door een terugbetaling van de schoenen omdat DHL het pakje kwijt is geraakt. UPDATE 13-09-2023: alles is mooi afgehandeld!

Hi Marco, Inmiddels hebben we al persoonlijk contact met elkaar gehad. De afhandeling heb ik voor je in orde gemaakt en je hebt een uitgebreide mail van mij ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het vervelende verloop. Zou je willen reageren op mijn mail? Alvast bedankt! Vriendelijke groet, Kim, CoolSafety

Grote keuze, goeie service

Ik was gericht op zoek naar handschoenen, en heb snel de gewenste gevonden.

Erg goed

Had ooit 's een zak oordopjes assorti besteld om verschillende soorten te kunnen proberen. Mij bevielen o.a. de Moldex dopjes omdat ze erg zacht zijn en niet álle geluiden buitensluiten (heb thuis brand gehad en wil graag de rookmelder blijven horen). Ook zijn ze in small verkrijgbaar wat voor mijn gehoorgang prettiger is. Verder snelle levering en goede prijs.

Fijn aanbod en snelle levering, ook in kleine hoeveelheden.

Het was eenvoudig om de juiste producten te vinden, en ze werden snel geleverd. Bovendien reageerde hun klantenservice ook zeer snel. Meer dan dit kan in niet vragen.

Alles was zoals verwacht

Ik maar 1 bestelling gedaan, maar alles verliep vlot en op een duidelijke manier. Het product werd goed ingekakt en op tijd geleverd.

Makkelijk en goed

Website is duidelijk, vragen via e-mail worden snel en netjes beantwoord, bestelling werd ondanks dat de voorraad opnieuw binnen moest komen, toch binnen gestelde termijn op de post gedaan.

klantenservice en bestelling zijn top

Wij hadden een gelaatsmasker nodig maar wisten niet of die op onze aanblaasapparatuur zou passen, zeer goed geholpen door de klantenservice, masker besteld en mocht hij niet passen kon hij direct weer geretourneerd worden, Masker snel geleverd en paste prima

De juiste producten tegen een goede prijs!

Het levert op behoefte de juiste materialen en tegen een hele scherpe prijs.

Breed assortiment, trage levering

Keuze op de website was snel gemaakt. Direct bericht van ontvangen betaling binnen. Daarna bleef het stil. Na ruim een week de vraag gesteld of er al wat geleverd ging worden. Prompt de volgende dag de bestelling ontvangen. Later die dag een antwoord op mijn vraag. Uiteindelijk alles netjes verpakt ontvangen,maar op communicatiegebied wellicht nog wat te winnen

Koelvest gekocht voor de Alkmaarse en Nijmeegse Vierdaagse, uitgeprobeerd met de Alkmaarse Vierdaagse heel fijn. Snelle levertijd Netjes verpakt Ik heb flink reclame gemaakt.

goede service + snelle bezorging

Ik had een halfgelaatsmasker en een beschermbril besteld. Toen bleek dat de bril ondanks de beschrijving toch niet paste, heeft het bedrijf snel een fijne oplossing voorgesteld. Gelukkig past het masker prima, dus ik raad het zeker aan als je op zoek bent naar beschermingsmateriaal in kleinere maten.

God service

Hurtig levering og god kundeservice

• Vil du anbefale os? Ja

Levering blijft uit, geen reactie op mail daarover.

De beloofde levertijd van mijn bestelling is ruimschoots verstreken. Mijn vraag om informatie omtrent de levering blijft onbeantwoord. Waar Coolsafety wel in slaagt, is het toesturen van ongewenste reclame mails.

Makkelijk, duidelijk, toegankelijk, goede prijs en snel bezorgd.

Duidelijke produktomschrijving, makkelijk te bestellen, uitstekende prijs, vriendelijke goed bereikbare klantenservice en supersnel bezorgd. Dat geeft vertrouwen om weer graag terug te komen voor een volgende aankoop !!

Top bedrijf!

Maandag een bestelling geplaatst maar bevestiging bleef uit. Dinsdag gebeld; foutje in de bestelling en het email adres. Telefonisch in orde gemaakt en de volgende ochtend stond DHL op de stoep. Meer dan tevreden, ik kan aan de klus!!

Na bestelling en levering ook prima after sale.

Zijn positief en bestellingen voor herhaling vatbaar!

Geweldige bril

Netjes geleverd, alleen jammer dat de doos zwaar beschadigd is door DHL, maar de veiligheids bril was onbeschadigd.

Goede ervaring

Snelle levering.netjes op de hoogte via mail. Goed verpakt

In alle opzichten gewoon perfectsnelle levering goede prijs en prima communicatie

Snelle bezorging en top producten.

Prima producten en snelle levering

Fijne website, duidelijk. Snelle levering. Voor herhaling vatbaar