Uitstekend geholpen, heldere uitleg

Ik ben uitstekend geholpen. Met betrekking tot mijn beroep heb ik goed en gespecificeerd advies gekregen. Een heldere uitleg en zeer klantvriendelijk.

Perfecte service !

Door eigen toedoen is de bezorging verkeerd gegaan. Dit is keurig netjes en zonder problemen opgelost. Mijn bestelling is kosteloos opnieuw verstuurd. Echt super !!

Prima afhandeling

Ik zat redelijk omhoog met mijn spullen en niet alles op voorraad. Met 1 chat was alles geregeld inclusief alternatief welke beter bevalt dan wat ik gewend was. Zo kan het ook!

Snelle service, ook tijdens coronacrisis.

Gelijk producten die we nodig hebben in coronaire voor het bedrijf beschikbaar. Zoals desinfectiegel aanbieding. Snelle betrouwbare levering is nu unieker en wordt hier nog steeds gedaan.

Fantastische ervaring nadat er wat miste!

Bij mijn filterset van Moldex zijn door de corona crisis geen P2/P3 filters meegeleverd. Een belletje met CoolSafety en het is opgelost. Een losse filterset wordt meteen opgestuurd door zeer geduldige en vriendelijke medewerkers!

Superb levering!

Fijn! Overstijgen van verwachtingen: ik kreeg na mijn bestelling een of andere Corona mail dat m’n bestelde producten misschien later zouden zijn. Wist ik, maar om dan direct de volgende dag alles te ontvangen is gewoon top!!

Zeer slechte ervaring, wel betaald, nooit ontvangen

Bestelling geplaatst op 20-3-2020, met alles op voorraad. Email ontvangen v/d bestelling en daarna helemaal niets meer. Gebeld en men kon bestelling niet vinden en of ik email met bestelling kon sturen. Ook nu weer niets en ook na enige ander emails geen gehoor. probleem bij PayPal gemeld.

Beste Jo, waarom deze enorm negatieve recensie? Dit doet wat ons betreft geen enkele recht aan de vele contactmomenten die wij met jullie hebben gezocht om dit recht te zetten cq uit te leggen. Goed, wij hebben op 1 e-mail van u niet gereageerd, maar dat hebben zowel onze klantenservice als directeur zelf per mail uitgelegd: dit is een menselijke fout geweest maar geen onwil. Telefonisch zijn jullie ook onbereikbaar. Daarnaast waren 4 van de 5 producten in je bestelling niet op voorraad, veel duidelijker kunnen we het niet vermelden op de webshop. Hier hebben we u ook direct, automatisch, van op de hoogte gesteld. Dit leggen wij echt allemaal vast in onze systemen. Voor ons is de ultieme klantenservice dat wij iets goed willen oplossen als iets onverhoopt fout is gegaan. Onze collega's worden in deze periode overspoeld met mails, bestellingen en telefoontjes en werken zich een slag in de rondte om zorginstellingen te helpen met goede spullen. Zo snel mogelijk en adequaat. We gaan dus ook geen verder geen tijd en moeite meer in uw bestelling steken zodat wij anderen beter kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Joost

Prima service na zelf contact te hebben opgenomen over de nog niet geleverde bestelling.

Topservice

Onlangs voor mijn zoon oorkappen besteld en ontvangen, nu liet helaas na korte tijd het zachte beschermlaagje wat aan de bovenkant zit, los. Gemaild, aangegeven dat ik helaas geen bestelgegevens meer had. Dit was geen probleem, met mijn persoonlijke gegevens kon de order worden ingezien en er werd me direct een nieuwe peltor toegestuurd. Superfijn!

goede en vriendelijke service, zelfs in coronatijd!

Ivm asbest verwijderen stofmaskers gekocht hier. Zelfs in deze coronatijd hebben ze nog voorraad waardoor mijn project geen vertraging op liep! Super goede klantenservice, en mee denkende organisatie.

Overzichtelijke site! Beste prijs! Snelle levering! Perfect verpakt zonder te veel verpakking!

Topper in levering en afhandeling

Bedrijfsmatig al wel bekend met jullie goede service en breed assortiment aan beschermmiddelen. Voor thuis oorkap kid besteld, levering zeer vlot ondanks deze “vreemde” tijden. Zeer tevreden over bestelgemak en afhandeling!

