excellent..

ik heb me de JSP Filterspec Pro stofmasker met ruimzichtbril + 3 x P3 filter aangekocht en deze bevalt me dus prima ... ik gebruik deze tijdens het zandstralen en het draagcomfort is zeker de aankoopsom waard ... enkel spijtig dat er maar 3 stofmasker 's meegeleverd worden .. * de gesloten helm met luchttoevoer word bij het langdurig gebruik eerder een lomp gewicht en de luchttoestroom veroorzaakt spierpijn tussen de schouderbladen ...met deze JSP Filterspec Pro stofmasker met ruimzichtbril heb ik na een gehele dag stralen geen spierpijn ..

ruim aanbod veiligheidskledij

correcte behandeling

Dat is wat we willen....

Goede kwaliteit, goede prijs van A-merken, daarbij kwam ook bij dat de levering zeer snel was en gelukkig direct voorradig. Keuze is niet reuze, maar wel afdoende en leverbaar. Dus tevreden.

goede produkten tegen prima prijs

We bestellen al een tijdje allerlei PBM bij Coolsafety. Prima assortiment, zendingen correct, goede prijzen. En tijdens "schaarste" van stofmaskers in de Corona-tijd hebben ze alternatieven aangedragen (die wel leverbaar waren).

Goed advies, scherpe prijzen en snelle levering

Had verschillende PBM's nodig. Heb prima advies gekregen van de klantenservice. De bestelling werd de volgende dag ook al geleverd! Prima prijzen en veel keuze. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Goed product, snelle levering en klantvriendelijke mensen.

Heel snelle levering. Omdat het product toch niet naar wens was, heb ik het aangemeld voor retour. Ook dat was heel makkelijk, via de site. Daarop kreeg ik zojuist een antwoord: de waarde van het product weegt niet op tegen de retourkosten, dus hoef ik het niet terug te sturen, maar krijg wel m'n geld terug. Super!

Coosafety kan ik echt aanbevelen!

Mijn zending was zoek geraakt. Dit is veroorzaakt door de vervoerder. Ik melde dit bij Coolsafety en zij stuurde direct het artikel nog eens op. Ik melde aan Coolsafety dat ik inmiddels het zoekgeraakte pakketje toch ontvangen heb. Zij beloonde mij door te zeggen dat ik het na gezonde product toch mag houden. Dat vindt ik Top.

Prima, snel en correct zoals het tegenwoordig hoort.

Tegenwoordig tel je alleen nog mee als je direct, snel en correct je bestellingen afhandelt. Dus geen klachten.

Een webshop waar kopen een plezier is !!!

Reeds verschillende malen een bestelling gedaan bij CoolSafety en steeds verbaasd over de optimale service en de super snelle levering en niet te vergeten de optimale kwaliteit van de goederen. Gewoon super !

Er werd e en ander product geleverd dan besteld. Na telefonisch contact werd dit gelijk heel vriendelijk opgelost!

Prima contact en levering

Prima product maar retourneren gaat ook heel makkeljjk indien nodig.

Top Support!

Scherpe prijzen Snelle reactie op vragen via de mail! Keurig en simpel retour systeem via de site!

top service altijd

top service altijd

Zeer coulant retourbeleid

Ik mocht het produkt alsnog houden

Prima gedaan!

Goede kwaliteit, snelle service

Alles verliep zeer vlot! Zeer aan te raden!

Na wat strubbelingen over de levering een prima oplossing aangeboden

Elke keer als ik iets bestel is het met een paar dagen hier... het is werkelijk geweldig hoe het elke keer weer geregeld word. Ik beveel cool safety zeker bij iedereen aan.

Mooie producten en prima service

2 gehoorbeschermers besteld en helaas was er 1 niet onbruikbaar. Na snel contact met Coolsafety kreeg ik direct een goed werkend vervangend exemplaar toegestuurd. Perfect geregeld!

Snelle bezorging, goed assortiment, top service

Ik heb hier oordopjes besteld. Was in een goede aanbieding. Producten heel snel binnen en klantenservice is ook goed. Dik tevreden!!

Zeer klantvriendelijk!

Het product dat ik bestelde was niet meer op voorraad. Zonder problemen kon dit vervangen worden voor een iets duurder product tegen dezelfde prijs! Top!

Al meerdere producten besteld en elke keer snel geleverd en precies zoals omschreven. Had wat gedoe met het juiste product te vinden met de juiste afmetingen. Snelle en goede hulp via de mail en erg vriendelijk personeel.

Snelle service en keurige afhandeling van het retour beleid omdat ik zelf per ongeluk te klein besteld had. Top geregeld

fantastisch geholpen

Na drie maanden wachten op een masker dat uit Amerika moest komen even gebeld met Coolsafety. Binnen 5 minuten geholpen met een duurder masker voor dezelfde prijs. Top!