Goede levering service

Het artikel werd snel geleverd, zelfs 2 exemplaren. Nadat ik via de mail had aangegeven 2 exemplaren gehad te hebben, kreeg ik bericht dat ik het tweede artikel mocht houden. Goede service!

Goed product sneller levering

De handschoenen die wij nodig hadden waren snel geleverd. Erg prettig om te dragen. De beschrijving is zeer fijn omschreven zodat je weet wat je koopt. Erg tevreden

Erg tevreden

Tijdens de levering iets fout gegaan waardoor het pakketje nooit is aangekomen bij mij. Binnen een paar minuten via de mail opgelost met de klantenservice zonder enkel gedoe. Nieuw verstuurde pakketje is twee dagen later aangekomen

Correcte afhandeling en duidelijke info over degelijk gerief

Met veel plezier vonden mijn kids online de perfecte koptelefoon voor in de klas wat meer rust te krijgen. En makkelijke afhandeling dus de mama ook tevreden;)

Alles prima geregeld en goede prijs. Het kan beter door de levertijden te verbeteren

Zeer snelle levering tegen een zeer scherpe prijs!

Tot nu toe was alles wat ik besteld heb de volgende dag in huis.

Prijs kwaliteit goed

Geslaagde aankoop!!

Heb bestelling geplaatst voor een man met een handicap die geen computer heeft. (katoenen handschoenen in XL zijn niet te vinden in een winkel). Hij had een infectie aan zijn handen en moest katoenen handschoenen dragen voor bescherming . Passen perfect. Hij is terug gelukkig dank zij jullie. Groetjes

Goede service en snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding Personeel heeft verstand van de Produkten en kan je snel op weg helpen

Bijna alles wat je nodig hebt in één keer te bestellen.

Snel alles te vinden op één website en netjes en met een goede levertijd bij je thuis bezorgd. Wellicht een tip.. een iets minder overly designed packaging, die iets duurzamer is.

Snel veilig en koele prijzen.

Meerdere keren besteld, altijd snel en goed bezorgt. Ook bij grotere leveringen, kan je vragen om extra korting op de al scherpe prijzen. Ook in contact vriendelijk en zakelijk.

Correcte levering en geen gedoe met aftekenen als ik niet op het bedrijf ben! Alvast bedankt De wit Luk

Goede service, vlotte regeling

Veiligheids handschoenen besteld maar verkeerde maat. Even contact opgenomen en na 3 dagen nieuwe maat binnen. Vriendelijk personeel

Netjes vepakt, op tijd geleverd.

Deftig

fantastisch

wat een snelle levering !!!! nog nooit zo rap iets gekregen ! dank u !!!!

goede service

had een veiligheidsbril gekocht, deze ging echter binnen 2 weken kapot, contact opgenomen en direct een nieuwe toegestuurd gekregen zonder probleem nette service snel contact snelle oplossing.

Wij zijn erg tevreden over de snelheid van levering en de kwaliteit van onze bestelde stofmaskers.

Super aanbod

Goed upgrade, aanzienlijk aanbod ,

Mijn ervaring is zeer slecht.

17 maanden geleden nogal dure gehoorbeschermers gekocht van euro 135.00 en met het merk 3M van Peltor. Nu defect, blijkt er maar 1 jaar garantie op te zitten wat wettelijk gewoonweg niet toegestaan is, de levensduur van deze Peltor Sport Tac is helderweg langer dan 1 jaar, dus de garantie moet wettelijk veel meer zijn dan 1 jaar op technische mankementen. Coolsafety bedankt dat je die rommel verkoopt en bedankt voor jullie "fantastische" after sales......dus niet !! Mensen koop geen rommel meer qua gehoorbeschermers van 3 M.

super kwaliteit en een goede prijs

werken met kwaliteitsproducten en zijn toch goedkoop

Top support waar je U tegen zegt

Ik had in eerste instantie wat kritische vragen over 1 product. Hier snel reactie op gekregen. Vervolgens riep dat nog meer vragen op voor andere producten en een behoefte aan een goed advies. Een paar keer contact gehad met Roberto. Deze beste man heeft mij zeer goed inhoudelijk verder geholpen en ook geen vraag voelde als teveel. Ik ga deze shop voortaan aanraden tov een lokale groothandel waar men PBM's erbij heeft ipv hoofdverkoop. Daar heeft men mij in het verleden echt dingen de verkeerde dingen verkocht zie ik helaas nu achteraf. Dus erg bedankt!

groot aanbod aan verschillende soorten bescherming, een van de weinige op de nederlandse markt.

Super!!

Ik heb het al eerder geschreven: een TOP-bedrijf! Snelle levering, adequaat in het beantwoorden van de mail, prima advisering, betrouwbaar....

goede service

Ik had een bestelling geplaatst, maar veiligheidsbril bleek niet leverbaar. Ik werd gebeld met een voorstel voor prima alternatief incl. nog enkele accessoires zonder moeilijk te doen over de prijs. Fijne service!