Eerste koop, helemaal goed!

Zeer tevreden over de leveringen. Inmiddels al meerdere keren besteld en dit gaat prima, snelle levering van goede materialen.

Snelle levering met goede service!!!

Geweldige service!

Niets dan lof. Snel geleverd en fijne afwikkeling rondom order en retour.

Uitstekende service!

In eerste instantie duurde de verzending wat lang, maar na contact werd dit uitstekend opgelost. Keurige communicatie en een snelle oplossing. Dat zie je tegenwoordig niet veel meer. Complimenten!

Netjes op tijd geleverd en zeer goede service bij retourneren

Voldoet helemaal aan verwachting

Duidelijke site en snelle service rondom het retourneren van producten!

professioneel

Duidelijk, snel, kwaliteit, goede prijs...= professioneel dus!

Al jaren trouwe klant

Al jaren bestel ik hier mijn oordopjes. Het wordt altijd netjes op tijd verzonden (door de brievenbus). Laatst had ik verkeerde doppen besteld en dit werd met 1 mailtje gratis rechtgetrokken. Ik kreeg direct een mail dat ik de juiste oordopjes binnenkort kan verwachten. Topservice!

Goedkope kwaliteits spullen snel in huis!

Perfect service

I ordered some Craft shirts during a recent offer. Very good value compared to other offers. I received the shirts very quick. When I decided to return some of the shirts this request was solved very fast as well.

Keurig geleverd

Keurig geleverd, goede product informatie

uitstekende service

Kleding wordt snel geleverd , en de service is uitstekend voor als er iets geruild moet worden.

verbijsterend goed

Verbijsterend goed! Ik heb 2 keer bij Coolsafety een aanzienlijk aantal kleding stukken besteld. Bij eerst bestelling was alles wat ik bestelde in 1 keer raak en zelfs een perfect fit. Alles via het internet kunnen afhandelen zonder enige vertraging. Ik kon Zelfs instellen wanneer ik het pakket thuis wou ontvangen. Omdat ik zeer tevreden was over de kleding en de procedure van bestellen heb ik 2 weken later nog een aantal items bij Coolsafety besteld. Deze keer weer was alles perfect op tijd en heb ik geen enkele frictie ondervonden met het bestellen. Het enige waar ik op een gegeven moment tegen aan liep was dat ik toen ik voor het eerst 1 bepaald kleding stuk aan deed om echt te dragen, dat ik erachter kwam dat er een elastiek bij 1 kant niet vast zat. Kan gebeuren maar ik dacht nee, het is koud buiten “i need my clothes” om te werken. Ik belde Coolsaftey op, binnen 10 seconde had ik Demi aan de telefoon. Ik Heb het probleem van het Item uitgelegd en binnen 3 min was het afgehandeld en kwam er PER DIRECT een NIEUW item naar me toe die ik de VOLGENDE DAG nog kon verwachten. Zoals mijn collega als reactie al direct daarna tegen mij zei “Incredible”. Kortom: De kleding die ik van Coolsaftey heb gekocht zijn lekker warm voor de Herfst en Winter en in het geval dat het noodlot toch toeslaat , laat COOLsaftey je zeker niet de KOU staan! TOP! Demi en collega's hartelijk dank voor het snel oplossen van het probleem en de directe afhandeling. One to remember! Warmegroet, Bart

Het thermoshirt zit goed

Het thermoshirt zit goed.

Super snel en goed geleverd!

Bestelling snel geleverd en tijdelijk niet leverbaar shirt alsnog kosteloos nageleverd! Super!

Subliem! Zeer snelle en correcte levering!

Subliem! Zeer snelle en correcte levering!

Aanrader!

Twee bestellingen supersnel geleverd en topkwaliteit Craft jas en sweater voor lage prijzen!

Prima service en goede producten

Heb de afgelopen periode meerdere bestellingen bij CoolSafety gedaan. Er was een goede aanbieding van Craft producten. Snelle levering en keurig verpakt. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Top geregeld allemaal.

Super goed geregeld en ook erg netjes geholpen aan de helpdesk.

Geweldige service

Voorzien van voordelige aankoop verschillende Craft artikelen. Bestelde per abuis een artikel in de verkeerde maat. Retourverzoek in gang gezet. Kreeg per ommegaande reactie dat ik artikel mag houden en krijg kosteloos de goede maat gratis nagestuurd.

Ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij ook nog eens professionele service en snelle levering. Hele goede ervaring.

Snelle en goede service!

Mega snelle service. 's Avonds besteld, volgende dag al in huis!

Goede service en snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Meer dan correct!

Mijn 1ste keer en waarschijnlijk niet de laatste keer. Een aantal artikelen voldeden niet aan de verwachtingen en werden kosteloos geretourneerd. Nieuw besteld artikel weer snel mogen ontvangen. Vooral de mailwisselingen daarna zijn door mij als zeer prettig ervaren.

snelle levering, goed geholpen

Snelle levering en goed geholpen. Een fijne duidelijke website.