snelle levering,goed spul.

mijn bestelde producten waren snel geleverd,zelfs naar belgie toe. wel kwam het niet in 1 keer maar met 2 verschillende bezorgers. kwaliteit is goed van het materiaal.

levert kwaliteit

heb nu een vangharnas gekocht bij 123 takels. Via google search kwam ik bij dit bedrijf uit. prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed en ik vond bij hun wat ik zocht.

Slechte communicatie.

Slechte communicatie. Geen mogelijkheid om zakelijke account te maken.

Vlotte levering en persoonlijk contact

De door mij bestelde takel was niet meer leverbaar. Na overleg is een beter (duurder) model geleverd zonder meerprijs. Dat noem ik Service!

Klantgerichte oplossingen

Snelle oplossingen perfect gecommuniceerd

Duidelijke website. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering!Goede en

Ik ben zeer tevreden.

Best tevreden

Alles duidelijk op de websites en correct geleverd

correcte service en levering

Goederen werden snel en in goede staat verzonden

zie hieronder;

gewoon goed, levering volgens afspraak.

gewoon goed.

besteld en gewoon de volgende dag binnen. er kan altijd wat mis gaan , als het maar opgelost word toch!? niks op deze firma aan te merken.

Vlotte levering

De gevraagde loopkatten waren er niet meer maar een beter alternatief aangeboden, daarmee een snelle levering

Goed materiaal en zeer goede service!

Erg correcte en goede leverancier van fijn materiaal aan scherpe prijzen.

Snelle service, levering volgens afspraak.

Snelle levering en netjes verpakt

Duidelijke website met de juiste informatie, snelle levering en goede service, wordt netjes op de hoogte gehouden via mail en track en trace en wprdt netjes verpakt.

Ik heb een valbeveiliging aangekocht en kreeg deze keurig netjes binnen enkele dagen binnen, ondanks de drukte met sinterklaas.

Prima, besteld en de volgende werkdag in huis!

Prima, besteld en de volgende werkdag in huis! Er was wat onduidelijkheid in de bestelprocedure op rekening, maar dat is goed afgehandeld.

Produkt prima bezorging niet volgens afspraak

Produkt is zeer prima ik had het zeer dringend nodig kon volgende werkdag zeker geleverd worden volgens de persoon aan telefoon en dan krijg ik het nog een dag later

goed aan de telefoon geholpen

zeer goed

Makelijk te bestellen en snelle levering voor een goede prijs. Niets op aan te merken

snelle levering en deskundigheid

aan aanvraag van onderdelen wist men waar het over ging en ze hadden de gegevens van de vorige levering er ook bij gehaald zodat alles goed verstuurd kon worden

Snel geregeld

Prima spullen tegen een concurrerende prijs

goede service

Goede en snelle service

Precies bezorgd wat besteld was.

Al komt het van verschillende magazijnen en al komt het met twee bezorgwagens 20 minuten achter elkaar,binnen 1 werkdag zal je het hebben.

uitmuntend!!!

snelle levering, goed telefonisch contact. zeker een aanrader!!

Alles meer dan OK

Duidelijke emailcommunicatie, snelle levering, stevig verpakt, materiaal ziet er zeer degelijk uit.