Redder in nood!

Het bedrijf ken ik al van een eerdere aankoop. Nu met de corona hadden wij op het werk behoefte aan beschermingsmiddelen. Er zijn in Nederland geen beschemingsmiddelen meer te vinden en dat maakt het werken spannender!!! Toch maar een mail gestuurd... En dankzij coolsafety hebben wij nu mondkapjes en kunnen wij ons nu ook gaan beschermen!!! Onwijs bedankt voor jullie gift!!! Wij zijn enorm blij met jullie!!!

Meedenkend!!!

Meedenkend in oplossingen! Super fijn!

Klantgericht en snel

- Ik heb bij Cool Safety (CS) een halfgelaatsmasker besteld. De beschikbaarheid van dit soort maskers was laag. Na gepuzzel van de behulpvaardige mederwerker kon CS mij een masker leveren. - Snel dit masker ontvangen. Helaas bleken de filterbussen niet te passen op het masker. Met CS gebeld. Probleem werd serieus genomen. Snel met e-mail en whapsapp info uitgewisseld. CS erkende probleem en heeft vervolgens na opnieuw gepuzzel een alternatief masker geleverd. - Ook weer snel ontvangen. Filterbussen nu prima. - Klantgericht en snel. Kan het bedrijf aanraden. - Geen 5 sterren daar ik allereerst foute filterbussen kreeg.

Klantgerichte webshop

Ik heb handschoenen besteld voor onze mannen. Het was voor mij niet helemaal duidelijk hoe ik de juiste maat moest bepalen. Gelukkig stond er een ‘meetmaatje’ op de website. De handschoenen waren de volgende dag in huis! Super!!

Goede en Professionele service van Coolsafety!

Ondanks de hectiek van het Corona virus, duidelijke communicatie over levertijden en bovenal een goede service! Wij zijn in ieder geval dik tevreden over dit bedrijf.

Super shop

Ondanks de super drukte toch gewoon antwoord en mijn levering kunnen annuleren.

Top service !!! Een dikke 10!

Na een bestelling van een oorkap voor mijn dochter kwam ik erachter dat de oorkap pas 2,5 week later leverbaar was. Ik Coolsafety gebeld en ik kreeg kosteloos een andere en zelfs duurdere oorkap. Mijn dochter pastte de oorkap en vond hem niet goed. Ze wilde graag de eerste die pas leverbaar was na 2,5 week. Ik heb de oorkap als retour opgegeven en toch de andere besteld. Ik werd direct gebeld door een medewerker die mij uitleg gaf hoe ik de oude oorkap moet terugsturen. Toen ik aangaf dat ik nu niks kan uitprinten stelde hij direct voor om mij kosteloos de nieuwe oorkap toe te sturen en ik mag de oude oorkap ook nog houden !! Dat verdiend een mooie recensie !! Coolsafety ga zo door. Jullie service is top en de medewerkers heel meedenkend en netjes. Een dikke 10 !!!

Wederom prima afhandeling

Ondanks even wachten op mijn maskers (snap ik!) is de andere helft van mijn bestelling weer top geleverd.

Volgende werkdag in huis?

Op donderdag besteld. 3 artikelen besteld en maandag had ik daarvan 2 binnen. contact gehad met de klantenservice en die zou mij op dinsdag ochtend laten bellen voor een adres wijziging. Nooit gebeld. Pakket vervolgens geleverd bij de buren die natuurlijk ook weer niet thuis zijn. Geen communicatie van de klantenservice. ( Ook niet eens onderling.) Er worden afspraken gemaakt, waar ze zich vervolgens niet aan houden. Mits op voorraad volgende werkdag in huis. Kan je bij Coolsafety in ieder geval niet van op aan.

Ik doe het cool, ik doe het safety!

Een snelle oplossing voor persoonlijke bescherming. Uitstekende service, klant- en oplossingsgericht! Ik doe het Cool, ik doe het Safety!! Coolsafety lost het voor me op!

Prima bedrijf

Snelle levering, goede prijzen. Aan te raden.

Pakketje was verdwenen in de post, coolsafety stuurde het bestelde gewoon nogmaals!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Meedenken

Ondanks schaarste bescherming als medicus geholpen met mijn bestelling.