Uitstekende service en levering

Artikelen die ik bestelde waren netjes verpakt en levering zoals verwacht. Het is mogelijk om je artikel te ruilen naast het retourneren mocht het niet passen. Dus prima ervaring met CoolSafety.

Kwalitatief goede producten voorraad overzicht wat minder

Omschrijving en voorraad is beperkt. Na bestellen al een paar keer bericht gehad dat bepaalde items niet meer leverbaar zijn.

Ik heb een verkeerde (per ongelijk) een bestelling gedaan. En super opgelost.

Er zijn 2 soorten oordoppen die qua naam nogal op elkaar lijken. Daardoor had ik mij vergist en de verkeerde besteld. Daarna i.o.m. de klantenservice de goede besteld en daarna een retour opdracht maken van de verkeerde bestelling. Het geld wordt terug gestort en ik mag de verkeerde bestelling houden.

Top bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Als je belt wordt je netjes en duidelijk te woord gestaan.en ze doen wat ze beloven. In een woord top

Veel keuze en goede prijzen

Alles wat ik zocht was op voorraad en kon tegen goede prijs snel geleverd worden!

Prima service!

Uitstekende schoenen voor een goede prijs en een prima klantenservice als je er even niet uitkomt.

Super service après vente

Une erreur s'est produite, je n'ai pas reçu le produit commandé. Le S. A. V. a répondu très rapidement (- de 24h) pour me proposer une solution tout à fait adaptée, rapide et efficace. J'ai finalement reçu le produit commandé, et en suis tout à fait satisfaite. Je recommande.

Top zaak !

Top zaak !

Goeie service

Mijn Bestelling ging mis via bol.com Geld terug was ook mogelijk, Maar uiteindelijk hebben ik een mooie omruiling gekregen van iets wat meer waard was! Klantenservice #Kelly je bent een topper

Goede service en snelle levering!

Reklamation wurde zur vollsten Zufriedenheit erledigt

Sehr netten Kundenkontakt und schnelle Erledigung.

Heb een veiligheidsmes gekocht en de prijs is goed en een snelle levering je wordt via email goed op de hoogte gehouden. Super bedrijf zeker een aanrader.

Boven verwachting

Met mn stomme kop niet goed opgelet naar de maat van de werkhandschoenen die ik besteld had, veel te klein. Gemaild, maar de bestelling was al verzonden. Ik kreeg als bericht terug : "Beste Daniel, Bedankt voor je aanvraag tot het ruilen van een artikel. Wij zien dat de retournamekosten ten opzichte van de waarde van je bestelde artikel niet opweegt om te retourneren. Daarom willen wij je aanbieden om het product te behouden. Wij zullen het gewenste artikel gratis aan je naleveren. Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Yonta Coolsafety Klantenservice" Nou in 1 woord GEWELDIG wat een service.

Super goed

Snelle levering van een correct product. Mijn foutieve bestelling zonder problemen perfect gecorrigeerd.

super

snel en klantvriendelijk ,problemen kunnen overal zijn en worden prima opgelost.

Deskundig advies

Snel,geholpen. Teruggebeld na overleg met een collega

Correkt

Bestelling is netjes bezorgd en afgehandeld J. Verhallen Van Lith

Goede service en een topprijs

CoolSafety heeft goede prijzen en een topservice. Ben heel blij met mijn bestelde oordoppen, die ik ergens anders niet kon vinden voor dit bedrag.

Helemaal top!

Grisport werkschoenen gekocht die binnen 3 weken stuk gingen vanwege een fabricagefout. Foto doorgestuurd en zonder morren een nieuw paar toegestuurd. Echt helemaal top service!

Geen stof tot nadenken!

Ik had een stofmasker nodig en zocht nog een goede veiligheidsbril. CoolSafety kwam als beste uit mijn prijsvergelijk en bleek ook nog eens vlot en netjes te leveren. Voor de filters die tzt vervangen mogen worden zal ik zeker weer terug komen. Geen stof tot nadenken na mijn bestelling en m'n longen en ogen zijn me dankbaar.

Alles zo superfijn en snel geregeld

We hadden een foute maat besteld, maar de service was zo goed dat we twee dagen later de goede maat al hadden.

super te vreden snelle afwikkeling van de aankoop

Super mooi. gewoon goed geholpen en snel in huis een echte aanrader,

Behulpzame klantenservice

Tevreden met de vriendelijke service en het bestelde product.

Goede producten en vlot bezorgd

De begeleiding per telefoon is echt heel erg goed!

indrukwekkend

Omdat de post vertraging had, hebben ze een nieuw artikel per expresse gestuurd. Ik heb nog nooit zo'n goede service meegemaakt. Petje af !!!!! Heel erg indrukwekkend. CoolSafety is een TOPPER !!