Betrouwbaar bedrijf; zeker ook voor stofmaskers in deze onzekere Covid19-tijden

Tijdens de Covid19-piekperiode werd een bestelling geplaatst die weliswaar met lange levertermijn echter heel realistisch werd gegarandeerd. De levering arriveerde zoals beloofd in augustus. Ik had mijn twijfels... maar de belofte werd waargemaakt! Dikke pluim voor deze firma. Belgische groeten.

Duidelijk, eerlijk advies, doen wat ze beloven

Duidelijk en eerlijk aan de telefoon voor informatie. Levering op tijd, en goed verzorgd. Ik ben zeer tevreden.

Goed bereikbaar en mijn vraag werd uitgezocht en snel beantwoord

erg vriendelijk en vakkundig geholpen. En de Pector shooter werkt super!

klantvriendelijkheid is bijzonder groot

Een bestelling gedaan, maar bij nader inzien toch weer geannuleerd i.v.m. de te lange levertijd. Yonta heeft de verzending tegengehouden en de plaatsvervangende order zo geregeld dat er geen nabetaling hoeft te worden gedaan. Ik ben opgelucht dat ik deze week toch aan het werk kan !! Hartelijk dank !!!!!

Wat een goede service! Bij onze bestelling waren er leveringsproblemen, na een telefoontje met CoolSafety is het probleem heel snel opgelost met extra service voor het ongemak. Fijn om je als klant koningin te voelen! Mirella, Wassenaar

Persoonlijke superservice!

In corona tijd moeilijk om aan handschoenen te komen, maar door de persoonlijke snelle service konden wij uiteindelijk toch het product (snel!) krijgen! Dankjewel!

service en communicatie top

is vlot aan gls gegeven maar zij hebben hun werk niet zo top gedaan jammer dat u met gls werkt na 16 dagen heb ik het ontvangen beter met post.nl werken i.p.v. gls

Hey Ivo, dank voor je reactie en de tijd die je erin hebt gestoken om dit samen met mij (iets) sneller op te kunnen lossen. Wij baalden ook dat dit pakket zo lang in depot GLS heeft gelegen, maar gelukkig is deze nu afgeleverd. We nemen je tip ten harte! Dank! ^Joost

Het bestelde artikel had een (te) lange levertijd. Even contact opgenomen wat de mogelijkheden waren. Er is een passende oplossing gevonden en per kerende post is de bestelling geleverd zonder meerkosten.

Geweldige service en zeer oplossingsgericht!

De medewerkers hebben hun uiterste best gedaan om een probleem op lossen en de bestelde spullen te leveren. Er werd koste noch moeite bespaard. Wat een service van dit bedrijf in deze hectische tijden.

Prettige ervaring

Prettige ervaring, veel keuze, juiste prijzen, alles netjes en zonder brokken afgeleverd aan de voordeur. Aanspreekbare medewerkers zoals Kelly*< waarvoor een eXtra ster, ik ben een tevreden klant, indien iets nodig zal ik daar nogmaals bestellen. Mvg TB

Snelle levering en perfecte service

Zeer snelle levering van gevraagde product en zeer goede service. Alles top geregeld, ondanks de nodige eisen van onze kant. Vakkundig, snel en professioneel.

Fout ontdekt bij halfgelaatmasker. Mij werd gevraagd een foto daarvan te sturen. Foto gestuurd en men was gelijk bereid om een nieuwe toe te sturen. Foute kon ik weggooien,hoefde niet retour. Hulde voor deze geweldige en snelle service. Jan

Eindelijk de juiste handschoen

Handschoenen zitten perfect

Snelle reactie, goed geholpen en snelle levering!!

Snelle reactie, goed geholpen en snelle levering!!

Uitstekende klantenservice

Kreeg de verkeerde schoenen geleverd. Na contact met klantenservice werd meteen actie ondernomen. 2 dagen later de juiste schoenen in huis. Top service, met dank aan Demi H en Kelly v V

Alles prima

Heel snelle verzending. Ook goede mondmaskers voor een redelijke prijs, wat momenteel geen evidentie is.

