Verzorgd afgeleverd met goede informatie!

Goede uitleg over de watervitaliser met heldere documentatie. Het product zelf doet het naar wens!

Ik ben nog niet zolang bekend met heerlijk water, en draag nu de sleutelhanger bij me, en heb de 5g sticker op m'n mobiel, hoop dat ik rust vind in m'n hoofd.

Nette levering

Oké

Snelle persoonlijke aflevering.

Jay kwam na de bestelling deze 's-middags persoonlijk afleveren aangezien hij toch in de buurt moet zijn.

Vlotte service en goede omschrijving v/d geleverde productenn

Ben tevreden met de mogelijkheid om deze belangrijke producten te kunnen kopen met een goede service en zonder mij te moeten verplaatsen...

Doen wat ze zeggen

Prima bedrijf! Water smaakt echt anders in de bidon!

Vlotte levering van mooie producten

De waterflessen voldoen zeker aan mijn verwachtingen. De energie voelt goed, ze zijn mooi en goed afgewerkt.

Helende producten die doen wat je verwacht!

Helende producten die doen wat je verwacht!

eerlijk en goed advies

Contact om advies te krijgen over aanschaf producten verliep zeer prettig. Goede informatie en eerlijk advies gekregen. De 2 producten die ik heb aangeschaft voldoen uitstekend en de prijs-kwaliteitsverhouding is ook erg goed. Kan dit bedrijf dus van harte aanbevelen!!

Mooie producten, snelle reactie op mail.

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Super goede service

Ik kwam wat extra slang en een verloopstukje te kort. Deze zijn direct kosteloos nageleverd. Tevens werden mijn vragen netjes op tijd beantwoord.

Weet het nog niet.

Merk er nog niet zoveel van, nog tekort in gebruik.

Top producten

Heerlijk water heeft goede betrouwbare producten die zeker het verschil maken voor een gezonde levenstyl

goede producten op het gebied van zuivering van water

interessant bedrijf voor mensen die gevoelig zijn voor en werken met energieën zowel op het stoffelijk - als fijnstoffelijke niveau en streven naar een zuivere levenshouding.

Heel fijn en rustgevend!

Ik heb het kaartje nog maar net, maar voel me een stuk rustiger wanneer ik het bij me draag. Voor nu draag ik hem achter mijn telefoon. Het kaartje was snel bezorgd en er zat een goede en duidelijke uitleg bij, ik zou het zeker aanraden!

Ik drink weer graag water!

Het water smaakt werkelijk véél lekkerder, vrijwel zonder bijsmaak nu! En ook mijn gasten proeven het verschil! Ze vinden het wel tovenarij en dát lijkt het ook! En als het zo lekker smaakt is het vast ook veel gezonder!

Goede producten, fijne service

Erg blij met de vitalizer en filter, laten installeren was een goede keuze.

Hele goede ervaring mee!

Communicatie verloopt super bij het hebben van vragen. Daarbij is de website overzichtelijk met veel informatie. Ik gebruik nu een paar dagen de anti stralingsstickers. In de toekomst schaffen we ook nog een water filter aan!

Mooi product

Vandaag voor het eerst de watervitaliser drinkfles in gebruik genomen. De smaak is prettig en het effect van de fles is merkbaar. Ook de antistralingssticker voor telefoon en de sticker voor de laptop geïnstalleerd. Ik ben heel benieuwd wat het voor mij gaat betekenen.

Al jaren aquaphor gebruikt is een enorme besparing op mijn waterkoker en koffiezetapparaat bijna nooit meer ontkalking

Goede en snelle service!

Recent een watervitaliser aangeschaft. Beviel zo goed dat ik er ook 1 voor mijn dochter wilde. Besteld maar bij deze zaten wat vlekjes op waar ik niet zo blij mee was. Maar was geen probleem, kon het de volgende dag al omruilen en nog een dag later had ik de nieuwe al in huis! Zelf had ik al een goede filter op de kraan maar kan er niet omheen .Deze vitalizer geeft het water zo'n zuivere ,zachte smaak dat ik het andere duurdere filter( heeft wel TUV keurmerk!) inmiddels verwisseld heb voor deze kraan, watervitaliser!

Water uit de kraan smaakt weer fris en sprankelend!

Al een poosje had ik moeite met de smaak van het kraanwater. Beetje muf. Daarom kocht ik flessen Spa blauw, maar ik sjouwde wat af. Al die plastic flessen... werd ik ook niet blij van. Toen kwam ik de pen vitalisator tegen. Het smaakverschil is overduidelijk! Nu is het weer: ha, even lekker water drinken! Niet omdat het 'moet'.

Fijne zeer attente benadering!

Ik heb het produkt ( de 5G stralingshanger ) nog niet uit kunnen proberen, zal dat dit komende weekend (moeten) gaan doen. Ben heel benieuwd. Maar het toezenden is heel erg snel gegaan, [prima verlopen!! Dank je wel!!

Goed product & fijne, snelle service.

Water uit de kraan smaakt zachter en levendiger sinds ik de watervitaliser erop heb.

Super kwaliteit en service

Super kwaliteit en service

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.