Bedrijf komt afspraken niet na, levert niks, zelfs geld niet terug

Een maand geleden schoenen en oorkappen besteld en betaald. Iedere week gemaild om na te gaan waar deze artikelen bleven of anders graag geld teruggestort om deze elders te kunnen kopen. Bij de laatste mail kwam er (alleen) een bericht terug dat de bestelling was geannuleerd en het geld binnen 2 tot 5 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden. Een week later nog niks ontvangen.

superservice

sturen het zelfs nog n keer als je t foute adres hebt opgegeven. Koen, bedankt!

Wij hebben oordoppen besteld, goede prijs en snel geleverd.

Entreprise sérieuse et produits de qualité

Je recommande cette société spécialisée dans les équipements de protection car elle est très réactive, offre de nombreux produits et est très arrangeante.

Heel aangename ervaring

Product besteld en vlot geleverd zonder gedoe. Achteraf bleek dat ik me vergist had dus vroeg retourzending aan. In plaats daarvan hebben ze mij mn geld teruggestort en mocht ik het product houden. Heel nette service!

Snelle verzending prima service

Hulpvragen goed beantwoord Bestelde goederen snel in huis

Geweldige klantenservice

Na mijn bestellign ontvangen te hebben (waarbij alles prima verliep) kwam ik er achter dat ik een verkeerde maat had. Mijn retouraanvraag is snel behandeld en er wordt zonder problemen een artikel nagezonden zonder dat er verlangt wordt het originele terug te sturen. Ik kende de site nog niet maar kom graag terug voor betrouwbare service!

Bedrog

Nooit mijn bestelling gekregen!!! Wel van mijn rekening gehaalt

Beste, Kan je even per mail je bestelnummer sturen? Dan ga ik dit uiteraard even voor je uitzoeken en indien je wilt kunnen we ook gewoon je bestelling annuleren en het geld terugstorten. Je kan dit mailen naar info@coolsafety.nl We horen graag van je.

Wat een geweldige klantenservice!

Fantastisch geholpen door Yonta van de klantenservice. Het probleem werd meedenkend, vriendelijk en adequaat opgelost. Chapeau voor Yonta!

Geweldige service!

Geweldige service! Ik had Alpine Swim Safe oordopjes besteld voor mijn dochter die in Spanje verbleef, maar die bleken daar helaas net niet meer op tijd aan te kunnen komen. Zonde van de kosten, maar dat risico zat er natuurlijk in omdat ze er slechts kort verbleef. Toch maar even CoolSafety gebeld en de situatie uitgelegd. Een zeer vriendelijke dame aan de telefoon toonde alle begrip en heeft er voor gezorgd dat de oordopjes alsnog en zonder extra kosten naar ons adres in Nederland werden verzonden. Top service! Mijn complimenten!

Topshop!

Ik ben uitstekend geholpen met een retourprobleempje en deze mensen geven duidelijk om een goeie uitkomst voor hun klanten. Gehoorbescherming voor op de motor gekocht! Als ik nog iets nodig heb kom ik zeker weer terug.

Goed bedrijf.

Met de bestelling ging iets niet goed. Is door CoolSafety snel en perfect opgelost. Kortom prima service.

Op de website zelf moeilijkheden gehad met enkele kinderziektes ivm in contact te kunnen komen. Maar eens deze verholpen waren direct goed verder geholpen en hopelijk niet de laatste keer dat we hier winkelen.

Snelle levering, Top service!

Kindergehoorbescherming hier besteld, snel ontvangen, goed verpakt. kwam er met het verstellen niet echt uit dus ik stuurde een mailtje en had dezelfde middag al een antwoord! Kortom: topproduct, snelle levering, topservice, aanrader.

Helemaal goed!

Goede duidelijke website. De klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel op e-mails. Zéér tegemoetkomend bij retourneren van artikelen.

Uitstekende webshop

Uitgebreid assortiment, supersnelle levering en fantastische klantenservice.

heel goed

ruime professionele assortiment, snelle betrouwbare levering dus gewoonweg goed

Uitmuntende service als het even niet loopt zoals verwacht

Een goede webshop heeft niet alleen een ruime keuze en/of goede prijzen, maar, vooral, een goede service voor als het even niet loopt zoals verwacht. Ons pakje werd niet geleverd maar wel gemarkeerd als geleverd door de koerier. Eventjes een e-mail naar de klantendienst en, na een paar vragen beantwoord te hebben, mochten we een nieuw pakje ontvangen. En dat binnen een kleine week. Top service van altijd vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Houden zo!

Prima producten & prijs & top klantenservice!

Prima producten & prijs en de klantenservice denk ook goed met je mee als je ze nodig hebt. Ze zoeken samen naar de meest optimale oplossing!

Super service!!

Ik beter geholpen dan ik ooit had kunnen verwachten echte super!!

Snelle levering en uitstekende support

Mijn Bolle vh-bril Cobra AF+AS Platinum veiligheidsbril ( voor Airsoft) was zeer snel geleverd. Het staat niet bij de producttekst, maar deze brillen zijn volledig gecertificeerd voor Airsoftgebruik. Support vraag per mail werd direct beantwoord en perfect opgelost.

Wat een service!

Ik vroeg om retourzending omdat één van de bestelde 'doppen' te krap zat om mijn geopereerde oor. (Peltor X1a is mooier, maar zit ook strakker dan zijn knalgele voorganger). Dit is keurig afgehandeld. Mijn dank daarvoor Yonta van de klantenservice.

Aangenaam verrast met oplossing en zeer tevreden.

Ik ben ontzettend goed geholpen door de klantenservice toen ik melding maakte van een product dat mij niet goed beviel in de praktijk. Dat was persoonlijk dus lag niet aan het product. Ze hebben dit fantastisch opgelost.

Super service!

Ik vond de oordop niet handig en meisje was niet tevreden Ik wilde het retourneren maar kreeg het gratis aangeboden en krijg me geld terug. Nooit zo iets meegemaakt Geweldige service! Dank jullie wel