prima en snel

oké

Prima en snelle service

Snel geleverd, goede producten

Snel, zorgvuldig en goede kwaliteit!

Eenvoudig bestelproces, duidelijke en gunstige prijsstelling. Snelle levering , geheel overeenkomstig de bestelling!

prima service!

Netjes geholpen door een collega. Keurige service en afhandeling!

lekker snel

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Tevreden over het aangekocht product. Enkel jammer dat de levering niet zoals gewenst werd uitgevoerd door hun aangewezen transportbedrijf. Maar desondanks werd ik als klant goed verder geholpen, zodat ik mijn pakje toch in ontvangst heb gekregen.

Beste klant, Bedankt voor uw feedback. In onze leveringswijze zijn wij inderdaad afhankelijk van onze transporteur PostNL. Jammer om te horen dat u uw bestelling hierdoor verlaat in ontvangst heeft kunnen nemen. Desondanks goed om te lezen dat u tevreden bent over u aangekochte product. Wij hopen u een volgende keer terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Supersnelle levering

Evenement bandjes besteld en de volgende dag in huis. Eenvoudig en snel!

Beste P.J., Goed om te lezen dat wij de polsbandjes eenvoudig en snel aan u hebben kunnen leveren. Hopelijk is uw evenement voorspoedig verlopen. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Makkelijk besteld, snel in huis.

Makkelijk besteld, snel in huis.

Beste Luisne, Bedankt voor je recensie. Wij zien u graag terug voor opnieuw een makkelijke en snelle levering. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

Beste Gabi, Dank voor je reactie. Fijn om te horen dat wij je producten snel hebben geleverd. Tot ziens bij Eventtrading. Met vriendelijke groet, Team Eventtrading

goed maar behoorlijke prijsverhoging

Snelle en goede levering. Toen ik echter de vorige maand nieuwe bandjes bestelde waren ze wel 50% duurder als het jaar ervoor. Was ik helemaal niet blij mee en vraag me ook af waarom dat is.

Beste Eduard, Allereerst dank voor je reactie. We zijn constant bezig de prijs van onze polsbandjes scherp te houden. Helaas kunnen wij soms niet om een prijsverhoging heen. We nemen je opmerking wel mee in ons toekomstige prijsbeleid, dus houd onze website in de gaten. Met vriendelijke groet, Eventtrading.nl

Makkelijk en snel besteld. Ook nog eens eerder bezorgd dan verwacht wat echt heel fijn was. De enige tip zou zijn om een net gemaakt ontwerp door te kunnen zetten naar andere bandjes die ik in de bestelling wil meenemen. Of misschien kan dat wel, dan heb ik niet goed gekeken ;)

Beste Lidwin, Leuk te lezen dat je aangenaam bent verrast door onze snelle levering. We gaan je tip meenemen in onze maandelijkse evaluatie. Tot een volgende keer. Groet, Team Eventtrading

Helemaal goed!

Eenvoudig samenstellen in de overzichtelijke webshop. Super snelle levering van de goederen, zelfs in deze Corona-tijd, waar veel anderen leveringsproblemen/vertragingen heeft!

exact het product wat ik nodig had, goede kwaliteit - prijs verhouding overzichtelijke website

Snel geleverd cf afspraak

Snel, cf afspraak.

Goede levering

Netjes verpakt, snel geleverd

goed!

snelle levering, altijd goeie kwaliteit, netjes afgeleverd

Helemaal Top

goed klantcontact per mail en een snelle goede levering

Product als verwacht en levering op tijd.

Ik koop als particulier af en toe een partij van 200 gekleurde bandjes. Tot noch toe altijd binnen 1-3 dagen geleverd. Voor mij perfect.

Snelle levering en makkelijk bestelproces.

prima service

En snel geleverd

Product is nog niet geleverd

Product is nog niet geleverd

Kwam super snel aan. Goede service. Goede kwaliteit.

Snelle service en prima kwaliteit

Niet duur, bandjes waren snel binnen en kwaliteit is goed.

Omgaande geleverd, ruim voor de afgesproken leveringsdatum.