Altijd correct

Altijd correct in levering, als er iets niet in voorraad is terwijl dit op de site als voorraaditem staat word er een alternatief voorgesteld of een deellevering. Vorige levering was binne de 2 dagen na bestelling bij mij thuis in België. Groot gamma en de prijzen zijn competitief.

Geweldig advies en service!

Heel veel dank voor het deskundige advies per telefoon, en voor de ruimhartige retourregeling. Mijn nieuwe stofmasker bevalt ontzettend goed.

Snelle levering en juistheid van geleverd product

De bestelde veiligheidshelm werd snel geleverd. De geleverde helm was conform de op internet staande beschrijving en foto. De kwaliteit en prijs waren in goede verhouding.

Top product voor een goede prijs en perfecte service.

Veiligheidswerkhandschoenen besteld, alleen uiteindelijk niet nodig gehad. Heldere communicatie bij levering en een goede oplossing voor het retourneren.

geweldig

geweldig goede materialen tegen een redelijke prijs administratie kan wat beter diverse keren gebeld dat de factuur naar het bedrijf gestuurd moet worden en niet naar de besteller

Super service!!! Snelle bezorging, top!!

Super service!!!! Snelle bezorging, top!! Ik raad jullie zeker aan.

Perfecte service voor de klant!

De problemen met de bezorging van mijn bestelling zijn zeer klantvriendelijk opgelost: ik ga zeker weer bestellen!

Goeie ervaring

Fijn geholpen en prima producten. Raad het zeker anderen aan!

Goed aanbod, duidelijke info. Afhandeling is geweldig. Top dus!

Super service, top prijs en snelle levering

Prima, snelle service.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering, prima kwaliteit, vriendelijke medewerkers en zeer klantvriendelijk.

Sneller levering, 5 ster klantenservice.

Goede service!

Ik had een halfgelaatmasker besteld. Ik ging er vanuit dat deze de volgende dag geleverd zou worden, maar ik had kennelijk niet goed gelet op de beschikbaarheid. Even gebeld en het minder snel leverbare product vlotjes omgewisseld voor een iets duurdere, gelijkwaardige versie die wel direct leverbaar is. Super vriendelijk dat ik het verschil niet bij hoefde te leggen, top service!

Producten besteld die achteraf niet juist bleken te zijn. Retourverzoek ingediend welke direct werd afgehandeld. Zonder problemen alles geregeld en melding gekregen dat geld zou worden teruggestort. Helaas is gaat dit bij andere aanbieders niet altijd zo makkelijk.

zeer goede service

wilde een product retour sturen, kreeg zonder retour mijn geld terug. dat kun je wel superservice noemen. en dat niet alleen,ze verkopen ook producten die nergens anders te krijgen zijn.

Zeer goede en professionele antwoorden op mijn vragen. Meedenken.

Ondanks dat ik ruim te laat was, werd er toch een vervangend artikel aangeboden na een fout aan mijn kant. Uitstekende service!!

Erg fijn hoe alles afgehandeld werd. Zonder veel moeite te doen werden al mijn wensen vervuld

SUPER VRIENDELIJKE NUTTIGE SERVICE

Het begon met een bestelling van maskers die in de zomer van 2020 had ik gedaan. Helaas waren bepaalde soorten maskers niet beschikbaar. Ik werd voortdurend geïnformeerd over leveringsproblemen. Tegelijkertijd werden opties voorgesteld: vervangende maskers of een terugbetaling. Toen na lange tijd de maskers in het magazijn verschenen, werd ik daarover geïnformeerd en kon ik een gunstige bestelling plaatsen. Er werd zelfs meegewerkt aan het oplossen van een technisch probleem met de betaling. Bijzondere bedankt voor Kelly :)

Fijne klantenservice

Ik zat al een tijdje te wachten op mijn stofmaskers en dus maar een mailtje gestuurd. Ik werd vriendelijk geholpen en ze hebben mijn bestelling ge-upgrade zodat ik eerder mijn producten kon ontvangen.

Dank voor uw fijne service/snelle reaktie en bezorging. Top geregeld!

Dank voor uw fijne service/snelle reaktie. Top!

Fantastisch, denken met je mee

Zeer adequate oplossing voor mijn vraag. Kom hier zeker nog eens terug!

Goed materiaal en snelle levering

Bestelling van PF3 maskers verliep zeer goed en het materiaal voldoet prima

een super service!

snel en goede service van dit bedrijf