Zeer nette afhandeling met de klantenservice

Na contact te hebben gehad met de klantenservice, ben ik zeer netjes en snel geholpen, bedankt!

duidelijke site

goede prijzen en snelle levering. Je krijgt waar voor je geld.Zeer tevreden.

Fijne en overzichtelijke site met goede uitleg. Toen mijn masker niet op voorraad was, werd mij kosteloos een luxer exemplaar toegezonden. Dat noem ik nog eens goede service!

Geweldige service

Ik had iets besteld waarvan ik over het hoofd gezien had dat de levertijd 90 dagen was en ik dringend nodig had. Ze hebben mij dan een mail gestuurd om mij hiervan op de hoogte te brengen en ook voorgesteld om eventueel om te boeken naar een gelijkwaardig product dat direct beschikbaar was. Heel tevreden dat ze dit gedaan hebben zodat ik niet zo lang op mijn bestelling moet wachten.

Perfecte en snelle service

Snelle levering en bij fouten word het netjes en correct opgelost. Goede klantenservice die altijd voor de klant klaar staan en je goed helpen.

Geweldige service!

Overzichtelijke website, scherp geprijsd en snelle levering maar bovenal een uitstekende service: Ik heb 4 sets dikke werkhandschoenen gekocht voor op de boerderij. Helaas heb ik mij vergist in de maat dus wilde ik ze ruilen voor een maat kleiner. Ik kreeg direct na mijn retouraanvraag een bericht terug van Coolsafety dat het niet de moeite was om voor zo'n klein bedrag terug te sturen en dat ze mij gratis dezelfde handschoenen een maat kleiner zouden opsturen. De volgende dag had ik ze al in de bus, fantastische service!

Uitstekend !!

Overzichtelijke website en snelle levering

Warme producten en oldskool service!

Was op zoek naar een warme betaalbare laars die tegen modder en een stootje kan. Telefonisch overleg gehad met Marlies. Zij adviseerde mij om deze laars te kopen: Active Gear Enduro Brown veiligheidslaars S3 SRC. Prima!!! Geen koude of natte voeten meer. Perfecte laars om lekker mee door de bossen te lopen.

exelent

behulpzaam accuraat en vriendelijk

Uitstekend!

goede producten, snel geleverd, en als er wat is wordt het netjes opgelost

Geweldige ervaring

Wat een super klantenservice

Goede kwaliteit, zeer snelle service

Ik heb kort voor de kerst werkhandschoenen besteld (HSP handschoen deeptril winter), ik had weinig hoop dat ze er op tijd zouden zijn vanwege de drukte, maar ik had ze binnen 3 dagen in huis, geweldig!! Handschoen is top, goede grip, heerlijk warm.

Scherpe prijs en super service

Afgelopen december mijn eerste aankoop gedaan bij CoolSafety. De producten waren snel geleverd en zoals omschreven. Helaas een maat te groot besteld, maar snel en netjes afgehandeld. Een echte aanrader!

Meer dan uitstekende service

Een fijn en betrouwbaar bedrijf met super goede service.

Duidelijke website, zeer snelle levering, product als omschreven.

Snel, scherpe prijs en kwaliteit!

Snel geleverd, scherpe prijs en kwaliteit producten!

Goede ervaring met top service!

CoolSafety verwerkt de bestelling snel en goed. Een item ruilen voor een andere maat is bijna een feestje, zo gemakkelijk gaat het. Niets is te veel, bij vragen wordt je goed en vooral vriendelijk te woord gestaan. Voor producten van Craft kom ik zeker nog een terug bij CoolSafety.

Ondanks dat ik mijn bestelling net voor de feestdagen plaatste, werden de spullen snel geleverd. Ik heb nu weer sterke handschoenen om te gebruiken op ons boerenbedrijf!

geen telefonisch contact

slechte bereikbaarheid....had meer van dit bedrijf verwacht pas dan aub uw website aan bestellen en volgende dag geleverd...wat een flauwekul....sorry

Super goede ervaring, bij Cool Safety is de klant koning !

Reeds enkele malen gekocht bij Cool Safety en heb steeds het gevoel dat ik echt als klant word behandeld en niet als nummer.

Snelle levering, goede kwaliteit en goede klantenservice

Als particulier heb ik één shirt besteld via CoolSafety. De levering was snel. Ook het contact met de klantenservice heb ik als goed ervaren. Ik raad CoolSafety zeker aan!

Duidelijke website, faire prijzen en snelle en correcte levering

2020 het jaar van de mondkapjes. Na een korte zoektocht, deze website gevonden. Goede materialen voor een nette prijs. Ondanks einde jaar drukte snel geleverd.

zeer tevreden!

zeer tevreden over producten en geboden service van CoolSafety!

Super persoonlijke en vriendelijke hulp, alsof je in de buurtwinkel om hoek staat

Ik heb de telefonische hulp als erg persoonlijk, rustig, vriendelijk en behulpzaam ervaren. Ik heb Marlies 2 keer gesproken voor advies. Ik had alsnog per ongeluk een product besteld met enige levertijd. Dit had ik over het hoofd gezien. De volgende dag heb ik hierover gebeld om het product om te zetten naar een ander direct leverbaar type. Dit kon gelukkig nog en de meerprijs heeft CoolSafety voor eigen rekening genomen. Echt een top service. Dit kom je nauwelijks meer tegen.

Goede kwaliteit wat je koopt