Prima service, als er al iets misgaat wordt het snel en goed opgelost

Prima winkel, bij eerdere bestellingen is er wel eens iets misgegaan, maar dat is toen heel goed opgelost

Cool safety is top. Echter bezorging die ze uit besteden is slecht.

vlot verlopen

gemakkelijk om te bestellen, vlug aan huis, alles top

Niks dan lof. Goede website. Duidelijk en eenvoudig. Hele goede afhandeling en snelle levering. Gewoon geweldig.

Top producten met een razendsnelle levering

Producten zijn van zeer goede kwaliteit en de levering is snel en goed. Kortom gewoon goed

Vlotte levering, degelijk materiaal.

De bestelde oorkappen zijn vlot geleverd, netjes ingepakt en van uitstekende kwaliteit.

super shop

Goed product, snelle verzending, goed verpakt.

Bestelling verliep snel rn ik werd op de hoogte van de bestelling. Erg fijn

Goede en duidelijke informatie

Ik vond een goed geprijsd uitgebreid assortiment met veel informatie over welke producten goed waren voor welk werk,

Goede kwaliteit producten

Zeer goede kwaliteit producten en zeer vlugge levering👍👍

Goede service, snelle levering, prima producten!

Kanjers zijn ‘t

Wederom prima geholpen en in deze drukke tijd snelle levering!

Snelle levering en goede website

Prima bedrijf fijne website snelle levering

uitstekend

goed advies en een snelle correcte levering ik vind dit belangrijke voorwaarden om zaken te doen.

Supersnel!

Ondanks deze drukke decemberperiode binnen een uur reactie op mijn vraag, toen voor 1700 besteld en de dag erna voor 1200 thuis! Daar kunnen andere partijen een voorbeeld aan nemen.

Goede website, perfecte service

Goede en erg duidelijke website. Telefonische service was top. Kreeg de juiste hulp bij het kiezen van de artikelen die ik zocht. Achterhaf kwam ik erachter dat ik de verkeerde maat had besteld, dit is per mail erg netjes en zelfs kosteloos opgelost!

Snelle en goede levering

Alle bestellingen die op voorraad zijn, worden snel geleverd. Meestal de volgende dag. Dit vind ik erg prettig. Telefonisch heb ik ook goede ervaringen met Cool Safety gedaan. Top !!

Goede informatie en snelle levering; een bedrijf van deze tijd.

Kon gewenste informatie snel vinden en op de hoogte gehouden over de levering.

prima service

snelle levering met mooie verpakking en natuurlijk het product zelf is van uitstekende kwaliteit.

Makkelijk gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld en betaald

advies gevraagd welke soort filter ik nodig had voor een bepaald werkje en vlot antwoord gehad. Na bestelling verliep alles zoals voorzien , zonder enig probleem.

?

Ik zal het even kort verklaren, het spul wat we bested hebben is nog niet in huis, waar het is weet ik niet maar niet hier.

Dé plek voor fijne oordopjes. Lage prijs met een perfecte service!

Veel lof voor deze shop. Onlangs wederom mijn oordopjes hier besteld. Het slaapmasker wat ik ooit bestelde was door intensief gebruik versleten dus die had ik ook meteen weer mee besteld. Alleen kreeg ik deze keer een ander masker van het merk Alpine. Deze was zodanig minder comfortabel dat ik die niet kon gebruiken. Ik heb dat als feedback gemaild en kreeg daarom gratis de meer comfortabele Fabier toegestuurd! De feedback werd erg gewaardeerd.. Voor mij is dit dé plek voor de goedkoopste en beste oordopjes. Die ik de hele nacht zonder irritatie kan dragen. Een life saver! Nb. Ik gebruik de 'Moldex Spark Plugs' oordopjes.

Snel, netjes en goed product

Snel geleverd en product voldoet aan omschrijving/verwachting. 5 sterren van mij!