overzichtelijke site snel geleverd

het is gemakkelijk om te bestellen

Beste Renze, Namens het team van 123Takels.nl hartelijk dank voor deze mooie voldoende.

snel

fijne ervaring

Hartelijk dank voor uw reactie.

Goede service en een super snelle levering

Wij hadden een offerte aangevraagd. Hier is erg snel op gereageerd. Hierna waren wij tot bestelling over gegaan en hadden de bestelde artikelen de dag erna al in huis. Echt een super bedrijf.

Beste Symon, Wat een prachtige beoordeling daar worden we heel blij van ! Hartelijk dank. Team 123Takels

bedrijfszeker en veiligheid

veiligheids steeds op de eerste plaats + efficiënt werken

Beste Luc, Uiteraard is veiligheid en efficiëntie belangrijk, dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team 123Takels.n.

Goede behandeling

Goede prijs en materiaal

Beste Tonny, Hartelijk dank voor deze hele mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team 123Takels.nl

Top Service geleverd in Antwerpen !

Voor ons project in Antwerpen hadden wij asap nieuwe hijsmaterialen nodig voor ons kraanponton. De hijsmaterialen waren online besteld en waren de dag erop al keurig afgeleverd bij ons op kantoor ! Zodoende konden we direct (veilig) verder werken op ons project.

eerste bestelling, direct goede service. Snelle levering. Alles correct en volgens afspraak.

prima, alles netjes geleverd

alles netjes en binnen. een paar dagen geleverd

Goede vlotte levering en een mooi uitgevoerd product

Bestelling correct afgeleverd binnen enkele dagen. De takel ziet er goed uit en alles loopt soepel tijdens het proberen met een last van 50 kilo.

perfect

- makkelijk kiezen - overzichtelijke website -juiste producten -goede prijszetting (niet te duur) -snelle levering

Zeer netjes

Korte levertyd Keurig geregeld Een woord TOP.

Goed product, snelle levering, nette prijs

Goed product.

Zeer goed!

Met spoed een veiligheidslijn nodig, konden die dezelfde dag nog afhalen, stond netjes klaar!

top spul

snelle levering, en goed materiaal

vastgoed

duidelijke keuze's en juiste levering

op de site staan duidelijke omschrijvingen van wat je bestellen kan, wat je besteld word ook geleverd

mail contact was snel en duidelijk en binnen halve dag hadden we 4 keer over en weer gemaild en duidelijk antwoord . en de bestelling snel geleverd . prima dank je wel

top bedrijf

makkelijk te bestellen snelle levering

Slechte service

Slecht takel was er niet zou een maand duren uit eindelijk is het 3 maanden geworden ongeveer

We hebben duidelijk en tijdig gemeld dat de takel niet op voorraad was en een minimale levertijd had van een maand. Wij bieden altijd een alternatief aan. Wij krijgen van onze leverancier een verwachte levertijd en deze is helaas niet altijd reëel zoals in uw geval, onze excuses hiervoor. Team 123takels.nl

Goede prijs. Snelle levering

Prima prijs kwaliteit. Jammer dat de bestelling in delen geleverd werd over meerde dagen.

Duidelijke website. Reageert snel op vragen en denkt mee. Snelle levering.

Netjes en snel geleverd

Goede ervaring, goede adviezen en snel geleverd. Helaas is waren er harpsluitingen met moerbout geleverd en was er in de mailing om anders gevraagd (eigen fout ook niet de factuur vooraf gecontroleerd). In ieder geval zeker een aanrader .

Kan beter

Telefonisch vaak niet of slecht bereikbaar, en sowieso vrijdags niet bereikbaar voor support.

Over 123takels.nl

Veiligheid boven alles! We bieden je de keuzen uit kwaliteit takels! Bij ons vind je geen inferieure kwaliteit. Onveilige producten die ook op het web worden aangeboden lijken aantrekkelijk qua prijs, maar niets is minder waar. Haperend gereedschap is vaak oorzaak van ongelukken. Het leed is dan niet te overzien. Goed gereedschap is naast veiligheid ook efficiënter en plezieriger werken. Met onze kennis en ervaring weten we dat goed materiaal kosten bespaart op de langere termijn, tijdwinst oplevert en frustratie voorkomt. Daarom bieden we alleen kwalitatief de beste takels aan van gerenommeerde merken als Nitchi, Eller en Tractel®. Serieuze merken van internationale kwaliteit. Merken die niet rommelen niet met kwaliteit of specificaties. We houden het simpel Zoeken? Daar houden wij niet van, dus proberen we het zo eenvoudig mogelijk te houden. Vanaf de home pagina ga je met je muis naar je productgroep en je kunt direct je keuze verfijnen. Klik op jouw voorkeur hef- of hijsgereedschap en selecteer daarna tonnages of lengtes. Bovendien zie je links vaak een menu waarin je ook nog keuzes kunt selecteren. Alles voor een tevreden klant We bieden je graag alle informatie, mis je desondanks toch nog info vraag het ons.