Absoluut top! Betrouwbare partij

Vriendelijke medewerkers die kundig advies geven. Eerlijke, scherpe prijzen en snel geleverd. Ik ga zeker vaker bij CoolSafety kopen!

Goed geregeld

Er was in 1e instantie een leveringsprobleem. Hierover gebeld en gemaild. Prima oplossing gevonden. Geweldige klantenservice Goed bereikbaar via telefoon en mail Medewerkers echt betrokken bij de klant.

Goede klantenservice, perfecte afhandeling

Had mijn masker na lange tijd niet binnen. Toen ben ik goed geholpen en zijn we tot een perfecte oplossing gekomen, een voorradig artikel is mij zonder kosten opgestuurd. Ik dank de medewerkers die mij geholpen hebben

Zeer dedicated support, ter zake, efficient en oplossingsgericht

Stoffilter, vanwege de corona, was niet voorradig voor een M3 volgelaatsmasker. Prima geadviseerd voor een goed alternatief zodat levering binnen 2 dagen toch mogelijk was. Zeer tevrede

Duidelijk en zeer klantvriendelijk

Alles goed uitgezocht en geregeld, een echte aanrader! Kelly van de helpdesk is echt een topper!!!!

Fijne webshop

Goed bedrijf met compleet assortiment en fijne webshop

Duidelijk advies en goede service

Had wat vragen over welk type masker ik heb beste kon bestellen en welke ook op voorraad zijn. Kreeg een snel en duidelijk advies voor mijn situatie.

héél vlotte service

Ik bestelde online en slechts een paar dagen later werd de bestelling geleverd! Super service...

Top service!

Perfect geholpen door de telefoon!

Snelle en complete levering!

Prima service. Snelle en complete levering! Producten voldoen aan mijn verwachtingen.

Betrouwbaar partner die heel klantgericht werkt!

Wegens leveringsproblemen bij de producent (omwille van corona) besloten ze om de reeds voorradige producten kosteloos te verzenden. Zo kon ik sneller aan de slag! Doe zo verder Coolsafety!

Snelle levering.

Tot nu toe een van de weinige bedrijven die alles snel geleverd hebben ondanks de Corona.

ik hou graag het hoofd koel....

Meerdere hyperkewl items gebruikt. De bandana blijft favoriet.

Betrouwbaar bedrijf; zeker ook voor stofmaskers in deze onzekere Covid19-tijden

Tijdens de Covid19-piekperiode werd een bestelling geplaatst die weliswaar met lange levertermijn echter heel realistisch werd gegarandeerd. De levering arriveerde zoals beloofd in augustus. Ik had mijn twijfels... maar de belofte werd waargemaakt! Dikke pluim voor deze firma. Belgische groeten.

Duidelijk, eerlijk advies, doen wat ze beloven

Duidelijk en eerlijk aan de telefoon voor informatie. Levering op tijd, en goed verzorgd. Ik ben zeer tevreden.

Goed bereikbaar en mijn vraag werd uitgezocht en snel beantwoord

erg vriendelijk en vakkundig geholpen. En de Pector shooter werkt super!

klantvriendelijkheid is bijzonder groot

Een bestelling gedaan, maar bij nader inzien toch weer geannuleerd i.v.m. de te lange levertijd. Yonta heeft de verzending tegengehouden en de plaatsvervangende order zo geregeld dat er geen nabetaling hoeft te worden gedaan. Ik ben opgelucht dat ik deze week toch aan het werk kan !! Hartelijk dank !!!!!

Wat een goede service! Bij onze bestelling waren er leveringsproblemen, na een telefoontje met CoolSafety is het probleem heel snel opgelost met extra service voor het ongemak. Fijn om je als klant koningin te voelen! Mirella, Wassenaar

Persoonlijke superservice!

In corona tijd moeilijk om aan handschoenen te komen, maar door de persoonlijke snelle service konden wij uiteindelijk toch het product (snel!) krijgen! Dankjewel!

service en communicatie top

is vlot aan gls gegeven maar zij hebben hun werk niet zo top gedaan jammer dat u met gls werkt na 16 dagen heb ik het ontvangen beter met post.nl werken i.p.v. gls

Hey Ivo, dank voor je reactie en de tijd die je erin hebt gestoken om dit samen met mij (iets) sneller op te kunnen lossen. Wij baalden ook dat dit pakket zo lang in depot GLS heeft gelegen, maar gelukkig is deze nu afgeleverd. We nemen je tip ten harte! Dank! ^Joost

Het bestelde artikel had een (te) lange levertijd. Even contact opgenomen wat de mogelijkheden waren. Er is een passende oplossing gevonden en per kerende post is de bestelling geleverd zonder meerkosten.

Geweldige service en zeer oplossingsgericht!

De medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om een probleem op lossen en de bestelde spullen te leveren. Er werd koste noch moeite bespaard. Wat een service van dit bedrijf in deze hectische tijden.

Prettige ervaring

Prettige ervaring, veel keuze, juiste prijzen, alles netjes en zonder brokken afgeleverd aan de voordeur. Aanspreekbare medewerkers zoals Kelly*< waarvoor een eXtra ster, ik ben een tevreden klant, indien iets nodig zal ik daar nogmaals bestellen. Mvg TB

Snelle levering en perfecte service

Zeer snelle levering van gevraagde product en zeer goede service. Alles top geregeld, ondanks de nodige eisen van onze kant. Vakkundig, snel en professioneel.

Fout ontdekt bij halfgelaatmasker. Mij werd gevraagd een foto daarvan te sturen. Foto gestuurd en men was gelijk bereid om een nieuwe toe te sturen. Foute kon ik weggooien,hoefde niet retour. Hulde voor deze geweldige en snelle service. Jan