Top. Geweldige service

Het door mij bestelde shirt paste niet en daarom wilde ik het retourneren. Maar de retournamekosten wegen niet op tov de prijs van het artikel. Ik mag daarom het shirt houden. Top toch??!!!

Excellent service et produit

Ily a eu un problème de disponibilité du produit que j'avais commandé à l'origine mais pour compenser cela, on m'a envoyé un autre produit de mon choix sans frais supplémentaires. Excellent service et livraison rapide. Merci CoolSafety!

Hele snelle service en echt top boven top!

Oorkoppen besteld voor mijn dochter maar de levering duurde iets te lang voor mij. Omdat ik ze met spoed nodig had. Elders andere oorkoppen besteld. In eens had ik er 2. Maar omdat ik de andere al had gebruikt wilde ik deze retourneren. Mijn retour was binnen 1 uur al behandeld. Omdat de kosten van retourneren te hoog wegen in verhouding met het product mocht ik het gewoon houden en kreeg ik ook nog eens mijn geld terug. Ik vind dit dus echt top service. Ze zijn snel, vriendelijk en denken echt met je mee.

Goede informatie en snel geholpen. De levering was in 2 dagen zoals bij het product vermeld stond. Een fout van mijzelf werd hersteld door een gratis herlevering.

Snel en netjes verpakt. Duidelijk in communicatie.

Snel en netjes verpakt. Ook duidelijk in communicatie.

Uitstekende klantenservice zonder gedoe

Goede collectie, snel besteld en geleverd. 1 artikel was te groot, maar gelet op de prijs was retour zenden duurder dan vergoeden, geld terug en artikel hoeft niet retour. Dat is nog een goede service!

Mooie producten en uitstekende service!

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan bij Coolsafety en ik heb erg goede ervaring met dit bedrijf. De koptelefoons werken super. Onze kinderen hebben er al veel plezier van gehad, op school maar ook tijdens een concert. Het geluid wordt erg goed gedempt maar de kinderen kunnen wel gewoon horen. De medewerkers zijn erg vriendelijk.

Ruime keuze en vriendelijke bejegening

Door verkeerd gebruik raakte een door mij aangeschafte EHBO koffer beschadigd. Om anderen voor deze fout te behoeden stuurde ik een mail naar EHBOkoffer.nl Ik kreeg een vriendelijke mail terug en men stuurde mij een nieuwe EHBO koffer ter vervanging. Wat een coulance! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Snelle levering en goede klantenservice

Mijn bestelde artikelen zijn vlot bezorgd. Ook ben ik tevreden over de communicatie rondom het retourneren.

ellenlange levertijd

Twee keer een bestelling gedaan waarbij de levertijd de grenzen van het betamelijke ver overschrijdt. Niet cool als je naar een bouwmarkt moet rijden voor een pak, een volgelaatsmasker en bijbehorende filters, omdat er na een week nog niets geleverd is. De tweede bestelling heb ik precies een week geleden gedaan. En weer hetzelfde laken en pak. Ook nu lijk ik weer de gang te moeten gaan maken naar de Bouwmaat voor een paar maskers als ze vandaag niet geleverd worden. Very uncool.

Beste Edwin, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wij willen tenslotte altijd beter worden en dat kunnen wij alleen door ervaringen te horen zoals die van jou. Nu is jouw ervaring niet naar wens verlopen. Balen! Onze excuses voor dit vervelende ongemak. Ik heb je een mail verstuurd, zou je zo vriendelijk willen zijn om hierop te reageren. Alvast bedankt!

Voldoet niet aan de vooraf aangegeven levertijd. Mooie site.

18-10-22 heb ik een overall besteld. Op de site werd een korte levertijd aangegeven. Ik heb de overall besteld. De overall kwam op 27-11-22 pas binnen, dat was een week te laat. Ik heb om deze reden een andere overall moeten kopen. Om deze reden was in niet tevreden over Coolsafety. bestelnummer is: 3391544

Wat een teleurstelling, zeker niet "Cool"

Betreft bestelnummer 3393007 Op de webpagina wordt vermeld dat jullie de volgende dag leveren, mits besteld voor 20:00 uur. Daar reken ik dan ook op!! In de praktijk is het veel langer; er is nog steeds geen bevestiging dat mijn order is verstuurd. Blijkbaar is het allemaal erg druk, maar daar heb je als klant geen boodschap aan. Het is nl. bijzonder eenvoudig om op je webpagina je belofte i.z. leveringen aan te passen naar 2 of 3 werkdagen. Maar dit kost orders en dus omzet. Het niet nakomen van je afspraken kost uiteindelijk een stuk meer.

