goed aan de telefoon geholpen

zeer goed

Makelijk te bestellen en snelle levering voor een goede prijs. Niets op aan te merken

snelle levering en deskundigheid

aan aanvraag van onderdelen wist men waar het over ging en ze hadden de gegevens van de vorige levering er ook bij gehaald zodat alles goed verstuurd kon worden

Snel geregeld

Prima spullen tegen een concurrerende prijs

goede service

Goede en snelle service

Precies bezorgd wat besteld was.

Al komt het van verschillende magazijnen en al komt het met twee bezorgwagens 20 minuten achter elkaar,binnen 1 werkdag zal je het hebben.

uitmuntend!!!

snelle levering, goed telefonisch contact. zeker een aanrader!!

Alles meer dan OK

Duidelijke emailcommunicatie, snelle levering, stevig verpakt, materiaal ziet er zeer degelijk uit.

100% top

Werd keurig gebeld wanneer ik de ketting nodig had en dat dat waarschijnlijk niet haalbaar was dus zijn ze op zoek gegaan naar nieuwe leverancier. Ruim op tijd binnen. Goede communicatie!!

Slechte ervaring

Bestelling had vertraging en werd niet op de hoogte gehouden.

Professioneel materiaal, snelle levering

Professioneel materiaal dat vertrouwen uitstraalt! Ketting op maat en toebehoren op twee dagen thuis geleverd. Top!

Snelle levering ondanks dat er iets niet helemaal klopte aan het adres

Prima service, maar slechte bezorgcondities

Wat ik erg lastig vond, was dat het pakje door TNT bezorgd werd. Via track en trace kon er niets anders gezegd worden dan: tussen 8 en 20.00 uur wordt uw pakket bezorgd. Het bij een afgiftepunt (in de buurt) laten bezorgen was in het geheel niet mogelijk! Ik ben niet de hele dag thuis, dus dit ging ook mis. Ben het uiteindelijk zelf maar op gaan halen, maar heb hier 30 kilometer voor moeten fietsen. (en terug ook nog 30) Zou dus niet zo gauw weer iets bij jullie bestellen, omdat ik de buren niet wil lastig vallen en er ook niet de hele dag thuis voor kan blijven. (Ter vergelijk: Bij Kees Smit krijg je een tijdsinterval van 2 uur waarop iets bezorgd wordt - daar kun je je rooster nog op aanpassen).

duidelijke website, snelle levering.

zie boven. had graag gezien dat je kan bestellen, en na levering betalen. maar toch prettig zaken mee gedaan.

Goed .Een aanrader

vlot, en de juiste bestelling . zou aan iedereen aanraden Jammer dat ik twee bestellingen na elkaar(5 min ) . 2 maal verzend kosten moest betalen en het werd in één pakket geleverd

Heb al vaker bij jullie bestel en de service is top

Goede service en snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding echt super tevreden

Goede service afspraken nagekomen

Prettig duidelijk en afspraken goed na gekomen

Pluspunten

Moeilijk te zeggen na één bestelling

Op de site staan 2 prijzen t.w. VAN - VOOR. In ons geval, van € 8,20 voor € 6,24. Bij betaling werd tóch de duurste in rekening gebracht. Te druk om daar achterheen te gaan, maar niet netjes.

Pluspunten

Prima hoor ,snel geleverd! !!!

Pluspunten

Top kwaliteit en snelle levering.

Pluspunten

Goede informatie en vlotte levering

Pluspunten

Super snel en keurig verpakt !

Ik had aangegeven om de producten te leveren tussen 8 en 17 uur. Krijg vervolgens van de transporteur het bericht dat hij komt tussen 8 en 18 uur. Uiteindelijk de producten om 12 uur ontvangen. Wij zijn een bedrijf dus 18 uur zou niet handig geweest zijn.

Pluspunten

Correcte communicatie en levering

geen