Duidelijke uitleg, en snelle levering

Jay kan erg goed uitleggen over de werking/gebruik van de producten. Levering was snel en ben heel erg blij met mijn filter en vitaliser!

Zou het iedereen aanraden,lekker water

Zoals altijd snelle en perfecte levering.

Vraag en antwoord

Voordat ik de vitalisor en het water filter had besteld, had ik nog wat vragen, die zijn netjes beantwoord. Verder kan ik nog niet zeggen hoe het werkt in ons huis, daar het nog geïnstalleerd moet worden en het nog wat tijd moet hebben om de werking ervan te ervaren.

Hele goede service

Heel blij met mijn waterfilter en “toverstafje”. Het water smaakt heerlijk. De service is heel goed. Al aan meerdere mensen aanbevolen. Een echte aanrader!

Snelle levering, goed systeem

Sinds wij ons waterfilter hebben aangesloten op de hoofdkraan hebben we altijd lekker water en zichtbaar minder kalkaanslag. De navullingen zijn makkelijk besteld en worden snel geleverd.

Goed contact en oplossingsgericht geholpen door deze firma. TOP

Goed, fijn en met persoonlijke aandacht

Heel fijn bedrijf, vragen worden helder beantwoord. De producten worden snel en netjes verzonden. Wat ik heel fijn vind is dat er leesbare 'bijsluiters' worden bijgevoegd met uitleg en onderhoud. Verder vind ik de producten zeer goed en van hoge kwaliteit.

Perfecte levering van de energieplaten

Nog aan het experimenteren met de energieplaten. Ik voel gelijk ontspanning als ik mijn voeten erop zet en ik voel me rustiger in huis.

Ongelofelijk wat een klein dingetje kan veranderen

Ik had al een tijdje last van een slapend rechterbeen terwijl ik gewoon rondliep etc. Toen ik mijn mobiel uit mijn zak haalde merkte ik ineens dat het slapende gevoel weg was. Nadat ik jullie Radisafe aangeschaft en op mijn mobiel geplakt heb was het probleem ineens weg. Heerlijk!! Geen slapend been meer gehad.

Snelle levering en goed product

Ben zeer tevreden over de drinkfles! Lekt niet en het water is heerlijk! Ik ben zo tevreden dat ik voor mijn kinderen en kleinkinderen ook ga bestellen, want ze zijn ook nog eens heel fraai in de uitvoering!

Zeer positief

Vlotte bediening

Fijne energie en super handig drinkrietje

Inderdaad heerlijk water met hele fijne energie. Het drink rietje is zooo handig. Mijn dop lekte en ik had daar een bericht over achtergelaten. Ik kreeg toen een email met een uitgebreid antwoord met oplossingen en de vraag of ik een nieuwe fles opgestuurd wil krijgen. Ik heb zelf veel issues met depressie en anxiety en ik had na een paar weken nogsteeds niet geantwoord. Maar ze hebben een nieuwe fles opgestuurd! Ookal had ik niet geantwoord. Dat vind ik echt zo lief. Ik ben super dankbaar ♡

Je kan soms ervaren dat het lekt maar over het algemeen heeft dit te maken met dat het tuitje niet voldoende sterk wordt dicht gedrukt bij het sluiten van de fles. Als dit gewoon goed wordt aangedrukt en ik houd de fles op de kop dan lekt hij niet. Dit heb ik nu met enkele flessen zelf getest. We gaan we betere lijm gebruiken voor de 5G bescherming op de fles. Vriendelijke groet, Jay Uijttewaal, eigenaar Heerlijk Water

Goede producten, fijne service, snelle levering

De vitaliser pen en waterfles bevallen uitstekend. Fijn dat deze producten bestaan en beschikbaar zijn, ik ben benieuwd naar verdere assortiment uitbreiding!

Fijne snelle bezorging en betaalbare waterfilters

Fijne snelle bezorging van betaalbare waterfilters

Fijn

Snelle levering Fijn product

Goed advies op de site, fijne service en betrouwbaare verzending.

Zeer goede ervaring

Vooraf enkele vragen gesteld richting Jay. Deze werden snel en goed beantwoord. Na en en ander te hebben doordacht de bestelling geplaatst. Deze werd zeer netjes en snel behandeld en alles werd netjes afgeleverd. Al met al een zeer goed adres om te bestellen en om inlichtingen in te winnen. Ga zo door !!

wat jullie beloven doen jullie. Fijne lichtgewicht flessen

wat jullie beloven doen jullie. Fijne lichtgewicht flessen

Geen idee wat je zou kunnen verbeteren!

Alles aan jullie is top. Jullie product heeft de kwaliteit van mijn leven aanzienlijk verbeterd. Ik ga nooit meer zonder heerlijk water en ik vind eigenlijk dat de hele wereld heerlijk water zou moeten drinken, ik raad het dan ook aan aan iedereen die ik ken (en bij deze aan iedereen die ik niet ken.)

Goed bereikbaar, snelle service en levering

Een fijne website met een snelle levering. Contact via de e-mail verloopt snel en soepel.

brengt meer harmonie

het effect merk ik meteen als ik de energieplaat onder mn stoel leg, ik voel dan de warme uitstraling. onder mn bed resulteert in dieper slapen. Niet langer en nog steeds in korte stukjes helaas maar dus wel dieper. brengt harmonische sfeer als ik mensen bij mij op bezoek heb. Tenzij zij of ik het om een of andere reden geen kans geven. In de auto onder de stoel maakt het net even wat aangenamer rijden.

Super sereen energie in huis

Ongeveer 11 of 12 jaar geleden heb ik hier mijn eerste plaat gehaald. Dat is jaren de enige in huis geweest. Waar ik al heel lang plezier van heb. Toentertijd wist ik,dat ik er nog 2 zou bijhalen, voor de "driehoeksverhouding". Nu meer dan 10 jaar later heb de cirkel rond gemaakt. Tijdens het bestellen voelde ik dat het nu het juiste moment daar was, want ik voelde een enorme boost aan energie opkomen. Dus ik ging de grote schoonmaak houden om mijn "nieuwe vriendjes" een fijne plek te gunnen. Ze liggen net 24 uur in de 3-hoek en 1 op zolder. Ik voel een giga sereniteit in huis en ben zo ontzettend blij en dankbaar dat ik deze beslissing heb genomen. Ik gun dit iedereen en raad dit ook iedereen aan. Heel erg bedankt voor het leveren van de platen, het is me een waar genoegen!

Producten zoals omschreven. De waterkan met filter werkt voorbeeldig en je proeft duidelijk het verschil met de vitalisator. Zeer tevreden.

Snel en goed geholpen

Prettig geholpen bij de keuze van mijn water filter

K Adenauerstraat 12

9728 SH Groningen

Over Heerlijk Water

Heerlijk Water is een holistische benadering van het leven waarbij verschillende soorten diensten en producten samenkomen voor de ondersteuning van de mens. Alles is energie. Op een bepaald niveau zijn wij als mens in bewustzijn verbonden met alles. Het leven is een wederkerig gebeuren dat voortdurend op zoek is naar balans. In deze tijd is de balans tussen mens en de natuur verstoord. De oplossing ligt in het transformeren van de onbalans, in de eerste plaats in onszelf, om van daaruit bij te dragen aan het grotere geheel. Wanneer het individu zorgt voor het geheel, gaat het geheel zorgen voor het individu.