snelle levering / makkelijk retourneren / klantvriendelijk geholpen!

Bestellen ging eenvoudig, de levering was sneller dan verwacht. Even passen thuis, niet de juiste maat dus retourneren/ ruilen. Via de site is alles duidelijk uitgelegd. Maar kom je er niet uit of heb je vragen, 1 telefoontje en het is geregeld door de klantvriendelijke service van CoolSafety! TopWebshop!

snelle service en goede prijzen

bestelling en levering loopt altijd vlot, mooie prijzen

Super winkel!

Hele fijne ervaring. Goede producten en superservice! Zeker een aanrader!

Okidoki

Fijn bedrijf, duidelijke website met goede kwaliteit spullen. Goed bereikbaar en eventueel terugsturen is ook geen probleem.. Aanrader!

Snelle verzending, nette prijzen en zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik ben erg goed geholpen bij retour sturen van een artikel.

Fijne webshop

Goed assortiment

Zoals het hoort

Snelle levering en perfecte service

Ik kan Coolsafety bij iedereen aanraden. Uitstekende producten gecombineerd met een uitstekende aftersales/service. Ik had een verkeerde maat besteld en CoolSafety heeft mijn probleem in minder dan een dag opgelost.

(klant)vriendelijk, snel en prima prijs kwaliteit verhouding

Heb nu een aantal keer besteld. Levering is snel, ontvangen producten conform verwachting. Retourzending naar volle tevredenheid afgehandeld.

Super communicatief

Jas besteld, mooie aanbieding en de volgende dag geleverd. Tussendoor kreeg ik snel antwoord op vragen.

Super coulante oplossing bij aangevraagde retourzending

Vanwege een te klein bestelde maat heb ik een retouraanvraag geplaatst. Het antwoord van Coolsafety was dat er gewoon gratis nieuwe producten worden verstuurd en dat de niet retour hoeven vanwege de verhouding product en retourkosten. Zo werken ze mee aan het laag houden van de bedrijfskosten zodat wij als klant goede prijzen kunnen betalen. Dankjewel Yonta van de Klantenservice!!

top,top,top

17.00 gisteren bestelling geplaatst vandaag al in huis, Top,Super Ondanks corona,black friday prima bedrijf

Fantastisch!!!

Vriendelijke klantenservice en ontzettend snel geleverd!!

Super online winkel met scherpe prijzen.

Op zoek geweest naar Craft onderkleding gevonden bij CoolSafety tegen een zeer scherpe prijs. Had vaak slijmbeurs ontstekingen in schouder, nadat ik de craft hemden ben gaan dragen, nooit geen last meer gehad. Top materiaal bij een top online winkel.

snel geleverd en prima kwaliteit

Mijn bestellingen zijn snel geleverd en de geleverde producten volgens de aangegeven kwaliteit.

Snelle en adequate reactie na geen levering

Een aanvankelijk niet ontvangen levering is snel en adequaat opgelost door zonder discussie meteen de bestelde handschoenen weer toe te sturen. En zelfs met een paar goodies erbij. Dank!

Super service !!

Had oordopjes besteld (200 paar) maar die waren iets te klein. Heb dit gemeld aan CoolSafety en vandaag kreeg ik een pakket met de juiste maat geleverd. Zondermeer. Vind ik ongelooflijk tof.

Goede service. Klantvriendelijk

Ik heb handschoen gekocht die te groot blijkt te zijn..ruilen op korte termijn niet mogelijk omdat product niet voorradig is. Door de klantenservice op een snelle en duidelijke manier opgelost. Zeer tevreden over. Het bestelde product was echter volledig naar wens muv de maat dus

geweldige service.

Klantvriendelijk en komen afspraken na.

10 op 10 voor Coolsafety, 3 op 10 voor pakjesbezorger

Het is onaanvaardbaar dat in een periode met hoge corona besmetting de pakjes bezorger aanbelt zonder dat hij een mondmasker draagt

Niks op aan te merken

Zeer voordelig Craft uitverkoop tot 70 procent korting veel gekocht en snel geleverd

Heel erg tevreden

Oordoppen werken goed en snelle verzending!!!

Snelle afhandeling en levering van producten.

Top product en snelle verzending!!

Prima site. Duidelijk en overzichtelijk. Snelle verzending.

Hervorragend

Für die Sanierung meines Hauses benötige ich entsprechenden Atemschutz. In Deutschland wird dieser mittlerweile fast ausschließlich an Firmen verkauft, als Privatmensch steht man im Regen. Über CoolSafety konnte ich den dringend benötigten Schutz beziehen, er wurde versandkostenfrei und vor allem innerhalb von zwei Tagen geliefert. Hut ab und herzlichen Dank!