Mijn ervaring is zeer positief!

Werklaarzen besteld welke één maat te klein waren. Na aangegeven te hebben dat ik een maat groter wilde, werden deze meteen opgestuurd! Enige opmerking: Bij het retourformulier werden er twee adressen weergegeven. (5400 VB, Uden én 5406XC, Uden) Dit was een beetje verwarrend! Misschien is dat een verbeterpunt!

Perfecte service

Bestelde een stel veiligheidsschoenen en deze werden snel geleverd> helaas vielen ze te groot. Het aanmelden van een retour (en verzoek om te ruilen) ging makkelijk en werd goed opgevolgd.

Veel keuze, goede prijzen, uitstekende service

Bestelling en levering ging prima. Ik had echter handschoenen in de verkeerde maat besteld maar dat was allemaal geen probleem. Kreeg nog even een belletje erover en het is perfect opgelost, waarvoor dank.

GEWELDIGE SERVICE

Heb een hygieneset voor Peltor gehoorbescherming gekocht. De foam kussen moest je nog opmaat knippen dacht ik. Heb ik dus gedaan. Toen moesten de oorschelpen erop maar die pasten niet. Ik gemaild met klanten service dat ik het zwaar klote vond dat ik ze niet terug kon sturen want was al open en verknipt. Hygieneset kan je dus niet retouren. Tot mijn verbazing kreeg ik wel de juiste set GRATIS thuis gestuurd. 3 dagen later zit de nieuwe hygieneset op mijn gehoorbescherming. Top Top Top Service van CoolSafety en met name Gio van de klantenservice.

Top service!

Contact met de klantenservice was erg fijn. Het pakket werd daarnaast binnen een dag verzonden!

Niet complete levering en geen reactie opklachten

L.s. Bestelnummer 3387971 ( pakbon PC 498654), er ontbraken 12 katoenen handschoenen. Geen reactie op mijn klacht en de 2 telefoonnummers zijn buiten gebruik. Als dit niet gecorrigeerd wordt zijn jullie mij als klant kwijt. Met groet, W.Honing

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat je dat een onvolledige levering hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling en we zullen dit gaan oplossen! Inmiddels heeft mijn collega contact met je opgenomen en je een geheel gratis nieuwe levering toegestuurd. Laat je ons weten of deze hebt ontvangen? Ook heel erg bedankt voor de melding over de telefoonnummers, we gaan dit direct onderzoeken en oplossen. Vriendelijke groet, Kim, Coolsafety

Scherpe prijzen en ruim assortiment

Fijne webshop met een ruim assortiment, ook de prijzen zijn prima. Iets meer info omtrent de leverdatum zou fijn zijn, maar alles netjes thuis ontvangen.

Bedrijf komt afspraken niet na, levert niks, zelfs geld niet terug

Een maand geleden schoenen en oorkappen besteld en betaald. Iedere week gemaild om na te gaan waar deze artikelen bleven of anders graag geld teruggestort om deze elders te kunnen kopen. Bij de laatste mail kwam er (alleen) een bericht terug dat de bestelling was geannuleerd en het geld binnen 2 tot 5 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden. Een week later nog niks ontvangen.

Hey Marcel, Fijn dat we ondertussen alles recht hebben kunnen zetten en dat je er verder financieel geen hinder meer van hebt. We hebben hier inderdaad echt steken laten vallen, niet in de laatste plaats, door grote drukte en onderbezetting. Dat is niet best en daarvoor nogmaals onze oprechte excuses. Ik hoop dat je weet dat we hier druk mee bezig zijn om te verbeteren. We begrijpen het helemaal dat je ontevreden bent maar mocht je in de toekomst toch nog echt wat van ons nodig hebben, vraag dan even persoonlijk naar Joost. Wellicht kunnen we je dan een extra special VIP treatment geven. Die bestaat nog niet, maar dat kan altijd bedacht worden! Excuserende groet, ^Joost

superservice

sturen het zelfs nog n keer als je t foute adres hebt opgegeven. Koen, bedankt!

Wij hebben oordoppen besteld, goede prijs en snel geleverd.

Entreprise sérieuse et produits de qualité

Je recommande cette société spécialisée dans les équipements de protection car elle est très réactive, offre de nombreux produits et est très arrangeante.

Heel aangename ervaring

Product besteld en vlot geleverd zonder gedoe. Achteraf bleek dat ik me vergist had dus vroeg retourzending aan. In plaats daarvan hebben ze mij mn geld teruggestort en mocht ik het product houden. Heel nette service!

Snelle verzending prima service

Hulpvragen goed beantwoord Bestelde goederen snel in huis