Goed materiaal

Ruime keuze van goed materiaal voor een scherpe prijs. Vlotte levering.

Snel geleverd conform de beschrijvingen op de website. Snel antwoord op een e-mail. Goed advies. Dus: prima bedrijf. Een aanrader!

Mensen met verstand van zaken!!

Eventjes bellen advies ingewonnen en zo Door het proces heen geloodst! Snelle en vakkundige mensen die weten waar ze het over hebben!!

super

snelle levering en goede spullen

Vlot bestellen en vlotte levering

Overzichtelijke website - makkelijk te bestellen (alternatieve producten ter vergelijking worden getoond) - vlugge levering

prima passend voor ons en de klus

snel geleverd, goede kwaliteit, gebruik mondkapjes wijst zich als vanzelf, prettige communicatie en hulpvaardige service

Vlotjes vlotjes vlotjes!

Bestelling handschoentjes nodig voor onze gymnastjes. Alles via de smartphone kunnen bestellen en betalen. Zeer duidelijke velden om gegevens in te vullen en overzicht van de bestelling. Op minder dan 5 min was alles geregeld. Product zoeken, in het mandje, bestellen en betalen. Top!

Prima kwaliteit

De juiste werkhandschoenen, goede maat en lengte en van prima kwaliteit en snelle levering.

Fast

Supersnelle levering. Mooie, handige website. Correcte prijzen.

perfecter levering en service

Snelle levering van de goederen. TOP!!!!

Snelle levering en site = up-to-date

Voorraad is duidelijk aangegeven, klantenservice was erg behulpzaam en vriendelijk en ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Ik ben blij.

snelle duidelijke service! top

fijne snelle en duidelijke service, top bedrijf!

Deskundig en professioneel

Advies gevraagd iz gehoorbescherming voor motorrijden. Vriendelijke en deskundige uitleg. Ahv een proefsetje oordoppen kan ik verschillende oordoppen in de praktijk uitproberen en mijn keuze maken. Uitstekende service die veel verder gaat dan het snel leveren vh juiste product.

Alles klopt, heb je vragen dan wordt er adequaat op gereageerd.

Altijd goed geholpen, als het niet direct voorradig was is het binnen korte tijd nagezonden. perfect

Snelle verzending

Bestelde oordopjes werden de volgende dag al bezorgd, ruim op tijd voor het festival waar ik ze voor nodig had. Ook tevreden over de kwaliteit. Verzendkosten zouden wat minder mogen voor een pakje wat door de brievenbus kan.

Zeer snelle levering en uitstekende klantenservice!

De bestelling was een dag eerder in huis dan ik had verwacht. Door een foutje van mijn kant was de bestelling dubbel doorgevoerd. Klantenservice was zeer vriendelijk en behulpzaam en ik kon zonder problemen de 2e levering terugsturen. Daarnaast zelfs een item in de verkeerd bestelde maat nog omruilen. Al voordat de retourzending bij Coolsafety was, had ik de juiste maat al in huis ontvangen!

Is prima door snelle service

Hellas een aantal zaken in backorder. Misschien een idee om met de klant te communiceren wanneer dat soort zaken dan wel aan komen.....?

Besteld, vlot geleverd en prima kwaliteit !!

Besteld, vlot geleverd en prima kwaliteit !!

Goede service en eerlijke communicatie

Op 3 weken tijd plaatste ik 2 bestellingen bij coolsafety. Hoewel de eerste bestelling niet vlekkeloos verliep door een probleem waar coolsafety niets aan kon doen had ik na hun snelle reacties en geboden service het volste vertrouwen om enkele weken later hier terug een bestelling te plaatsen. Tijdens het betalen bij de eerste bestelling ging er iets mis op de website van de firma die de betalingen via bancontact regelt. Na enkele pogingen dan maar betaald via PayPal zonder enige problemen. Door de eerdere onsuccesvolle pogingen is deze bestelling ergens over het hoofd gezien en bleef de status hiervan enkele dagen onveranderd. Na dit gezien te hebben contacteerde ik de mensen van coolsafety via WhatsApp en werd dit op een paar minuten tijd rechtgezet. Dit alles met zeer vriendelijke en open communicatie, geen uitvluchten of eindeloze teksten om niets mee te zeggen. Gewoon eerlijk en rechtuit. De manier waarop dit probleem werd opgelost, waar zij zelf niet verantwoordelijk voor waren, gaf me het volste vertrouwen in deze webshop. Een drietal weken wou ik een andere PBM aankopen en ik heb dan ook geen seconde getwijfeld over waar ik dit zou bestellen. De problemen bij de bancontact service waren ondertussen opgelost en de betaling verliep dan ook zoals het hoort. De volgende dag had ik mijn bestelling dus netjes thuis afgeleverd. Samenvatting van deze veel te lange tekst: correcte en eerlijke mensen die een prachtige service geven naar de klanten toe. Zeker een aanrader waar ik in de toekomst nog spullen zal bestellen! Met vriendelijke groeten, Mathias

Supersnelle correcte levering van mijn bestelling.

Verbazingwekkend snel en goed.

Had makkelijk per briefpost verstuurd kunnen worden.

Ik had de HyperKewl koeling kruin blauw besteld. De site gaf aan dat als een artikel klein genoeg was het per briefpost verstuurd zou worden. Het artikel is zo klein als een zakdoek en had makkelijk voor € 1 verstuurd kunnen worden per post. maar helaas kwam het in een doos waar er wel 100 in zouden passen en € 4,95 voor betaald moest worden en ik het niet op tijd geleverd heb gekregen. Erg jammer.

Very good

Very good customer service

En goed bedrijf voor de zakelijke klanten. Scherpe prijzen en snelle levering.

Goed en snel geleverd.

Alles snel en goed geleverd.