supersnelle en correcte levering

Was voor een evenement op t laatste moment op zoek naar een snelle leverancier van polsbandjes, voor een acceptabele prijs. Bij Event Trading aan het juiste adres, binnen 2 dagen in huis. Helemaal top. Aanbeveling dubbel en dwars verdiend !

fantastisch

hele mooie bandjes! goed van prijs

Snel en correct geleverd.

Polsbandjes online besteld, genoeg keuze in kleur en opdrukmogelijkheden. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Uitstekend!

Vlotte levering en netjes product!

gewoon goed no nonsens

gewoon goed ,No nonsens

Snel en behulpzaam

Altijd goede service

Last minute bandjes besteld. Heel goed geholpen. Helaas was de bezorger minder begaan en kwam het alsnog te laat. Ze hebben de bandjes gelijk terug genomen ( waren onbedrukt )

Zeer snelle levering

Goed geregeld

Snelle levering!!

Snelle levering!!

Snelle en prima levering

De bestelling werd snel geleverd en van de beloofde kwaliteit

Uitmuntend!

Prima website, een snelle reactie op een vraag, een snelle levering en prima kwaliteit

Zeer snelle levering

Goede ervaring met uw bedrijf, alleen jammer dat ik in de bevestigingsmail niet kon controleren welke tekst ik had opgegeven.

Goede service, denken mee en leveren goede produkten

Snelle correcte service

Snel en precies gekregen wat ik nodig had.

prima bedrijf

TOP Service

Zeer snelle levering.

De prijs op de site kwam niet overeen met de prijs wat ik moet betalen. Dit is na een mailtje zonder problemen aangepast en terugbetaald. Snelle levering.

duidelijk site en een snelle levering

Snel kunnen bestellen en dito levering.

Prima ervaring, vlotte bestelling en snelle levering. Ook wordt je op de hoogte gehouden wanneer je bestelling arriveert.

al enige jaren doen wij zaken met Eevnt Trading en ik moet zeggen altijd in goed overleg bestelling kunnen doen.

Snelle, kwalitatieve service.

De bestelde bandjes waren binnen een dag binnen (sneller dan de geschatte levertijd). De bandjes waren van goede kwaliteit en hebben het evenement overleefd.

Duidelijk en conform afspraak

Alles zeer duidelijk en conform afspraak

Snel en volgens verwachting

Snel en volgens verwachting