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb 2 koptelefoons besteld voor mijn dochters zodat zij tijdens onze keukenverbouwing niet gestoord werden en gewoon hun huiswerk konden maken. Ik had de koptelefoons de volgende dag al in huis, ze sluiten goed af en dankzij de tijgerprint bedrukking staan ze nog leuk ook!

Duidelijk uitleg en gekregen wat ik verwacht had

Weinig ervaring met het zoeken naar een stofmasker, de uitleg over de verschillende soorten en ook het samenstellen was makkelijk. De eenmaal geleverde spullen waren volledig zoals ik voor ogen had. Het masker draagt makkelijk en past prima. Ook de filters zorgen voor weinig ademweerstand. Had ik jaren eerder moeten doen. De wegwerp maskertjes hoef ik niet meer als ik ga klussen. En wat ook heel fijn is... mijn bril beslaat niet meer, omdat de filters aan de zijkant zitten. Perfect!!

Super snelle levering en zeer simpatiek

Ik had vorige week 1 helm besteld. Ik kreeg de melding er wat vertraging was. Nouja oké, dat is mogelijk. De volgende dag al binnen. Ik denk weinig vertraging. Nu kreeg ik vandaag ineens nog een pakket binnen. Dezelfde helm nogmaals binnen. Ik denk even netjes bellen. En deze helm mag ik nog kosteloos houden ook. Enorm bedankt! Een foutje moet kunnen en ik denk ik stuur hem netjes terug. Maar dit was echt een verrassing voor mij. Nogmaals bedankt.

goede en snelle levering

bij deze bestelling is er iets mis gegaan ( kan altijd gebeuren ) na een telefoontje is dit opgelost en de dag erna alsnog geleverd. Heel goed.

Bestelling kan pas in september geleverd worden maar snel geholpen voor een alternatief. Top

Kwaliteit, service gericht en vooral eerlijk!

Top service , goede producten!

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel waar ik geregeld mijn spullen bestel . Ik ben zeer tevreden en koop ook in de toekomst zeker weer bij hen....

Super service, flexibel en klantvriendelijk

Voor mijn leerlingen wilde ik oordoppen met spoed bestellen omdat zij hun VCA-diploma hebben behaald. Na een telefoontje met Kelly was alles perfect geregeld en ook nog eens voor een prima prijs. Thanks, Peter Heerlen

Zeer slecht

Half maart heb ik telefonisch geïnformeerd of ik als ZZP'er werkzaam in de gezondheidszorg mondmaskers kon bestellen bij CoolSafety. Dat was zeker mogelijk, de leverdatum duurde wat langer ongeveer 1 maand. Dus had ik diverse verschillende soorten mondmaskers besteld, omdat van elke type mondmaskers de levertijd verschillend was. De mondmaskers die in Nederland werden gemaakt, worden gegarandeerd binnen 1 maand geleverd. Eind april was er nog niets geleverd en heb ik telefonisch contact gehad, het zou begin mei worden. 2e Week van mei nogmaals gebeld. Er was een levering binnen gekomen en die stond klaar om naar mij te worden verzonden, voor eind van die week. Na 2 weken nog niets ontvangen, dus weer gebeld met Coolsafety. Er was iets niet goed gegaan, maar ik zou begin van de volgende week de levering ontvangen. Je begrijpt al, weer niets ontvangen. Daarop weer telefonisch contact gezocht en toen kreeg ik te horen, dat er alleen werd geleverd aan essentiële beroepen die op de lijst van hun stond. Daarop heb ik aangegeven dat zij in april hadden verteld dat ze wel zouden leveren aan mij en dat tijdens de telefonische contacten later, zij mij daarover niets hadden gezegd. Heel vreemd als je diverse keren contact hebt gehad en telkens wordt je wat toe gezegd en het blijkt achteraf niet te kloppen. Ik heb aangegeven dat je op hun site alles nog kunt bestellen, terwijl zij het niet kunnen leveren aan niet essentiële bedrijven. Daarop reageerde de medewerkster van CoolSafety niet. Zo ga je niet met klanten om en ze aan een "lijntje" houden terwijl ze al weten dat je niet geleverd krijgt. Heel slecht van CoolSafety. Liam